Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin..+mutta+siinä+saattaa+käydä+niin,+että+päätyy+itse+olemaan+se+viihdearvo.
03.11.2016 22:13
Tästä+olen+kanssasi+samaa+mieltä.+Kovasti+tuntuu+pillu+kiinnostavan,+mutta+mitään+ei+olla+valmiita+sen+eteen+tekemään,+vaikka+rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee,+ihan+niin+kuin+tähänkin+saakka.+Jos+haluaa+naisesta+muutakin+kuin+pillua,+niin+sitten+ymmärrän,+että+voi+olla+hankalaa..+eihän+naisissa+ole+muuta+kiinnostavaa+kuin+pillu.
03.11.2016 22:11
Jonkun+kaveriporukan+kanssa+tuommoinen+voisi+olla+kivaa,+mutta+työporukalla+kuulostaa+hiukan+ahdistavalle..+Itsellä+ainakin+kynnys+lähteä+jonnekin,+mistä+ei+pääse+omin+neuvoin+halutessaan+pois.+Jos+aloittaja+haluaa+mahdollisimman+monen+osallistuvan,+ja+ilahtuvan,+suosittelisin+jotain+vähemmän+aikaa+ja+henkisiä+resursseja+vaativaa.+Yhteinen+ilta+ravintolassa+ja/tai+konsertissa+joista+voi+haluamanaan+hetkenä+liueta+kotiin+tai+muihin+rientoihin..+tai+sitten+vaan+glögiä+ja+pullaa+taukohuoneessa+ja+bonuskuori+jouluntoivotusten+kera+käteen.
03.11.2016 22:03
Joo,+olet+väärässä.+Ei+-ääni+täältäkin.+Ei+noin+niinku+persoonana,+mitä+olen+jotain+haastatteluja+yms+nähnyt,+kiinnosta+sitten+yhtään.+Eipä+oikeastaan+ulkonäöltäkään.
Ei+vaan+ole+semmoista+ihmistä+joka+saisi+kenet+vaan,+vaikka+olis+paperilla+miten+täydellinen+tahansa.
01.11.2016 21:35
Kyllä+minusta+on+ihan+normaalia+haluta+parisuhteessakin+omaa+aikaa+ja+tilaa,+että+on+omia+harrastuksia+ja+kavereita..+ja+suoda+mahdollisuus+niihin+myös+toiselle+osapuolelle.
Onneksi+tosiaan+on+kavereita+ja+ystäviä+joille+voi+puhua,++mutta+olisi+se+fyysinenkin+läheisyys+tärkeää.+Tai+on.
En+taida+avata+linkkiä+jos+siellä+on+joku+kurja+eläinkohtalo+odottamassa.
Taidan+mennä+nyt+nukkumaan,+on+vähän+päänsärkyä+taas..öitä.
22.10.2016 00:15
Olet+varmaan+oikeassa,+mutta+en+ymmärrä+miten+sitä+voisi+ikinä+oppia+kestämään.
21.10.2016 23:37
No,+hetken+hupi+ja+ehkä+vähän+läheisyyttäkin..+ei+kylläkään+laastaroi+onttoa+tunnetta,+mutta+vähän+on+kai+tyhjää+parempi.
21.10.2016 23:15
Tatuoinnit+ne+vaan+jaksavat+herättää+keskustelua.
Periaatteessa+tatuoinneissa+ei+ole+minun+mielestä+mitään+vikaa,+päin+vastoin+itseasiassa..+käytännössä+vaan+turhan+harvoin+näkee+oikeasti++hienoja+ja+hyvin+tehtyjä+sellaisia.+Sitäkin+useammin+näkee+sinne+tänne+läiskittyjä+epämääräisiä+sinertäviä+suttuja+jotka+saa+kantajansa+näyttämään+lähinnä+vanhalta+matkalaukulta.
Selkä+on+käytännöllinen+paikka,+koska+se+on+peitettävissä,+eikä+tatuoinnin+kantajakaan+pääse+itse+siihen+kyllästymään+koska+se+ei+ole+koko+ajan+omissa+silmissä.
21.10.2016 23:09
Höh,+minä+aina+välillä+painan+vahingossa+tuota+peukkunappulaa+kun+olen+aikeissa+vastata..
Niin,+sitä+kai+se+aikalailla+tarkoittaa.+En++minä+kuitenkaan+halua+satuttaa+ketään+,+enkä+tulla+enää+satutetuksi,+ei+siis+mitään+oikeita+treffejä+tai+ihastumisia.
21.10.2016 22:47
Kinastelu?+Tämähän+on+keskustelupalsta.+Keskusteleminen+on+sitä,+että+vaihdetaan+mielipiteitä+ja+ne+voivat+olla+myös+toisistaan+poikkeavia.
21.10.2016 22:19
Joo,+huomaan,+että+et+ymmärrä+ollenkaan+mitä+yritin+edellä+sanoa.
Treffeille+voi+mennä+ihan+muuten+vain+jos+ei+ole+muutakaan+tekemistä,+ihan+vaan+seuran+vuoksi+ensi+alkuun.
Mitä+tulee+kevytsuhteiluun,+niin+vertaisin+asiaa+ennemminkin+shoppailuun+kuin+pitsaan,+siis+jos+vertaisin+ihmisiä+esineisiin.++Olet+varmaan+joskus+käynyt+ikkunaostoksilla+katselemassa+mitä+olisi+tarjolla,++hiukan+ehkä+hypistelemässäkin?+Tärkeä+seikka+huomioida+on+myös+se,+ettei+mitään+kevyttä+sutinointia+pidä+harrastaa+muuta+kuin+sellaisten+tyyppien+kanssa+joiden+tietää+tekevän+sellaista+ja+jotka+sen+kestää,++pelureilla+ja+kaiken+maailman+häntäheikeillähän++ei+edes+ole+sydäntä.+Eikä+minullakaan+enää.
21.10.2016 22:16
Varmasti+olet+oikeassa,+hyvään+elämään+kuuluu+parisuhde+ja+muutkin+ihmissuhteet,+yksin+on+huono+olla.+Toisaalta+ei+voi+kuitenkaan+rakentaa+elämäänsä+jonkun+muun+ihmisen+varaan,+tai+haaveen+varaan,++ja+kuvitella,+että+sitten+kaikki+ongelmat,+fyysiset+ja+henkiset,+korjautuu+kuin+itsestään.
Mukava+kuulla,+että+seksiä+ja+parisuhteita+on+minullekin+noin+vain+tarjolla,+minä+kun+luulin,+että+kaikki+yli+25-vuotiaan+naiset+pitäisi+laittaa+jätemyllyyn+ja+maantäytteeksi.
19.10.2016 23:35
Jos+on+kuollut,+niin+ei+se+ainakaan+tyttöystävän+saamisen+mahdollisuuksia+kasvata.
Aloittajahan+on+jo+kaksi+kertaa+saanut+tyttöystävän,++niin+voi+varmaan+saada+kolmannenkin..+siis+jos+pysyttelee+hengissä.
19.10.2016 23:14
No+höh.+:(++Mistäköhän+sitä+elämäniloa+voisi+etsiä+ja+löytää,+sen+kun+tietäisi.
Kannattaisi+kuitenkin+varmaan+hakeutua+hoitoon..+samalla+voisi+yrittää+saada+apua+masennukseen.
19.10.2016 23:00
Kiitos+vaan+tästä+erityskohtelusta,+tunnen+itseni+etuoikeutetuksi.+:)
19.10.2016 22:04
Oliko+tässä+nyt+sitten+kyse+nimen+omaan+vakavasta+puolison+etsimisestä..+kai+sitä+nyt+voi+treffeillä+käydä+aluksi+vähän+kevyemminkin+ilman+ollaan+heti+kirkonkelloja+soittamassa.+Kuten+sanoin,+hetkellisesti+jossain+tilanteessa,+jonkilaisessa+liukumavaiheessa,+voisin+kuvitella+käyvän+niin,+että+olisi+jotain+sutinaa+kahden+kanssa.++Ja+kuten+myös+jo+edellä+totesin,+sitten+jos+on+oikeasti+ihastunut+johonkuhun+muut+ei+todellakaan+kiinnosta+yhteään..+Ei+edes+pussailu.+Sitä+paitsi,+ikinä+en+ole+käynyt+treffeillä+tms.+sellaisen+kanssa,+jota+en+olisi+entuudestaan+jollain+tapaa+tuntenut,+niin+ei+se+pussaileminen+siinä+kontekstissa+niin+outoa+ole..+emmä+nyt+minkään+täysin+vieraiden+ihmisten+kanssa+kävis+käpälöimään.
19.10.2016 21:54
Siinä+on+vaan+se,+että+huonossa+ympäristössä+kasvanut+ihminen+ei+välttämättä+edes+ymmärrä,+että+omassa+ympäristössä+on+jotain+pielessä,+kun+ei+ole+koskaan+muuta+kokenut,+eikä+osa+sitä+kaivatakaan.+Itsekin+ymmärsin+vasta+aikuisiällä+mikä+omassa+perheessä+mättää.+Jos+ja+kun+huonoissa+oloissa+kasvavilla+ihmisillä+on+jännägeenit+ja+jännäkasvatus,+vaatii+hyvin+paljon+pyristellä+kohti+parempaa.+Ihmisellä+pitäisi+olla+edes+joku+positiivinen+ja+rohkaiseva+asia+tai+ihminen++elämässään+ja+elämänhalu+tallella+jotta+vois+yrittää+pyrkiä+parempaan.+Kaikilla+ihmisillä+ei+vaan+valitettavasti+ole+samanlaiset+eväät+hyvään+elämään,+mut+jokainen+toki+päättää+mitä+niillä+vähäisilläkin+eväillä+tekee.
19.10.2016 11:06
On+tuossa+varmaan+jotain+perää.+En+tiedä+onko+vanhemman+sukupuolella+merkitystä,+mutta+tottahan+lapsen+perusturvallisuuden+tunne+ja+minäkuva+rakentuu+sen+mukaan+millaista+hoivaa,+mallin+ja+myöhemmin+neuvoja+on+vanhemmiltaan+saanut,+jos+minkäänlaisia.+Emotionaalinen+laiminlyönti+ja+arvottomuuden+tunne+saa+varmasti+ihmisen+myöhemmin+helpommin+hakeutumaan+haitallisiin+tilanteisiin+ja+hyväksikäyttäviin+ihmissuhteissiin+ja+etsimään+rakkautta+vääristä+paikoista..+Itselläni+oli+onneksi+kiltti+ja+kunnollinen+isä.
18.10.2016 23:49
Joo,+harrastuksen+pitää+tosiaan+olla+itselle+sopiva..+Olisi+kamalaa+jos+kumppani+löytyisi+jonkun+itselle+epämieluisan+harratuksen+parista,+vaikka+just+jonkun+karmivan+base-hyppelyn+parista+ja+sitten+se+toinen+haluaisi++aina+vaan+jatkaa+loputtomasti++yhteistä+harrastusta+vakiintumsenkin+jälkeen.+
Onhan+ne.+Lasten+ollessa+mukana+kuvoissa+vaan+olis+syytä+hyvinkin+tarkkaan+miettiä+koska+ja+millä+tavalla+ne+tehdään+tietoisiksi+tilanteesta+ja+otetaan+siihen+mukaan,+jos+ollenkaan.+En+ymmärrä+ihmisiä,+jotka+perustavat+kerta+toisensa+jälkeen,+ilmeisesti+aika+kevyin+perustein,+uusia+perheitä+ja+raahavat+lapsiaan+suhteesta+toiseen.+Erillään+asuminenkin+voi+olla+vaihtoehto,+jossa+lapset+eivät+joudu+alttiiksi+niin+suurille+muutoksille.
18.10.2016 23:19
Ei+minun+mahdollinen+jännämiesfetissi+kylläkään+liity+millään+lailla+siihen,+että+puudelia+taluttava+mies+näyttää+vaimon+käskyläiseltä+tai+homolta.+Se+on+tosiasia.
18.10.2016 22:57
21 / 109