3 miestyyppiä naiselle

teeveestä

Tuli jokin aika sitten televisiossa haastatteluohjelma jossa eräs näyttelijätär sanoi sinkkunaisen idyylisin tilanne olevan kun hänellä on kolme miestyyppiä elämässään:

1) Joku mies joka kinuaa naista itselleen, mutta jolle nainen voi sanoa ei. Tehtävänä pelkästään kohottaa naisen itsetuntoa.

2) Mies seksiä varten. Hyvää seksiä ilman sitoumuksia ja tunteita. Eli hoito.

3) Mies joka kohtelee ja puhuu kauniisti, ottaa huomioon, saa tuntemaan naisen tärkeäksi. Tulevaa aviomies- ja isä-materiaalia. Seksi tulee myöhemmin mutta on jotain aivan erikoista.

Kommentteja tähän? Minusta vaikuttaa muuten hyvältä paitsi en tarvitse ukkoa nr.1, kävisi kyllä vähän sääliksi

7

1785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee väkisin ikävä kyllä mieleen, että turhaan kyselet täällä, kun sen näkee, kuulee, haistaa ja aistii, minkätyyppistä äijää olet kattelemassa; but anyway; onnea etsinnöillesi

vaikka kyseessä nyt ensisijaisesti olikin siteerattu juttu töllöstä.

• ihmeellistä

Tuon kolmosen siis pitäisi tyytyä siihen että nainen jakelee alkuvaiheessa tavaraa jollekin muulle? Voi olla ettei pitkälle pötkitä tuolla tyylillä...

• Nimetön

Joo ei todellakaan pötkitä pitkälle... Sitten kaikki nuoret kokemattomat naiset (ja miehet) katsovat tuollaisia ohjelmia ja lukevat saman tyylisiä lehtiä, ja pilaavat elämänsä. Oi miksi oi miksi...? Siinä missä nyt on tulossa kansalliset tietoturvatalkoot, voisi tulla myös kansalliset parisuhdetalkoot!

• paskaa

Onhan se toki hienoa että nykyisessä hyötynäkökohta-ilmapiirissä voi olla vapaa ja tehdä mitä huvittaa, mutta ihmettelen vain että miten on mahdollista erottaa tunteet kaikesta ja vielä luulla että se on jotain helvetin hienoa, mikä ihmisiä vaivaa?

Ovatko he skitsofreenisiä vai mitä? Viimeksi kun katsoin ja ajattelin asiaa, niin huomasin olevani 1 yksilö josta ei voi erottaa "vain ruumista", ja laittaa sitä tekemään asioita ilman että tuntuisi miltään.

Toivottavasti tuon lajittelun sanonut "viisas" tajuaa joskus jotain, tai täytyy toivoa että se oli huumoria, vaikkakin huonoa semmoista.

• naisille...

Luin myös jostain trendilehdestä,että naiset haluaisivat kumppanikseen metroseksuaalin(hivenen tyttömäisen miehen,herkän jne.),joka rakastaa shoppailua,ihqu-sanan käyttöä,kikatusta,romanttisia leffoja,vaaleanpunaisia kellonremmejä,napapaitoja,punaista kaulaliinaa,hiusten föönausta eli kaikkea mitä naisetkin.Sellaisen kanssa olisi kiva harrastaa kaikkea tuota,ns. tyttöjen juttuja,mutta mikä niissä "tyttömäisissä" ehkä hivenen homppelimaisissa miehissä olisi kaikkein kivointa,he eivät kerjää seksiä naiselta.
      Lakataan vain yhdessä varpaankynsiä,käydään syömässä,kiharretaan tukkaa,nyyhkitään leffassa,hihitetään kadulla,eli ollaan "ystiksiä" "bestiksiä" vailla sänkyyn menemisen pakkoa.

• n33

Onneksi en lue mitään trendilehtiä..

Mun mielestä toi kuulosti ihan kamalalta, en kestäis tollasta keneltäkän naiseltakaan. Miehestä nyt puhumattakaan! Toi juttu oli ehkä kirjoitettu tytöistä mutta ei naisista. Kyllä nainen kaipaa vierelleen ja kumppaniksi miehen eikä mitään "tyttöpoikaa".

Ja ei kerjää seksiä.. Anna mun kaikki kestää. Palataanko trendilehdissä nyt takaisin historiaan missä nainen ei nauti seksistä vaan pakosta antaa miehelle?!?

• T1000

Jonkunlaista monitoimikonetta toi kylläkin tarttee, ei miestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe