Moi, nainen

Anonyymi-ap

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun ja jos nähdään, voitko edes irvistää tai tehdä jotain muuta ei niin mieluisaa, että mun ei tarvitsisi häipyä haikein mielin horisonttiin.

Kiitos! 😃

30

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Moi mies! Itelläs on täydellinen hymy! Jos tietäisit mitä kaikkea ajattelen susta ja mitä kaikkea oon jo mielessäni tehnyt sun kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihana olet itse, meillä silloin vähän venähti😉Se oli ihana suudelma mussukka😘

• Anonyymi
      UUSI

Oot ihanin ja kuumin edelleen. Hyvää päivää sulle sinne johkin

• Anonyymi
      UUSI

Tunnusta nyt edes jotain tunnistettavaa jos et vaan pelleile.

Kiitos! 😢

• Anonyymi
        UUSI

Hän on varattu, enkä halua loukata ketään. Siksi en voi tehdä asialle mitään, vaikka mieli kuinka tekisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varattu, enkä halua loukata ketään. Siksi en voi tehdä asialle mitään, vaikka mieli kuinka tekisi.

Miksi tekisi siis mieli??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko profiilikuvien perusteella nenä ja hymy?? Onko siis yhteystiedot yhä siltäkin varalta että tilanne muuttuu? En voi lähteä noin vaan pois vaikkakin huonosta/ kämppäkaverisuhteesta sellaisesta, etten tiedä toisen tarkoituksista. Voitko laittaa viestin avoimesti suoraan mulle, jos tunnistat minut tästä? Tänäänhän laitoin sulle viestin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut höpöjä. Jos ottaisit sen puhelimen kauniiseen käteen ja kysyisit ihan siltä iteltään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut höpöjä. Jos ottaisit sen puhelimen kauniiseen käteen ja kysyisit ihan siltä iteltään.

Ei ole hänen numeroa.

• Anonyymi
      UUSI

Töpselinokka. Kuulemma.

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö tunnet jonkun yksilön niinkin hyvin, että tiedät arvostella hänen takkia, nenää tai aurinkolaseja? Ei oo menny autoiluretket hukkaan sitten, score. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mä tiedän että jotkut pitää mun turkkilaisnenästä, vaikka itse sitä inhoonkin. Samoin ihon väriäni, liian tumma. Mut kiitos, olet rakas❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Älä inhoo! Lady Gagakin teki nenäleikkauksen ja nyt täysin tunnistamaton, tylsä ulkonäkö. Hienoa, kun on ylväs nenä, ite tykkään myös tästä piirteestä. T.n esteetikko

• Anonyymi
      UUSI

Sen miehen silmät, huulet, nenä, se syvennys leuan alla, söpö tukka kun se on kasvanut yli ja tekisi mieli sitä pörröttää.

• Anonyymi
      UUSI

Nenästä puheen ollen. Kannattaa miettiä mihin valjastaa voimavaran tai erikoisominaisuuden. Aikoinaan oli eräs isonenäinen mäkihyppääjä puolalainen Adam Malysz, joka isolla nenällä halkoi tuulta ja ilmanvastusta pienemmäksi voitti erikoisominaisuuden ansiosta monta kilpailua. Kaivatullani on myös isonenä. Hän on valjastanut erikoisominaisuuden uteliaisuuteen ja hän nuuskii muiden ihmisten asioita jne.

• Anonyymi
        UUSI

Ai että niiku mitä isompi V ni sitä kauemmas lentää?

• Anonyymi
        UUSI

Eihän tuo nyt ole edes iso nenä.

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä on enemmänkin sellainen nöpönenä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole nenän koolla väliä.Eräät ihmiset alentuvat salakuunteluun ja - katseluun.

• Anonyymi
      UUSI

Siihen suuntaan mihin nenä osoittaa on mentävä.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ihmeessä? Selkä edellä uusiin pettymyksiin.

• Anonyymi
      UUSI

Okei... irvistellään sit. Nämä nenee vähän sillee ryttyyn.

• Anonyymi
        UUSI

Siis nenä menee vähä ryttyyn

• Anonyymi
      UUSI

Luisa ja ytimisä. Löllistellään toisillemme ♥️

• Anonyymi
      UUSI

Filunki on ihan silminkin havaittavissa.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, joku tässä haiskahtaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, joku tässä haiskahtaa...

No onko se sitten se nenä vai keskustelupalstatosellisuuteen jumahtanut? Voihan se puhua aivan eri nenästä, jos ymmärrät mitä tarkoitan pakkomielteinen

• Anonyymi
      UUSI

Mun nenä on kyllä söpö. Tiedän. 😍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4310
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe