Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiva+kuulla+et+reissu+onnistu+kaikesta+huolimatta,+ja+että+siitä+jäi+kivoja+muistoja.+Noi+harrastelijateattereiden+näytelmät+on+välillä+aivan+hulvattomia,+jos+rooliin+sattuu+löytymään+just+se+siihen+rooliin+passelisti+sopiva+esittäjä,+ja+siten+myös+viihdyttäviä.+
Eipä+mulla+oikein+ole+vaihtoehtoja+kun+jatkaa+samaa+rataa.+Tai+no+yks+vaihtoehto,+mutta+se+ei+varsinaisesti+ole+mikään+vaihtoehto.+Tos+oli+pari+vähän+parempaa+päivää,+mutta+päiväkuviot+ei+oo+muutoin+muuttuneet,+mitä+nyt+oon+pystyny+jatkamaan+tota+virkkaamaani+trikoomattoa,+kun+kelit+vähän+viileni,+eikä+enää+reidet+hikoile+ylimääräistä+maton+ollessa+sylissä.+
Sain+reilu+viikko+sitten+tilaamani+criminal+mind:sin+kolme+vikaa+kautta,+jotka+on+ollu+suunnitteilla+hankkia+jo+pitkään,+ja+koska+sattu+älyttömän+hyvä+tarjous,+sain+kaikki+kolme+kautta+yhteensä+kolmella+kympillä.+Niitä+on+tullut+katottua+maratonina+tässä+jo+toista+viikkoa,+samalla+kun+olen+sitä+mattoa+tehnyt.
08.08.2021 18:02
Joo+totta.+Mitäpä+sitä+aina+itselleen+voi.
08.08.2021 17:21
Siinähän+tuo.+Ei+kurjuutta+kummempaa.+Eli+ei+järin+muutosta+entiseen.+Enkä+aina+jaksa+kirjautua,+kun+käyn+harvemmin.+
Mites+reissu+meni?
08.08.2021 17:20
Mä+oon+samanlainen+sen+suhteen+että+en+nää+metsää+puilta+sen+jälkeen+kun+kolahtaa,+mutta+se+ei+tarkoita+ettenkö+ymmärtäisi+toisella+tavalla+ajattelevia,+tai+ajattelisi+itse+että+niin+kauan+kun+ei+olla+sovittu+mistään+ettei+muita+voisi+tapailla,+ei+olla+varsinaisesti+missään+parisuhteessa,+ja+siten+olisi+vapaa+tapailemaan+myös+muita.
Jotkut+sitoutuvat+alusta+alkaen+vain+yhteen+ihmiseen+johon+on+tunteita,+mutta+vaikka+olisi+luvallista+tapailla+samalla+muita,+ei+sitä+itse+halua+tehdä.+Kaikki+ihmiset+eivät+ole+tällaisia,+eikä+siinä+ole+mitään+väärää.
08.08.2021 15:56
Mites+jos+on+puhtaasti+kyseessä+seksisuhde+jossa+ei+vietetä+yhdessä+muutoin+aikaa+vapaalla+kuin+seksiä+harrastamassa,+niin+onko+silloinkin+sun+mielestä+varattu?+
Tapailusuhde+ilman+että+on+sovittu+ettei+muiden+kanssa+tapailla+samaan+aikaan.+Eli+kumpikin+saa+tapailla+samalla+muitakin,+ja+harrastaa+myös+näiden+kanssa+seksiä.+Onko+silloinkin+sun+mielestä+varattu?+
Entä+jos+on+fwb-suhteessa+sillä+erotuksella+seksisuhteesta,+että+vietetään+myös+vapaa-aikaa+yhdessä+seksin+lisäksi,+mutta+tunteet+ovat+siis+vain+kaverilliset,+eikä+kummallakaan+ole+haluja+seurustella+keskenään.+Onko+silloinkin+sun+mielestä+varattu,+koska+kuitenkin+harrastetaan+seksiä?+
Sulla+on+kommenttisi+perusteella+aika+mustavalkoinen+linja+mitä+tulee+ihmissuhteisiin.+Joko+ollaan+missään+suhteissa+toisen+kanssa,+jolloin+on+varattu,+tai+ei+ole+yhtään+minkäänlaista+suhdetta+kenenkään+kanssa,+jolloin+on+sinkku.+Maailma+kun+ei+ole+noin+yksinkertainen.
08.08.2021 15:49
Kumma,+että+jaksat+kuvitella+olemattomia+sellaisesta+ihmisestä+jota+et+edes+tunne.+Oletko+kenties+Pujiksesta+mustasukkainen,+koska+haluat+sen+itsellesi,+mutta+et+saa+vastakaikua,+ja+siksi+pitää+mustamaalata+toisia?+
Nimittäin+siltä+toi+kyllä+sivusta+katsottuna+näyttää.+
No,+jos+et+Pirppistä+usko+sen+suhteen+että+hän+on+nainen,+niin+kysy+Pujikselta+että+mitkä+vehkeet+Pirppiksen+jalkojen+välistä+oikein+löytyy.+Luulis+sen+nyt+tietävän,+kerran+kun+heillä+on+säätöä+keskenään.+
L.+
PS.+Sorry+Pirppis,+et+vedin+tän+tähän,+mutta+alkaa+vituttaa+tollaset+jotka+kuvittelee+tietävänsä+paremmin+toisen+ihmisen+sukupuolen+pelkän+tekstin+perusteella,+kuin+kirjoittaja+itse.+
Se+kuka+väittää+jotain+toista+ihmistä+naisena+kirjoittavaksi+mieheksi,+on+yleensä+ITSE+se+mies+joka+kirjoittaa+naisena,+ja+joka+yrittää+muita+syyttämällä+piilottaa+oman+syyllisyytensä+ettei+paljastu.+Olisiko+kenties+sieltä+ikävä-palstalta+eksynyt+tänne,+jos+on+vaikka+maa+alkanut+paljastumisen+pelossa+polttelemaan+jalkojen+alla.
08.08.2021 15:33
Meidän+cava+on+kyllä+niin+kovaääninen,+että+välillä+ihan+ihmetyttää+miten+niin+pienestä+koirasta+voi+lähteä+niin+kova+ääni,+että+korviin+sattuu.+Hän+ei+ole+mikään+hiljainen+hissukka,+vaan+ilmoittaa+mielipiteensä+vähästäkin+haukkuen.+Mutta+haukkuherkkyys+taitaa+olla+yksilöllistä.+
Meillä+oli+teininä+ollessani+kultainen+noutaja,+joka+ei+juurikaan+haukkunut.+Jos+hän+jäi+oven+taakse+jumiin+eikä+saanut+sitä+auki,+hän+haukahti+tasan+yhden+kerran.+Sama+juttu+ulkoa+sisälle+halutessa.+Yksi+haukahdus,+ja+sitten+odotus.+Jos+mitään+ei+tapahtunut+hetkeen,+uusi+haukahdus,+ja+odotus.+Muutoin+ei+yhtään+haukahdusta.
Tanskandoggit+koostaan+huolimatta+ovat+pieniä+sylikoiria.+Tai+sellaisia+osa+niistä+ainakin+kuvittelee+olevansa,+eikä+edes+tajua+itse+massiivista+kokoaan,+ja+omaa+voimaansa.+T:++jonka+pää+on+onnistunut+muutaman+kerran+jäämään+vuorotellen+kahden+doggin+takamuksen+ja+seinän+väliin,+näiden+
kerjätessä+rapsutuksia+samalla+kun+on+itse+istunut+lattialla.+
Erittäin+ihmisrakkaita,+mutta+puolustaessaan+perhettään+käyvät+helposti+kiinni,+jos+luulevat,+tai+näkevät+perheensä+olevan+vaarassa.+Rodun+keski-ikä+on+yleensä+6-7+vuotta,+ja+doggit+ovat+useita+muita+rotuja+lyhytikäisempiä.+
Serkullani+on+ollut+4+tanskandoggiurosta,+joista+yhtä+en+koskaan+ehtinyt+näkemään,+sen+menehdyttyä+äkillisesti+sairauteen+vielä+kohtalaisen+nuorena.+Mistä+sairaudesta+oli+kyse,+niin+sitä+en+muista.+
Kaksi+seuraavaa+doggia+oli+oikeita+pusupoikia,+joista+varsinkin+vanhempi+rakasti+pusuttelua+oikein+kunnolla.+Mulla+on+omalla+seinällä+kuva+jossa+rapsuttelen+ja+pusuttelen+kumpaakin+doggia+vuorotellen,+ja+joista+vanhemmalla+on+siinä+kuvassa+silmät+kiinni+ja+kaula+pitkänä,+ja+josta+selkeästi+näkee+toisen+nauttivan+suunnattomasti.+Tämä+samainen+doggi+alle+vuoden+vanhana+pentuna+pelkäsi+muurahaisia,+ja+säikkyi+niitä+ulkona+nähdessään,+vaikka+oli+kymmeniä+kertoja+isompi+kooltaan+kuin+muurahaiset.+
Neljäs+serkkuni+doggeista+oli+sylikoira...vielä+aikuisenakin.+Kun+joku+istui+vaikka+sohvalla,+tämä+koira+länttäsi+muitta+mutkitta+takamuksensa+kyseisen+ihmisen+syliin,+kuvitellen+olevansa+pieni+sylikoira,+ja+odottaen+saavansa+rapsutuksia.
08.08.2021 12:01
Sillähän+se+musavideo+jäikin+muksuna+mun+mieleen,+kun+itse+en+rockia+kuunnellut,+ja+bändi+oli+sen+videon+näkemisen+aikaan+täysin+vieras+mulle,+kun+se+oli+erikoinen+verrattuna+mihin+tahansa+mun+silloin+näkemääni+musiikkiesitykseen+telkkarissa.+Kuten+se+levyraati+musavideoineen.
07.08.2021 21:23
Joo+oli+se.
07.08.2021 21:19
Itse+asiassa+tarkoitus+ei+ollut+pilkata.+Mulla+on+pistävä+tyyli+kirjoittaa,+ja+yleensä+kohdentaa+se+yhteen+ihmiseen,+vaikka+tuonkin+tarkoitin+yleisesti+kaikille.+Itse+olen+maatilalta+kotoisin,+ja+isäni+on+eläkkeelle+jäänyt+maanviljelijä,+ja+entinen+sikafarmari,+että+metsästäjä.+
Lähinnä+jutun+pointtina+oli+se,+että+pelkästään+kahvilat,+vaatekaupat,+ja+muut+vastaavat+palvelut,+eivät+ole+ainoita+palveluita,+vaan+niihin+lukeutuu+myös+ne+asiat,+mitä+pidämme+itsestään+selvyytenä.+Jokapäiväiseen+elämään+lukeutuvat+asiat+ja+palvelut
Toi+on+hyvä+asia,+että+olet+pääosin+omavarainen+sen+suhteen,+että+suosit+yksityisiä+viljelijöitä+ja+tuotantoeläimiä+kasvattavia+maatiloja,+jolloin+pystyt+antamaan+lihan+koko+hinnan+kasvattajille,+sen+sijaan+että+moni+välittäjä+vetäisi+suurimman+summan+välistä.+Nykyään+moni+maitotilallinen+lopettaa+lypsykarjan+pitämisen,+koska+maidosta+ei+saa+edes+kuluja+kattavaa+hintaa,+vaan+siirtyvät+lihakarjan+kasvattajiksi.+Vanhempieni+naapuri+joutui+viime+vuonna+tekemään+niin,+kun+kulut+olivat+tuloja+suuremmat,+maidon+hinnan+ollessa+melkein+olematon.+
Tää+on+kohteliaisuus,+vaikka+kuulostaakin+päin+vastaiselta.+Sulla+on+samanlainen+marja-+ja+sienimania+kuin+mun+isälläni,+että+metsään+on+pakko+mennä+poimimaan+niitä+marjoja+ja+sieniä+silloin+kun+ne+ovat+kypsyneet.+Meillä+isäni+on+myös+poiminut+kymmeniä,+ellei+satoja+litroja+mustikkaa+tälle+kesälle.+Niitä+alkaa+olla+omat+pakastimet+täynnä,+samoin+kuin+kylmiöt+hilloja+ja+hyytelöitä,+mutta+sen+lisäksi+isäni+on+antanut+osan+noukkimistaan+marjoista+niin+omille+sisaruksilleen,+kuin+äitini+sisaruksille,+jotka+itse+eivät+voi+tai+ehdi+poimia+niitä+itse.+
Tänä+vuonna+mustikkasato+taisi+olla+vähän+heikompi+kuivuuden+takia+mitä+aikaisempina+vuosina.+Minkähänlainen+mahtaa+olla+puolukoiden+ja+sienien+suhteen.+Toivottavasti+on+tulossa+edes+kohtalainen+sato,+vaikka+kuivuus+saattaa+niitäkin+hieman+verottaa.+
Meillä+on+vielä+metsää+aika+paljonkin,+ja+naapurikylän+hirviporukka+on+kohtalaisen+aktiivinen,+joten+aina+silloin+tällöin+saadaan+siltä+porukalta+hirvenlihaa+pakkaseen,+jos+kaato+sattuu+olemaan+meidän+metsässä.+Sen+verran+on+tuttuja+hirvimiehiä+porukassa+mukana,+että+saamme+pienen+osan+vaikka+sitä+ei+enää+nykyään+kai+edes+tarvitsisikaan+luovuttaa+maanomistajille,+kenenkä+mailla+eläin+on+kaadettu.+Ja+se+hirvenliha+on+muuten+oikein+valmistettuna+hyvää.+
Joten+joo,+tutulta+kuulostaa+noi+sun+juttusi.+Mä+sanon+suoraan+sen,+että+sun+alkuperäisestä+tekstistä+ei+käynyt+mitenkään+ilmi+tuo+mitä+tässä+kerroit.+Sun+alkuperäisestä+kirjoituksesta+sai+sen+kuvan,+että+lasket+palveluiksi+vain+selkeästi+päivittäiseen+elämiseen++kuulumattomat+asiat.+Mun+moka,+ja+pyydän+sitä+anteeksi.+Tein+väärän+oletuksen.+
Mä+en+kuitenkaan+peru+sanojani+mitä+sanoin,+koska+moni+on+ostopalveluiden+varassa,+eivätkä+välttämättä+käsitä+niitä+asioita+mitä+kuvailin,+kuuluvaksi+edes+palveluihin.+Tarkoitin+kirjoitukseni+ymmärrettäväksi+samalla+tapaa+kuin+muutama+viikko+sitten+kirjoittamani+teksti+siitä,+mitä+maksamillaan+verorahoilla+saa+vastineeksi,+ja+joita+kaikki+eivät+ymmärrä+edes+tarvitsevansa,+ja+joita+pitävät+itsestään+selvänä.+Kuten+julkinen+terveydenhuolto,+ja+siihen+menevät+verot.+Se+oli+samaan+tapaan+kirjoitettu,+koska+se+on+mun+tyyli+kirjoittaa.+Kohdistan+tekstin+yhdelle,+mutta+tarkoitan+sen+kaikille.+
Tuolla+tavoin+kirjoittaen+miten+kirjoitin,+pystyin+näyttämään+ihmisille+mistä+jokaisen+perustarpeina+pitämät+asiat+todellisuudessa+on+lähtöisin.+Nykyään+ei+kukaan+voi+elää+elämäänsä+käyttämättä+yhtään+palvelua.+Mutta+tuo,+mitä+kerroit+tekeväsi,+on+itse+asiassa+aika+harvinaistakin,+ja+esiintyy+pääosin+maalla,+missä+on+totuttu+vuosikymmenten+ja+-satojen+ajan+hyödyntämään+luontoa+ja+sen+antimia+elämiseen,+ja+säästäen+rahaa+sekä+pärjäämään+omin+voimin+ilman+että+jokaisen+raaka-aineen+ja+ruuanmurusen+kanssa+on+riippuvainen+kaupoista+ja+niiden+tarjonnasta+kalliine+hintoineen.+
Mulla+ei+todellakaan+ollut+tarkoitus+pilkata+tai+ivata,+mutta+jos+koit+sen+sellaisena,+pyydän+uudelleen+anteeksi.+Mä+oon+sanonut+etten+tahallani+loukkaa+ketään+sellaista,+joka+ei+ole+omilla+sanoillaan+ansainnut+sitä+loukkausta.+Mä+en+aina+edes+itse+huomaa+kirjoittaessani,+että+jokin+asia+mitä+kirjoitan,+voi+tuntua+toisesta+loukkaavalta.+Itse+asiassa+tuo+että+kirjoitit+mitä+kirjoitit,+on+hienosti+tehty.+Kun+mulle+sanoo+asiasta+asiallisesti,+kuten+teit,+ymmärrän+virheeni,+ja+saan+taas+aihetta+miettiä+tarkemmin+sanomaani+eri+kantilta.+Jos+taas+ärhentelee+ja+alkaa+haukkumaan+vastavuoroisesti,+ei+silloin+saa+mahdollisuutta+muuttaa+ajatteluaan.+
Kiitos+asiallisesta+palautteesta,+ja+siitä+mitä+kerroit+omavaraisuudestasi.+Muutin+mielipidettäni+sinusta+huomattavasti+positiivisempaan+suuntaan,+verrattuna+siihen+minkä+kuvan+sain+alkuperäisestä+kirjoituksestasi.
06.08.2021 21:28
Käytkö+ruokakaupassa,+vai+kasvatatko+itse+ruokasi?+
Kuten+leivät+aloittaen+siemenviljan+kasvattamisella+viljasadoksi,+ja+jonka+korjaamisen+jälkeen+jauhat+jyvistä+jauhoja,+ja+joista+valmistat+muiden+tarvikkeiden+kanssa+itsellesi+syömäsi+leivät,+puurot+jne,+etkä+myy+viljansiemeniä+ulkopuoliselle?+Kasvatatko+sikoja+ja+lehmiä+saadaksesi+lihaa,+sekä+jälkimmäisestä+lihan+ohella+raakamaitoa,+josta+jatkojalostaa+esimerkiksi+kermaa+ja+rasvaa?+Entäpä+kanojen+kasvattaminen+lihan+ja+kananmunien+saamiseksi?+Kasvatatko+kahvipuita+pihallasi+kahvipapuja+saadaksesi,+jotka+jauhat+kahvimyllyllä+jonka+olet+itse+rakentanut+kasvattamistasi+puista+ja+louhimistasi+mineraaleista,+joista+olet+jalostanut+metallia?+
Epäilen+että+et+tee+niin,+vaan+haet+tarvitsemasi+valmiina+tuotteina+ruokakaupasta.+Mutta+tiedätkö+mitä?+Sinä+valehtelet+sanoessasi+ettet+käytä+tällä+hetkellä+palveluja.+Jos+hait+kaupasta+sen+kolme+pakettia+presidenttiä,+niin+sinä+maksoit+ne+palvelulle.+Käytti+palvelua.+Kaupat+ovat+palveluita,+koskien+myös+ruokakauppoja.+Jokainen+tuote+ruokakaupassa+on+tuotettu+asiakkaita+varten.+Ovathan+ruokakauppiaat+asiakaspalvelijoita.+
Entäpä+sitten+polttoaine.+Jos+liikut+omalla+autolla,+joudut+hankkimaan+siihen+polttoaineen,+tai+lataamaan+sähköautoon+sähköä.+Mistä+hankit+ne?+Onko+sinulla+pihassa+tarpeeksi+riittävän+kokoinen+tuulimylly,+tai+aurinkopaneelit,+joilla+tuotat+itsellesi+sen+sähkön+jota+muun+muassa+tarvitset+asumiseen,+ja+tänne+palstalla+kirjoittamiseen?+Tai+siihen+sähköautoon?+Epäilen.+Sinä+maksat+sähköstä+sähköyhtiölle,+joka+loppujen+lopuksi+on+sekin+palvelua.+
Pumppaatko+kenties+itse+omat+raakaöljysi,+jonka+jalostat+itse+polttoaineeksi+autolle+ja+mahdollisesti+kodin+lämmitykseen?+Et,+vaan+käyt+huoltoasemalla+tankkaamassa+joko+autoon+tai+kanisteriin+polttoainetta,+tai+tilaat+lämmitysöljyä+kotiin+tuotuna.+Koska+maksat+niistä,+ovat+ne+myös+palvelua.+Onhan+polttoaineen+saaminen+sille+kyseiselle+paikalle+jonkun+muun+aikaansaannosta,+eikä+hänkään+sitä+ilmaiseksi+tee.+
Jos+liikut+julkisilla+kulkuneuvoilla,+maksat+siitä+palvelulle+jotta+pääset+paikasta+A+paikkaan+B.+Mikäli+kuljet+pelkästään+jalan,+et+tarvitse+palvelua.+Jos+kuljet+polkupyörällä,+ja+pidät+pyörästäsi+huolen+että+se+pysyy+kunnossa,+käytät+siihenkin+hyväksesi+palveluja.+
Omistat+varmaan+puhelimen,+ja+siihen+liittymän.+Koska+maksat+liittymästäsi+mahdollisesti+joka+kuukausi+pystyäksesi+muun+muassa+soittamaan+ja+vastaanottamaan+puheluita,+maksat+silloin+palvelusta.+
Jos+poltat+tupakkaa,+tai+juot+alkoholia+jonka+ostat+Alkosta,+ostat+nautintoaineesi+palvelusta.+
Jos+sairastut,+tilaat+itsellesi+lääkärin,+tai+menet+päivystykseen.+Sekin+on+palvelua.+Samoin+kuin+lääkkeet+jotka+ostat+apteekista,+onhan+apteekki+kauppa+ja+palvelu,+kuten+lääkkeet+on+tehty+ihmisten+tarpeeksi,+siis+tuotettu+palveluna.+
Yllättävän+paljon+itsestään+selvyyksinä+pitämäsi+asiat,+kuten+ruoka,+juoma,+sähkö,+puhelin,+polttoaine+tai+ylipäätään+liikkuminen,+vaatii+että+käytät+erilaisia+palveluita+niitä+saadaksesi.+Jopa+jätehuolto,+siis+se+että+roska-auto+hakee+roskasi,+ja+loka-auto+tyhjentää+likakaivosi,+vaativat+palvelun+käyttämistä.+
Joten+väitteesi+siitä,+että+"en+tällä+hallituskaudella+käytä+mitään+palveluita,+koska+tekevät+elämisestä+tarkoituksella+kallista",+on+väärä.+Sinä+käytät+joka+päivä+palveluja,+joita+et+palveluiksi+edes+tajua.+Siitä+huolimatta+ne+ovat+palveluita.+
Jotta+et+tällä+hallituskaudella+käyttäisi+mitään+palveluita,+se+vaatisi+sen,+ettet+osta+tai+tilaa+mitään+muualta,+vaan+teet+kaikki+itse.+Siis+palaat+1800-luvun+omavaraisuuteen,+jossa+teet+itse+kaikki+alusta+lähtien+ostamatta+mitään,+tilaamatta+mitään,+valmistaen+itse+alusta+loppuun+tarvitsemasi,+ilman+sähköä,+ilman+kaukolämpöä,+lääkiten+itsesi+luonnon+lääkkeillä,+tai+vaihtoehtoisesti+elät+ilman+mitään+apuja+lääketieteestä,+jolloin+sairastuessasi+todennäköisesti+menehtyi+jopa+pieneen+infektioon.+Vasta+silloin+voit+sanoa+ettet+käytä+mitään+palveluja.
06.08.2021 18:20
YTM+=+ylemmän+tason+mies,+yleensä+korkeasti+koulutettu.+Sanotaan+myös+ytmiksi.+
ATM=+alemman+tason+mies,+yleensä+vähemmän+koulutettu.+Sanotaan+myös+ätmiksi.
05.08.2021 22:09
En+halunnu+laittaa+Bohemian+Rhapsodya,+We+will+rock+youta,+Radio+Gazaa,+tai+muita+tunnetuimpia+biisejä.+Ei+toi+biisinä+ollut+mullekaan+varsinaisesti+tuttu,+vaikka+olen+sen+saattanut+kuulla+best+of+-levyltä+muiden+hittien+joukossa+parikytä+vuotta+sitten.+Jokin+aika+sitten,+ehkä+pari+vuotta+takaperin+muistin+Queenia+silloin+paljon+kuunnelleena+tuon+videon+junan+vähän+erikoisempana+kuvauslokaationa,+ja+etsin+sen+YouTubesta+käsiini.+Nyt+kun+pistin+bändin+hakuun,+pomppasi+tuo+silmiini.+
Queenia+aloin+kuuntelemaan+ekan+kerran+vasta+90-luvun+puolessa+välissä,+kun+meillä+oli+ya:n+bändikerhossa+yhtenä+vuotena+soitettavana+coverina+Queenin+Show+must+go+on,+ja+sen+jälkeen+bändi+on+kulkenut+mukana+yhtenä+bändinä+muiden+joukossa+vuosien+ajan.
05.08.2021 22:01
Muistan+kun+kerran+lapsena+menin+käymään+naapurissa,+ja+siellä+auki+olleesta+telkkarista+tuli+tämä+Queenin+biisi.+Ite+en+kuunnellut+silloin+vielä+kyseistä+bändiä,+mutta+mieleeni+painui+ikuisesti+kuinka+bändi+soitti+liikkuvan+junan+avoimessa+tavaravaunussa.+Koska+kyseinen+biisi+on+julkaistu+vuonna+1989,+jäi+se+näky+9+-vuotiaan+muksun+mieleen.+
https://m.youtube.com/watch?v=CEjU9KVABao
05.08.2021 21:23
Been+there,+done+that.+Pitänee+paikkansa.
04.08.2021 21:52
Toivottavasti+saat+häneen+yhteyden.+Ja+pääsisitte+juttelemaan.+Onnea+matkaan,+ja+koita+pärjäillä.+
Mä+alan+pikkuhiljaa+tottumaan+tähän+omaan+tilanteeseen,+vaikken+pysty+unohtamaan,+ja+mitä+olen+jo+yli+vuoden+yrittänyt.+Tällä+hetkellä+yritän+sopeutua+siihen+ajatukseen,+että+tulen+olemaan+seuraavatkin+vuodet+yksin,+kuten+olen+ollut+menneet+11+vuotta.+No+joo.+Se+on+mun+valinta,+ja+mun+on+elettävä+tekojeni+seurausten+kanssa.+Valitettavasti+mulla+on+liian+hyvä+pitkäkestonen+muisti,+joten+asioiden+unohtaminen+on+vaikeaa.
04.08.2021 21:33
Eikö+se+sitten+ole+mahdollista,+vai+mikä+estää?
Toi+on+tuttua.+Mä+olisin+ite+lopulta+sanonut+tai+osottanut+omat+tunteeni+jossakin+vaiheessa,+ellei+terveyteni+olisi+heikentynyt+reilu+vuosi+sitten,+ja+pakottanut+jäämään+toistaiseksi+kotiin.+
Jokaisella+on+omat+syynsä+hiljaisuuteen,+mutta+toivottavasti+saisit+sen+yhteyden+jotakin+kautta.+
Itse+olisin+otettu+ja+riemuissani,+jos+hän+ilmestyisi+oveni+taakse.+Hän+tietää+missä+asun,+kun+taas+minä+en+tiedä+missä+hän+asuu.+Mutta+sitä+on+mun+turha+odottaa,+koska+niin+ei+tule+tapahtumaan,+eikä+enää+ole+juuri+mahdollista+nähdä+missään+muuallakaan.+
Voimia+ja+jaksamista.+Päivä+kerrallaan....+Elämä+ei+ole+helppoa+silloin,+kun+se+lyö+täysillä+pataan,+mutta+vastoinkäymiset+vahvistaa+ihmistä+entisestään.+Se+vaan+vie+aikaa,+ja+vaatii+kärsivällisyyttä.
04.08.2021 19:48
Itse+asiassa+kysyn+nyt+sun+mielipidettä.+Oon+miettinyt+et+tilaisin+joko+Netflixin+tai+sitten+HBO+Nordicin+määräaikaisen+dplayn+sijaan,+joka+mulla+on+nyt.+Onko+sulla+kokemusta+näistä,+et+kumpi+kannattais+ottaa?
04.08.2021 15:17
Lopeta+muiden+naittaminen,+ja+etsi+itsellesi+ensin+nainen+tai+mies.+Niin+kauan+kun+puutut+väkisin+muiden+seuranhakuun,+en+lopeta+edes+anona+asiaan+puuttumista.+En+jaksa+joka+kerta+kirjautua,+kun+muutenkin+käyn+täällä+nykyään+vain+pari+kertaa+päivässä.+Sitä+paitsi+suurin+osa+aloituksista+on+sellaisia+etten+viitsi+edes+kommentoida+niitä.+
Mä+en+halua+ketä+tahansa+miestä.+Mä+kelpuutan+ainoastaan+yhden,+enkä+ketään+muuta.+Mun+tilanne+on+se,+että+niin+kauan+kuin+vointini+on+tämä+mitä+se+nyt+on+tällä+hetkellä,+ja+se+voi+pysyä+samana+vielä+vuosia,+mä+olen+mieluummin+yksin.+
Opettele+tunnistamaan+kirjoitustyylit,+niin+tunnistat+kuka+vastaa+ja+kuka+ei.+Aivan+kuten+muutkin+joutuvat+anojen+tyylit+opettelemaan.
04.08.2021 15:07
Nyt+välis+riittää+se+pakkonaittaminen.+Etsi+mieluummin+itsellesi+nainen,+tai+mies,+kun+kerta+jatkuvasti+suikkareista+ja+makkarasta+kälätät,+ja+jätä+muut+rauhaan.+He+kyllä+osaavat+kyllä+itse+etsiä+itselleen+kumppanin+ilman+sinunkin+puuttumistasi,+jos+niin+haluavat.
04.08.2021 14:56
4 / 86