Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+ne+saa..+ilmankos+ne+hengaa+täällä+jatkuvasti.+Minä+ainaskin+sain+yllä+olevasta+päivän+naurut.+Heh,+mitä+tekstiä.+:D
06.11.2016 22:49
Kyllähän+se+pelimiehien+pelailu+selviää+yksinkertaisesti+ajan+kanssa+ja+odottamalla,+kiireisimmät+luovuttavat+nopeasti+ja+siirtyvät+seuraavaan,+kun+alkaa+näyttää+siltä+että+mitään+ei+heru.+Paatuneimmat+jaksavat+piiriittää+yllättävänkin+pitkään,+koska+heillä+on+luonnollisesti+monta+rautaa+tulessa,+mutta+mikäs+sen+mukavampaa+kuin+leikkiä+kyllästymiseen+saakka+kissaa+ja+hiirtä.
06.11.2016 22:42
Mutta+onneksi+tuo+ei+ole+sinun+huolesi.+Lapset+on+aihe+josta+en+aio+sen+enempää+keskustella+palstalla.
06.11.2016 22:35
Kiitos+kommentistasi.+On+varmaankin+ajan+henki,+että+suhteesta+pitäis+toipua+noin+vain,+viikoissa+tai+parissa+kuukaudessa+ja+olla+heti+valmis+uuteen+kuin+mitään+ei+olisi+tapahtunut.+Ja+kun+en+kykene+unohtamaan+edellistä+suhdetta+tuosta+vaan,+minulla+on+jonkisortin+fetissi+tai+olen+vain+tyhmä..+tämmöisiä+kommentteja+olen+palstalla+saanut+kuulla.+Voisi+asian+niinkin+tulkita,+että+olen+kykenevä+rakastamaan+syvästi,+mitä+avoimempi+on+tunteissaan+ja+mitä+enemmän+on+valmis+antamaan+itsestään,+sen+kovemmin+kolahtaa..++mutta+semmoista+on+elämä.
06.11.2016 22:33
Jep,+tuo+on+nimenomaan+asian+pointti,+miesten+mielestä+keskikokoiset+rinnat+on+pienet+ja+suuret+on+keskikoiset+jne.+Jotkut+jalomieliset+ovat+toki+armeliaisuudessaan+tai+epätoivoissaan+valmiita+kelpuuttamaan+myös+"pienirintaisen"+naisen.
"Rintojen+kokoon+voi+vaikuttaa"
Kertokaa+toki,+miten+rintojen+kokoon+vaikutetaan+ilman+leikkausta.+Tuntuu+vähän+kohtuuttomalle,+että+terveen+ihmisen+pitäisi+"vaikuttaa"+rintojensa+kokoon+peräti+leikkauksella,+että+kelpaisi.+Leikkaus+on+aina+riski+ja+kalliiksikin+tulee,+kun+silarit+pitää+vaihtelevin+aikavälein+vaihdattaa+uusiin.+Sitä+paitsi+suurin+osa+miehistä+on+vieläpä+sitä+mieltä,+että+luomurinnat+on+parhaat,+koosta+riippumatta,+kunhan+ovat+vähintään+keskikoiset.+Ja+silarit+hakkineet+naiset+ovat+luonnollisesti+ulkonäkökeskeisiä+vatipäitä.
Eiköhän+tuo+naisten+kapinointi+naisiin+kohdistuviin+ulkonäköpaineisiin+ja+kaiken+maailman++fat+acceptance-+liikkeet++juonna+juurensa+siitä,+että+naisen+vartalo+on+kautta+aikojen+esineellistetty+ja+naista+arvotetaan+edelleenkin+pitkälti+ulkonäön+kautta.+Jotkut+sitten+menee+asiassa+liiankin+pitkälle+ja+kokevat+yhtälailla+sopivaksi+esineellistää+miehiä+ja+arvostella+heidän+fysiikkaansa.+Itse+ajattelen+että+on+sopimatonta+arvostella+kenekään+ulkonäköä+sellaista+asioista+joihin+ei+itse+voi+suorasti+ja+kohtuullisella+vaivalla+vaikuttaa.
06.11.2016 22:17
Miten+lapsien+haluaminen+tai+haluamattmuus+liittyy+asiaan?
05.11.2016 01:45
Kyllä+minä+sen+voin+myöntää+jo+nyt,+ettei+tämä+lopu+lopullisesti+ennen+kuin+saan+tapeekseni.++En+vaan+tiedä+mitä+kaikkea+siihen+tarvitaan+ennen+kuin+niin+käy.
05.11.2016 01:04
Sinä+ja+sinun+kissavideosi..+mutta+onhan+tuo+mahdottoman+söpö.+Hyvät+yöt.
05.11.2016 00:58
Onneksi+asiassa+on+nyttemmin+päästy+sopuratkaisuun,+niin+juuri+nyt+ei+tunnu+mahdottoman+hankalalle.+
No,+mitä+termiä+nyt+haluaakaan+käyttää,+niin+ihmisistä+on+kuitenkin+aistittavissa+kaikenlaista.+Aina+on+tosiaan+tietenkin+virhetulkintojen+vaara,+jonkun+jännittyneisyys+tilanteessa+voi+johtua+yhtä+hyvin+ihastumisesta+kuin+laktoosi-intoleranssistakin.
05.11.2016 00:55
Ei+siinä+ole+mitään+hullua,+noinhan+se+menee.+Sitten+kun+tietyllä+tapaa+virittynyt,+voi+hyvinkin+haistaa+tietyn+ihmisen+läsnäolon,+vaikka+normaalisti+sellaisiin+juttuihin+ei+kiinnitä+huomiota,+tai+jopa+yrittää+ennemminkin+välttää+havainnoimasta+mitään+ihmisten+ominaishajuja..+Minulla+on+valitettavasti+varsin+tarkka+hajuaisti.
05.11.2016 00:45
Ei+se+varmaankaan+ohi+ole,+mutta+muuttaa+muotoaan..+ehkä+se+tasaantuu+ja+jäljelle+jää+epäitsekäs+rakkaus+ja+kumppanuus,+tai+ehkä+se+muuttuukin+tottumukseksi,+riippuvuudeksi+ja+lopulta+vihaksi.
05.11.2016 00:40
Minulla+kun+ei+ole+ollut+mahdollisuutta+olla+olematta+tekemisissä,+niin+se+on+tehnyt+tilanteesta+aikalailla+mahdottoman.+Luonnollisesti+olet+oikeassa+siinä,+että+tunteita+voi+ruokkia+tahallisesti,+mutta+niiden+tukahduttaminen+on+vaikeaa..+helpompaa+toki,+jos+kohde+ei+ole+missään+näkösällä.+Olet+kuitenkin+väärässä+siinä,+ettei+ihmisten+välillä+olisi+erilaisia+voimakenttiä.+Kyllä+niitä+on,+toiset+hylkiviä+ja+toiset+puoleensa+vetäviä.+Suuri+osa+ihmisten+välisestä+kommunikaatiostahan+on+tiedostamatonta,+mikroilmeisiin+yms+liittyvää+viestintää+ja+sen+kyllä+huomaa+sanomattakin+rakastaako+vai+vihaako+joku+sinua,+tai+vähintäänkin+sen+että+toinen+yrittää+peittää+jotain.
05.11.2016 00:35
Minun+mielestä+on+kyllä+aika+hullua+yrittää+väenvängällä+yrittää+tehdä+itsestään+täysin+erilaista+kuin+mitä+oikeasti+on+vain+saavuttaakseen+jotain.+On+eri+asia+jos+ajan+saatossa+muuttuu+johonkin+suuntaan,+tai+vielä+parempaa+kehittyy.+Kehittymisellä+tarkoitan+vaikkapa+sitä,+että+pääsee+eroon+ujoudestaan,+oppii+luottamaan+itseensä,++omaksuu+uuden+pukeutumistyylin+jne.+En+tiedä+voiko+ihminen+edes+väkisin+muuttaa+itseään+täysin+erilaiseksi,+tai+onko+se+mielekäs+vaihtoehto+pidemmän+päälle.
05.11.2016 00:26
En+osaa+sanoa,+kokonaisvaltaisiin+tunteisiin+toista+ihmistä+kohtaan+sisältyy+monia+erilaisia+sävyjä,+alkaen+epäitsekkäästä+pyrkimyksestä+ja+halusta+asettaa+toisen+etu+oman+edelle..+päätyen+ihan+vaan+haluun+joka+kerta+kohdatessa+repiä+toiselta+vaatteet+päältä.
05.11.2016 00:19
Minä+uskon,+että+tuhosi+kaiken,+koskapa+yritti+muutenkin+niin+kovin+keinoin+ja+aikalailla+cold+turkey-meiningillä+päästä+minusta+eroon.
05.11.2016 00:05
Eipä+voi+ei.++Ajatuksia,+ja+varsinkaan+tunteita,+ei+voi,+eikä+oikeastaan+tarviikaan+kontrolloida,+ainoastaan+käytöstään..+Tai+en+minä+ainakaan+tiedä,+mitä+tunteille+pitää+tehdä+ja+miten+niistä+pääsee+eroon.
05.11.2016 00:00
No+kiva,+jos+olen+voinut+olla+avuksi.+Ihan+oikeasti.+
Aina+silloin+kun+jotain+paskaa+tapahtuu+yritän+ajatella,+että+jos+ei+muuta+positiivista,+niin+ainakin+tilanteesta+voi++yrittää+oppia+jotain.+Ja+vaikkei+itse+olisi+oppinut,+tai+saanut+tilanteesta+mitään,+niin+hyvä+jos+joku+muu+edes+saa,+ettei+kaikki+kärsimys+olisi+ollut+ihan+turhaa.
Nyt+vaan+mietin,+olenkohan+ollut+osallisena+luomassa+hirviötä?
04.11.2016 23:53
Ei+niissä+ollut+mitään+sellaista,+mitä+en+kestäisi+jos+niin+kävisi..+mutta+en+usko,+että+se+niitä+levittelisi,+en+edes+usko,+että+sillä+on+niitä+enää.
04.11.2016 23:45
Niinkin+voi+kai+sanoa,+mutta+en+tiedä+onko+tarpeen+palata+aiheeseen+sen+enempää.
04.11.2016 23:40
Kritisoin+diagnoosiasi.+Olet+jossain+määrin+oikeassa,+mutta+kyseiset+seikat+koskevat+vain+tätä+kyseistä+miestä,+joten+ei+voi+puhua+mistään+yleisestä+fetissistä.+Sitä+paitsi,+ei+hän+kohdellut+minua+huonosti+ennen+kuin+vasta+eron+jälkeen..+ja+nekin+asiat+on+sittemmin+sovittu.
Ihmisten+käytöksen+ymmärtäminen+nyt+on+ylipäätään+vaikeaa.+Harva+toimii+loppujen+lopuksi+aina+niin+loogisesti+ja+harkitusti+kuin+itse+luulee.
04.11.2016 23:36
19 / 109