Jatkossa? Vai ollaanko missään?
Koetko ikäväksi näkemisen)
Missä väleissä ollaan
67
913
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vaikea sanoa
- AnonyymiUUSI
Mikä on vaikea sanoa
- AnonyymiUUSI
Mielellään hyvissä väleissä. Näkeminen ois kiva juttu.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin hänet miehen.
T. Nainen- AnonyymiUUSI
Se on toiselle varattu,joten nyt turpa kiinni!
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko meillä romanssia vai onko hän toisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Olis ihana nähdä ja tavata :)
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään ongelmaa, paitsi järkyttävä tunteilla leikkiminen täällä syksyllä jonkun toimesta. Ja jos ei ollut leikkiä, mitä nyt on tapahtunut? En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Sinäkö ole leikkinyt
- AnonyymiUUSI
Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
Pahoin .
Pyydän sitä anteeksi .
Säkään et halua menettää näköäsi mies
Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
Anteeksi miten käyttäydyin .
Ei toistu
Nyt meen enkä enää palaa.😭
A-nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö ole leikkinyt
En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Olen halunnut toimia livenä, mutta kokenut järkevänä odottaa myöhemmin tänä vuonna tapahtuvaa asiaa. Minä en ikinä leikkisi kenenkään tunteilla, mutta jonkun leikki sai oman maailmani nyt romahtamaan.
En ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuu tänä vuonna?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut leikkiä. Mies .
Olisin halunnut sinut .
Toisenlasessa elämässä olisitkin jo minun.
En suunitellut että kaikki meni näin niiku meni
Anteeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään. Mutta ei tarvitse enää miettiäkään. Viimeiset päänpurkamiset täällä oli tässä.
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.Toivottavasti ei tullut nyt mitään väärinkäsitystä. Se viesti ei ollut sinulle. Edelleen haluan, jos siis sinäkin. Älä tee mitään vääriä johtopäätöksiä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä sekosin sairastumisesta johttuen ihan helvetin
Pahoin .
Pyydän sitä anteeksi .
Säkään et halua menettää näköäsi mies
Ainskin niin ajattelen ... en tiedä
Olsin kyllä voinut hoitaa asian ihan toisella tavalla
Anteeksi miten käyttäydyin .
Ei toistu
Nyt meen enkä enää palaa.😭
A-nainenKyllä on epätoivoista yritystä esiintyä A-naisena selittelemässä toiveittesi sepitelmiä. Aika säälittävää touhua 👎 luulitko että ihmiset on niin tyhmiä ja hyväuskoisia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa vuotta kaikille. Älkää tunnistelko liikoja, ellette halua pettyä karvaasti. Tarpeeksi älykkäät jutut aiheuttaa vain mielipahaa lopulta.On sekavaa juu ja ei kannata kovin tosissaan ottaa tän ketjun sepustuksia. Älykkäämmät huomaa kyllä mikä juoni menossa…🤔
- AnonyymiUUSI
En koe
- AnonyymiUUSI
Hyvissä väleissä mitä pidemmissä sen parempi.
Varmasti vaivaannuttavaa puolin ja toisin. Voisin kadota maan alle.
- AnonyymiUUSI
Ahdistaa nähdä kyllä. Kun en tiedä onko hän suhteessa toiseen.
- AnonyymiUUSI
Oma tyhmyys myös kun kuvittelin hänen olevan kiinnostunut
- AnonyymiUUSI
Älä yritä teeskennellä,hyvin tiedät,että se mies on avioliitossa!
- AnonyymiUUSI
Toiveissa kyllä hyvät välit. Näkeminen voi tuntua varmaan hyvältä tai pahalta. Pelottaa mitä hän ajattelee ja se tietämättömyys ahdistaa paljon.
- AnonyymiUUSI
Mikset kysy asiaa häneltä, sillähän se selviää?
- AnonyymiUUSI
En koe ikäväksi. Aina nousee hymy väkisinkin.
- AnonyymiUUSI
Olisi kiva jos saataisiin vihdoin välimme sovittua. Elämä olisi helpompaa, eikä tarvitsisi yhtään miettiä mitä ajattelet.
- AnonyymiUUSI
Joo sama!
- AnonyymiUUSI
Jos lähdetään siitä että yli viiden metrin päässä olevat ovat vain hahmoja meikäläiselle, joten tuskin koen mitään.
- AnonyymiUUSI
se paine on ollu vähän liikaa mitä oon saanu ansaitsisin korvausta tästä kaikesta. en mä oikein tiedä mitä mietin en kai oikein mitään.
- AnonyymiUUSI
kestämätön olo taas nii en ny jaksa enempää avautua. et tiedä tilannetta.
- AnonyymiUUSI
heh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫂
kiitos,itkettää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vai?
- AnonyymiUUSI
En tiedä. En ole pitkään aikaan tiennyt seurusteletko vai et. Mikä on sun puolelta muuttunut?
Ikäänkuin hänelle. - AnonyymiUUSI
Onko vihjeitä, miten oot tälle toiselle asian esittänyt ?
- AnonyymiUUSI
Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää kysymys aloitukseen vai johonkin muuhun?
Aloitukseen
- AnonyymiUUSI
Lähinnä mietin käyttäytymismallit- tuteako vai eikö tuntea...
Olenkin päättänyt tarkkailla tilannetta ja mennä hänen käytöksen mukaisesti. - AnonyymiUUSI
Eihän me olla missään väleissä. Huonoissa siis jos oltais. :/
- AnonyymiUUSI
No joku satuiluja näyttää olevan liikkeellä. Tätähän se anonyymipalstailu on 😆
- AnonyymiUUSI
Hyvät lämpimät välit on ja kerta kerralta paranee vaan. Aina odotan hänen näkemistään. Ajatuskin saa jo hymyilemään.
- AnonyymiUUSI
Mua pelottaa nähdä mut ei se johdu siitä että se olisi ikävää. Vaan siitä et pelkään et menen paniikkiin enkä saa sanaa suustani tai oot vihainen tai jotain muuta.
- AnonyymiUUSI
Naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Miehelle oli. Mut nyt taas kun luki näitä niin tuli olo luultavasti parempi ettei enää ikinä enää nähdä.
- AnonyymiUUSI
Mua hirvittää näkeminen, koska siinä voi käydä niin ettei siitä tule kaunista ja se taas niin joo jatkuu sit kierrepallona se tarina. Mut yritän olla niin ku tavalliset ihmiset on.
- AnonyymiUUSI
Se on ihan sinusta kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sinusta kiinni.
Osaatkohan sä nähdä tän tilanteen mun puolelta?
- AnonyymiUUSI
Asiallisissa. Vähän ehkä on kiusallista nähdä, mutta kyl se siitä sit ajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä heittänyt vaan vitsiä täällä toisen kustannuksella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä heittänyt vaan vitsiä täällä toisen kustannuksella?
No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en, mut tää kaatui omaan mahdottomuuteensa. Oli pakko tulla järkiin.
Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Kiva kun ei itse saanut edes mahdollisuutta. Toinen päättää toisin ja se on siinä. Tsemppiä sulle.
Mähän voin olla kuka vaan. tee päätökset kasvokkain tapahtuvan perusteella. Mulla on syyni, mm. Se, että mä aloin voimaan liian huonosti tunteideni kanssa.
- AnonyymiUUSI
Olen vihainen joten en ole valmis vielä vastaamaan. T.s
- AnonyymiUUSI
Mistä vihainen?
- AnonyymiUUSI
Ei s
- AnonyymiUUSI
ryssiä liikenteessä muutamalla satasella saa. Olenhan näkijä ja meedio ja lupasin selvittää keitä ootte ja mitä haluatte :)
Meillä riittää kun vainoaa takaisin ja avaa vähän "linjoja" ja muutamalla satasella saa vaikka ryssiä laillisesti oven taakse :)
alansa kullakin, vaikka kun ymmärtää politiikkaa :) käytä sitä mistä oot valmis luopumaan :) siksi en käytä itse ihmissuhteita mitä arvosta, tai työtä tai rahaa tai asioita mistä en oo valmis luopumaan ;) olettehan itse hakanneet veitset karmaan, vai miten nuo nyt menivätkään, niissä psyykooseissa :) harmi ettei oo edes diagnoosia, henkirikokset kun ei vanhene koskaan :) - AnonyymiUUSI
Tapahtumista on jo niin kauan aikaa että en usko että viesti olisi sinulta, mutta silti... Niiden tapahtumien jälkeenhän me ei olla oltu missään tekemisissä ja jos on satuttu samaan paikkaan samaan aikaan, niin olet leikkinyt piilosta kanssani tai poistunut paikalta kokonaan- olen kyllä huomannut tämän.
Toivoisin että me voitais olla ihan neutraaleissa väleissä, kuten aikaan ennen kuin mitään meidän välillä tapahtui. Tai siis oikeastaan mitäänhän ei edes koskaan tapahtunut, mutta ne kaikki tilanteet, you know.. En koe ikäväksi näkemistä, mutta en oikein tiedä miten suhtautuisin sinuun, kun en oikein tiedä miten sinä suhtautuisit minuun. Sun ei tarvi pelätä että alkaisin enää pelata sun kans mitään peliä, tai että flirttaisin sulle. Nämä asiat myös haluaisin sulle irl sanoa jos joskus törmäämme ja olisimme hetken aikaa kaksin.- AnonyymiUUSI
Jännitin niin paljon sitä miten kiinnostunut olet ollut. Ei voi mitään. Nyt kun päätin että suhtaudun eri tavalla ja annan mahdollisuuden kohdata niin kyllästyit. Perseelleen meni kaikki. Omat asiat tekivät eniten haastetta tähän jota sun on vaikea ymmärtää.
En mä pelkää sun flirttiä ja peliä. Se oli syksyllä ihanaa mut silloin oma hermostuneisuus pilasi asioita. Anteeksi. Tarvitsin vain tilaa asioille.
- AnonyymiUUSI
Ei olla. Mene pois.
- AnonyymiUUSI
Tietäisitpä mitä mä täällä suunnittelen posket hehkuen. Sun tapaamista tiettynä iltana, kun mulla on mahdollista olla pidempään kaupungissa. Mä niin toivon, että sä pääset paikalle. Vielä kun keksisi mikä se paikka olisi. Ajankohta siia itselle tiedossa.
- AnonyymiUUSI
Onnea teille tulevaan! Nainen sivusta 🥳
- AnonyymiUUSI
Ja nyt huomasin että yläpuolella on keskustelu, joka voisi olla minun ja hänen...Onkohan hän tuo toinen.
- AnonyymiUUSI
kuka uskaltaa olla teidön kanssa, tekemisissä? pelkästään naapurina asuminen on haasteellista, asunnon vuokraaminen missä ootte ollut, sama työpaikka, edes miesduhteet jos on sanoja tuttuja on vaikeaa. Ootte tehnyt niin hirveitä asioita, menneet ihan älyttömän pitkälle kaikessa. Ettekö häpeä?
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031359
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39827
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744