Niinhän me kaikki toivotaan... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Uee0CFYmByE
Kunhan sinut tuntisin paremmin... :)
40
152
Vastaukset
- Ikis..M
Itse en kuitenkaan hankkiutuisi aisuriksi saadakseni tehtyä jotain hienoa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksoiselämää_(kappale)- sioille.helmiä
Sori, nyt löyty hetki sullekin... :D
Niinno... Sulla on jo kokemusta siitä aisuruudesta ja siitä, että et kelvannut sellaiseksikaan... :D - Ikis..M
sioille.helmiä kirjoitti:
Sori, nyt löyty hetki sullekin... :D
Niinno... Sulla on jo kokemusta siitä aisuruudesta ja siitä, että et kelvannut sellaiseksikaan... :DAisuruudesta en tiedä, jokunen kerta ykköskuskin paikkaa tarjottu niin ilmeisesti kelpaisin mutta joo, tyylitön ja huonomakuinen pikkumieshän saa ajatella ihan mitä huvittaa :D
- Nnnaiinennnn
Video ei käytettävissä !!!
(Älypuhelimeni mahtaa olla allerginen sinun linkeillesi koska muuten Youtubeni toimii kyllä loistavasti)- Nnnainennnnn
Nyt tuli eka ku toimii.
Naisten kannattaa kuunnella tuota laulua ennen kun tutustuvat siihen jännämieheen.
- sioille.helmiä
Mä jäin vaan miettiin näitä palstavikisijöitä. Kestättekö te hittejä suhteessa? Niitä tulee aina, ei niitä oi välttää. Kyse on oikeestikin siitä, että kestättekö niitä? Onko teissä miestä tai naista ottaa ne vastaan? Jos ei ole, unohtakaa haavenne parisuhteesta. Ainakin hyvästä sellaisesta...
- sioille.helmiä
Että niinku vähän niinku näin. Sometimes it will strike you down... :)
https://www.youtube.com/watch?v=F8c5Tk1RrYs Jos tarkoitat hiteillä vastoinkäymisiä, niin vastaus on, tiettyyn rajaan saakka, kyllä. Yli kymmenen vuotta kestäneen suhteen aikana tuli pataan isolla kädellä, noin niinku henkisesti, useampaankin otteeseen. Listamusiikista en niin perusta.
- sioille.helmiä
PikkuLikka kirjoitti:
Jos tarkoitat hiteillä vastoinkäymisiä, niin vastaus on, tiettyyn rajaan saakka, kyllä. Yli kymmenen vuotta kestäneen suhteen aikana tuli pataan isolla kädellä, noin niinku henkisesti, useampaankin otteeseen. Listamusiikista en niin perusta.
Ihanaa... Sä puhut taas mulle... :)
Mä tarkoitin sitä, että niitä emotionaalisia hittejä tulee aina. Että harvemmin se menee niin, että samat tunteet yhtä vahvasti kummallakin. Parhaimmillaankin on, mutta eri aikaan vaan. Ja takaiskuja tulee aina. Ainakin mulla on tullut ja tulee edelleen. Kyse on siitä, että kestänkö ne ja ymmärränkö miksi ne on tullut..? Mut se siitä...
Mut mitä oikeasti tarkoitin oli se, että rakastuneena tulee aina dunkkuun. Sama se mitä teet tai sanot. Dunkkuun tulee joka tapauksessa. Kysymys kuuluu, että vaihtaisitko sen siihen, että et koskaan enää saisi dunkkuun mut et koskaan enää tuntisi rakkauttakaan? Minä en vaihtaisi. Kyllä mä sen verran masokisti olen... :) sioille.helmiä kirjoitti:
Mä tarkoitin sitä, että niitä emotionaalisia hittejä tulee aina. Että harvemmin se menee niin, että samat tunteet yhtä vahvasti kummallakin. Parhaimmillaankin on, mutta eri aikaan vaan. Ja takaiskuja tulee aina. Ainakin mulla on tullut ja tulee edelleen. Kyse on siitä, että kestänkö ne ja ymmärränkö miksi ne on tullut..? Mut se siitä...
Mut mitä oikeasti tarkoitin oli se, että rakastuneena tulee aina dunkkuun. Sama se mitä teet tai sanot. Dunkkuun tulee joka tapauksessa. Kysymys kuuluu, että vaihtaisitko sen siihen, että et koskaan enää saisi dunkkuun mut et koskaan enää tuntisi rakkauttakaan? Minä en vaihtaisi. Kyllä mä sen verran masokisti olen... :)En mä ole ollut puhumatta sulle, en vaan ole puhunut sulle.. kun ei ole ollut mitään asiaa. :)
Joo.. kukaan ihminen ei ole piessyt minusta henkisesti paskoja pihalle niinkuin edellisessä suhteessa. Jos joku kysyisi nyt olisinko alkanut siihen suhteeseen jos olisin ennalta tiennyt, miten asiat tulee menemään, niin vastaus olisi silti kyllä, niin tyhmää kuin se onkin. Luulen, että homma menee niin, että mitä enemmän saa, sitä enemmän joutuu myös maksamaan.- sioille.helmiä
PikkuLikka kirjoitti:
En mä ole ollut puhumatta sulle, en vaan ole puhunut sulle.. kun ei ole ollut mitään asiaa. :)
Joo.. kukaan ihminen ei ole piessyt minusta henkisesti paskoja pihalle niinkuin edellisessä suhteessa. Jos joku kysyisi nyt olisinko alkanut siihen suhteeseen jos olisin ennalta tiennyt, miten asiat tulee menemään, niin vastaus olisi silti kyllä, niin tyhmää kuin se onkin. Luulen, että homma menee niin, että mitä enemmän saa, sitä enemmän joutuu myös maksamaan.Harvempi sen ymmärtää, että rakkauden suurin lahja on siinä, että sa tuntee rakkautta. Mä olen tuntenut ja kokenut monia asioita elämässäni, mutta mikään ei ole tehnyt minua onnellisemmaksi kuin rakkaus. Se, että olen saanut tuntea sitä... :)
Ja sulla on ollut siihen ja on edelleen täysi oikeus. Siis puhumattomuuteesi. Mä en ole niitä parhaita ihmisiä ja miehiä... :)
<3 https://www.youtube.com/watch?v=cU6bZ6NtJCs - sioille.helmiä
Harvempi sen ymmärtää, että rakkauden suurin lahja on siinä, että sa tuntee rakkautta. Mä olen tuntenut ja kokenut monia asioita elämässäni, mutta mikään ei ole tehnyt minua onnellisemmaksi kuin rakkaus. Se, että olen saanut tuntea sitä... :)
Ja sulla on ollut siihen ja on edelleen täysi oikeus. Siis puhumattomuuteesi. Mä en ole niitä parhaita ihmisiä ja miehiä... :)
<3 https://www.youtube.com/watch?v=cU6bZ6NtJCsHeh, mä vittu kusin melkein housuun ku tää biisi lähti Areenalla soimaan... :D
https://www.youtube.com/watch?v=ELKVW8HiUTE
Kävitkö sä keikalla? sioille.helmiä kirjoitti:
Harvempi sen ymmärtää, että rakkauden suurin lahja on siinä, että sa tuntee rakkautta. Mä olen tuntenut ja kokenut monia asioita elämässäni, mutta mikään ei ole tehnyt minua onnellisemmaksi kuin rakkaus. Se, että olen saanut tuntea sitä... :)
<3 https://www.youtube.com/watch?v=cU6bZ6NtJCsNiin, rakkaus yms tuntemukset on parasta huumetta. :)
Minä taasen olen valitettavasti niitä liian kilttejä naisia, jotka antaa kaiken anteeksi.. melkein kaiken, paitsi tyylittömyyden ja huonon maun. Turha nyt miettiä tuommoisia sen enempää. :)- sioille.helmiä
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, rakkaus yms tuntemukset on parasta huumetta. :)
Minä taasen olen valitettavasti niitä liian kilttejä naisia, jotka antaa kaiken anteeksi.. melkein kaiken, paitsi tyylittömyyden ja huonon maun. Turha nyt miettiä tuommoisia sen enempää. :)No sitä ongelmaa ei ainakaan mun kans olisi. Syyllistyn kyllä kaikkeen muuhun, mutten ikinä tyylittömyyteen tai huonoon makuun... :)
https://www.youtube.com/watch?v=nYiGxfOL5eo sioille.helmiä kirjoitti:
No sitä ongelmaa ei ainakaan mun kans olisi. Syyllistyn kyllä kaikkeen muuhun, mutten ikinä tyylittömyyteen tai huonoon makuun... :)
https://www.youtube.com/watch?v=nYiGxfOL5eoNiin, musiikkimaun suhteen..
Öitä. :)- sioille.helmiä
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, musiikkimaun suhteen..
Öitä. :)Hyvää yötä... <3
https://www.youtube.com/watch?v=XaSVkb_XLt4 PikkuLikka kirjoitti:
Niin, rakkaus yms tuntemukset on parasta huumetta. :)
Minä taasen olen valitettavasti niitä liian kilttejä naisia, jotka antaa kaiken anteeksi.. melkein kaiken, paitsi tyylittömyyden ja huonon maun. Turha nyt miettiä tuommoisia sen enempää. :)Ei se mitään kiltteyttä ole. Tyhmyyttä se on.
- Nnnainennnnn
Mut mitä oikeasti tarkoitin oli se, että rakastuneena tulee aina dunkkuun. Sama se mitä teet tai sanot. Dunkkuun tulee joka tapauksessa. Kysymys kuuluu, että vaihtaisitko sen siihen, että et koskaan enää saisi dunkkuun mut et koskaan enää tuntisi rakkauttakaan? Minä en vaihtaisi. Kyllä mä sen verran masokisti olen... :)"Että harvemmin se menee niin, että samat tunteet yhtä vahvasti kummallakin. Parhaimmillaankin on, mutta eri aikaan vaan. "
No saan sitten olla kiitollinen että olen saanut kokea sen kun molemmat on hurjan rakastuneita toisiinsa, samaan aikaan. Eli kyllä ne tunteet voi olla samaan aikaan ja se on elämän hienoin juttu. Kaikki muu on vähän puutosta ja kärsimystä...jollei saa sitä takaisin mitä antaa. scrg kirjoitti:
Ei se mitään kiltteyttä ole. Tyhmyyttä se on.
Hei äläs nyt, what would Jesus do? :D
Ei anteeksi antamisessa tai (pikaisessakaan) leppymisessä ole mitäänpahaa.. Kun opettelee antamaan anteeksi toisille, oppii olemaan armeliaampi itseään ja omiakin virheitä kohtaan. Jos joku haluaa käyttää minun hyväntahtoisuuttani väärin, ei se ole mun häpeä, tai vastuulla. Mun homma on pitää oma sieluni mahdollisimman kevyenä.. Ja osaan todellakin myös tarvittaessa pitää puoleni.Nnnainennnnn kirjoitti:
"Että harvemmin se menee niin, että samat tunteet yhtä vahvasti kummallakin. Parhaimmillaankin on, mutta eri aikaan vaan. "
No saan sitten olla kiitollinen että olen saanut kokea sen kun molemmat on hurjan rakastuneita toisiinsa, samaan aikaan. Eli kyllä ne tunteet voi olla samaan aikaan ja se on elämän hienoin juttu. Kaikki muu on vähän puutosta ja kärsimystä...jollei saa sitä takaisin mitä antaa.Joo, aina toisinaan syntyy sellainen hetkellinen vääristymä, että jotkut ulottuvuudet limittyy ja tuommoista tapahtuu.. On mahtavaa jos sattuu olemaan siinä hetkessä osallisena. :)
PikkuLikka kirjoitti:
Hei äläs nyt, what would Jesus do? :D
Ei anteeksi antamisessa tai (pikaisessakaan) leppymisessä ole mitäänpahaa.. Kun opettelee antamaan anteeksi toisille, oppii olemaan armeliaampi itseään ja omiakin virheitä kohtaan. Jos joku haluaa käyttää minun hyväntahtoisuuttani väärin, ei se ole mun häpeä, tai vastuulla. Mun homma on pitää oma sieluni mahdollisimman kevyenä.. Ja osaan todellakin myös tarvittaessa pitää puoleni.Chuck Norris ei ainakaan kääntäisi toista poskea.
scrg kirjoitti:
Chuck Norris ei ainakaan kääntäisi toista poskea.
No ei varmaankaan..
Ei ole kuin neljä poskea käännettäväksi niin kyllähän anteeksiantaminen sitten johonkin loppuu.PikkuLikka kirjoitti:
No ei varmaankaan..
Ei ole kuin neljä poskea käännettäväksi niin kyllähän anteeksiantaminen sitten johonkin loppuu.Ei helvetti:)
Oliko se roomalaiseen sadanpäämies Gluteus Maximus, jolle tämä Jeesuskin niitä poskiaan tarjoili.scrg kirjoitti:
Ei helvetti:)
Oliko se roomalaiseen sadanpäämies Gluteus Maximus, jolle tämä Jeesuskin niitä poskiaan tarjoili.Kaiketi.. ja Biggus Dickus oli tuomion täytäntöönpanija.. Vai miten se nyt olikaan elokuvassa. :D
PikkuLikka kirjoitti:
Kaiketi.. ja Biggus Dickus oli tuomion täytäntöönpanija.. Vai miten se nyt olikaan elokuvassa. :D
No nyt alkaa jo hitaammallekin avautua näiden poskihoitojen logiikka.
scrg kirjoitti:
No nyt alkaa jo hitaammallekin avautua näiden poskihoitojen logiikka.
Joo niin, sovinnon hierominen voi olla antoisaakin puuhaa.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Joo niin, sovinnon hierominen voi olla antoisaakin puuhaa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että millä helmillä se sika on heittänyt kun on niin huolissaan sinun puhumattomuudesta? Kävittekö treffeillä ja pikkumies mokasi jotenkin?
Ikis..M kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että millä helmillä se sika on heittänyt kun on niin huolissaan sinun puhumattomuudesta? Kävittekö treffeillä ja pikkumies mokasi jotenkin?
Onko kyseinen vesilasi mennyt sinulta kokonaan ohi.. Ei olla käyty treffeillä. Olin vaan draamahakuisesti jossain tilanteessa jonkun toisen tilanteen tiimoilta hiukan bitch ja kiusasin helmiäsioille vähän.. Se ei kylläkään ollut oikein kivasti tehty, enkä tarkoittanut sitä niin tosissani.. Olen oikeasti pahoillani jos helmiäsiolle koki asian vähänkään oikeasti kurjana. Toivottavasti hän antaa anteeksi. Taidan olla kauhea psykonarttu. :(
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Onko kyseinen vesilasi mennyt sinulta kokonaan ohi.. Ei olla käyty treffeillä. Olin vaan draamahakuisesti jossain tilanteessa jonkun toisen tilanteen tiimoilta hiukan bitch ja kiusasin helmiäsioille vähän.. Se ei kylläkään ollut oikein kivasti tehty, enkä tarkoittanut sitä niin tosissani.. Olen oikeasti pahoillani jos helmiäsiolle koki asian vähänkään oikeasti kurjana. Toivottavasti hän antaa anteeksi. Taidan olla kauhea psykonarttu. :(
On tainnut mennä jos siis palstajutusteluista kyse? eihän se kiusaaminen kivaa ole mutta kyllä helmiä.sioille sen kestää, on se sen verran luja jellukka kuitenkin kun on niin iso egokin :D On tainnut jo antaa anteeksi kun eikös se juurikin tässä ketjussa kehu että pitää olla draamaa ja kestää hittejä niin varmaan olet psykoillut juuri sopivasti mielenkiinnon ylläpitämisen kannalta :)
- että.silleen
Lisää Juicea.... niin herkkää
https://www.youtube.com/watch?v=9SQSbpVUtP8&list=RD9SQSbpVUtP8- sioille.helmiä
Tomppa tää tais olla... :D
Sori, nyt meinaan olla aika tyly sulle. Vituttaako sua ikinä se, että sulle ei palstalla anna huomiota muut kuin mielenvikaiset ja eläkeläiset? Mua ainakin vituttais... sioille.helmiä kirjoitti:
Sori, nyt meinaan olla aika tyly sulle. Vituttaako sua ikinä se, että sulle ei palstalla anna huomiota muut kuin mielenvikaiset ja eläkeläiset? Mua ainakin vituttais...Piisi on kirjattu Tikanmäki Leskinen kaksikolle. Tuossa sama ilman Tomppaa
https://www.youtube.com/watch?v=yAr5CX0P8zM
Kumpaan luokkaan sä itsesi lasket? Meihin mielenvikaisiin vai meihin eläkeläisiin?- että.silleen
Sori, nyt meinaan olla aika tyly sulle. Vituttaako sua ikinä se, että sulle ei palstalla anna huomiota muut kuin mielenvikaiset ja eläkeläiset? Mua ainakin vituttais...Ei sun tarvitse pyytää anteeksi, anna tulla vaan lunta tupaan. Menikö mä niin pahasti tikkuna sun ihon alle, ei ollut tarkoitus. Voin mä pysyä poiskin... jos sua kerta häiritsen, mutt herramiehenä olisit voinut ilmoittaa asian toisinkin.
Eikä mun psyyke enää ole ihan risana... mä pärjään näillä rippeilläkin mitä jäljelle jäi.
Oikeastaan tarkemmin ajateltuna mulla elämä pyyhkii ihan mukavasti nykyään. sioille.helmiä kirjoitti:
Sori, nyt meinaan olla aika tyly sulle. Vituttaako sua ikinä se, että sulle ei palstalla anna huomiota muut kuin mielenvikaiset ja eläkeläiset? Mua ainakin vituttais...Havaintojeni mukaan muutkin ovat antaneet huomiota, minäkin olen laittanut lällyn
- Ikis..M
Sori, nyt meinaan olla aika tyly sulle. Vituttaako sua ikinä se, että sulle ei palstalla anna huomiota muut kuin mielenvikaiset ja eläkeläiset? Mua ainakin vituttais...Antoiko että.silleen pakit ja siitä suuttumus ja into v..a? Kumpiin itse kuulut, mielenvikaisiin vai eläkeläisiin?
- sanovexi
https://m.youtube.com/watch?v=7FsjSVhyT54
Elämää, ei sen enempää. - sönkkis
Etsin kunnes löydän sun, olihan sekin hitti. Tulee monen levottomuudesta mieleen..
https://www.youtube.com/watch?v=KPstmIcRYt8 - Siivetsaat
Tie on kouluttanut kyllä. Periksi ei anneta.
https://www.youtube.com/watch?v=B6UJZT_NpM4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341574
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231466Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201365- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161110
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038