Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+kylläkään+koe+olevani+mitenkään+erityisen+vahva+nainen.+
Kyllähän+mielipiteensä+saa+aina+sanoa+ja+se+on+monesti+tervetullutkin,+mutta+kyllähän+ihmisellä+täytyy+sukupuoleen+katsomatta+olla+oikeus+omiin+valintoihin..+ja+myös+vastuu+niistä.
:3
13.08.2016 00:48
Hm,+palstakokemusten+ero+selittynee+ihan+vaan+näin+perstuntumalla+mutuillen+sillä+että+palsta+taitaa+olla+hitusen+vihamielisempi+ympäristö+naisille+kuin+miehille?+Öitä.
13.08.2016 00:45
:D
Oliskohan+kyse+siitä,+että+valkoritari+kohtelee+naista+täysvaltaisena+ihmisenä,+eikä+jonkinlaisena+vajukkina+tai+holhottina,+ja+antaa+naisen+tehdä+päätöksensä+itse,+oli+ne+sitten+hyviä+tai+huonoja?
13.08.2016 00:34
Joku+ongelma+sulla+kuitenkin+selvästikin+kaikesta+ymmärryksestä+huolimatta,+tai+ehkä+juuri+siksi+on,+kun+sun+täytyy+täällä+liejuilla.+Jos+jotain,+palsta+on+opettanut+minut+taas+kyyniseksi,+pahimmat+pelot+ja+epäilykset+ovat+ikään+kuin+osoittautuneet+todeksi.
13.08.2016 00:29
:D+
Anteeksi,+mut+sun+jutut+saa+minut+aina+vähintäänkin+hymyilemään..
13.08.2016 00:11
Mä+olen+jossain+määrin+samaa+mieltä,+mutta+jotkut+vetää+pahasti+överiksi+tuon+patoutumien+purkamisen..+Sitä+paitsi,+jos+päällimmäinen+tunne+naisia+kohtaan+on+äärimmäinen+halveksunta+ja+viha,+en+tiedä+riittääkö+asian+purkaminen+tänne+palstalle...+Pelottavaa+tietää,+että+lauhkeasti+hymyileviä+palstalaisia+liikkuu+pahaa+aavistamattomien++kansalaisten+seassa+vapaalla+jalalla.
13.08.2016 00:08
irl?
13.08.2016 00:00
Mikä+sitten+on+pahempi/parempi,+se+että+esittää+täällä+hiukan+parempaa+ja+fiksumpaa+kuin+on+livenä,+vai+se,+että+on+liejumaakari+täällä+ja+esittää+parempaa+ihmistä?
12.08.2016 23:58
Ei,+kyllä+nämä+ns+"valkoritarit"+on+ihan+tavallisia+miehiä,+joilla+on+normaalit+sosiaaliset+taidot,+eikä+mitään+antipatioita+naisia+kohtaan..+Homot+ja+muut+"bubbelit"+on+asia+ihan+erikseen.
12.08.2016 23:51
Palstakielellähän+"valkoritari"+tarkoittaa+miestä,+joka+ei+vihaa+naisia+ja+kohtelee+naisia+jokseenkin+ihmisinä.
12.08.2016 23:39
Niin+mikä+tuossa+oli+se+koukku+tai+dilemma,+eikös+kyseinen+ole+juurikin+se+klassinen+miehiin+vetoava+naistyyppi?
12.08.2016 22:13
En+tietenkään.+Minä+olen+sellainen+rento+ja+kiva+tyttöystävä..+kunnes+helvetti+pääsee+irti.+Heh.+Mutta+vakavasti+puhuen,+kyllä+minä+oletan,+että+suhteessa+ollaan,+koska+siinä+halutaan+olla.+Ja+käyttäydytään+ihan+vapaaehtoisesti+puolin+ja+toisin+sen+mukaisesti,+ilman+sen+kummempaa+vahtimista+tai+ohjeistuksia.
10.08.2016 21:52
Ovatkohan+nuo+Iltapäivälehtien+toimittajat+ihan+yliopistokoulutettuja?
10.08.2016 21:47
No+jos+olisi+noin+söpö+ja+keinokuituinen+niin+ehkä+sitten..+Varsinaisen+eräketun+päälle+tai+läheisyytee+mun+hanurini+ei+tule+sijoittumaan+missään+tapauksessa.
10.08.2016 00:26
Jotain+tuollaista+siellä+varmaan+on+taustalla,+ei+luulis+muuten+olevan+tarvetta+noin+seikkaperäiselle+ohjeistukselle.+:/
10.08.2016 00:12
Ensimmäinen+kappale+ei+ihan+auennut,+mutta+jälkimmäisen+ymmärsin+hyvin+ja+tuolta+pohjalta+lähdin+asiaa+itsekin+arvioimaan.
10.08.2016 00:09
Emmä+kyllä+oikeastaan+keksinyt,+tekosyitä+kaikki.
Ei+mitään+juotavia+kannata+hamstrata+kaappeihin,+ne+joko+turhaan+homehtuu+siellä+tai+sitten+niitä+tulee+juotua..+Säilyyhän+ne+kaupankin+hyllyllä+yhtä+hyvin+ellei+paremmin.
10.08.2016 00:07
No+juu..+Ehdottamasi+skenaarion+toteuminen+on+varmasti+paljon+todennäköisempää+kuin+se,+että+muuttaisit+ajatusmaailmaasi+inhimillisempään+suuntaan.
10.08.2016 00:01
Ei+tuossa+nyt+mitään+ihmeellistä+ole,+ihan+perusparisuhdesääntöjä+minusta..+ellei+olla+sellaisessa+suhteessa,+jossa+toisten+kanssa+heilastelu+on+ok.+Sopimusjuttujahan+nämä+tämmöiset+ovat+ja+samat+yhteiset+säännöt+sitten+molemmille..+Jos+jotain+niin,+sellainen+vaikutelmahan+tuosta+tulee,+että+mies+on+jollain+lailla+epäöluotettava+kun+tuommoinen+lista+on+pitänyt+ihan+kirjallisena+laatia.
09.08.2016 22:22
Tuossa+juuri+yksi+ilta+mietin+jonkun+juomisketjun+tiimoilta,+että+pitäisikös+sitä+sitten+ryhtyä+alkoholistiksi+ja+jos+ei+pitäisi,+niin+miksi+ei.+En+oikeastaan+pystynyt+keksimään+yhtään+hyvää+syytä+miksi+ei.
09.08.2016 22:03
33 / 109