Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapauksesta+on+yli+10+vuotta,+ja+olen+kokenut+paljon+traagisempaa+muutamaa+vuotta+ennen+sitä+suhdetta,+joka+on+kirjaimellisesti+muuttanut+mun+elämän+kulun.+Kuten+putoamisen+kolmannesta+asuinkerroksesta+ja+siitä+aiheutuneet+vakavat+vammat+lopun+elämää+kestävien+jälkiseurausten+muodossa.+Vai+miltä+se+kuulostaa+että+on+oman+kotinsa+vanki,+kun+ei+sietämättömän+hermokivun+takia+pysty+kotoa+lähtemään+kuin+pakollisille+asioille,+ja+tästä+syystä+elämä+ei+tällä+hetkellä+ole+elämisen+arvoista,+vaan+kirjaimellisesti+selviytymistä.+
Juuri+luettelemasi+syiden+takia+tuo+putoaminen+ei+ole+sillä+haluaisin+muuttaa+-listalla,+koska+sen+takia+olen+se+ihminen+joka+olen+nyt.+Tuo+ihihmissuhde+on+sillä+listalla,+eikä+se+ole+antanut+yhtään+oppia+siitä+miten+selvitä+eri+tilanteista.+Mä+olen+mieluummin+yksin+kuin+samanlaisessa+suhteessa,+eikä+mun+puolelta+ollut+mitään+tunteita+aloittaa+suhdetta.+
On+ihmissuhteita,+joissa+kadun+itse+tekemiä+mokia+ja+eron+jälkeistä+käytöstäni,+mutta+tuo+aiemmin+kertomani+suhde+ei+siihenkään+listaan+kuulu.+Ainoa+mitä+siitä+suhteesta+kadun,+on+ylipäätään+koko+suhteeseen+ryhtyminen.+
Vaikka+aikaa+on+kulunut+se+vuosikymmen,+juuri+tekojensa+takia+tän+miehen+muistan+kahdesta+syystä.+1.+Sellaisena+ihmisenä+etten+toista+kertaa+tule+samantyyppisen+ihmisen+kanssa+ryhtymään+parisuhteeseen.+2.+Hänen+ja+hänen+käyttäytymisensä+takia+en+8-9+vuoteen+ollut+kiinnostunut+seksistä+enkä+miehistä.....yhtään.+Kiinnitin+kyllä+miehiin+huomion,+mutta+en+kiinnostunut+yhdestäkään.+
Joten+vastaus+on.+En+ole+nuori,+vaan+alan+lähestymään+keski-ikä,+ja+kiitos+hänen+olen+ollut+koko+ajan+yksin,+ja+tulen+hyvin+todennäköisesti+olemaan+loppuelämäni+yksin.+Valitettavasti+mulla+on+myös+todella+hyvä+pitkäkestoinen+muisti,+joten+hänen+tekonsa+eivät+tule+unohtumaan.+Muutoin+hän+itse+on+mulle+yhtä+arvokas+kuin+koiranpaska+tiellä.
25.01.2021 19:39
Unohtui+kertoa+että+hän+otti+pari+vuotta+sitten+yhteyttä.+En+vastannut,+enkä+tule+vastaamaan.+Luulisi+sen+olevan+osoitus+siitä,+etten+halua+olla+enää+hänen+kanssaan+missään+tekemisissä....koskaan.+Mua+ei+kiinnosta+sen+elämä+yhtään,+ja+kiitos+hänen+temppuilunsa,+en+tule+sitä+myöskään+unohtamaan.+Vanhempani+ovat+samalla+linjalla+kanssani,+ja+tämä+henkilö+itse+aiheutti+käyttäytymisellään+vanhempieni+reaktion.
25.01.2021 18:38
Kuule+on+osunu+omalle+kohdalle,+ja+vaikka+se+kuinka+kliseiseltä+ja+pahalta+kuulostaa,+niin+aika+parantaa+haavat.+
Olen+ollut+myös+jättävän+asemassa,+ja+sain+seurustelun+viimeisen+vuoden+aikana+olla+se+likasanko,+johon+kaikki+toisen+kokema+henkinen+paha+oli+helppo+kaataa,+ja+jota+käytettiin+niin+taloudellisesti+kuin+henkisesti+hyväkseen.+Kaiken+kruunasi+itsekäs+ja+ilkeä+käytös+eron+jälkeen,+haitaten+kaikessa+mahdollisessa+missä+vain+pystyi.+Itse+olin+kaiken+lisäksi+fyysisesti+huonossa+kunnossa,+ja+kaikki+jouduin+tekemään+yksin.+Kuin+olisin+ollut+se+ainoa+aikuinen+ja+toinen+kiukutteleva+teini.+Kumpikin+oli+siinä+vaiheessa+3kympin+seutuvilla.
Ainoa+asia+mitä+kadun+kyseisen+henkilön+kohdalla,+on+se+että+ylipäätään+aloin+sen+kanssa+mihinkään+suhteeseen.+
Oon+tehny+vuosien+saatossa+useimpia+isoja+virheitä+elämässäni,+ja+jos+jollain+ihmeellisellä+tavalla+voisin+palata+taaksepäin+johonkin+hetkeen,+sekä+voisin+muuttaa+tapahtumia,+tuon+henkilön+tapaaminen+olisi+se+ainoa+minkä+haluaisin+muuttaa.
25.01.2021 18:34
Jotenkin+tutun+kuulosta+murretta.+😁
Tosi+tarina+ja+saatan+olla+tän+jo+kertonu,+mutta+kerron+silti.+
Olen+syntynyt+hämeessä+ja+asuin+täällä+lukion+loppuun+asti.+Ouluun+muutin+kesällä+2004+ja+sieltä+pois+2010.+Tämä+taustana.+
Vuosi+pari+ennen+paluumuuttoani+olin+taas+kerran+käymässä+porukoilla,+ja+kävin+moikkaamassa+täällä+ollessa+ystävääni,+jonka+olen+tuntenut+puolta+vuotta+vaille+koko+elämäni.+
Siinä+juteltiin+kaiken+näköistä+kunnes+puhelimeni+soi.+Soittaja+oli+silloinen+mieheni,+ja+jonkin+aikaa+juteltuamme+lopetettiin+puhelu.+
Kaverini+katto+mua+vähä+ihmeissään,+et+mistä+nyt+tuulee,+ja+kysyessäni+hänen+ihmettelevää+katsotaan+hän+kertoi+puhuneeni+eri+nuotilla+kundi+kaverini+kanssa+kuin+hänen+kanssa.+
Siis+ensin+täysin+Hämeen+murretta,+ja+vastatessani+puheluun,+muuttui+puheeni+kuin+napista+painettuna+Oulun+murteeksi,+ja+puhelun+loputtua+takaisin+Hämeen+murteeseen.+
En+puhunut+molempia+sekaisin,+sanoja+sieltä+toisia+täältä,+vaan+kumpaakin+erikseen.+Vähä+niinku+ensin+puhuisi+pelkästään+suomee,+ja+sitten+vaihtais+hetkessä+pelkkään+englantiin.
Ite+en+huomannu+puheessani+mitään+muutosta.
25.01.2021 17:16
Ymmärsinkö+oikein+että+nainen+saa+alkoholistin+lopettamaan+juomisen,+narkomaanin+lopettamaan+kaman+vetämisen,+masentuneen+paranemaan+masennuksesta,+tupakoitsijan+lopettamaan+tupakanpolton+jne?+
Väärin.+Yhtäkään+näistä+ei+nainen+saa+pelkällä+elämänilollaan+nostettua+suosta+ylös+omille+jaloilleen.+Jos+mies+itse+ei+ole+päättänyt+tehdä+oman+elämänsä+parantamisen+suhteen+yhtään+mitään,+ei+sitä+edes+miehen+top+10+nainen+saa+aikaiseksi.+
Siitä+huolimatta+että+ainoa+kuka+minut+huolisi,+tai+olisi+maailman+viimeinen+jäljellä+oleva+vapaa+mies,+en+välttämättä+ottaisi+epätoivoista+miestä+puolisoksi.+
Miksi+en?+Siksi,+että+mikäli+kemiat+ja/tai+maailmankatsomus+ei+kohtaa,+en+halua+ketään+sellaista+rinnalleni,+joka+on+kanssani+vain+siksi,+ettei+minä+tai+hän+saa+muita,+ja+jonka+ainoa+motiivi+on+päästä+parisuhteeseen+jonka+on+jo+valmiiksi+kuvitellut+mielessään.+
Epätoivoinen+ihminen,+oli+kyseessä+sitten+mies+tai+nainen,+on+kuvitellut+mielessään+jo+etukäteen+mitä+parisuhde+pitää+sisällään,+miten+parisuhteessa+toimitaan,+missä+vaiheessa+muutetaan+yhteen,+milloin+mennään+kihloihin+ja+naimisiin,+sekä+milloin+hankitaan+lapsia,+jos+niitä+hankitaan.+
Jos+mikään+hänen+etukäteen+kuvittelemista+asioista+ei+mene+niin+kuin+hän+on+kuvitellut,+saattaa+hän+tehdä+epätoivoisia+tekoja+saadakseen+fantasiansa+toteutumaan+juuri+siten,+miten+hän+on+ne+kuvitellut.+Sillä+muutoin+ei+parisuhde+ole+hänen+mielestään+toteutunut+sellaisena+kuin+parisuhteen+kuuluisi+olla.+
Tällainen+epätoivoinen+pettyy+todella+paljon,+kun+huomaa+kuvitelmiensa+olleen+vain+kuvitelmia.+Miksi?+Siksi,+että+epätoivoinen+ei+ole+ottanut+huomioon+parisuhteen+toista+osapuolta,+ja+sitä+että+tällä+on+myös+omia+toiveita+ja+periaatteita,+jotka+saattavat+poiketa+hyvin+paljonkin+epätoivoisen+omista+toiveista+ja+periaatteista.+Sekä+siitä+että+parisuhde+on+aina+kahden+ihmisen+välinen+tasa-arvoinen+liitto.+
Lisään+vielä+yhden+asian.+Kun+epätoivoinen+toteaa+ettei+parisuhde+mene+niin+kuin+sen+pitäisi,+hän+syyttää+epäonnistumisesta+vain+toista+osapuolta,+koska+hän+omasta+mielestään+teki+kaiken+sen+oikein+mikä+parisuhteeseen+vaaditaan,+ja+ettei+hänen+teoissaan+ole+mitään+vikaa.+
Jos+vastapuoli+ottaa+eron+epätoivoisesta+ja+päättää+lopettaa+suhteen,+tulee+epätoivoinen+tekemään+kaikkensa+eron+jälkeen+syyttäessä+eron+tehnyttä+osapuolta+siitä+ettei+hän+kelvannut.
25.01.2021 14:21
Niinpä.+Exän+kanssa+seksi+oli+useimmiten+pelkkää+suoritusta,+josta+itse+ei+saanut+mitään+nautintoa.+Eikä+oo+mikään+ihme+ettei+vuosiin+edes+tehny+mieli+seksiä,+vaikka+sitä+oliskin+ehkä+ollu+tarjolla.+Vasta+pari+vuotta+sitten+alko+halut+tulemaan+takaisin.+
Sillähän+mä+oon+kahden+vaiheilla+tällä+hetkellä,+kun+vaikka+kuinka+kaipaa+sitä+kumppania+ja+mahdollisesti+parisuhdetta,+niin+onko+musta+siihen+edes+tällä+hetkellä.+Kun+muistan+mitä+se+edellinen+parisuhde+oli+loppuvaiheessa,+niin+en+tiedä+haluanko+samaan+tilanteeseen.
Toisaalta+kaipaan+tiettyä+ihmistä+rinnalleni,+mutta+en+halua+olla+rasite+tai+taakka+toiselle,+saati+että+toinen+joutuu+tekemään+yksin+kaiken+sen+työn,+mitä+tarvii+pitäessä+parisuhdetta+yllä.+Viimeksi+kipujen+lisäksi+oli+kaikki,+niin+arjen+pyörittämiseen+kuin+itse+suhteen+ylläpitoon+tarvittavat+työt,+yksin+mun+harteilla+ja+tehtävänä,+eikä+toinen+tehnyt+mitään+kummankaan+eteen.+
Tiedän+mitä+haluan,+mutta+tiedän+myös+etten+välttämättä+siihen+tällä+hetkellä+pysty.+Ristiriitaista,+mutta+tunnen+itseni.+Tästä+syystä+en+ole+missään+deittipalvelussa.
Hypyn+jälkeen+en+ole+seurustellut+kuin+kahden+miehen+kanssa.+Toinen+oli+halvaantunut+ja+pyörätuolissa,+eikä+hänen+kanssaan+harrastettu+seksiä.+Sen+jälkeen+viimeisin+exä,+joka+narisi+ja+valitti+ellen+antanut,+joten+helpommalla+selvisin+kun+nain+sen+kanssa,+vaikkei+itsellä+sillä+hetkellä+tehnyt+edes+mieli.+Seksin+suhteen+tuorein+exä+ei+välittänyt+mistään+muusta+kuin+omasta+nautinnosta.
24.01.2021 21:20
Jatkan+sivusta+että+olen+samanlainen.+Suihinotto+ei+kiihota+yhtään+itseäni,+vaan+saatan+jopa+ajatella+aivan+jotain+muuta+samalla.+Otan+kyllä+suihin+koska+haluan+että+mies+saa+nautintoa+siitä+huolimatta,+etten+siitä+itse+nauti.+
Mitä+seksiin+tulee,+kumppanin+on+ymmärrettävä+se+etten+aina+siihen+kykene+ton+huonon+selkäni+kanssa.+Jos+mulla+on+jonain+päivänä+todella+kivulias+päivä,+ei+silloin+kannata+edes+yrittää+saada+pesää.
24.01.2021 19:14
Mulla+oli+joskus+aikoinaan+yhdessä+kämpässä+amme,+ja+pari+kolme+kertaa+tuli+sen+1,5+vuoden+aikana+käytyä+kylvyssä+mitä+siinä+kämpässä+asuin.+*muutoin+kävin+suihkussa,+näin+sivuhuomautuksena*
Muistaakseni+kesti+lähemmäs+puol+tuntia,+vaiko+sen+ylikin,+ennen+kuin+amme+oli+täyttynyt+kylpykuntoon.+Ja+ihan+aikuisen+kokoinen+peruskylpyamme+se+oli.+Siis+vesisyöppö+verrattuna+suihkuun.+Tarkkoja+täyttöaikoija+en+enää+muista+kun+siitä+kämpästä+muutin+pois+jo+2002.+Sen+verran+pitkään+kesti+amme+täyttyä,+että+suihkussa+olis+ehtinyt+siinä+ajassa+käydä+ainakin+kahdesti.+
Paljuista+en+tiedä+kun+en+sellaisessa+ole+koskaan+ollut,+mutta+ei+kai+niitä+joka+kerta+täytetä+kun+sitä+käytetään...
23.01.2021 19:06
Juu+lisää+vaan+näitä.+On+itse+asiassa+parempi+kuin+monien+muiden+pilaluvat.+Sopivasti+otettu+ääripäät+kohtaamiseen,+mutta+humoristisesti+kirjoitettu+vuorosanat,+puhumattakaan+näistä+jossain+vaiheessa+loppuunmyydyistä+tuotteista.+Selkeästi+päivän+piristys+muutoin+kirjassa+kelissä.+🙃
22.01.2021 16:13
Unohtui+sanoa,+että+hän+on+ainoa+kuka+niiden+muurien+läpi+on+päässyt+tän+yli+vuosikymmenen+kestäneen+yksin+olon+aikana.
22.01.2021 12:42
Jotenkin+kuulostaa+tutulta.+Yritän+unohtaa,+tai+pikemminkin+olen+yrittänyt+jo+useamman+kuukauden+unohtaa+siinä+onnistumatta.+Pari+vuotta+kesti,+että+mies+pääsi+kaivautumaan+mun+aikoja+sitten+pystytämien+muurien+läpi,+mutta+sydämeen+jämähti+ja+kunnolla.+Siitä+huolimatta,+että+edellisen+kerran++nähtiin+vilaukselta+alkusyksystä+ja+paremmin+vajaa+vuosi+sitten,+en+vain+pysty+olemaan+ajattelematta+häntä.+
Mikäli+itsellä+terveys+ei+olisi+heikentynyt+keväällä,+vaan+olisin+pystynyt+jatkamaan+eloani+ja+liikkumistani+edellisten+vuosien+tapaan+sen+sijaan+että+jouduin+pakosta+jäämään+kotini+vangiksi,+olisin+varmasti+näyttänyt+tunteeni+ja+tehnyt+jotain.+
En+halua+rajoittaa+toista+tai+olla+kenellekään+taakaksi+tässä+kunnossa+mitä+nyt+olen,+joten+ehkä+oli+parempi+että+esitin+neutraalia+viimeiset+kolme+kuukautta+mitä+nähtiin+säännölisemmin.+Jaksaminen+on+sietämättömien+kipujen+takia+muutenkin+kortilla+tällä+hetkellä,+syksyn+pettymysten+ja+läheisen+menettämisen+vaikuttaessa+taustalla,+en+uskalla+ottaa+yhteyttä+sillä+en+enää+jaksaisi+hyvin+todennäköisiä+pakkeja+kaiken+muun+rinnalla.+Joten.....+
Koitahan+jaksella,+ja+yrittää+selviytyä+jotenkin.+Kaipa+tää+olotila+joskus+helpottaa.+😏
22.01.2021 12:38
Vaikka+asun+yksin,+enkä+ole+parisuhteessa+ollut+vuosiin,+en+siitä+huolimatta+ole+yksinäinen.+Enkä+kaipaa+ketään+saati+ketä+tahansa+kakslahkeista+istumaan+viereen,+passattavaksi+ja+vaatimaan+huomiotani+silloin+kun+en+sitä+jaksa+tai+pysty+antamaan.+
Kysymys+on+yhtä+typerä,+kuin+kysyisi+että+miltä+se+tuntuu+käydä+vuodesta+toiseen+töissä?+Joku+nauttii+kun+pääsee+töihin+koska+pitää+työstään+ja+työkavereistaan,+ja+toisille+se+on+pakkopullaa+koska+on+saatava+jotenkin+revittyä+rahat+elämiseen.+
Yksinolijoilla+on+sama+juttu.+Toiset+nauttivat+omasta+rauhasta+ja+viihtyvät+yksin,+eläen+tasapainoista+ja+tapahtumarikasta+elämää+olematta+yksinäinen.+Toiset+taas+eivät+viihdy+yksin,+ja+ovat+yksinäisiä.+
Ei+onnellisen+elämän+ainoa+kriteeri+ole+parisuhde.+Se+on+yksi+osa-alue,+mutta+ei+ainoa.+
Oikeastaan+voisi+kysyä,+että+miltä+se+tuntuu+panna+yhtä+ja+samaa+naista/miestä+vuodesta+toiseen?+
Miltä+se+tuntuu+katsella+samaa+naamaa+vuodesta+toiseen?+
Miltä+se+tuntuu+ajaa+samaa+autoa+vuodesta+toiseen?+
Miltä+se+tuntuu+lukea+saman+tyylistä+aloitusta+päivästä/vuodesta+toiseen?+
Jne.....
21.01.2021 17:09
Joo,+jotenkin+kuulostaa+hyvinkin+tutulta.+😉
20.01.2021 21:28
Niinhän+ne+on.+Te+itse+tiedätte+totuuden+parhaiten,+eikä+se+meille+muille+kuulu+pätkääkään.+Tai+ainakaan+pitäis...
20.01.2021 19:57
Alastonkuvia+Pujiksen+ja+Pirppiksen+välillä?+🤨Saakeli,+mitä+muuta+mielenkiintoista+juorua+mä+oon+missannut+tapeltuani+pari+viime+päivää+telkkarin+kanssa.+🤔
20.01.2021 18:23
Lauruska+on+kuule+ihan+marraskuussa+ensin+eksynyt,+ja+lopulta+jämähtänyt+tälle+palstalle+nähtyään,+että+tällä+pystyy+jopa+vähän+asiallisemmin+keskustelemaan+mitä+toisaalla.+Saatat+tunnistaa+nikin+Ihan_sivusta+tältä+tai+muilta+palstoilla.+Vaihdoin+nikkiä+kun+ensin+syytettiin+kuvavarkaaksi,+ja+siitä+huolimatta+että+paljastin+koko+naaman,+ensin+uskottiin,+ja+taas+väitettiin+toista.+Anyway,+periksi+en+anna,+ja+se+kuka+vielä+yrittää+kiusata,+sille+lävähtää+rikossyyte+irl.+
Siinä+monisairaassa+onnistuit+osumaan+oikein,+mutta+vanha+vakkari....noup.+Krooninen+yhtäjaksoinen+ja+sietämätön+ristiselän+hermosärky+löytyy,+ja+se+on+syy+jonka+takia+istun+kotisohvalla+neljän+seinän+vankina+lähes+24/7,+ja+palstailu+on+ajan+kulua+sekä+mun+tän+hetkinen+sosiaalinen+kontakti+toisten+ihmisten+kanssa.+
Ketään+en+tahallaan+loukkaa,+mutta+tahattomasti+sitä+saatan+tietämättäni+tehdä,+kun+kaikki+voimat+menee+hermokipujen+kestämiseen.+Kuulun+valitettavasti+siihen+pieneen+ryhmään+ihmisiä,+jolle+yhdestäkään+lääkkeestä+tai+lääkkeettömästä+hoidosta+ei+ole+yhtään+apua+kivun+lievityksessä.+Jos+kokee+tulleensa+mun+loukkaamaksi,+kannattaa+siitä+asiallisesti+mulle+sanoa.+
Mulle+saa+kyllä+jankata+vastaan,+jos+itsetunto+kärsii+ottaa+piikikkäitä+kommentteja+vastaan.+Tässä+pieni+esittely+itsestäni.+Ikää+tulee+tänä+vuonna+41-v.
20.01.2021 17:48
Niinkö+nää+meinaat.+Pelekääkkö+poliisia,+vai+lähekkönä+karkuun.+Ekkö+nää+tajua+mikä+täsä+ny+mättää.
19.01.2021 18:58
Yläasteella+kiusattiin,+kun+puhuin+niin+nopeasti+ettei+kukaan+saanut+selvää.+Tai+siltä+se+ainakin+tuntui.+Siten+vaikuttaa+vieläkin,+että+vaikka+puhenopeus+on+laskenut+-innostuessa+nopeutuu+edelleen,+en+vieläkään+pidä+ihmisten+edessä+puhumisesta.+Myöhemmin+tuli+kuvioon+mukaan+sanojen+sekaantuminen,+unohtelu+ja+takeltelu,+jolloin+entistä+enemmän+pysyin+ja+pysyn+hiljaa+toisia+kuunnellen.++Saati+sitten+että+osaisin+small+talkia.
Kyllä+mä+kuitenkin+olen+joissakin+tilanteissa+äänessä+ja+puhua+kälätän+paljon,+mutta+vain+silloin+jos+tunnen+oloni+hyväksi+ja+todella+tiedän+asioista+joista+puhun.
19.01.2021 12:55
😂🤣😂
18.01.2021 23:37
No+joo...ehkäpä+tuo+voisi+onnistuakin,+kunhan+toisella+on+tarpeeksi+pitkät+kädet.+😉
Mut+mun+kanssa+kaikki+on+extremeä,+etenkin+nukkuessa.+🤣+Kuulemma+on+kyynärpäät+heilunu+siihen+malliin,+et+musta+silmä+on+lähellä.+Oon+napannu+kaukosäädintä+ja+puhelinta+toisen+kädestä,+ja+meinannu+nakata+ne+makkarin+toiselle+puolelle,+omista+laseista+puhumattakaan.+Jne.....+🤭
Mun+kädet+pitäis+vissiin+sitoa+kiinni+hoidon+ajaksi,+että+ne+pysyy+paikallaan....tai+ehkä+kannattais+jalatkin+sitoa+varmuuden+vuoksi.+🤔
18.01.2021 22:08
82 / 86