Krista Siegfrids esittelee takapuoltaan ja syyttää miehiä.

perateutti

Naurettavaa, että taas syytetään miehiä naisten ulkonäön kommentoinnista. Suurin osa naisistahan päästää itsensä huonoon kuntoon, koska sillä ei ole vaikutusta miehen saantiin.

Miksi Krista ei esimerkiksi kommentoi sitä, miten cosmot jne. naisille suunnattu hömppä tekee sen, että 100 kiloinen ja 160cm pirkko kuvittelee ansaitsevansa treenatun ja korkeastatuksisen miehen.

Naisilla on joku ihmeellinen ajatus, että jos olet nainen saat haluta sitä ja tätä ja olla vaikka 150 kiloinen. Silti "you´re worth it" - ajattelu elää vahvasti.

Tuskin palstan hc-ätmitkään oikeasti kuvittelevat ansaitsevansa mitään missiä. Olen itse hyvässä kunnossa niin miksi pitäisi ottaa joku 50 kg painavempi sohvalla piereskelev siiderinlipittäjä?

40

1367

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Aika paljastavia kuvia tosiaan Kristasta myös omalla virallisella facebooksivustollaan. Tottahan tuollaiset kuvat saavat miehillä viisarin heilahtamaan. Ei tunnu Krista mikään älyn jättiläinen olevan vaikka yliopistossa on opiskellut ja luultavasti jonkinlaiset paperitkin saanut ulos.

• jupinaa

Ei avoimen seksuaalinen pukeutuminen tee kenestäkään vielä tyhmää, mutta olen kyllä ihmetellyt välillä tuota millaisia pölkkypäitä yliopistossakin on opiskelemassa. Ei kai ne pääsykokeet ole muuta kuin muistitesti, joten se selittänee jotain.

• mies 86
        jupinaa kirjoitti:

Ei avoimen seksuaalinen pukeutuminen tee kenestäkään vielä tyhmää, mutta olen kyllä ihmetellyt välillä tuota millaisia pölkkypäitä yliopistossakin on opiskelemassa. Ei kai ne pääsykokeet ole muuta kuin muistitesti, joten se selittänee jotain.

Riippunee aineesta. Enkun pääsykokeissa ei kyllä pelkällä ulkomuistilla tietääkseni kävellä sisään. Kuulemani mukaan Kristalla olisi jonkinlainen kaupallinen tutkinto (mainittakoon että Cheek on myös koulutukseltaan merkonomi eikä silti mikään älyn jättiläinen).

• Monilahjakkuus
        mies 86 kirjoitti:

Riippunee aineesta. Enkun pääsykokeissa ei kyllä pelkällä ulkomuistilla tietääkseni kävellä sisään. Kuulemani mukaan Kristalla olisi jonkinlainen kaupallinen tutkinto (mainittakoon että Cheek on myös koulutukseltaan merkonomi eikä silti mikään älyn jättiläinen).

'mies86', minun käsittääkseen Cheekillä on AMK:n markkinoinnin tutkinto. Cheekin lahjakkuudesta voi tehdä päätelmät hänen menestymisensä perusteella. Harva pystyy tuollaiseen.

• ouitty
        jupinaa kirjoitti:

Ei kävelty minun alalla. Oletko itse opiskellut yliopistossa vai oletko niitä ihmisiä, jotka vähättelevät asiasta mitään tietämättä?

• ouitty
        ouitty kirjoitti:

Ei kävelty minun alalla. Oletko itse opiskellut yliopistossa vai oletko niitä ihmisiä, jotka vähättelevät asiasta mitään tietämättä?

*kävelty noin vain sisään

• hurrithähähäää
        ouitty kirjoitti:

*kävelty noin vain sisään

Krista on svenska talande. Rima on silloin todella alhaalla...

• Jii007

Naiset kommentoi miesten ulkonäköä enemmän mitä miehet naisten. Naisille on maailmanloppu jos jollain miehellä on liian iso nenä, finnejä, vähän mahaa, vääränlainen leuka, liian lyhyt jne. Sellaisille miehille vain naureskellaan selän takana ja sitten kauhistellaan isoon ääneen jos joku mies arvostelee heidän ulkonäköään. Itse en enää jaksa antaa naisten mielipiteille mitään arvoa.
      On niin monta kertaa tehnyt mieli haukkua nuo naureskelijat kovaan ääneen huoriksi, mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään itseni kurissa.

• MustatKortit

Totta, sitä pidetään aina sukupuolikysymyksenä jos mies haukkuu naisen ulkonäköä ja syytetään miestä naisvihasta, vaikka saattaa olla vaan ihan rehellinen mielipide naisen ulkonäöstä. Muistan joskus kun kamunainen sano, että tissien kokoa ei saa arvostella, mutta kyrvän mittaa saa kritisoida. Ei kuulemma ole sama asia.

• jklyuoyuk
        MustatKortit kirjoitti:

Totta, sitä pidetään aina sukupuolikysymyksenä jos mies haukkuu naisen ulkonäköä ja syytetään miestä naisvihasta, vaikka saattaa olla vaan ihan rehellinen mielipide naisen ulkonäöstä. Muistan joskus kun kamunainen sano, että tissien kokoa ei saa arvostella, mutta kyrvän mittaa saa kritisoida. Ei kuulemma ole sama asia.

Ei se olekaan sama asia. Kyrpä vertautuu pillun tiukkuuteen. Mutta arvatkaa vaan tykkääkö naiset jos heidän värkkinsä tiukkuutta arvioidaan? Aikoinaan pistin asiallisen aloituksen pimpin tiukkuutta käsittelevästä aiheesta Ihannenainen-palstalle ja se sieltä poistettiin aika pian. Naiset eivät kestä jos heidän pimppiään tai tissejään arvostellaan vaikka asialliseenkin sävyyn. Sen sijaan miehen ominaisuuksia saa naisten mielestä ruotia ihan miten sattuu.

• Jii007
        jklyuoyuk kirjoitti:

Ei se olekaan sama asia. Kyrpä vertautuu pillun tiukkuuteen. Mutta arvatkaa vaan tykkääkö naiset jos heidän värkkinsä tiukkuutta arvioidaan? Aikoinaan pistin asiallisen aloituksen pimpin tiukkuutta käsittelevästä aiheesta Ihannenainen-palstalle ja se sieltä poistettiin aika pian. Naiset eivät kestä jos heidän pimppiään tai tissejään arvostellaan vaikka asialliseenkin sävyyn. Sen sijaan miehen ominaisuuksia saa naisten mielestä ruotia ihan miten sattuu.

Aamen. Naiset ajattelevat, että heillä on automaattisesti jonkinlainen koskemattomuus arvostelun suhteen.
        Mielestäni on aivan helvetin epäreilua arvostella miehen pheeniksen kokoa kun siihenkään ei voi oikein vaikuttaa itse. Naisten rintojen ja pillun arvostelu on jopa sallittavampaa, koska niihin voi hieman vaikuttaakin
        Ja on ihan täyttä paskaa myös ylipäätään sellaisten asioiden arvostelu joihin ei voi itse vaikuttaa. Kuvitteleeko esimerkiksi naiset että nautin rumasta naamastani ja en halua sitä vaihtaa parempaan? Vittu kun tekisi mieli survoa nämä pinnalliset huorat tehosekoittimeen ja pyöräyttää pari kertaa.

• Isä Timppa
        Jii007 kirjoitti:

Aamen. Naiset ajattelevat, että heillä on automaattisesti jonkinlainen koskemattomuus arvostelun suhteen.
        Mielestäni on aivan helvetin epäreilua arvostella miehen pheeniksen kokoa kun siihenkään ei voi oikein vaikuttaa itse. Naisten rintojen ja pillun arvostelu on jopa sallittavampaa, koska niihin voi hieman vaikuttaakin
        Ja on ihan täyttä paskaa myös ylipäätään sellaisten asioiden arvostelu joihin ei voi itse vaikuttaa. Kuvitteleeko esimerkiksi naiset että nautin rumasta naamastani ja en halua sitä vaihtaa parempaan? Vittu kun tekisi mieli survoa nämä pinnalliset huorat tehosekoittimeen ja pyöräyttää pari kertaa.

Vaimoni ei puhunut minulle viikkoon viimeksi kun arvioin hänen tavaransa löystyneen.

• masa822
        jklyuoyuk kirjoitti:

Siis en tajua sitä miksi kyrvän koossa ja tissien kossa nähdään ero arvostelun sallimisessa. Kumpaakaan ei voi itse vaikuttaa. Ei mua pienet tissit häiritse juurikaan, mutta koomista että naisille ei asiasta saa sanoa mitään. Silti jos on joku mies vaikka 13 cm kalulla niin kaikki sille nauraa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Jos mulla ois 13cm kalu ni tuskin uskaltaisin edes naisia lähestyä.

• Jii007
        masa822 kirjoitti:

Siis en tajua sitä miksi kyrvän koossa ja tissien kossa nähdään ero arvostelun sallimisessa. Kumpaakaan ei voi itse vaikuttaa. Ei mua pienet tissit häiritse juurikaan, mutta koomista että naisille ei asiasta saa sanoa mitään. Silti jos on joku mies vaikka 13 cm kalulla niin kaikki sille nauraa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Rintojen kokoon voi vaikuttaa, mutta samalla joutuu kyllä muokkamaan muutakin kroppaansa sen eteen. Pilluunkin voi vaikuttaa. Mahdollisempia ne muutokset naisilla kuitenkin ovat kuin miehillä kyrvän pidentäminen tai paksuntaminen. Ja täten myös mielestäni on rintojen kokoa ja pillun tiukkuutta sallittavampaa arvostella kuin kyrvän kokoa miehellä. Kumpiakaan ei ole kuitenkaan oikein arvostella, mutta jos kerran tälle linjalle pitää lähteä niin noin se menee.

• MustatKortit
        Jii007 kirjoitti:

Rintojen kokoon voi vaikuttaa, mutta samalla joutuu kyllä muokkamaan muutakin kroppaansa sen eteen. Pilluunkin voi vaikuttaa. Mahdollisempia ne muutokset naisilla kuitenkin ovat kuin miehillä kyrvän pidentäminen tai paksuntaminen. Ja täten myös mielestäni on rintojen kokoa ja pillun tiukkuutta sallittavampaa arvostella kuin kyrvän kokoa miehellä. Kumpiakaan ei ole kuitenkaan oikein arvostella, mutta jos kerran tälle linjalle pitää lähteä niin noin se menee.

Niin, unohtu siis sanoa että tosiaan tissien kokoon ja reijän tiukkuuteen voi vaikuttaa. Muistaakseni kyrvän mittaa saa maksimissaan kasvatettua KALLEILLA leikkauksilla sen pari senttiä. Muistaakseni vielä niin jos se on valmiiksi todella lyhyt kuten vaikka aasialaisilla.

Ei asiasta silti sen enempää kannata jauhaa, koska feministilesbot on "sodassa" miehiä vastaan aina voitolla.

• 77ii7ii
        masa822 kirjoitti:

13 cm on ihan keskikokoinen kalu. 13,77 cm on keskimäärin suomalaisella miehellä. Moni mies vaan mittaa väärin ja luulee kalunsa olevan isompi kuin se oikeasti on.

• varmaan.niin
        masa822 kirjoitti:

"Kaikki" siis nauravat puolille suomalaismiehistä.

• 11211
        Jii007 kirjoitti:

Yhtälailla niitä penispidennyksiä samoilla klinikoilla tehdään, kuin silikonitissejäkin. Koon suurentaminen on siis yhtä mahdollista molemmille.

• nypykkä
        varmaan.niin kirjoitti:

"Kaikki" siis nauravat puolille suomalaismiehistä.

Omani on niin pikkuruinen 14cm mato, etten uskalla enää lähestyä naisia, koska häpeän niin paljon. Isompaa patukkaa on aina heille tarjolla.

• ouitty
        jklyuoyuk kirjoitti:

"Sen sijaan miehen ominaisuuksia saa naisten mielestä ruotia ihan miten sattuu. "

Ei saa. Minä en arvostele enkä toivo miestenkään arvostelevan minua.

"Ei mua pienet tissit häiritse juurikaan."

Tuo on kuultu miljoona kertaa. Yleensä nuo miesten "pienet rinnat" ovat normaalikokoisia. Oikeasti kukaan ei pidä pienirintaisista. Mutta eivätpähän ala roikkua :)

• 1315
        nypykkä kirjoitti:

Omani on niin pikkuruinen 14cm mato, etten uskalla enää lähestyä naisia, koska häpeän niin paljon. Isompaa patukkaa on aina heille tarjolla.

Omaa tyhmyyttäsi keskikokoa häpeät.

• nypykkä
        1315 kirjoitti:

Omaa tyhmyyttäsi keskikokoa häpeät.

En näköjään riitä älyllisestikään, kun noin kommentoidaan. Monta kertaa olen kuullut kaverinaisilta, kuinka komeita ja ihanan isolla varustettuja heidän uudet miehensä ovat. On kuulemma ihanaa seksiä.

Tämmöisellä nysällä ei tee mitään. Ei se riitä naisen tyydyttämiseen. Minkäs voin sille, että olen tyhmä ja pienikaluinen.

• ouitty kirjoitti:

"Sen sijaan miehen ominaisuuksia saa naisten mielestä ruotia ihan miten sattuu. "

Ei saa. Minä en arvostele enkä toivo miestenkään arvostelevan minua.

"Ei mua pienet tissit häiritse juurikaan."

Tuo on kuultu miljoona kertaa. Yleensä nuo miesten "pienet rinnat" ovat normaalikokoisia. Oikeasti kukaan ei pidä pienirintaisista. Mutta eivätpähän ala roikkua :)

Jep, tuo on nimenomaan asian pointti, miesten mielestä keskikokoiset rinnat on pienet ja suuret on keskikoiset jne. Jotkut jalomieliset ovat toki armeliaisuudessaan tai epätoivoissaan valmiita kelpuuttamaan myös "pienirintaisen" naisen.

"Rintojen kokoon voi vaikuttaa"

Kertokaa toki, miten rintojen kokoon vaikutetaan ilman leikkausta. Tuntuu vähän kohtuuttomalle, että terveen ihmisen pitäisi "vaikuttaa" rintojensa kokoon peräti leikkauksella, että kelpaisi. Leikkaus on aina riski ja kalliiksikin tulee, kun silarit pitää vaihtelevin aikavälein vaihdattaa uusiin. Sitä paitsi suurin osa miehistä on vieläpä sitä mieltä, että luomurinnat on parhaat, koosta riippumatta, kunhan ovat vähintään keskikoiset. Ja silarit hakkineet naiset ovat luonnollisesti ulkonäkökeskeisiä vatipäitä.

Eiköhän tuo naisten kapinointi naisiin kohdistuviin ulkonäköpaineisiin ja kaiken maailman fat acceptance- liikkeet juonna juurensa siitä, että naisen vartalo on kautta aikojen esineellistetty ja naista arvotetaan edelleenkin pitkälti ulkonäön kautta. Jotkut sitten menee asiassa liiankin pitkälle ja kokevat yhtälailla sopivaksi esineellistää miehiä ja arvostella heidän fysiikkaansa. Itse ajattelen että on sopimatonta arvostella kenekään ulkonäköä sellaista asioista joihin ei itse voi suorasti ja kohtuullisella vaivalla vaikuttaa.

• Ainatätä

Minua alkaa aina vähän ärsyttämään, kun naiset puhuvat naisten ulkonäköpaineista aivan kuin vain naisilla olisi niitä. Miestenkö vartaloita ei ole arvosteltu? Muuten vaan ollaan palvottu pituutta, laveitä hartioita, jykevää leukaa, lihaksikkuutta ja yleisesti miehekkyyttä? Eihän se toki ole kenellekään miehellä mitään ulkonäköpaineita luonut, ei toki.

• ätmi-sinkku
      • 410

Niinkö?
        Sittenhän sinulla jo on tuon tasoinen nainen.

• KristaFear

No mahtaa Kristalla olla hyvä itsetunto kun ei välitä siitä mitä toiset ihmiset hänestä ajattelevat. Vaikka mitäpä suotta sellaisia murehtimaan kun parhaat nuoruusvuodetkin ovat vielä edessäpäin.

• ouitty

Hänhän on kohta 31-vuotias...

• nimnierkki

rer4

• Zxcd

Krista on paitsi erinomainen esiintyjä myös hyväkroppainen ja seksikäs.

• Jokjpjpkj

Kristalla on ihanat pakarat vielä nyt keski-ikäisenäkin. Hän voisi näyttää kuvia niistä ollessaan seitsentoistakesäinen.

• 53545
        Jokjpjpkj kirjoitti:

Kristalla on ihanat pakarat vielä nyt keski-ikäisenäkin. Hän voisi näyttää kuvia niistä ollessaan seitsentoistakesäinen.

keski-ikäisenä?

• jhgvfd
        53545 kirjoitti:

keski-ikäisenä?

Nainen on keski-ikäinen kolmekymppisenä.

• ouitty

"Olen itse hyvässä kunnossa niin miksi pitäisi ottaa joku 50 kg painavempi sohvalla piereskelev siiderinlipittäjä?"

Onko joku pakottanut ottamaan?

Kyllä minäkin mielelläni ottaisin elämäntavoilta samanlaisen miehen, sellaisen jonka kanssa voisi lähteä vaikka lenkille. Mutta se ei ole tärkein ominaisuus.

• Tekniikkasukeltaja

Onks Krista sinkkumarkkinoilla?

Pitää päivittää GPS.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Herranjestas sentään! Kristalla on pienet tissit. Hän itse marisee asiasta tuossa alhaalla.

Kumma kun en ole pannut merkille.

(Naurua)

• mies_86__

Huomaan puhuneeni paskaa tämän kaksi ja puoli vuotta vanhan viestiketjun alussa. Joo Keekki oli käynyt AMK:n. Olisi pitänyt tarkastaa faktat. Miksi joku nostaa näinkin vanhan ketjun ylös vain päästääkseen pätemään, sitä ihmettelen ehkä vähän enemmän. Luulin oman sunnuntaini olevan pitkäveteinen.

• ketmi

hahahah vituttaako kun menneisyys tulee kummittelemaan

• Xzcd

Krista on hyvännäköinen ja pirun seksikäs. Ottaisin koska vain. (Saahan sitä köyhä unelmoida).

• kaisanoasaa

Mulle on Kristasta jäänyt sellainen mielikuva että se haluaa usein kalua reikään, eikä sille riitä mikään hätäinen puolen minuutin ylikonttaus vaan sitä pitää naida pitkään ja hartaasti monessa eri asennossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3134
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2540
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      267
      1805
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1279
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe