paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
aivan mieletön ikävä
39
837
Vastaukset
- Anonyymi
Samma
- Anonyymi
Här
- Anonyymi
Juu tuu
- Anonyymi
Paha olo täälläkin... ttu!
- Anonyymi
Sama täällä…kun minä sut joskus saan. En päästä koskaan irti❤️
- AnonyymiUUSI
Saisit vaikka heti.
- Anonyymi
Tuu puhuun irl puolelle mies .
Yhteys on.
Naiselta. - Anonyymi
On kumma olo. Onko tämä oikeesti ikävää?🧡
- Anonyymi
On se. Harmi kun ei nähdä enään niin usein.
Toivon aina näkeväni sut siellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se. Harmi kun ei nähdä enään niin usein.
Toivon aina näkeväni sut siellä.Missä nähdä?
- Anonyymi
Niin on palstasetä kaikilla muillakin, kun sinun höpötyksiäsi katselee.
- Anonyymi
Siihen auttaa vain, että pääset näkemään hänet.
- AnonyymiUUSI
Tämä on totta
- Anonyymi
It is true you just make me feel..... so much. I miss you. I would like to take all your pain away.. take a good care of you. I would like to be the one , you fight for 💛💚💙🧡
- Anonyymi
Sorry my bad english. ..
- Anonyymi
No niin minullakin. En välillä uskalla ikävöidä edes, kun ajattelen että se on turhaa. Tää mun elämä ei ole normaalia edes. Vanhenen, kun ei ole seksielämääkään. Enkä kyllä voi lähteä pelkkää sitä hakemaan, kun olen herkkä.
- Anonyymi
Palstasetä jälleen poistattelemassa ihmisten kommentteja.
- Anonyymi
Syvä pohjaton kipu. Vaikea olla läsnä. Vaikea pysähtyä. Vaikea keskittyä. Sävellän ja säntäilen. Sattuu. Tunnen fyysistä kipua. En jaksa välittää . Usein en jaksa edes sanoittaa tai selittää. Kertoa mitään todellisista tunteista kellekkään. Oon vaan. Parasta kun leijun omassa maassa siellä on se turvallisin.Välillä juon kahvia ja esitän että mulla on tavoitteita ja että voin ihan hyvin. Sisänen tuska senkun syvenee…En erota enää keneen voi luottaa ja keneen ei. Teen pieniä virheitä. Lipsun rutiineissa. En ole juurikaan kiinnostunut ympäröivästä. Voisin ottaa lohtua keneltä vaan ja koska vaan.
- Anonyymi
Tsemppiä kyl sä vielä nouset tuosta tilanteesta voittajana. Älä anna periksi! Ihmeitäkin tapahtuu! 💚💙💛🧡Nainen Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä kyl sä vielä nouset tuosta tilanteesta voittajana. Älä anna periksi! Ihmeitäkin tapahtuu! 💚💙💛🧡Nainen Sivusta
Ei minua olisi enää ilman merkitystä olemassa ololleni eli ilman heitä.Heille olen edelleen se tärkein vaikka olen mikä olen. Joka kerta kun kuulen heidän kutsuvan tajuan etten vielä voi sitä tehdä. Raja hulluuden ja normaaliuden välillä on häilyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua olisi enää ilman merkitystä olemassa ololleni eli ilman heitä.Heille olen edelleen se tärkein vaikka olen mikä olen. Joka kerta kun kuulen heidän kutsuvan tajuan etten vielä voi sitä tehdä. Raja hulluuden ja normaaliuden välillä on häilyvä.
Olet rakas ihminen niin jumissa että sekä järki että tunteet on aivan loppukulutettu. Rukoilen puolestasi että saat elämäsi kuntoon. Muista itsekin ristiä kätesi ja rukoile omin sanoin ja pyydä Taivaan Isää siunaamaan sinua . Ja muista. Siinä missä ihmisen voimat loppuu Jumalan vasta alkaa ! Olet turvassa Hänen kämmenellään. Nyt kipin kapin nukkumaan! Hyvää yötä! 🧡💛💙💚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas ihminen niin jumissa että sekä järki että tunteet on aivan loppukulutettu. Rukoilen puolestasi että saat elämäsi kuntoon. Muista itsekin ristiä kätesi ja rukoile omin sanoin ja pyydä Taivaan Isää siunaamaan sinua . Ja muista. Siinä missä ihmisen voimat loppuu Jumalan vasta alkaa ! Olet turvassa Hänen kämmenellään. Nyt kipin kapin nukkumaan! Hyvää yötä! 🧡💛💙💚
Tuijotan usein tyhjyyteen niin mulle on sanottu. Mitä jos se takki onkin melko tyhjä. Monille elämä o maratoni joillekin spurtti. Ja niin moni rakas väsytetty enkeli jo siellä puolella. Usein heitä mietin. Mietin miten rauhallista heillä jo on kuinka kiva olisi heidän kanssa olla ilman että mikään voi satuttaa.
- Anonyymi
Sano jotain. Minulle mies ei vastaa viesteihin mitään. Se satuttaa minua. 🥺 Vaikka tiedän miten hän välittää.
- Anonyymi
Ihana kaunis rakas❤️🔥
- Anonyymi
Tiedätkö, viimeksi kun katselin sinua ihastelin sellaisia asioita mitä et ehkä ajattelisi ensimmäisenä mun ajattelevan.💚
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, viimeksi kun katselin sinua ihastelin sellaisia asioita mitä et ehkä ajattelisi ensimmäisenä mun ajattelevan.💚
Anteeksi uteliaisuuteni en tunne sua mut mitä ihastellut ? Kuulostaa niin mielenkiintoiselta 🧡💙💛💚Nainen sivusta
- Anonyymi
Samoin❤️
- Anonyymi
Mua ahdistaa niin, etten uskalla enää tulla täältä luolastani, johon olen piiloutunut, esiin.
Koko ajan luolan kynnys nousee korkeammaksi.🧟♀️👣- Anonyymi
Höpö höpö ja huomenna lisää. Switch off your brain. Jeesuksen nimen mainitseminen vie möröt pois. Syö jotain ja sit unille siitä! Olet rakas monille ja varsinkin Jumalalle. Usko se! 💚💙💛🧡
- Anonyymi
🧌🫴🏽
- Anonyymi
Mitä ihmettä jännität tai pelkäät?
Pois piilosta rohkeesti vaan 🤗 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä jännität tai pelkäät?
Pois piilosta rohkeesti vaan 🤗P miehen kanssa kesällä sitte naimisiin.Eikö olekkin hieno auto sillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P miehen kanssa kesällä sitte naimisiin.Eikö olekkin hieno auto sillä.
Ei kuule hajuakaan p miehestä tai jostain autosta mistä pöliset. Tuskinpa sä kuitenkaan mun ex aviomiestä tarkoitat. :D Sillä on kyl iha kiva auto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule hajuakaan p miehestä tai jostain autosta mistä pöliset. Tuskinpa sä kuitenkaan mun ex aviomiestä tarkoitat. :D Sillä on kyl iha kiva auto.
En mitään vanhaa äijää tarkoittanutkaan.
- Anonyymi
Kenellä ketä
- AnonyymiUUSI
Laita viestiä
- AnonyymiUUSI
No omapahan oli vikasi ei voi mitään näin on käynyt ennenkin etkä niistäkään ole oppinut käyttäytymää. Tai olematta mustis en kyllä enään jaksa sinua minun täytyy nyt mennä eteenpäin niin pöötin jo 30 että jos et muutu nii jatkan eteen päin omapaha oli aivosi nyt saat kärsiä
- AnonyymiUUSI
Mahdatkohan enää edes muistaa miltä näytän, kysyn häneltä🥹😉
Ikävöimisen tapa muuttuu, ehkä minulla pätee se että kuljet aina mukanani ja olet sydämessäni❤️. pystyt ymmärtämään että koko ajan prosessi ->
Pidä itsestäsi huolta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744