Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kestä+kiittää,+99+%+minun+vastauksista+on+hyviä+ja/tai+asiallisia.+:)
Kyllähän+tuossa+oli+sinänsä+ihan+hyvä+ajatus+taustalla,+harrastusten+parissa+on+mahdollisuus+tutustua+samanhenkisiin,+tai+ylipäätään,+ihmisiin.+Koirat+ja+muutkin+eläimet+nyt+vaan+vaativat+sitoutumista+ja+vaivannäköä+eri+tavalla+kuin+moni+muu+harrastus.+
Ymmärrän+myös+ajatuksen++puudelin+taustalla,+mutta+rotuvalinta+meni+tosiaan+pahasti+metsään..++esim.+terrieri+olisi+ollut+parempi+valinta.+Ne+on+söpöjä+ja+naisiin+vetoavia,+mutta+sellaisen+kanssa+kehtaa+mieskin+liikkua+.+Niiden+kouluttaminen+vaatii+kuitenkin+jo+enemmän+viitseliäisyyttä.+Koirien+kanssa+voi+muuten+touhuta+muutakin+kuin+vain+seisoskella+koirapuistossa+jauhamassa+pas'aa+ja+katsomassa+kun+isot+koirat+rökittää+ja+pökkii+pienempiään,+on+agilitya+jäljestämistä,+pelastuskoiratoimintaa+yms.
Lapsesta+saa+varmaan+jutun+juurta+aikaseksi,+mutta+leikkipuistoissa+hengaavilla+naisilla+on+suurella+todennäköisyydellä+itsellään+lapsi+ja+vähintäänkin+ex-mies..++Monille,+ainakaan+täällä,+ei+lapsellinen+nainen+kelpaa.
18.10.2016 22:42
Kun+näen+miehen+jolla+on+puudeli,+ajattelen+automaattisesti+että+sillä+on+tyttöystävä+tai+vaimo+joka+on+laittanut+sen+ulkoiluttaamaan+kyseistä+lamppuharjaa..+tai+että+se+on+homo.+Koiraa+pariutumisensa+viattomana+välikappaleena+hyödyntävän+kannattaisi+ehkä+ennemmin+hankkia+joku+helposti+koulutettava+keskikokoinen+säyseä+rotu,+noutaja+tai+paimenkoira,+ehkä+joku+spanieli..+Ei+kuitenkaan+mitään+taistelukoiria+tms+jos+ei+ole+koirakokemusta.+Kaikkein+fiksuinta+olis+olla+ottamatta+lainkaan+koiraa,+jos+ei+sitä+halua+lemmikikseen+sen+itsensä+vuoksi,++siinä+kun+käy+sitten+ennemmin+tai+myöhemmin+just+noin+kuin+mitä+edellä+kerroit.
18.10.2016 21:55
Onko+kyseinen+vesilasi+mennyt+sinulta+kokonaan+ohi..+Ei+olla+käyty+treffeillä.+Olin+vaan+draamahakuisesti++jossain+tilanteessa+jonkun+toisen+tilanteen+tiimoilta+hiukan+bitch+ja+kiusasin+helmiäsioille+vähän..+Se+ei+kylläkään+ollut+oikein+kivasti+tehty,+enkä+tarkoittanut+sitä+niin+tosissani..+Olen+oikeasti+pahoillani+jos+helmiäsiolle+koki+asian+vähänkään+oikeasti+kurjana.+Toivottavasti+hän+antaa+anteeksi.+Taidan+olla+kauhea+psykonarttu.+:(
18.10.2016 17:55
En+ole+oikein+ikinä+ymmärtänyt+tarkkailla+miesten+peppuja+per+se,+vaikka+mielelläni+semmoista+hipelöinkin..++kunhan+ei+ole+läskinen+naispeppu+niin+on+aika+se+ja+sama.+Ennemminkin+kiinnitän+huomiota+hartioihin+ja+selkään..+Etupuolella+tutkaillaan+kaikki+mikä+on+tutkailtavissa,+nassu,+käsivarret,+rinta+ja+vatsa,+reidet..+Kyyläämisestä+en+ole+ikinä+jäänyt+tahattomasti+kiinni.
18.10.2016 17:26
Joo+niin,+sovinnon+hierominen+voi+olla+antoisaakin+puuhaa.
18.10.2016 16:15
Kaiketi..+ja+Biggus+Dickus+oli+tuomion+täytäntöönpanija..+Vai+miten+se+nyt+olikaan+elokuvassa.+:D
18.10.2016 15:50
No+ei+varmaankaan..
Ei+ole+kuin+neljä+poskea+käännettäväksi+niin+kyllähän+anteeksiantaminen+sitten+johonkin+loppuu.
18.10.2016 15:12
Joo,+aina+toisinaan+syntyy+sellainen+hetkellinen+vääristymä,+että+jotkut+ulottuvuudet+limittyy+ja+tuommoista+tapahtuu..+On+mahtavaa+jos+sattuu+olemaan+siinä+hetkessä+osallisena.+:)
18.10.2016 13:45
Hei+äläs+nyt,+what+would+Jesus+do?+:D++
Ei+anteeksi+antamisessa+tai+(pikaisessakaan)+leppymisessä+ole+mitäänpahaa..+Kun+opettelee+antamaan+anteeksi+toisille,+oppii+olemaan+armeliaampi+itseään+ja+omiakin+virheitä+kohtaan.+Jos+joku+haluaa+käyttää+minun+hyväntahtoisuuttani+väärin,+ei+se+ole+mun+häpeä,+tai+vastuulla.+Mun+homma+on+pitää+oma+sieluni+mahdollisimman+kevyenä..+Ja+osaan+todellakin+myös+tarvittaessa+pitää+puoleni.
18.10.2016 13:40
En+tiedä+hienoudesta,+mutta+erittäin+kiinnostava+yhtä+kaikki.
Pakko+olla+samaa+mieltä+tuosta+että+Eurooppa+on+hiipuva+maailmankolkka.+eurooppalaisten+älykkyys+on+tutkimusten+mukaan+kääntynyt+laskuun,+taloudessa+menee+heikosti+ja+väestö+ikääntyy,+kulttuuri+on+lähinnä+oman+perseen+kuvaamista+pusikossa..+mut+hei,+ei+se+mitään,+aina+on+ollut+niin,+että+kulttuureita+syntyy+ja+kuolee..+Elämäm+risaiseksi+ja+ilo+irti+siis.+Minä+menen+nukkumaan..+öitä.+:)
17.10.2016 23:22
Niin,+musiikkimaun+suhteen..
+Öitä.+:)
17.10.2016 23:05
Kyseinen+aikakausi+on+kyllä+moneltakin+kantilta+tarkasteltuna+mielenkiintoinen+ja+outo+ajanjakso+historiassa..+eikä+vähiten+tuossa+suhteessa.+:)
17.10.2016 22:59
Niin,+rakkaus+yms+tuntemukset+on+parasta+huumetta.+:)
Minä+taasen+olen+valitettavasti+niitä+liian+kilttejä+naisia,+jotka+antaa+kaiken+anteeksi..+melkein+kaiken,++paitsi+tyylittömyyden+ja+huonon+maun.++Turha+nyt+miettiä+tuommoisia+sen+enempää.+:)
17.10.2016 22:56
En+mä+ole+ollut+puhumatta+sulle,+en+vaan+ole+puhunut+sulle..+kun+ei+ole+ollut+mitään+asiaa.+:)
Joo..+kukaan+ihminen+ei+ole+piessyt+minusta+henkisesti+paskoja+pihalle+niinkuin+edellisessä+suhteessa.+Jos+joku+kysyisi+nyt+olisinko+alkanut+siihen+suhteeseen+jos+olisin+ennalta+tiennyt,+miten+asiat+tulee+menemään,+niin+vastaus+olisi+silti+kyllä,+niin+tyhmää+kuin+se+onkin.+Luulen,+että+homma+menee+niin,+että+mitä+enemmän+saa,+sitä+enemmän+joutuu+myös+maksamaan.
17.10.2016 22:40
Mukavaa,+että+kaikenlaisia+palveluita+on+tarjolla,+mutta+"omin+käsin+onneen"+jatkossakin..+mun+alapää+toimii+ihan+mainiosti,+kiitos+vaan+kysymästä,+yläpää+ei+niinkään.++Tosin+menneinä+vuosisatoina+naisten+nuppivaioja+ja+emotionaalisia+ongelmia+on+yritetty+hoitaa+juurikin+kyseisin+keinoin.+:)
17.10.2016 22:31
Jos+tarkoitat+hiteillä+vastoinkäymisiä,+niin+vastaus+on,+tiettyyn+rajaan+saakka,+kyllä.+Yli+kymmenen+vuotta+kestäneen+suhteen+aikana+tuli+pataan++isolla+kädellä,+noin+niinku+henkisesti,+useampaankin+otteeseen.+Listamusiikista+en+niin+perusta.
17.10.2016 22:21
Ei+se+siitä+johdu+.+:/
17.10.2016 22:14
No,+en+osaa+sanoa+muiden+tekemisistä,+mutta+itsehän+olen+siiinä+mielessä+ikävä,+että+yhdet+tai+kahdet+treffit+ei,+kuten+totesin,++merkitse+vielä+mitään,+minkään+suhteen.+Pussailu+ja+käpälöinti..+joo..+mut+varsinaisesti+pöksyihin+pääseminen+vaatii+kyllä+enemmän.
17.10.2016 21:56
Ei+yhdet+tai+kahdet+treffit+tarkoita+vielä+mitään,+ellei+ole+asiasta+selvästi+muuta+sovittu,+eli+jossain+tilanteessa+saattaisin+periaatteessa+hetkellisesti+tapailla+useampaa..+mutta+jos+on+oikeasti+kiinnostunut+joistakusta+ja+tunteet+mukana+ei+silloin+halua+tapailla+muita+kuin+just+sitä+yhtä+ja+ainoaa.
17.10.2016 21:33
Ikioma+pipari+tulisi+kyllä+varmasti+monelle+palstalaiselle+tarpeeseen..+mutta+tuli+jostain,+kenties+noista+perskarvoista+mieleen,+että+ainakin+Ikis+oli+taannoin+sitä+mieltä,+että+jokaisen+naisen+tulisi+osata+huovuttaa..++ehkäpä+joku+kiva,+joulunpyhinä+omasta+takaa+huovutettu+juttu+ilahduttaisi+palstalaisia?
16.10.2016 01:01
22 / 109