Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
otha
profiilit
otha
otha
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
monessa köyhässä maassa tuntuu olevan tämä tyyli yleinen kun haluutaan parempaa elintasoa, ikävää mutta näin on, myös naiset tulee naimisiin suomeen..
21.02.2012 13:55
kaikki lainmukaisuus on hyväksyttävää ja uudet veronmaksajat toivottavaa!!!
21.02.2012 13:53
höpö, höpö, taisit sotkee jehovantodistajiin tai muuhun sellaseen. vapaakirkko oli ennen ev.lut.kirkon lähetysjärjestö, siellä on uskovien kaste, se suurin ero.
14.09.2011 10:41
joka kirkosta löytyy hyvät ja huonot puolet, yhtä laajasti kuin meitä ihmisiäkin on, mehän siellä kirkossa ollaan.
11.09.2011 17:28
saatana käy niiden kimppuun jotka jotain yrittää aikaiseksi saada, niiden heikoimpaan kohtaan se iskee. näin se menee, vaikka kauhealta kuulostaa, siksi johdossa olevilla on kovempi hyökkäys meneillään.
11.09.2011 17:24
jotkut on niin totaalisen tumpeloita, sekin monesti syynä, myös omalla kohdallani, lisäksi minulla mies joka antaa kovalla kerjäämisellä vain noin 2-3 kertaa vuodessa. mutta kun muuten menisi hyvin.. vaikeeta, kyllähän tässä kärsii mutta paraneeko vaihtamallakaan, enkä tiedä haluanko vaihtaa mutta voi olla että joskus pinna katkeaa...onko muilla tätä ongelmaa?
11.09.2011 17:06
se olisikin aivan ihanaa jos löytyisi lääke että olisi edes joskus energinen, nauttikaa onnelliset olotilastanne! mulla kokeiltu kaikki muut paitsi toi zypreksa ja ´joku toinen. mutta oikeesti ottakaa ilo irti elämästä sillon kun se on mahdollista.
11.09.2011 16:59
jos äänet eivät ole Raamatun mukaisia ne on muuta! tällä tavalla minä ajattelen erottavani nämä asiat toisistaan. esim. Raamatussa ei koskaan käsketä tappaa ketään, pettää ketään jne..
11.09.2011 16:49
joo, mihinkä sairauteen vaihtaisit joka ei olisi yhtä paha, siis noista rampauttavista. niillä eväillä mennään mitkä on saatu, ei voi muuta, mutta mahdollisuuksien mukaan voi elämän täyttää harrastuksilla ja iloita niistä. Löytää uusia puolia ja lahjakkuuksia.
11.09.2011 16:43
harrastukset, harrastukset...
11.09.2011 16:40
mulla on sama ongelma, säikyn kaikkee kovia ääniä, syytä en tiedä. hyppään melkein kattoon jo puhelimen soidessakin. sairastin vuosia sitten paniikkihäiriön joka saatiin lääkkeillä kuriin. liittysköhän nää jotenkin toisiinsa? et ole yksin, meitä on täällä muitakin!
11.09.2011 15:49
1 / 1