Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rmsalonen
profiilit
rmsalonen
rmsalonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niin sitä voisi luulla aluksi, mutta tuuppas kertomaan vuoden päästä, miten asiat etenee.Epäilenpä, onko asiat enään ollenkaan sillälailla ja jos ovat, niin"well done".
10.02.2006 13:21
...mennä,mutta älä ota takaisin,jos joskus kehtaa näyttää naamaansa.Ainakin itte sulkisin oven lopullisesti, mutta ei se ehkä kuitenkaan niin helppoa ole. Vaikea tilanne.
09.02.2006 20:51
tulee väkisin ikävä kyllä mieleen, että turhaan kyselet täällä, kun sen näkee, kuulee, haistaa ja aistii, minkätyyppistä äijää olet kattelemassa; but anyway; onnea etsinnöillesi
vaikka kyseessä nyt ensisijaisesti olikin siteerattu juttu töllöstä.
06.02.2006 23:26
kävin saman testin läpi.Fyysinen ikäni 40v.Henkinen:51v
06.02.2006 17:43
....osa miehistä ei edes pärjää nykyään enää muijille tappelussa.Sulla pitäs erkki olla....no jääköön toiseen kertaan.
06.02.2006 13:52
ittellä vaan ehkä juuri se,että en oo elänyt minkäänlaisessa suhteessa herra ties koska viimeksi.Mutta kuten taisin jo mainitakkin,olen mielummin itsekkin yksin,kuin surkeassa suhteessa.Tällälailla sitä on nyt vaan mentävä,vaikka hulluksi olen kai tulossa;putkiremontti talossa ja toi poraaminen ja nakuttelu seinän takana....AUTS!
ja oma asunto remonttiin 16 tätäkuuta,eli pois on häivyttävä.Pah!
06.02.2006 10:45
...olet ihan oikeassa.Ittellä vaan tietyistä syistä johtuen juuri tällä hetkellä kivistää pahasti olla täällä kotona yksin,mutta olen päässyt eroon siitä tunteesta aikasemminkin tod.nopeasti.Mutta mitä tohon kuolemaan(ja vars.omakohtaisiin kokemuksiin tulee, niin kerroin tossa juuri yhdelle kaverille,joka puhui itsemurhasta(en tiedä kuinka tosissaan)mutta itsellä kävi niin että v.1998 kolme(kaksi tuttua,ja yksi erittäin hyvä kaveri)tappoivat itsensä syksyllä parin kuukauden välein.Yksi ampui itsensä,toinen otti lääkkeitä ja kolmas,se minulle todella hyvä kaveri hirtti itsensä.Ja jonain tiettyinä hetkinä se sana"itsemurha"kummasti kummittelee ittellänikin.Mutta vaan kuun oon todella pahasti kyllästynyt kaikkeen.Tiedän,että tämä on todella tyhmää edes puhua näistä,vaan minkäs teet.Ittellä on kuitenkin se positiivinen puoli,että teen asioita mieluusti, joista tykkään, todellakin yksin.
Ja se taas todella saa aikaan ittellä paremman tunteen.Näin ollen,tarkoitan sitä,että vaikka toi niinsanottu"erakoituminen"on ittellänikin tuttua,niin eiköhän tässä jotenkuten tulla toimeen.
Niin että pärjäilemisiin.MOI!!!
05.02.2006 22:41
3 / 3