Kyl naisii saa välillä hakata

Erkkki

Jos mun ämmä ei tee mitä käsketää, nii kyllä siitä rangaistus pitäisi antaa. Jos ei sanomalla opi, niin mustalla silmällä kyllä!

12

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika*.......*

jos alistuu. Kyllä se niin on että ukko sallii saman muijalle minkä itelleenkin sekä päin vastoin jos ei käy niin heipat sellaiselle.

• jonie

oot varmaan ylpee itsestäs...luuleks et se sua kunnioittaa. pyh.

• ...........

Eikös asenteesi ole nyt väärä. Ei ketään pakottaa saa, hyvällä ja oikealla psykologialla saat tahtoasi läpi.... Lyömällä toinen vain pelkää aina, vakavia vammoja (jotka ei korjaannu) voi syntyä (vaikka silmään), tai toiselle voi tulla vakavia mielenterveysongelmia myöhemmin. Jotkut tekee ihan pakottamattakin, riippuu kenen kanssa on.

Lyömällä ei tervettä suhdetta saa tai saa ehkä suhdetta pysymään. Eihän henkisetikään saa lyödä.

Eli nyt positiivisuutta, huumoria elämään ja ennenkaikkea itsetunto.

Jos nainen ei tee mitä käsketään... mitä pitäisi tehdä? Miksi? Teetkö itse niin? Onko luottamuspula? Tuntuuko ettei arvosteta ja kunnioiteta? Ensin pitää muuttaa itseään ainakin, katsoa tuleeko toinen perässä.... olla kärsivällisyyttä.

Eli toista ei voi muuttaa, itseään voi.

• herra 47

Hei erkkkillähän viiraa pahasti. Erkkkiä on lyöty pienenä päähän ja hän nyt luulee tietenkin että näin kuuluukin tehdä. Se on nääs sitä mallioppimista. Erkkkin pitäisi päästä pian lääkärin vastaanotolle.

• Make

Sitä ei tee vaan toiselle, sen tekee ain myös itselleen.
      Ei tunnu hyvältä sen jälkeen kun on lyönyt, läimäyttänyt, potkaissut tai vaikka solvannut kumppaniaan, sellainen touhu nakertaa vauhdilla itsetunnon murusiksi.
      Luuserina ja akanhakkaajan leima otassa ei kuule oo coolii olla.

• ei saa!

erkki..sä taidat tartteta miehen!olis sullaki mustasilmä välillä.Oppisithan.Kuka kunnon mies naistaan hakkaa ei kukaan!mee hakeen apua sulla taitaa olla pääs jotain vikaa.Ehkä lapsuuden naiskokemuksesi ovat olleet huonoja.Tai et saa aikuisena naista,kenties pelkäät naisia nytkin.
      Mietis vähä!!

• ole mies edes

Juuri niin ja noin ajattelivat entis-ajankin miehet.Kuulin kerran kun miehet puhui akan hakkaajista ja sanoi siihen joku *että kun ei miehille pärjää koettaa pärjätä naisille*noloa...
      noloa...Miehillä on miesten maailma,
      naisilla naisten.Hankitaan elämä ERkkkiii!!!!!on kivaa elää sovussa ja rakkaudessa.Osaa selvittää asiat muutenki ku nyrkein.

• ämmä

..että säkin otat vastaan mustan silmän myös :)

• ....osa miehistä ei edes pärjää nykyään enää muijille tappelussa.Sulla pitäs erkki olla....no jääköön toiseen kertaan.

• Nimetön

Mies tai nainen joka lyö ja hakkaa on säälittävä. Kun ei osaa keskustella siis kun sanat eivät riitä pitää ottaa nyrkit esiin ja lyödä. Kuvastaa heikkoutta ja mielenvikaisuutta. TOSI SURKEAA:

• ämmä
        Nimetön kirjoitti:

Mies tai nainen joka lyö ja hakkaa on säälittävä. Kun ei osaa keskustella siis kun sanat eivät riitä pitää ottaa nyrkit esiin ja lyödä. Kuvastaa heikkoutta ja mielenvikaisuutta. TOSI SURKEAA:

pitääkin puolustautua, etteivät luule olevansa jatkuvasti niskan päällä, että älä puutu asiaan josta et näytä tajuavan yhtään mitään, lässy. turpaan vaan kaikille kotityrannimiehille!

• tyttåååå

ootko sä ihan oikeesti TYHMÄ! oli se sen vaimos tai mikä lystää niin sulla ei ole oikeutta alkaa lyömään! mä lähtisin lätkii tollasen hullun luota ja tekisin viranomaisille ilmoituksen!
      OOTKO VÄHÄN BIMBO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe