Nainen joka on täysi bimbo

kunhan_pohdin

Kelpaisiko teille nainen joka on kaunis kuin mikä mutta luonteeltaan simppeli ja naiivi mutta hyväsydämineni? Minä ainakin osaisin arvostaa tuollaista naista ja tekisin kaikkeni miellyttääkseni häntä.

70

2529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spere

Totta hitossa kelpaisi! Ihanaa!

• tulevaNHLvaimo

Näitä naisiahan on face, instagram, twitter täynnä!
        Valitettavasti ne kaikki kauniit itseään ja uusia silikoni- ym.lisäkkeitään esittelevät eivät ole ihan "bimboja",koska he tienaavat näillä kuvilla paljon enemmän kuin sinä duunarina...

• lnt

Kaikki naiset, joiden kanssa olen käynyt treffeillä, ovat olleet tyhmiä, paitsi yksi (tai sekin osoittautui sikäli tyhmäksi, että kimpaantui siitä että soitin hänelle). Jos ei bimboa huoli, voi ihan suosiolla ryhtyä ikisinkuksi. En tiedä, missä älykkäät naiset ovat piilossa.

• Krkckfkf

Onnellisesti parisuhteessa. Parien treffit jälkeen mieheke kehui minua sanoilla "olet normaalein tapaamani nainen" eikä sen jälkeen ollut paluuta sinkkuelämään :'D

• tulevaNHLvaimo

Int, luultavasti et ole paljon treffeillä käynyt, mikäli kaikkien(?)tapaamiesi naisten ÄÖ on olittanut jopa omasi ( se on jo saavutus!).

• lnt
        tulevaNHLvaimo kirjoitti:

Int, luultavasti et ole paljon treffeillä käynyt, mikäli kaikkien(?)tapaamiesi naisten ÄÖ on olittanut jopa omasi ( se on jo saavutus!).

En paljon, muutaman naisen kanssa per vuosi. Kirjoitin enimmäkseen laudatureita, olen ollut tiedekilpailumaajoukkueessa ja kerran kun tein Mensan testin niin sen mukaan olisin päässyt jäseneksi (jos olisi ollut valvotut olosuhteet), eli ÄO:ni lienee kohtalaisen korkea. Mutta ei se tee ihmisestä tyhmää, että on jollain tavalla tyhmempi kuin minä, vaan se ettei tajua edes sellaisia perusasioita, jotka jokaisen pitäisi käsittää.

• 1säpappa

Ei ikinä.
      Tyhmää naista en huolisi, niin kiimassa en sentään ole.

Voiko täysi bimbo muuten edes olla hyväsydäminen? Musta bimbo on jotain muuta.

Viisaus kaunistaa, tyhmyys rumentaa. Rakas on kyllä toisaalta aina kaunis.

• TotuusSattuu

Tyhmä nainen on minulle ainakin totaalinen turn off. Parisuhde on 99% yhdessäoloa ja 1% seksiä joten sen yhdessäolon pitää oikeasti toimia. Kukaan ei jaksa katsella pidempään naista jonka kanssa ei voi oikeasti puhua asioista ja tehdä fiksujakin asioita.

• JossainMuualla

Hanki henkisesti riittävän haastava ja raskas työ.

Sen jälkeen ei vapaa-ajalla yhdessäollessa viitsi puhua mitään fiksua ja naisen jutut ovat lähinnä rentouttavia.

• Raakatotuus
        JossainMuualla kirjoitti:

Hanki henkisesti riittävän haastava ja raskas työ.

Sen jälkeen ei vapaa-ajalla yhdessäollessa viitsi puhua mitään fiksua ja naisen jutut ovat lähinnä rentouttavia.

Itse kyllä uskon että tuollaisen työn jälkeen on vieläkin pienempi sietokyky tyhmille jutuille. Bimbo länkyttäisi omasta "raskaasta" päivästään kun rakennekynsi katkesi ja vanha kurppa esimies katsoi pahasti, kun taas fiksu nainen kyselisi että miten päiväsi meni, tai kysymättäkin ymmärtäisi että töissä oli rankkaa ja yrittäisi jollain tapaa helpottaa miehen oloa.

• JossainMuualla

Ehkä sinulla sitten niin.

Mutta esimerkkini oli (jälleen) ihan elävästä elämästä ja ovathan nuo molemmat parit nyt katsoneet toisiaan yli 15-vuotta kumpainenkin.

Mutta kun asiaa ajattelee eteenpäin, niin hienoinen riski moiseen saattaa sisältyä.

Työ voi vaihtua ja eläkeikä voi tulla vastaan.

Palavatko miesten hihat ensimmäisen parin kuukauden kuluttua?

• putiputi

Onko varakas bimbo?

• Näinmaailmamakaa

Aiemmin ajattelin että EI IKINÄ!!

Nykyään kun on huomannut miten tyhmiä ja ennen kaikkea typeriä fiksulta päällepäin vaikuttavat naiset ovat sekä "älykkäinä" itseään pitävät ovat vain joitakuita jotka siteeraavat ulko-opittuja asioita joko kirjoista tai kavereiltaan niin...

Olen muuttanut mieltäni.

Jos nainen olisi bimbo, mutta ihmissuhteissa fiksu, harkitseva ja hyväsydäminen niin valitsen sellaisen mieluummin kuin näitä muka-älykkäitä kylmiä suomalaisia ämmiä.

Kävisin sitten henkevämmät keskustelut muiden kanssa ja naiselta saisin oikeanlaista läheisyyttä ja seksiä.

Vitut Sielunkumppaneille, ei niitä ole olemassa tai en minä ainakaan ole sellaista havainnot.

Mieluummin se kaunis, mutta ei niin älykäs mahdollisimman nuori nainen.

Helvettiäkö mä teen jollain muka-mukavalla kylmällä vitun sieviestelevällä älykölle tai rumalla vanhalla ämmällä joka haroo sanansa suoraan lukemistaan opuksista?

• Kfkckc

Elämäm koululainen dissaa.

• Näinmaailmamakaa
        Kfkckc kirjoitti:

Elämäm koululainen dissaa.

Tarkoitatko että olen oppinut elämässä jotakin?

Olen korkeastikoulutettu vitun urpo :D

• Kfkckx
        Näinmaailmamakaa kirjoitti:

Tarkoitatko että olen oppinut elämässä jotakin?

Olen korkeastikoulutettu vitun urpo :D

Sivistys jäänyt saamatta, jos luulee omien tietojensa tulevan muualta kuin kirjoista tai muiden puheista siteerattuina. Korjaa toki, jos olet huippututkija tmv.

• Näinmaailmamakaa
        Kfkckx kirjoitti:

Sivistys jäänyt saamatta, jos luulee omien tietojensa tulevan muualta kuin kirjoista tai muiden puheista siteerattuina. Korjaa toki, jos olet huippututkija tmv.

On eri asia kriittisesti arvioida saatua tietoa ja tuoda siihen oma mausteensa sekä mietintönsä kuin suoraan kopsata sekä pitää jonkun tutkijan/kirjoittajan näkemystä ainoana oikeana.
        Tässä ei puhuta mistään luonnontieteistä sitten vaan humanistisesta puolesta tai biologiasta.

"Sivistys jäänyt saamatta" on juuri sellaisen vittunaaman kommentti jonka "sivistys" on ulkoaopittua papukaijamaista paskaa ja sen tiedon varassa masturbointia mihin "klikkiin" kuuluu kun on opiskellut/lukenut jonkun vitun "huippututkijan" teoksen tajuamatta mitään eri asiayhteyksistä tai "huippututkijan" taustasta mitään.

Sivistys, on yksi vitun turha sana jos ei osaa ajatella.
        vaikutat juuri sellaiselta tietoautomaatilta jolla kykyä itse ajatella ei ole olemassakaan.

Onneksi sulla on se papru kuitenkin kuten mullakin että opiskelut on opiskeltu.

Vitun noloa vain.

• Näinmaailmamakaa
        Kfkckx kirjoitti:

Arvaa kahdesti otanko jostain helvetin "sivistyksestä" mussuttavan munkkipossun tai "viileän ajattelijan joka siteeraa Sartrea" vai sitten se tuhman ja kuuman bimbon?

Helvettiäkö minä noilla ensiksi mainituilla teen suhteessa?

• Jfjcjfjc

Arvaa kahdesti otanko jostain helvetin "sivistyksestä" mussuttavan munkkipossun tai "viileän ajattelijan joka siteeraa Sartrea" vai sitten se tuhman ja kuuman bimbon?

Helvettiäkö minä noilla ensiksi mainituilla teen suhteessa?

Tunteiden juoksuttamalle kuumakallelle sopiikin toinen samanmoinen.

Insinöörinaivoiset ovat sitten asia erikseen. Moinen kiihkoilu käy pitkän päälle rasittavaksi.

• Pihtarikurppa

Paitsi että et sinä ota tai valitse mitään. Nainen valitsee. Näin sanoo Palsta! Bimboissa on tietysti juuri se hyvä puoli, että ovat niin helvetin tyhmiä etteivät juuri katso kenenkä munaan kompastuvat ja siten sullakin voi olla jotain tsäänssejä.

• 945

On eri asia kriittisesti arvioida saatua tietoa ja tuoda siihen oma mausteensa sekä mietintönsä kuin suoraan kopsata sekä pitää jonkun tutkijan/kirjoittajan näkemystä ainoana oikeana.
        Tässä ei puhuta mistään luonnontieteistä sitten vaan humanistisesta puolesta tai biologiasta.

"Sivistys jäänyt saamatta" on juuri sellaisen vittunaaman kommentti jonka "sivistys" on ulkoaopittua papukaijamaista paskaa ja sen tiedon varassa masturbointia mihin "klikkiin" kuuluu kun on opiskellut/lukenut jonkun vitun "huippututkijan" teoksen tajuamatta mitään eri asiayhteyksistä tai "huippututkijan" taustasta mitään.

Sivistys, on yksi vitun turha sana jos ei osaa ajatella.
        vaikutat juuri sellaiselta tietoautomaatilta jolla kykyä itse ajatella ei ole olemassakaan.

Onneksi sulla on se papru kuitenkin kuten mullakin että opiskelut on opiskeltu.

Vitun noloa vain.

Sivistynyt ei korvaa argumentointia kirosanoilla.

• Onko olemassa täysin bimboa naista? Itselleni kerran ystävällisesti hymyili yksi nainen ja osoitti monta kertaa olevansa ystävällinen. Meninkin juttelemaan tämän blondin kanssa. Kuvittelin saavani hänestä hyvän ystävän, mutta petyin siitä, että hän oli tosi huono keskustelija. Missään nimessä hän ei ollut bimbo, mutta keskustelutaidot olivat todella heikot. Meistä tuli tuttavat, sillä ei häntä ystäväksi oikein halua. Jos olisin mies niin en oikein häntä seurustelukumppaniksi huoli, koska suhteessa pitää olla hyviä keskusteluja ja yhdessä oloa, kun ulkonäkö ja herttaisuus ei vain riitä. Hän ei ole bimbo niin kuin ei ilmeisesti kukaan nainen, mutta valitettavasti kaikki ihmiset eivät ole hyviä keskustelijoita.

Yliopistolla seuraani ravintolassa istuutui todella ihme nainen, mutta häntäkään en bimboksi sanoisi. Hänetkin kiertäisin kaukaa miehenä. Tästä naisesta sai jonkinlaisen kehitysvammaisen vaikutelman, mutta häntäkään en bimboksi määritteliksi. Oikeastaan en tunne yhtään bimboa naista, vaikka siskoltani olen kuullut jostain todella ihme naisesta. Onko olemassa ollenkaan bimboa naista vai onko kyseessä vain myytti? Tyhmiä miehiä sen sijaan löytyy vaikka kuinka paljon, mutta en ketään naista sanoisi bimboksi? :)

• Luolasukeltaja

Ai miksi et?

Sehän on kuin titteli.

(Naurua)

• Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Ai miksi et?

Sehän on kuin titteli.

(Naurua)

Bimbo = bambino

( Reps )

• Jos sitä alkaa kaiken maailman kriteereitä ja kynnyskysymyksiä asettelemaan, niin yksin saa olla. Varsinkin jos oma kelpaaminenkin on vähän niin ja näin.

• Onko sitten erittäin komea ja luonteeltaan simppeli, naiivi ja sydämellinen mies mimbo? :)

• Tihi tihi tihiiihiiii-hiihiii. :D

• Luolasukeltaja
        sönkkö kirjoitti:

Tihi tihi tihiiihiiii-hiihiii. :D

Sä oot kyllä huippumirri. Ihan tippa linssissä saa hihitellä.
        Ootko varma ettet oo blondi?

• flowersreally
        sönkkö kirjoitti:

Tihi tihi tihiiihiiii-hiihiii. :D

Mimbo, jolla on murse ja mankini?

• JossainMuualla

Megginnsejä unohtamatta!

• sönkkö: "Onko sitten erittäin komea ja luonteeltaan simppeli, naiivi ja sydämellinen mies mimbo? :) "

Mielestäni bimboja ja mimboja ei taida olla olemassa? Jossain määrin tyhmiä ihmisiä löytyy lähes kaikkialta, mutta en sanoisi ketään palstan miestä mimboksi! ;) Vaikka täytyy tunnustaa se, että en tiedä palstan miesten komeudesta sekä luonteen simppeliidestä ja sydämellisyydestä. :) Onko täällä palstalla joku mimbo tai bimbo - minä en tiedä ainakaan yhtäkään?

• Luolasukeltaja kirjoitti:

Sä oot kyllä huippumirri. Ihan tippa linssissä saa hihitellä.
        Ootko varma ettet oo blondi?

Heh, hyvä kiertoilmaisu. Ootko varma ettet oo blondi... ;D

Kyllä olen varma, että mä aika vaalea olen. Tummanvaalea. Toki mä koitan sujuvasti kätkeä blondiuttani, mutta aina jää jonnekin puumerkkiä, mistä tunnistaa tapauksen.

• SININEN.ENKELI kirjoitti:

sönkkö: "Onko sitten erittäin komea ja luonteeltaan simppeli, naiivi ja sydämellinen mies mimbo? :) "

Mielestäni bimboja ja mimboja ei taida olla olemassa? Jossain määrin tyhmiä ihmisiä löytyy lähes kaikkialta, mutta en sanoisi ketään palstan miestä mimboksi! ;) Vaikka täytyy tunnustaa se, että en tiedä palstan miesten komeudesta sekä luonteen simppeliidestä ja sydämellisyydestä. :) Onko täällä palstalla joku mimbo tai bimbo - minä en tiedä ainakaan yhtäkään?

En osaa sanoa kuka on mitäkin. Tyhmyyttä nyt ei tarvi kaukaa hakea, kun katson vain peiliin näen sielä osapäivä tyhmän. ;)

Joskus kokopäivä tyhmänkin.

• flowersreally kirjoitti:

Mimbo, jolla on murse ja mankini?

No ainakin se murse. :)

• JossainMuualla kirjoitti:

Megginnsejä unohtamatta!

Eiku ehtat kalsarit vaan ilman sepaluksia. :)

• sönkkö kirjoitti:

En osaa sanoa kuka on mitäkin. Tyhmyyttä nyt ei tarvi kaukaa hakea, kun katson vain peiliin näen sielä osapäivä tyhmän. ;)

Joskus kokopäivä tyhmänkin.

"En osaa sanoa kuka on mitäkin. Tyhmyyttä nyt ei tarvi kaukaa hakea, kun katson vain peiliin näen sielä osapäivä tyhmän. ;) Joskus kokopäivä tyhmänkin."

Minäkin olen joskus ollut tyhmä. Matematiikka ei ole ollut kuin kerran kymppi, joten en hallitse täydellisesti ainakaan laskemista. Tyhmyyttäni en ole ollut koulussa täydellisen hyvä matematiikassa, vaikka se on aika loogista. Monta muuta asiaa on jossain ajoittain esiintyy tyhmyyttä, mutta ehkä tärkeintä on sen tyhmyyden laittaminen elämässä minimiin. :)

En usko siihen, että tältä palstalta löytyy yhtään bimboa tai mimboa. Kaikki on suhteellista. Itse olen miettinyt mitä bimbous tarkoittaa, kun olen kirjoitellut täällä nimimerkki "oy bimbo ab":n kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että hän on kaikkea muuta kuin nimensä. "Bimbo" on käsite, mutta tosi elämässä sellaisia taitaa olla vaikea löytää. :)

Joko kuume on perheessä helpottanut ja flunssa menossa ohi? :)

• SININEN.ENKELI kirjoitti:

"En osaa sanoa kuka on mitäkin. Tyhmyyttä nyt ei tarvi kaukaa hakea, kun katson vain peiliin näen sielä osapäivä tyhmän. ;) Joskus kokopäivä tyhmänkin."

Minäkin olen joskus ollut tyhmä. Matematiikka ei ole ollut kuin kerran kymppi, joten en hallitse täydellisesti ainakaan laskemista. Tyhmyyttäni en ole ollut koulussa täydellisen hyvä matematiikassa, vaikka se on aika loogista. Monta muuta asiaa on jossain ajoittain esiintyy tyhmyyttä, mutta ehkä tärkeintä on sen tyhmyyden laittaminen elämässä minimiin. :)

En usko siihen, että tältä palstalta löytyy yhtään bimboa tai mimboa. Kaikki on suhteellista. Itse olen miettinyt mitä bimbous tarkoittaa, kun olen kirjoitellut täällä nimimerkki "oy bimbo ab":n kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että hän on kaikkea muuta kuin nimensä. "Bimbo" on käsite, mutta tosi elämässä sellaisia taitaa olla vaikea löytää. :)

Joko kuume on perheessä helpottanut ja flunssa menossa ohi? :)

Mulla ei ole koskaan matikassa 10 tullut, kuin kertotaulujen pistokokeessa. Kyllä se paras matikan numeroni on tainnut todistuksessa 7-8 olla. Yleensä 6. :)

Että sen suhteen ei ole varaa mullakaan viisastella.

Kai se bimbous on vähän makuasia, kuka mitenkin sen mieltää.

Tässä on jo isovanhemmatkin kipeinä eli katsotaan nyt kuka seuraavaksi. Ei se varmaan vielä ole ohi. Toinen muksu on ainakin vielä säästynyt oireilta. :)

• sönkkö kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan matikassa 10 tullut, kuin kertotaulujen pistokokeessa. Kyllä se paras matikan numeroni on tainnut todistuksessa 7-8 olla. Yleensä 6. :)

Että sen suhteen ei ole varaa mullakaan viisastella.

Kai se bimbous on vähän makuasia, kuka mitenkin sen mieltää.

Tässä on jo isovanhemmatkin kipeinä eli katsotaan nyt kuka seuraavaksi. Ei se varmaan vielä ole ohi. Toinen muksu on ainakin vielä säästynyt oireilta. :)

Kiva kuulla se, että toinen muksut on säästynyt flunssakuumeelta. Toivottavasti koko suvulla menee kohta tauti ohi. :D

Bimbon määritelmiä on ilmeisesti monia, mutta minä en ketään haluaisi sellaiseksi sanoa. Kirjoittelen älypuhelimmella junassa eli enemmän juttua paremmalla ajalla. :D

• Kaikki naiset ovat bimboja.

• kaikki.naiset.aina

Jäi välistä sana AINA.

• vihatipunen

Joo, mutta El Bimbo on vain mies.

• JossainMuualla

• Raakatotuus

"Bimbo" ja "hyväsydäminen" ovat kutakuinkin toistensa vastakohtia. Bimbo viittaa tyhmän lisäksi pinnalliseen, mitä hyväsydäminen ei voi olla.

• Eikun sellanen kylmäkiskonen "huippu itsenäinen" uratykki...

• bimbot-rules
    • jkbjfgfg

Ei todellakaan kelpais. Luottaisin siihen että on maailman täysi ihmisiä, joita ajaa henkinen kehittymättömyys ja kiima, materia yms....Mä en viittis vaivautua.

• Ikis__M

"Kelpaisiko teille nainen joka on kaunis kuin mikä mutta luonteeltaan simppeli ja naiivi mutta hyväsydämineni? Minä ainakin osaisin arvostaa tuollaista naista ja tekisin kaikkeni miellyttääkseni häntä."

Niin, jos nainen olisi tuollainen simppeliluonteinen ja hieman naiivi joissakin asioissa sehän ei kuitenkaan tarkoittaisi tyhmää niin hyvinkin voisi kelvata, sitten jos olisi tyhmä kuin saapas siihen varmaan kyllästyisi ajan kanssa mutta sopivanlainen naiivius voisi olla suloistakin. Tietysti sitten taas jos olisi naiivi vähän niin tarris maahanmuuttoasioissa se voisi olla ärsyttävää mutta palkitsevaa jos alkaisi pikkuhiljaa menemään järkipuhe perille mutta joo, en tosiaan tiedä kun on niin yksilöllistä ja ihmisestä riippuvaa.

• Riippuu saisiko sen naisen kanssa mitään keskustelua aikaiseksi mitä vähän epäilen. Naisen ei tarvi olla mikään älykkö, mutta kyllä vähintään normaalia yleissivistystä odotan.

• lopputulos.sama

Mitäs tarkoittanee tuo luonteeltaan simppeli? Ei kai sillä ole tyhmyyden kanssa mitään tekemistä. Tietoksi vaan, että kaikista naisista tule vanhempana äkäisiä mutta kaunista on sentään kivempi katsella.

• Tekniikkasukeltaja

Tuo ei näillä näkemystasoilla pidä paikkaansa.

Eräs YHDYSVALTALAINEN kirjailija esitti asiansa niin, että jos kauneus on ollut talossa jo viikon (2), nin sitä ei enää näe.

Mietipä tätä.

(Semanttista naurua)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Tuo ei näillä näkemystasoilla pidä paikkaansa.

Eräs YHDYSVALTALAINEN kirjailija esitti asiansa niin, että jos kauneus on ollut talossa jo viikon (2), nin sitä ei enää näe.

Mietipä tätä.

(Semanttista naurua)

Korostan, että kirjailija ei ollut venäläinen.

Veväjän ja muun maailman kirjallisuus on eroiltaan kuin yö ja päivä.

Ai miksi?

(Vitustako minä tietäisin)

• Niin mikä tuossa oli se koukku tai dilemma, eikös kyseinen ole juurikin se klassinen miehiin vetoava naistyyppi?

• aaaaaaw

Minä ainakin olen kaikkea muuta kuin "simppeli".

Olen antanut sinun luulla muuta jos niin luulet :)

Todelliset ajatukseni tietävät vain ehkä parhaimmat ystäväni, jos hekään...

• aaaaaaw

50% ajatuksista kannattaa pitää itsellään, ettei niitä sano ääneen tai kirjoita ylös :)

• awesome11111

Jos oikein tarkasti miettii, niin välittäminen toisista ihmisistä on naiivia ja simppeliä. Varsinkin se, että jos tahtoo tehdä jotain "hyvää", niin siinä piilee juttu...

Miksi monet ihmiset pitävät välittäviä ja rakkaudellisia ihmisiä simppeleinä?
      He ikäänkuin kuvittelevat, että ovat itse jotenkin vahvempia kun eivät välitä. He kuvittelevat hallitsevansa mutta todellisuudessa jäävät itse tyhjiksi.

Toiset antavat itsestään valtavasti toisille kaiken aikaa (työn muodossa, ystävänä tms.)

Ja jotkut niistä "saajista" kuvittelevat mielessään, että onpas kivaa kun saan hyödyn tuosta ja tuosta irti, taas tuo uskoi tuon jutun tms... jee jee

Mutta he eivät itse kykene rakentamaan yhtään mitään.

Tuo on niin nähty.

• alfa666

Mieluummin vaikka runkkaisin kun eläisin jonkun idiootin naisen kanssa.

• Anonyymi

Onko isot tissit? Jos on niin kelpaisi.

• Anonyymi

Tärkein toki esiin.

• Anonyymi

Vanha alotus, mutta ...

Kummallinen oletus, että simppeli ja naiivi olisi jotenkin automaattisesti hyväsydäminen. Simppeli ja naiivi voi ihan yhtä hyvin olla itsekeskeinen ja väliinpitämätön. Ei yksinkertaisuus kilteyttä takaa.

• Anonyymi

Useimmiten onkin, mutta aloitus onkin itsetunnottoman ätmin haave.

• Anonyymi

Just näin, rattoriittoja myös, kun elävät vain itselleen välittämättä muiden mielipiteistä?

• Mikä luokittelee naisen bimboksi???
      Anteeksi vain. Ymmärrän jos vähän hullu ja sun muuta mutta kaikki saavat olla kilttejä ja sun muuta.

• Anonyymi

Periaatteessa toivoisin kumppanilta enemmän sellaisia naisellisia ominaisuuksia kuin lempeys tai hoivavietti enemmän kuin työelämässä tarvittavaa kunnianhimoa, sillä noita ominaisuuksia tarvitaan parisuhteessa ja lasten kasvatuksessa.

Voiko bimbo kuitenkaan enää olla hyväsydäminen nykykulttuurissa? Vähemmän älykkäät ihmiset ovat ehkä enemmän ulkoaohjautuvia ja kulttuurinsa tuotoksia, ja nykykulttuuri ei tue enää mitään lempeän kotiäidin mallia. Enkä tarkoita naisten kouluttautumista vaan myös vallitsevaa materialismia. Vaikka bimbosta ei tulisikaan korkeakoulutettua uraohjusta, ulkoaohjautuvana kulttuurinsa tuotoksena hänestä tulee itsekäs hedonistinen materialisti kuin lempeä ja hyväsydäminen.

Ollakseen vilpitön ja hyväsydäminen on nykymaailmassa oltava eräänsortin itsenäisesti ajatteleva, älykäs erakko, ja näin välttää median ja yhteiskunnan aivopesu zombieksi. Tämä ei tietenkään vaadi korkeakoulututkintoa, koska tieteestä sukupuolitutkimuksineen on tullut osa samaa täysin politisoitunutta propagandaa uudessa kulttuurivallankumouksessa missä 2 2=5.

• Anonyymi

Tuli tuosta mieleeni, että tulisiko sinusta sen hoivavietin suuntautua mieheen? Itse pidän outona ajatusta aikuisen ja täysin toimintakykyisen ihmisen hoivaamisesta. Lapsia hoivataan, sairaita hoivataan, vanhuksia voidaan hoivata. Kaikkia jotka eivät kykene itse täysin pitämään huolta hoivataan. Jos miestä tarvitsisi hoivata niin onko hän samalla jotenkin vajaavaltainen yksilö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli tuosta mieleeni, että tulisiko sinusta sen hoivavietin suuntautua mieheen? Itse pidän outona ajatusta aikuisen ja täysin toimintakykyisen ihmisen hoivaamisesta. Lapsia hoivataan, sairaita hoivataan, vanhuksia voidaan hoivata. Kaikkia jotka eivät kykene itse täysin pitämään huolta hoivataan. Jos miestä tarvitsisi hoivata niin onko hän samalla jotenkin vajaavaltainen yksilö?

itselläni esim. on erinomaisesti toimiva hoivavietti ja se kohdistuu juurikin hoivaa ja apua tarvitseviin. Joillekin mun hoivaviettini on vähän vitsikin, niin hyvin se toimii. Vaan se ei todellakaan kohdistu aikuisiin, terveisiin ja täysin toimintakykyisiin yksilöihin. Minusta tuollaiset yksilöt ovat lähinnä aluksi huvittavia ja hetken päästä rasittavia, jos he itkevät hoivaamisen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliiton tärkein tehtävä on aina ollut lasten kasvattaminen ja naisen hoivavietti lasten selviytymisen kannalta kriittinen. Miehenä en haluaisi ketä tahansa lasteni äidiksi. Ehkä kysymyksesi on vilpitön, mutta en ymmärrä tätä miesten häpäisemisen kulttuuria. Jos mies haluaa lapsilleen hyvän äidin kuin huonon, se käännetään aina siten, että mies etsiikin äitiä itselleen. Tämä on toksista feminismiä.

Tottakai on ihmisiä, jotka hyväksikäyttävät toisen hyveitä, kuten työkavereita jotka hyväksikäyttävät toisen vilpittömyyttä, tai miehiä jotka hyväksikäyttävät puolisonsa hoivaviettiä. Olen oppinut itsekin varovaiseksi tällaisten ihmisten seurassa. Varmasti on myös miehensä hyveitä hyväksikäyttäviä naisia. Jokaisen pitää vain valita puolisonsa paremmin, jos ei työkavereitaan voi aina valita.

Toksinen feministit käyttäytyvät kuten paheksumansa miehet ja omaksuvat heidän paheensa omikseen. Tämän he kaatavat kaiken viattomien miesten päälle ja syy on tietenkin toksisissa miehissä. Tämä jos mikä on vastuunottamuutta omista teoista. Intersektionaalinen feminismihän perustuu uhriluokkiin, jossa korkeimman uhristatuksen omaava ei ole missään vastuussa omista teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliiton tärkein tehtävä on aina ollut lasten kasvattaminen ja naisen hoivavietti lasten selviytymisen kannalta kriittinen. Miehenä en haluaisi ketä tahansa lasteni äidiksi. Ehkä kysymyksesi on vilpitön, mutta en ymmärrä tätä miesten häpäisemisen kulttuuria. Jos mies haluaa lapsilleen hyvän äidin kuin huonon, se käännetään aina siten, että mies etsiikin äitiä itselleen. Tämä on toksista feminismiä.

Tottakai on ihmisiä, jotka hyväksikäyttävät toisen hyveitä, kuten työkavereita jotka hyväksikäyttävät toisen vilpittömyyttä, tai miehiä jotka hyväksikäyttävät puolisonsa hoivaviettiä. Olen oppinut itsekin varovaiseksi tällaisten ihmisten seurassa. Varmasti on myös miehensä hyveitä hyväksikäyttäviä naisia. Jokaisen pitää vain valita puolisonsa paremmin, jos ei työkavereitaan voi aina valita.

Toksinen feministit käyttäytyvät kuten paheksumansa miehet ja omaksuvat heidän paheensa omikseen. Tämän he kaatavat kaiken viattomien miesten päälle ja syy on tietenkin toksisissa miehissä. Tämä jos mikä on vastuunottamuutta omista teoista. Intersektionaalinen feminismihän perustuu uhriluokkiin, jossa korkeimman uhristatuksen omaava ei ole missään vastuussa omista teoistaan.

Kysymys oli täysin vilpitön. Pitäisikö sinusta myös miestä hoivata? Minusta siinä ei ole mitään miehiä häpäisevää. Eihän valtaosa aikusista miehistä mitään hoivaa kaipaa. Erikoista, että koit kysymykseni häpäiseväksi. Oletko siis samaa mieltä, että ei aikusta tervettä ihmistä tarvitse hoivata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli täysin vilpitön. Pitäisikö sinusta myös miestä hoivata? Minusta siinä ei ole mitään miehiä häpäisevää. Eihän valtaosa aikusista miehistä mitään hoivaa kaipaa. Erikoista, että koit kysymykseni häpäiseväksi. Oletko siis samaa mieltä, että ei aikusta tervettä ihmistä tarvitse hoivata?

Sinällään ymmärrän kokemuksesi häpäisystä. Onhan se aikuista ja tervettä yksilöä kohtaan häpäisevää ajatella hänen kaipaavan hoivaamista. Ei tietenkään hän sellaista tarvitse, eikä kaipaa. Päinvastoin myös aikuinen ja terve mies hoivaa, omalla tavallaan. Ei hän halua olla hieman avuttomana ja hoivaamista vaativana nähty yksilö, vaan päinvastoin hän haluaa hoitaa oman osuutensa siitä hoivaamisesta.

Miehelle ei ehkä ole luonteenomaista se lähihoiva, mutta hoivaa sekin on, että lapsilla on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä ja vanhuksilla talvella pihatiet kolattuna. Hoivaamiseksi minä tuonkin käytöksen näen. Tosin varsin iso osa miehistä on erittäin kykeneviä ja myös halukkaita siihen lähihoivaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinällään ymmärrän kokemuksesi häpäisystä. Onhan se aikuista ja tervettä yksilöä kohtaan häpäisevää ajatella hänen kaipaavan hoivaamista. Ei tietenkään hän sellaista tarvitse, eikä kaipaa. Päinvastoin myös aikuinen ja terve mies hoivaa, omalla tavallaan. Ei hän halua olla hieman avuttomana ja hoivaamista vaativana nähty yksilö, vaan päinvastoin hän haluaa hoitaa oman osuutensa siitä hoivaamisesta.

Miehelle ei ehkä ole luonteenomaista se lähihoiva, mutta hoivaa sekin on, että lapsilla on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä ja vanhuksilla talvella pihatiet kolattuna. Hoivaamiseksi minä tuonkin käytöksen näen. Tosin varsin iso osa miehistä on erittäin kykeneviä ja myös halukkaita siihen lähihoivaan.

No just tämä! Ei normaalia tervettä miestä tarvitse paapoa, passata ja hoivata. Normaali mies vaan hermostuu ja ärsyyntyy kanaemosta ympärillään pyörimässä. Ne paapomista ja hoivaa kaipaavat miehet on ihan oma lajinsa. Ne on niitä, jotka eivät ole oikein ikinä kasvaneet ulos äitinsä helmoista. Kaikkien miesten yleistäminen tuollaisiksi mammanpojiksi todella on miesten häpäisyä ja vähättelyä.

Tulipa mieleen yksi entinen työkaverini, joka reissasi usein tyttöjen reissuilla kylpylöissä ja ulkomailla. Aina reissuun lähtiessään kokkasi miehelle koko viikon ruoat pakastimeen valmiiksi, nätteihin pikku annoskokoihin jne. Hyvä kun ei melkein kirjoittanut niihin, että mikä purkki on minkäkin päivän lounas ja mikä päivällinen. Joku varmaan kokee ihanaksi välittämiseksi ja hoivaksi, mutta hallitsemista ja kontrollointiahan se oikeasti oli. Mies pysyi ruodussa, eikä ostellut luvattomia juttuja ja vaimolla on kaikki narut kotiin käsissään, myös siellä hurvitellessaan.

Mietin silloin muutamankin kerran omalle kohdalle, että mitäköhän meillä tapahtuis, jos toimisin samoin. No ei mun mieheni ainakaan niitä mun nättejä pikku annospalojani olisi syönyt. Se olisi syönyt tasan sitä mitä sen kulloinkin olis tehnyt mieli. Ruoanlaittotaitoisena yksilönä olisi varmaan ehkä herkutellutkin jutuilla, joita meillä ei yhdessä normaalisti arkisin syöty. Roskaruokaakin olisi varmasti kulunut ainakin pari annosta. Ei hän nyt sentään mikään lapsi ollut, jolle tarvii olla ruoat valmiina.

• Anonyymi

Bim-Bom, BonBon, Bobby..... Pim-Bom, kuin joku Milla Magia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1369
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      87
      1245
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      913
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      837
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      823
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      757
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      744
    Aihe