Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Tapauksesta+on+yli+10+vuotta,+ja+olen+kokenut+paljon+traagisempaa+muutamaa+vuotta+ennen+sitä+suhdetta,+joka+on+kirjaimellisesti+muuttanut+mun+elämän+kulun.+Kuten+putoamisen+kolmannesta+asuinkerroksesta+ja+siitä+aiheutuneet+vakavat+vammat+lopun+elämää+kestävien+jälkiseurausten+muodossa.+Vai+miltä+se+kuulostaa+että+on+oman+kotinsa+vanki,+kun+ei+sietämättömän+hermokivun+takia+pysty+kotoa+lähtemään+kuin+pakollisille+asioille,+ja+tästä+syystä+elämä+ei+tällä+hetkellä+ole+elämisen+arvoista,+vaan+kirjaimellisesti+selviytymistä.+Juuri+luettelemasi+syiden+takia+tuo+putoaminen+ei+ole+sillä+haluaisin+muuttaa+-listalla,+koska+sen+takia+olen+se+ihminen+joka+olen+nyt.+Tuo+ihihmissuhde+on+sillä+listalla,+eikä+se+ole+antanut+yhtään+oppia+siitä+miten+selvitä+eri+tilanteista.+Mä+olen+mieluummin+yksin+kuin+samanlaisessa+suhteessa,+eikä+mun+puolelta+ollut+mitään+tunteita+aloittaa+suhdetta.+On+ihmissuhteita,+joissa+kadun+itse+tekemiä+mokia+ja+eron+jälkeistä+käytöstäni,+mutta+tuo+aiemmin+kertomani+suhde+ei+siihenkään+listaan+kuulu.+Ainoa+mitä+siitä+suhteesta+kadun,+on+ylipäätään+koko+suhteeseen+ryhtyminen.+Vaikka+aikaa+on+kulunut+se+vuosikymmen,+juuri+tekojensa+takia+tän+miehen+muistan+kahdesta+syystä.+1.+Sellaisena+ihmisenä+etten+toista+kertaa+tule+samantyyppisen+ihmisen+kanssa+ryhtymään+parisuhteeseen.+2.+Hänen+ja+hänen+käyttäytymisensä+takia+en+8-9+vuoteen+ollut+kiinnostunut+seksistä+enkä+miehistä.....yhtään.+Kiinnitin+kyllä+miehiin+huomion,+mutta+en+kiinnostunut+yhdestäkään.+Joten+vastaus+on.+En+ole+nuori,+vaan+alan+lähestymään+keski-ikä,+ja+kiitos+hänen+olen+ollut+koko+ajan+yksin,+ja+tulen+hyvin+todennäköisesti+olemaan+loppuelämäni+yksin.+Valitettavasti+mulla+on+myös+todella+hyvä+pitkäkestoinen+muisti,+joten+hänen+tekonsa+eivät+tule+unohtumaan.+Muutoin+hän+itse+on+mulle+yhtä+arvokas+kuin+koiranpaska+tiellä.
  2. Ymmärsinkö+oikein+että+nainen+saa+alkoholistin+lopettamaan+juomisen,+narkomaanin+lopettamaan+kaman+vetämisen,+masentuneen+paranemaan+masennuksesta,+tupakoitsijan+lopettamaan+tupakanpolton+jne?+Väärin.+Yhtäkään+näistä+ei+nainen+saa+pelkällä+elämänilollaan+nostettua+suosta+ylös+omille+jaloilleen.+Jos+mies+itse+ei+ole+päättänyt+tehdä+oman+elämänsä+parantamisen+suhteen+yhtään+mitään,+ei+sitä+edes+miehen+top+10+nainen+saa+aikaiseksi.+Siitä+huolimatta+että+ainoa+kuka+minut+huolisi,+tai+olisi+maailman+viimeinen+jäljellä+oleva+vapaa+mies,+en+välttämättä+ottaisi+epätoivoista+miestä+puolisoksi.+Miksi+en?+Siksi,+että+mikäli+kemiat+ja/tai+maailmankatsomus+ei+kohtaa,+en+halua+ketään+sellaista+rinnalleni,+joka+on+kanssani+vain+siksi,+ettei+minä+tai+hän+saa+muita,+ja+jonka+ainoa+motiivi+on+päästä+parisuhteeseen+jonka+on+jo+valmiiksi+kuvitellut+mielessään.+Epätoivoinen+ihminen,+oli+kyseessä+sitten+mies+tai+nainen,+on+kuvitellut+mielessään+jo+etukäteen+mitä+parisuhde+pitää+sisällään,+miten+parisuhteessa+toimitaan,+missä+vaiheessa+muutetaan+yhteen,+milloin+mennään+kihloihin+ja+naimisiin,+sekä+milloin+hankitaan+lapsia,+jos+niitä+hankitaan.+Jos+mikään+hänen+etukäteen+kuvittelemista+asioista+ei+mene+niin+kuin+hän+on+kuvitellut,+saattaa+hän+tehdä+epätoivoisia+tekoja+saadakseen+fantasiansa+toteutumaan+juuri+siten,+miten+hän+on+ne+kuvitellut.+Sillä+muutoin+ei+parisuhde+ole+hänen+mielestään+toteutunut+sellaisena+kuin+parisuhteen+kuuluisi+olla.+Tällainen+epätoivoinen+pettyy+todella+paljon,+kun+huomaa+kuvitelmiensa+olleen+vain+kuvitelmia.+Miksi?+Siksi,+että+epätoivoinen+ei+ole+ottanut+huomioon+parisuhteen+toista+osapuolta,+ja+sitä+että+tällä+on+myös+omia+toiveita+ja+periaatteita,+jotka+saattavat+poiketa+hyvin+paljonkin+epätoivoisen+omista+toiveista+ja+periaatteista.+Sekä+siitä+että+parisuhde+on+aina+kahden+ihmisen+välinen+tasa-arvoinen+liitto.+Lisään+vielä+yhden+asian.+Kun+epätoivoinen+toteaa+ettei+parisuhde+mene+niin+kuin+sen+pitäisi,+hän+syyttää+epäonnistumisesta+vain+toista+osapuolta,+koska+hän+omasta+mielestään+teki+kaiken+sen+oikein+mikä+parisuhteeseen+vaaditaan,+ja+ettei+hänen+teoissaan+ole+mitään+vikaa.+Jos+vastapuoli+ottaa+eron+epätoivoisesta+ja+päättää+lopettaa+suhteen,+tulee+epätoivoinen+tekemään+kaikkensa+eron+jälkeen+syyttäessä+eron+tehnyttä+osapuolta+siitä+ettei+hän+kelvannut.
  3. Niinpä.+Exän+kanssa+seksi+oli+useimmiten+pelkkää+suoritusta,+josta+itse+ei+saanut+mitään+nautintoa.+Eikä+oo+mikään+ihme+ettei+vuosiin+edes+tehny+mieli+seksiä,+vaikka+sitä+oliskin+ehkä+ollu+tarjolla.+Vasta+pari+vuotta+sitten+alko+halut+tulemaan+takaisin.+Sillähän+mä+oon+kahden+vaiheilla+tällä+hetkellä,+kun+vaikka+kuinka+kaipaa+sitä+kumppania+ja+mahdollisesti+parisuhdetta,+niin+onko+musta+siihen+edes+tällä+hetkellä.+Kun+muistan+mitä+se+edellinen+parisuhde+oli+loppuvaiheessa,+niin+en+tiedä+haluanko+samaan+tilanteeseen.Toisaalta+kaipaan+tiettyä+ihmistä+rinnalleni,+mutta+en+halua+olla+rasite+tai+taakka+toiselle,+saati+että+toinen+joutuu+tekemään+yksin+kaiken+sen+työn,+mitä+tarvii+pitäessä+parisuhdetta+yllä.+Viimeksi+kipujen+lisäksi+oli+kaikki,+niin+arjen+pyörittämiseen+kuin+itse+suhteen+ylläpitoon+tarvittavat+työt,+yksin+mun+harteilla+ja+tehtävänä,+eikä+toinen+tehnyt+mitään+kummankaan+eteen.+Tiedän+mitä+haluan,+mutta+tiedän+myös+etten+välttämättä+siihen+tällä+hetkellä+pysty.+Ristiriitaista,+mutta+tunnen+itseni.+Tästä+syystä+en+ole+missään+deittipalvelussa.Hypyn+jälkeen+en+ole+seurustellut+kuin+kahden+miehen+kanssa.+Toinen+oli+halvaantunut+ja+pyörätuolissa,+eikä+hänen+kanssaan+harrastettu+seksiä.+Sen+jälkeen+viimeisin+exä,+joka+narisi+ja+valitti+ellen+antanut,+joten+helpommalla+selvisin+kun+nain+sen+kanssa,+vaikkei+itsellä+sillä+hetkellä+tehnyt+edes+mieli.+Seksin+suhteen+tuorein+exä+ei+välittänyt+mistään+muusta+kuin+omasta+nautinnosta.
  4. Joo,+jotenkin+kuulostaa+hyvinkin+tutulta.+😉
  5. 😂🤣😂