Kun huomaatte hyväpeppuisen miehen, niin haluattekko tarttua vai tarkastaa myös etupuolen?
Entä kun jäätte miehelle kiinni takapuolen katselusta, niin nolostuttaako, hymyilyttää vai haluatteko, että mies tekee lähempää tuttavuutta?
Palstan naiset
33
170
Vastaukset
Miten takapuolen katselusta jää kiinni? Mulla on taustapeli vain autossa ja silloin perse on jo tiukasti kiinni penkissä.
Mutta ei se mitään, naiset, vaikka ette jäisikään kiinni. Tiedän että katselette! Eikä siinä mitään - onhan se inhimillistä, mutta kyllä mä toivoisin että te osaisitte muutakin kuin kytätä hyviä takapuolia. Sitä paitsi ei sitä teitä varten ole treenattu, vaan että se kestäisi kaiken tämän palstailunkin.- JossainMuualla
Haa!
Jokaiselle miehelle on laitettava päähän kiinnitettävät taustapeilit sekä soveltuva piip-piip-piip ääni peruutettaessa.
Tällöin myös persettäsi tuijottelevat tyypit saattavat jäädä kiinni ja voit nostaa heitä vastaan kanteen sukupuolisesta ahdistelusta.
Loistavaa, maailma on pelastettu! JossainMuualla kirjoitti:
Haa!
Jokaiselle miehelle on laitettava päähän kiinnitettävät taustapeilit sekä soveltuva piip-piip-piip ääni peruutettaessa.
Tällöin myös persettäsi tuijottelevat tyypit saattavat jäädä kiinni ja voit nostaa heitä vastaan kanteen sukupuolisesta ahdistelusta.
Loistavaa, maailma on pelastettu!Ymmärsin tuolla toisaalla että olisi hyvä idea vaan antaa asian olla ja kääntää toinenkin "poski" katsottavaksi. Ja ainahan sitä voi harkita vastatoimia:
Fat Bottomed Girls (junttiversio)
https://www.youtube.com/watch?v=yPK5NAzqf64&t=1m40s
- sönkkis
Siinähän se just, kun en huomaa. Oon niin keskittynyt kaikkeen muuhun, kun ympärillä liikkuviin miehiin. :)
Mutjoo, jos huomaisinkin niin persus se vaan on, muiden persusten lailla. Sitä persettä kohtaan tarvis olla jotakin tunteita, että siitä viittis ajatella yhtään mitään. Tai siis perseen kantajaa kohtaan niitä tunteita. Mutta täähän ei tullut yllätyksenä, eihän. :) - flowersreally
En muista koskaan jääneeni kiinni miehen takapuolen katselemisesta, paitsi silloin kun olen halunnut jäädä kiinni.
Kahden kesken tutun takapuolen kanssa? Vai onko tuo käypäinen sanaton avausliike uudelle tuttavuudelle?
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Kahden kesken tutun takapuolen kanssa? Vai onko tuo käypäinen sanaton avausliike uudelle tuttavuudelle?
Lähinnä tutun kanssa, mutta periaatteellisella tasolla mun mielestä ihailla voi kyllä tuntemattomiakin ilman että se olisi ihailua kummempaa.
flowersreally kirjoitti:
Lähinnä tutun kanssa, mutta periaatteellisella tasolla mun mielestä ihailla voi kyllä tuntemattomiakin ilman että se olisi ihailua kummempaa.
Kai sitä nyt ihailla saa. Mutta ajattelinkin ettei tuntemattomien tiirailusta halua jäädä kiinni. Se voi toimia peliliikkeenä mutta on aika uskalla.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Kai sitä nyt ihailla saa. Mutta ajattelinkin ettei tuntemattomien tiirailusta halua jäädä kiinni. Se voi toimia peliliikkeenä mutta on aika uskalla.
Tuntemattomien tiirailu in flagrante on silmäpeli/flirtti 2.0. Tai yläpeukku.
flowersreally kirjoitti:
Tuntemattomien tiirailu in flagrante on silmäpeli/flirtti 2.0. Tai yläpeukku.
piti olla siis: uskalla=>uskalias
in flagrante on siis latinaa ja tarkoittaa housut kintuissa. Vaikka ei koskaan oppisi sen paremmin 1.0:aa kuin 2.0:aakaan, niin oppiipa ainakin joitain uusia termejä.- flowersreally
scrg kirjoitti:
piti olla siis: uskalla=>uskalias
in flagrante on siis latinaa ja tarkoittaa housut kintuissa. Vaikka ei koskaan oppisi sen paremmin 1.0:aa kuin 2.0:aakaan, niin oppiipa ainakin joitain uusia termejä.Tarkka käännös lienee "pökät liekeissä". Se tekee monesta uskaliaan.
flowersreally kirjoitti:
Tarkka käännös lienee "pökät liekeissä". Se tekee monesta uskaliaan.
Vihatipuselle kävin jo pyörittelemään asiaa.
Mä huomasin eilen yhden takapuolen. Olen huomannut sen ennemminkin, mutta se näyttää hieman erilaiselta kun siinä välissä on huomannut sääret, kengät, sukat ja nilkan ojennuksen. Takapuoli on edelleen sama noin fyysisiltä mitoiltaan, mutta jonkinlaisen sädekehän se on saanut. Tää on se halo-ilmiö.
En ole oikein ikinä ymmärtänyt tarkkailla miesten peppuja per se, vaikka mielelläni semmoista hipelöinkin.. kunhan ei ole läskinen naispeppu niin on aika se ja sama. Ennemminkin kiinnitän huomiota hartioihin ja selkään.. Etupuolella tutkaillaan kaikki mikä on tutkailtavissa, nassu, käsivarret, rinta ja vatsa, reidet.. Kyyläämisestä en ole ikinä jäänyt tahattomasti kiinni.
- silmiinpistävää
Yleisesti ottaen en tahallani katsele miesten takapuoleja, ellei ohi/ vastaan kävele sellainen tosi erottuva "tapaus". Kuitenkin yleensä kaikki loppuu siihen, en säntäile perään katsomaan miltä etupuoli näyttää.
- Nnnainennnnnn
En oo koskaan kattonu miesten perseitä (enkä etupuoltakaan). Perse ei kiihota ei millään muotoa! Kulli voi kiinnostaa jos se on kädenulottuvilla ja kuuma. Sellaset ok.
- Nnnainennnnn
scrg kirjoitti:
Onko sulla kovinkin erilaisissa paikoissa kulleja käden ulottuvilla?
Useimmiten istunu vieressä sohvalla tai keittiös. Joskus maannu makkaris.
Nnnainennnnn kirjoitti:
Useimmiten istunu vieressä sohvalla tai keittiös. Joskus maannu makkaris.
Eli se on kulli & perse, jonka olet jo valinnut sinne. Pelkästään kullin perusteella miehiä on huono lähteä isosta porukasta valkkaamaan tai katselemaan.
- Nnnainennnnnn
scrg kirjoitti:
Eli se on kulli & perse, jonka olet jo valinnut sinne. Pelkästään kullin perusteella miehiä on huono lähteä isosta porukasta valkkaamaan tai katselemaan.
Valitsenkin pään perusteella. En kullin tai perceen perusteella.
- iukjhkhl
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Valitsenkin pään perusteella. En kullin tai perceen perusteella.
Sama juttu. Kyllä se pää ja olemus yleensä ottaen vie kaiken huomion niin 100%, ettei perse kyllä kiinnosta.
- Nnnainennnnnn
iukjhkhl kirjoitti:
Sama juttu. Kyllä se pää ja olemus yleensä ottaen vie kaiken huomion niin 100%, ettei perse kyllä kiinnosta.
En tajua kuka edes katselisi miestä takaapäin. Kyllä miehet ovat aina etupuoli minua kohti, ei takapuoli???
Hyi mitä pervoja naiset ovat. Aina niillä on pyllyt ja kakkapökäleet mielessä!
- Lyyrikko
No eihän naisia ihan oikeasti kiinnosta muu kun miehen lompakon paksuus ja se kuinka tyhmä ja himokas on levittelee massejaan huoran käyttöön!
- 411
Äitiskö oli tuollainen?
- sisältäonnellinen
juuri sukulaiselle totesin, että miehet ei kiinnosta, ainoan mitä katselen on erilaiset koirat, kohta on mullakin täällä taistelijakoira, pysyy ihmiset kaukana kun sen kanssa kuljen
- vihatipunen
Olisin mä voinut tänään töissä tarttua yhteen hyvään perään. Etupuolen olen tsekannut lähinnä silmien korkeudelta.
Toimisiko pelkkä perä vai onko perän arvioinnissa oleellista että jo se etupuoli on ensin arvioitu?
- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Toimisiko pelkkä perä vai onko perän arvioinnissa oleellista että jo se etupuoli on ensin arvioitu?
No mulle on itselle joskus nuorempana sanottu, että "takaapäin vois luulla, että olet hyvännäköinen" eli ei toimi pelkkä perä.....minullekaan.
vihatipunen kirjoitti:
No mulle on itselle joskus nuorempana sanottu, että "takaapäin vois luulla, että olet hyvännäköinen" eli ei toimi pelkkä perä.....minullekaan.
Noin nyt ei pitäisi sanoa kenellekään. Mutta voithan sä poimia tuosta vain sen positiivisen puolen.
Johonkin pitää kiinnittää huomiota ensin. Sitten kun huomio on saavutettu kiinnittää huomiota muihinkin asioihin. Joko tuosta lähtee positiivisuuden kehä, joka ruokkii itseään tai sitten tulee jotain joka laimentaa jo kaiken aiemmankin.
- naisen-mielestä
En kiinnitä kyllä mitään huomiota tuntemattomien miesten takapuoliin enkä ole koskaan tuntenut tarvetta koskea vieraan miehen takapuolta, en todellakaan, ajatuskin on ihan absurdi ja hiukan etova :D En kosketa tuntemattomien takapuolia tai hikisiä ruuminosia vapaaehtoisesti edes välillisesti, siksi en käy kuntosalilla, vaan jumppaan kotona ja kuntoilen ulkona. (Kuntosalilla myös haisee pahalta, raitis ilma päihittää 100-0.)
Kiinnitän huomiota pituuteen, olemukseen, katseeseen.- Tarkennus
Onko 172cm liikaa?
- naisen-mielestä
Tarkennus kirjoitti:
Onko 172cm liikaa?
Ei.
Olen tuijottanut ja tehnyt mieli käydä kiinni, mutta ahdistelusyytteen pelossa en ole sitä tehnyt. :P Liukuportaissa mietin joskus että tulisiko nyrkistä jos nappaisin inttipoikaa hanurista.
Yleensä jos jään miehen tuijottelusta kiinni ko. Miehelle niin hämmennyn ja käännän katseen pois. Se tapahtuu niin automaattisesti että ihan ärsyttää. Joskus kyllä olen tuijottanut lähes törkeästi. Aina voi sitten keksiä jonkun hätävalheen, jos joku sattuu tykkäämään huonoa toljottelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231476Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161127
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038