Tämä ansaitsee oman ketjunsa. Nimim. MrHedgehog kirjoitti:
(snip)
Palstalaiset eivät näytä tajuavan että naiselle pitää nimen omaan kertoa ettei ole kiltti ja kunnollinen.
"Olen juossut rahan ja aseman perässä, olen paha ihminen"
"Olen kaatanut paljon naisia, olen parantumaton playeri"
"Olen vain ryypännyt ja rällännyt, olen täysi p...a"
...ja sitten jätetään naisen mieli raksuttamaan.
Pian olet mielenkiintoinen, intohimoinen, sisältä hyvä mies jonka kauniin puolen nainen löytää ;)
(snip)
Hm. Onko asia näin!?
Palstasiilin terävä havainto
27
114
Vastaukset
- Ikis..M
Hyvin kirjoitettu MrHedgehogilta vaikka kyllä me oikeastaan se tajutaan, sehän kun näkyy täällä palstallakin aika hyvin. Ongelma onkin siinä että jos olet sekä rehellinen että kiltti & kunnollinen et voi oikein sitten valehtelemaankaan alkaa niin sitten pitää edes yrittää ärsyttää kertomalla mahdollisimman usein kiltteydestä & kunnollisuudesta, vaikkei sillä p..ua saakaan niin vähän edes ärsyttää.
- Uutta.ja.ihmeellistä
Yritä seuraavalla kerralla livenä iskureplaa:"olen kiltti ja kunnollinen". Saatat yllättyä. ;)
- 121212121212
Uutta.ja.ihmeellistä kirjoitti:
Yritä seuraavalla kerralla livenä iskureplaa:"olen kiltti ja kunnollinen". Saatat yllättyä. ;)
Jos kaikki olemuksessa vihjaa että olet jännämies tms, tuo saattaisi toimiakin.
- Uutta.ja.ihmeellistä
121212121212 kirjoitti:
Jos kaikki olemuksessa vihjaa että olet jännämies tms, tuo saattaisi toimiakin.
Tai vain normaalimies. Tuollaisella replalla saa hyvin jutun käyntiin.
- Ikis..M
Mies tulee naisen lähelle ja sanoo hymyillen "Minä sitä kun olenkin kiltti ja kunnollinen mies"....Nainen näyttää keskaria ja sanoo "Painu vittuun homo", semmoiset ne taitaa olla kiltin & kunnollisen miehen juttelut. Paikalle tulee Jännä-jare joka sanoo naiselle "Lähetään panee"..."Oota, mä otan vaan mun takin" sanoo nainen ja sipsuttaa Jaren perään.
- 121212121212
Replalla ei ole mitään väliä.
Vain se ratkaisee miten komea mies sen sanoo, ja miten itsevarmasti/määrätietoisesti mies sen sanoo.
Rationalisointihamsteri hoitaa loput.
Pitkä, komea, leveäharteinen, jykeväleukainen, voittajan valkoisella hymyllä varustettu mies voi mölistä matalalla äänellään "ömmgjdghs", ja nainen ajattelee tunnesykkyrämykkyröissään ihastuneensa miehen älyyn ja huumoriin. - Uutta.ja.ihmeellistä
Ikis..M kirjoitti:
Mies tulee naisen lähelle ja sanoo hymyillen "Minä sitä kun olenkin kiltti ja kunnollinen mies"....Nainen näyttää keskaria ja sanoo "Painu vittuun homo", semmoiset ne taitaa olla kiltin & kunnollisen miehen juttelut. Paikalle tulee Jännä-jare joka sanoo naiselle "Lähetään panee"..."Oota, mä otan vaan mun takin" sanoo nainen ja sipsuttaa Jaren perään.
Tuo oli miten ätmi voisi yrittää.
Pelisilmää tai harjoitusta lisää.
ps. naista voi yrittää iskeä muuallakin kuin vaatekaupassa - Uutta.ja.ihmeellistä
121212121212 kirjoitti:
Replalla ei ole mitään väliä.
Vain se ratkaisee miten komea mies sen sanoo, ja miten itsevarmasti/määrätietoisesti mies sen sanoo.
Rationalisointihamsteri hoitaa loput.
Pitkä, komea, leveäharteinen, jykeväleukainen, voittajan valkoisella hymyllä varustettu mies voi mölistä matalalla äänellään "ömmgjdghs", ja nainen ajattelee tunnesykkyrämykkyröissään ihastuneensa miehen älyyn ja huumoriin.Niin. Reppanathan eivät saa suutaan edes auki.
- Ikis..M
Tuo oli miten ätmi voisi yrittää.
Pelisilmää tai harjoitusta lisää.
ps. naista voi yrittää iskeä muuallakin kuin vaatekaupassaOlisiko se sitten viekas virnistys naamalla tultava niin että nainen hoksaa ilmoituksen ironiseksi tarkoitetuksi, tajuaa että tässä on hyvä pano?
- MrHedgehog
Ha...kiitosta vain kukkatornille :)
Omien havaintojen perusteella noin se usein menee. Nuo pahan miehen tunnustuksethan ilmentävät mielenkiintoisuutta, kunnianhimoa, intohimoa, älyä ja sosiaalisuutta, taitoa pitää hauskaa, etc.
Jos nainen sitten maagisesti löytää simpukasta kunnollisen helmen, on kasassa täydellinen paketti.
Palstakielellä/Laasaskielellä kova kuori kertoo tasosta, sisältö halusta sitoutua naiseen :D
Teemaan sopivan väliaikamusiikin kautta iltalenkille:
https://www.youtube.com/watch?v=OGsv42pJaA8 - 121212121212
Terävä havainto todellakin. Siilimies olisi toki voinut painottaa hieman voimakkaammin ristiriitaa tasoon liittyvien ominaisuuksien ja sitoutumiseen liittyvien ominaisuuksien välillä.
"Olen juossut rahan ja aseman perässä, olen paha ihminen"
- raha ja status, korkeampi taso. Mutta niiden hankkiminen vie aikaa, joka on pois naiseen käytettävästä ajasta
"Olen kaatanut paljon naisia, olen parantumaton playeri"
- pelimiestaidot, korkeampi taso. Mutta playeri on harvemmin sitoutujatyyppiä
"Olen vain ryypännyt ja rällännyt, olen täysi p...a"
- hauska porukan viihdyttäjä, korkeampi taso. Mutta bileiden kingi on harvemmin luotettava perheenisä
...ja tietysti jos nainen onnistuu vaivalloisessa muutosprojektissaan (todennäköisyys verrattavissa lottovoittoon), kasassa on kiltti ja kunnollinen mutta tylsä mies jonka hän olisi voinut valita alun perinkin. Kyllä jätkät sit jaksaa... Huhhuh sentään. Saatteko tälläsestä orgasmeja?
Naiset ovat periaatteessa ihan samanlaisia kuin 20000 vuotta sittenkin. Ne haluaa jotain, eikä vaan himmakaista joka on kiva. Kohtelias voi olla, mutta mies pitää olla. Ettekö keksi ikinä keskitietä?Ehkä ne saa.. ilmankos ne hengaa täällä jatkuvasti. Minä ainaskin sain yllä olevasta päivän naurut. Heh, mitä tekstiä. :D
- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Ehkä ne saa.. ilmankos ne hengaa täällä jatkuvasti. Minä ainaskin sain yllä olevasta päivän naurut. Heh, mitä tekstiä. :D
Ethän tarkoittanut minun tekstiäni jota kukkatorni siteerasi? :/
Minähän kerroin alun perin olevani kiltti ja kunnollinen, heti tuli haukut. Kuulemma jonkun palstaHyden Jekyllpuoli, kirjoittu joku naisista.
Sittemmin olen yrittänyt olla Jännäsiili (huonolla menestyksellä). MrHedgehog kirjoitti:
Ethän tarkoittanut minun tekstiäni jota kukkatorni siteerasi? :/
Minähän kerroin alun perin olevani kiltti ja kunnollinen, heti tuli haukut. Kuulemma jonkun palstaHyden Jekyllpuoli, kirjoittu joku naisista.
Sittemmin olen yrittänyt olla Jännäsiili (huonolla menestyksellä).En toki, sinä olet oikein mu.. eikun siis jännän oloinen Jännäsiili. :)
Ikis ja 12121212 revittelivät taas oikein kunnolla ja repesin niiden jutuille.- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
En toki, sinä olet oikein mu.. eikun siis jännän oloinen Jännäsiili. :)
Ikis ja 12121212 revittelivät taas oikein kunnolla ja repesin niiden jutuille.Me kirjoitetaan dokkaria ja palstanaiset hirnuu kuin hyeenat komedianäytöksessä, vähän niin kuin Spinal Tap kääntäen :(
- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
En toki, sinä olet oikein mu.. eikun siis jännän oloinen Jännäsiili. :)
Ikis ja 12121212 revittelivät taas oikein kunnolla ja repesin niiden jutuille.No hyvä. Vaan huomasitko typon viestissäni?
Meistä jännäsiileistä kun ei voi ikinä olla varma, kirjoituksissa saattaa olla yllätyksiä. Just vaikka väärä kirjain, tai ehkä puuttuva pilkku. Me ollaan niin spontaaneja ja impulsiivisia ;) Ikis..M kirjoitti:
Me kirjoitetaan dokkaria ja palstanaiset hirnuu kuin hyeenat komedianäytöksessä, vähän niin kuin Spinal Tap kääntäen :(
Älä nyt pahoita mieltäsi, eikös ole sentään hyvä, että saat jonkun hyvälle tuulelle?
Et olisi maininnut Spinal Tapia, tuli yksi tietty kohtaus mieleen ja nyt naurattaa vaan enemmän. Pikkukakkosen ja minun treffit näyttäisi varmaan jotakuinkin tältä.
https://www.youtube.com/watch?v=Pyh1Va_mYWIMrHedgehog kirjoitti:
No hyvä. Vaan huomasitko typon viestissäni?
Meistä jännäsiileistä kun ei voi ikinä olla varma, kirjoituksissa saattaa olla yllätyksiä. Just vaikka väärä kirjain, tai ehkä puuttuva pilkku. Me ollaan niin spontaaneja ja impulsiivisia ;)Joo huomasin, ihan kiihkoissani täällä jo sukat jalassa pyörien mietin, että mitäköhän se Jännäsiili mahtoi tuolla tarkoittaa ja mitä jännää seuraavaksi keksiikään.. Huh.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Älä nyt pahoita mieltäsi, eikös ole sentään hyvä, että saat jonkun hyvälle tuulelle?
Et olisi maininnut Spinal Tapia, tuli yksi tietty kohtaus mieleen ja nyt naurattaa vaan enemmän. Pikkukakkosen ja minun treffit näyttäisi varmaan jotakuinkin tältä.
https://www.youtube.com/watch?v=Pyh1Va_mYWIEeeeen mutta saatat kyllä nyt jäädä ilman kissivideota :D
Nehän näytti hauskoilta treffeiltä, samanlaiset lakitkin ja kaikki :D Pitäisiköhän teidän joskus mennä? - MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Joo huomasin, ihan kiihkoissani täällä jo sukat jalassa pyörien mietin, että mitäköhän se Jännäsiili mahtoi tuolla tarkoittaa ja mitä jännää seuraavaksi keksiikään.. Huh.
Minäpä se olenkin niin jännä että annan sinun odottaa huomiseen asti, ajattelin nimittäin juoda lasillisen maitoa...sitten nukkumaan.
- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Pyh1Va_mYWIKyllähän tuollaiset jytärokkielokuvat nyt naurattaa, mutta huomenna kun käännetään jännyysmittari yhdelletoista niin siitä on pikkukakkoset ja muut lastenohjelmat kaukana ;)
Ikis..M kirjoitti:
Eeeeen mutta saatat kyllä nyt jäädä ilman kissivideota :D
Nehän näytti hauskoilta treffeiltä, samanlaiset lakitkin ja kaikki :D Pitäisiköhän teidän joskus mennä?No höh.. Ehkä toisen kerran sitten.
Nääh..en tiedä .. Hän taitaa olla liian pieni ja kyyninen ja minä olen liian vanha ja pienitissinen jännämiesaddikti.. Mutta ehkäpä kaveripohjalta jonnekin hyvälle keikalle. :)
Öitä.MrHedgehog kirjoitti:
Kyllähän tuollaiset jytärokkielokuvat nyt naurattaa, mutta huomenna kun käännetään jännyysmittari yhdelletoista niin siitä on pikkukakkoset ja muut lastenohjelmat kaukana ;)
Oih, Sinä olet kyllä iiihanan hurja.. Maitoakin aiot juoda vaikka siitä tulee taatusti masu kipeäksi.
Hyvät yöt sinullekin. :)- MrHedgehog
PikkuLikka kirjoitti:
Oih, Sinä olet kyllä iiihanan hurja.. Maitoakin aiot juoda vaikka siitä tulee taatusti masu kipeäksi.
Hyvät yöt sinullekin. :)On muuten punaista maitoa!
Jänniä unia :) - Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
No höh.. Ehkä toisen kerran sitten.
Nääh..en tiedä .. Hän taitaa olla liian pieni ja kyyninen ja minä olen liian vanha ja pienitissinen jännämiesaddikti.. Mutta ehkäpä kaveripohjalta jonnekin hyvälle keikalle. :)
Öitä.Hyvä on, Hyvä on, tuossa se video, katsele vaikka amusella:
https://www.youtube.com/watch?v=ndsaoMFz9J4
Ei kai ihan huonosti välttämättä menisi :)
Öitä :) Ikis..M kirjoitti:
Hyvä on, Hyvä on, tuossa se video, katsele vaikka amusella:
https://www.youtube.com/watch?v=ndsaoMFz9J4
Ei kai ihan huonosti välttämättä menisi :)
Öitä :)Kiitos videosta.. En tosin tiedä mitä juuri äsken näin. Taidan siirtyä kofeiinittomaan kahviin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612860
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262470Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 651918
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215