Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rmsalonen
profiilit
rmsalonen
rmsalonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..mun tietääkseni Jurakaudella elänyt Liopleurodon joka kyllä kuului Pliosauruksiin, on ollut kaikkien aikojen suurin meripeto.
13.03.2008 18:52
luku n:ro 999.
05.06.2006 18:47
...vähän kireenä nyt. YYYYYYYYYYYYYYYYYHH!
05.06.2006 18:04
mutta ei todellakaan tule pelaamaan mitaleista
05.06.2006 18:02
..itekin, että Italia. Mutta kaavion mukaan voi käydä niin, että Brasilia-Italia peli on jo ensimmäisellä pudotuspelikierroksella että...........pahaa pelkään. Mutta toivottavasti pytty jää Eurooppaan jonkun muun esim. Ranska, Hollanti, Englanti,Tshekki, Espanja tms. toimesta. Tai joku yllättäjä Afrikasta. Mutta ei Brasilia.
05.06.2006 17:09
Muako??? Häh! Mistäs on oikeen kymysys?
30.05.2006 20:45
voisiko joku selventää mulle, mitä tarkoittaa sana"Peelo"?
07.04.2006 17:53
täällä roikut Henry Moon.
07.04.2006 17:48
se ikää katso, jos asiat skulaa. Ittellä ei onneksi moisia murheita ole, joten ne onnelliset, jotka yhdessä ootte ja nainen on vanhempi kuin mies, niin antakaa palaa, alkääkä välittäkö mitä jotkut muut mietti teidän välisistä henk.koht. asioista.
07.04.2006 17:39
apteekissa ja osta imodiumia. Pitäisi tehota, ainakin ittellä auttanut, jos vaikka olen dokannut useamman päivän ja vatsa sekaisin. Jos ei tehoa, niin käänny lääkärin puoleen.
07.04.2006 10:55
täälläkin, ainakin jossain määrin. Mulla varmaan johtuu stressistä, kun vatta on enemmän tai vähemmän rikki. Ja jos taas ei ihan hajalla, niin ainakin ilmavaivoja perrrrrkeleesti. Mutta kuten Ella totesi;varmaan yksi hyvä lääke on syödä kerralla vähemmän mutta useammin. Ittellä niin epäsäännölliset ruokailutottumukset, että voi johtua omat ongelmat ainakin osittain siitä.
07.04.2006 10:49
nimimerkille pitää paikkansa. Ihan saman olen huomannut itsekin, että puhumalla totta ei saavuta yhtään mitään (ainakaan naisten ollessa kyseessä), mutta silti en tyyliäni muuta.
25.03.2006 10:00
tämä ole provo, niin taarala: Suoraan sanottuna hakeudu pikaisesti hoitoon. Esimerkki siitä, mitä suomalaisessa yhteiskunnassa ei enään tällä vuosituhannella pitäisi olla. Taivas varjelkoon, että voi olla karmeata lukea tollasia tarinoita. Todella alle sata ihmistä kuollut koko maapallolla lintuinfluenssan takia ja suomipojalla menee paskat housuun taudin takia, joka ei edes ole vielä täällä.
05.03.2006 10:49
Niinpä tekevät. Olen täysin samaa mieltä. Ootteko muuten huomanneet, että yleensä ne urheilijat, joista vähiten melutaan, niin monesti myös pärjäävät. Curling-miehistö todellinen ilonaihe näissä kisoissa. Kukaan ei odottanut heiltä yhtikäs mitään, kun taas nämä, joista on höpötetty jo paljon ennenkuin kisat edes alkoivat, niin mikä on ollut tulos?????????? No, alkaa tuntua siltä, että nämä kisat on paljon rankemmat penkkiurheilijoille, kuin itse urheilijoille, ainakin näiden aiheiden perusteella, mitä on tullut jo luettua. Toivon Curling-äijille mitalia sanan varsinaisessa merkityksessä.
19.02.2006 20:42
Miisu Miisu!!!!!!! älähän nyt höpäjä omiasi. Tasapeli, sanotaan nyt vaikka 3-3 lähellä. Mutta................................ei pitäisi veikata mitään. Prrrrrööööööööööööhhhhhhhhhhhhhh!
19.02.2006 18:41
olla Jenny vasta lapsi. Noin säälittävää tarinaa en nyt ihan pian muista lukeneeni. Oikea paikka voisi olla tyttöjen kanssa takapihalla hyppäämässä"Ruutua".
19.02.2006 17:06
kuulitkin väärin ja ne lupasi vaan multaa.
19.02.2006 11:58
...mitä mieltä NHL:SSÄ ollaan, kun pelit jatkuu siellä. Tosin Jagrin kuulemani mukaan ei käynyt kovinkaan pahasti(ei aivotärähdystä ymv), mutta tätähän ne vähän pelkäävät siellä, että jos pelaajat loukkaantuvat täällä juuri vähän ennen kuin ratkaisupelit alkavat rapakon takana ja kuten kaikki tietävät, mikä status Jagrilla on siellä. Voi olla, että Ruutua ja sen tekosia aletaan seuraamaan tarkemmin. Ei nimittäin tuu kovin hyvä fiilis, jos täällä seurajoukkueiden tähtipelaajat palaavat täältä jalat kipsissä tmv.
19.02.2006 10:55
Itte ihmettelin ihan samaa, että TS oli mennyt sanomaan Italiasta ja Sveitsistä jotain noin typerää ,kuin turhia pelejä. Okei! Jos asia olisi noin, niin ei muuta kuin seuraaviin olympialaisiin seitsemän maata mukaan. Minkähän valitustulvan se sitten aiheuttaisi näillä palstoilla, kun mukana ei olisi enään muita kuin SUOMI, KANADA, TSHEKKI, SLOVAKIA, VENÄJÄ, RUOTSI ja USA. Ei ainakaan olisi yhtään ns.heittopussimaata mukana kisoissa, joten ehdottelemaan virallisille tahoille, olkaa hyvä.
19.02.2006 09:55
on se, että kaikki, jotka kattelevat peliä nimeltä jääkiekko, pitäisi tietää mikä siellä on tuomarilinja. Jarkko Ruutu ei näytä sitä käsittäneen. Noh, aina ennenkin suomen peli on viimeistään lössähtänyt jäähyihin, niin mitäs näistä jätkän häistä.......
19.02.2006 09:45
1 / 3