Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liberty1
profiilit
liberty1
liberty1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus on syötävä rahaa säästäen valitse silloin kunnon hirven tms. paisti n. 2kg marinoi ja laita paistopussiin sinne sitten lisäksi perunoita, porkkanoita,sipulia,lanttua. Pari tuntia uunissa...Lisukkeeksi kaviaaria,tryffeleitä,5-6 erilaista juustoa,huuhdo ruoka alas jollain kunnon vuosikerta punaviinillä.
Aterialle ei tule hinnaksi kun n. 200-300e nuppi.(2 henkilöä)
07.09.2012 12:47
Kyllä tuo turhaa jauhaa aina noista aseista vois sanoa ennemminkin että auto on tappoväline ei kulkuväline !
13.08.2012 15:32
Kyystä pitääs maksaa tapporaha niinku ennen monista elukoosta esim. haukoista. Jos tapporaha esim. 2e pääsis parempihi tiänestiihi ku marjamettäs...niin ja nua kaks asiaa vois yhyristää...
06.04.2012 23:20
tommosilla mururahoilla elää suomessa ja käy vielä matkoilla?? Tairat olla niitä Laihialaasia centin venyttäjiä.
itse tienaan n. 10 000e kuussa käteen,olen eronnut ja kahden teinilapsen yksinhuoltaja lapsiin jo menee
ton verran rahaa mitä tienaat. Sinuna kyllä kävisin pyytämässä palkankorotusta olet selkeästi raakassa palkkamontussa.
01.11.2010 16:05
Kyllä kiva elää Suomessa! kieltoja ja rajoituksia..veronkorotuksia...kylmin talvi tulossa tuhanteen vuoteen...
Tos joku sano että auringonotto pitäs ihosyövän takia KIELTÄÄ..Kyllä ! Ja syöminen tulisi KIELTÄÄ jos painoindeksi on 5%
yli ihannepainon !! Vältyttäis 2 tyypin diapeetteksen hoitokuluilta..... Niin ja paskaaminen haja-asutus alueella ehdottomasti ympäristöseikkoihin vedoten KIELLETTÄVÄ ! KIELLETÄÄN saman tien nussiminenki !!pumpunpäällehän sekin ottaa ja vältytään väestönkasvun tuomista ongelmista..KIELLETÄÄN,KIELLETÄÄN...
Vittu nyt tämä jamppa realisoi vähän oaisuutensa ja muuttaa jonnekkin todennäköisesti välimeren Afrikanpuoleiselle rannalle johonkin missä ihminen saa vielä ELÄÄ !! Eläköön elämä !!!
30.09.2010 11:50
työtätekemättömyyteen on meille miehille myönnetty jo paratiisissa...Nykyään raamatun sääntöjä rikotaan törkeästi...eevan vika että pitäs muka tehdä töitä...Suamalaasten pitää.ei perkele eihä Somalien,mustalaasten eikä suamen ruattalaastenkaa tartte ! Yleisvitutus tappaa enemmän suamalaasia miähiä ku anoreksia nervoosa ja nestehukka YHTEHENSÄ !! Miättikää sitä..Pakko mennä unohdin kaljat pakastimeen..ei akka sen vertaa viitti hualehtia...
25.09.2010 01:03
asiat on junttia oikein kunnon juntin mielestä... Eikö teillä parempaa tekemistä?? Meen vetään käteen..Junttia ?
05.09.2010 14:03
Ollan jo 8 vuoden ajan avattu hirvenliha säilykepurkki,keskelle suomenlippu ja viereen kynttilä.Sitten aiheesta puhe.Sitten katsotaan vanha tuntematon sotilas.
06.12.2009 23:47
naapurin akan ainainen sipulin ja valkosipulin löyhkä niin ja sen halpa hajuvesi ! Yleensä oon kostoksi tehny kaalikeittoa.....
20.11.2009 15:28
Leirille oli valtavasti pyrkijöitä,saksan virkailijat eivät meinanneet millään selvitä kaikista hakijoista.Ja tottahan sitä jokunen kuoli tauteihin ym. mutta nekin ruumiit hygieenisesti poltettiin krematorioissa niinkuin on nykyäänkin tapana.Myöhemmin he jotka eivät leirille päässeet muuttivat suutuksissa pois esim Usaan ja Israeliin
13.09.2009 17:09
TEKEE TOSIHYVIÄ MAKKAROITA,KATSOKAA NETISTÄ.PIENI FIRMAA HYVÄ LAATU.ITSE SOITAN PARI VIIKKOA ENNEN TILAUKSENI,SAA MYÖS LUOMUA JOPA HAMPURILAISIA! SUOSIKKINI KERMAJUUSTOMAKKARA !!!!
14.06.2009 15:18
hyttyset ja paarmat.kuinka ihana onkaan raapia itseään hiestä likomärkänä läpi yön.....
15.05.2009 14:13
Vapputorilla ja sen jälkeen silakkamarkkinoilla.....
30.04.2009 14:41
Joo pronssiin sixty-ninety niinkun Vanhanen sanois...
30.04.2009 13:44
Ettäkö te jo ole oppineet suomen ainut MM on tilastoharha,siitä Ruotsalaiset pitää huolta!Niinku eilenki teki Ruotsi mitä teki ainan maaliin meni...
30.04.2009 13:17
kyllä nainen huomaa koska mies luuseri,klinupalli tai muuten ääliö,syytä ittees etti tyhmempiä naisia! tai pysy kotona
27.07.2008 02:08
tuota vois kyllä luonnehtia pahemmaksi kun se allahin kuvaa tanskassa ja siitä sentäs luvattihi tappotuamio!! täällä pohojammaalla kattellahan vintiltä valakoosta käsivarsinauhaa ja muuta mitä sinne on pahan päivän varalta kuuskytävuatta sitten vaarit viäny,lapualaasia on pitäny situa jo monta puuhun ettei lähäre omille kostoreissuulleen....
18.03.2008 21:11
pyydä porukalta 10-15kg parasta paistilihaa!!! jos annat kuvat poliisille et joudu kun itse seuraavalla kuvausreissulla saaliiksi !! suomessa kun ei ole tapana suojella todistajia !! joskus vuosia sitten näin jotain ilmoitin todistin meinasin saada kuonoon löin kahta rosvoa käräjille ja sain sakot!!!!toisen kerran löysin lompakon,syytettiin että olin vienyt rahat!!!!
31.08.2007 23:26
itse olen 44 ,ei juurihoitoja 3 paikkaa,revi siitä!
23.07.2007 23:11
chanel 5 ,Marilynin ja kaikkien muidenkin hienojen naisten tuosu ja "YÖPAITA"
21.07.2007 03:59
1 / 2