Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa salaisuuttas selvitettyä, mutta saat jonkin syttymään sisällä nopsaan. Se on se sun sydämes, jokin rauhaton polte siellä. Sen näkee silmistäs, kun olet innostunut, ja sitähän sinä olet aika usein. Ja sitten sulla on myös keppostelijan levoton mieli, joku mielenkiintoine kulma, josta katselet maailmaa.
Saisinpa minäkin noita sisäisiä liikkeitä aikaan sinussa. Ei voi kun toivoa. Naiselle.
Sulla on uskomaton luonne
44
1048
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon toivoisin tapahtuvan hänessä, miehessä.
- Anonyymi
Minkä väriset silmät sillä keppostelija naisella on? Jos jonkin vihjeen sais?
- Anonyymi
Mielenkiintoisia huomioita olet tehnyt hänestä. Sopisi ehkä jotenkin myös minuun. Olisin otettu, jos joku minusta näin tarkkoja havaintoja tekisi. Tai enhän tiedä, tekeekö joku ..
- Anonyymi
Voi vittu kun löytäisi tuollaisen naisen.
Olen itse hieman tuollainen mies tai tuollaiseksi kuvailtu mutta vastaavaa naista on aivan mahdoton löytää.
Kai pitäisi olla sitten siihen päälle se komistus, Nesteen toimari tai puolimetrinen kikkeli että kiinnostaisi.
Kaikkein ikävintä että parhaiten omat jutut toimivat nuorten naisten kanssa eikä oman ikäisten jotka tuntuvat kaavoihin kangistuneilta kehäketuilta joilla on naama norsun vitulla tai norsun naama vitulla.- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Minkäs ikäinen setämies siellä ois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen setämies siellä ois?
Pappa joka käy viittäkymppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan nuori nainen niin monella on ja virtaa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Giggeli ei se iso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Giggeli ei se iso
Tarjoa pääsiäis mulkukkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin olen viiskyt wee😄🙈naekkone
Mut haittaaks et ollaan saman ikäsi. Oletko mistäpäin Suomea? Ite asun uudella maalla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarvis olla siellä korvien välissäkin jotain kehitystä tapahtunut. Nuorilla ei nykyään sellaista ole vähimmässäkään määrin.
Sama kuin omistaisi jonkin pumpattavan barbaran.
Aikuinen nainen jolla hyvä itsetunto on kyllä parasta mitä tiedän!
- Anonyymi
Missä olet nähnyt keppostelijan`
- Anonyymi
Se on usko
- Anonyymi
Kylmäsen Usko? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäsen Usko? 😳
Huuskosen Eki. ☝️
- Anonyymi
Tuo sisäisen rauhan
- Anonyymi
Saisit jos lähestyisit
- Anonyymi
Saat aika useinkin, silloin kun en ole surullinen. En kyllä uskalla kuvitella tämän olevan minulle kuitenkaan..
- Anonyymi
Olenko sulle pakkomielle?
- Anonyymi
Rakkaus on kyllä pahempi kuin pakkomielle. Paljon pahempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se nainen on sulle pakkomielle?
- Anonyymi
Siis ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se nainen on sulle pakkomielle?
Ei ole. Näin ei ole.
- Anonyymi
Et uskalla laittaa muualla aloitus viestiä hänelle? Onko yhteytenne vain palstalla? Kerro tunnisteita joita te vain tiedätte
- AnonyymiUUSI
Ettei vaan olisi satuolento.
- Anonyymi
Kappas hänkin välillä avautuu 😉
- Anonyymi
Sinähän se olet pääsyy mun iloon ja innostumiseen, jos et tiennyt. No nyt tiedät.
- Anonyymi
Tätä en helpolla usko. Mun kultani menee aina kuin juna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä en helpolla usko. Mun kultani menee aina kuin juna.
😁äläs nyt hassuttele
- Anonyymi
Sinkku-palstalle näyttää siirtyneen kaikki täältä
- Anonyymi
Aika kivasti kirjoitettu!
Terveisin: hullu ja villi keppostelijatar- Anonyymi
💖💙💚💛💖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💖💙💚💛💖
Ei ollu sulle
- AnonyymiUUSI
No ei ollut kivasti kirjoitettu itseäsi kehuva mies tämä analyysis, psy.koottista haihattelua on, jonka takana on synkkiä ja naisvihamielisiä ajatuksia ja tunteen siirtoja johonkin kaupan kassaan. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää ns
- AnonyymiUUSI
Oliko naiselle joka alkaa A…
- AnonyymiUUSI
Miksi näin ns pitäisi olla, setvijä levoton? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos leikitään, et tää on mulle häneltä.
En oo mitenkään uskomaton vaan ihan tavallinen ja mä oon ihan sinut sen kanssa. Voi olla, että tämä on mun suurin salaisuus. Mun luonteessa on liuta huonoja puolia, joista osan hän tietää, mutta ei kaikkia. Mä yritän elää joidenkin periaatteiden mukaan: Onni on sitä, että haluaa saamansa. Jos jotain tekee, se tehdään kunnolla. Mun lasit on puolitäysii. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaa. - AnonyymiUUSI
Ihanalle! 💞💕
- AnonyymiUUSI
Thank You For This One
- AnonyymiUUSI
Olisi mukavaa tavallaan ajatella että tämä olisi kaivatulta mulle. Mutta toisaalta se sattuisi. Siksi yritän väistellä näitä kehualoituksia.
- AnonyymiUUSI
💔🍷💊🔪⚰️🪦💔
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038