Pistääkö urheilu-auto pöksyt kastumaan?
Ja nyt rehellisyyttä arvon-naiset
70
774
Vastaukset
- Noup-
Mutta vesiurheilu aivan varmasti.
- Noup-
Mutta vesiurheilu aivan varmasti.
- tarralenkkari161
Kuivattaa saharaakin kuivemmaksi.
- InhaKyynikko
Nyt kysyttiinkin naisilta.
- nonahkapenkki
löysäpilluselta lirahtaa aina.
Ei, vaikka mä vauhdista tykkäänkin. Mutta nimenomaan niin, että ajan itse en katsele muiden ajamista. Eikä ajoneuvot muutenkaan siinä määrin sykähdytä, vain se tieto että tuolla pääsee niin kovaa kun haluaakin päästä. :)
Se saa adrenaliinin virtaamaan, ei housut kyllä kastu. Mutta nautin hirmusti...joka tietää tunteen se tietää.Oon jo vanhempi etten enää teinityttö, mutta tämä laji kiehtoo. Vielä joku päivä, kun pääsen vähän ottamaan omaakin aikaa. Kiihdytysautonkin ratissa olisi vielä kivaa käydä istumassa, mutta katsotaan nyt minne ennättää ja pääse. :)
http://anna.fi/ihmiset/julkkikset/enduroon-hurahtanut-kristiina-komulainen-parempaa-meditaatiota-jooga/- katsella.voitte
sönkkö kirjoitti:
Oon jo vanhempi etten enää teinityttö, mutta tämä laji kiehtoo. Vielä joku päivä, kun pääsen vähän ottamaan omaakin aikaa. Kiihdytysautonkin ratissa olisi vielä kivaa käydä istumassa, mutta katsotaan nyt minne ennättää ja pääse. :)
http://anna.fi/ihmiset/julkkikset/enduroon-hurahtanut-kristiina-komulainen-parempaa-meditaatiota-jooga/mutta tuskimpa miehesi päästää sinua tai antaa lupaa siihen vaan kieltää sen koska pelkää että sinulle tapahtuisi jotain eli kaadut endurolla tai ajat kolarin tai puuhun niin ei anna lupaa vaan haluaa hemmotella sinua
katsella.voitte kirjoitti:
mutta tuskimpa miehesi päästää sinua tai antaa lupaa siihen vaan kieltää sen koska pelkää että sinulle tapahtuisi jotain eli kaadut endurolla tai ajat kolarin tai puuhun niin ei anna lupaa vaan haluaa hemmotella sinua
Ei se kiellä, tykkää itsekin vauhdin hurmasta. Vielä kova kalloisempi, kuin minä joten ymmärtää mistä puhutaan, kun veri vetää vauhdin ääreen. :)
Se on sanonut, että voithan semmosen enduron hankkia jossain kohtaa, jos tykkäät niin anna mennä. Pikemminkin tukee, kun estelee. Se on just yksi niistä hienoista piirteistä hänessä, ettei hän holhoa minua eikä mun tee mieli holhota häntä.sönkkö kirjoitti:
Oon jo vanhempi etten enää teinityttö, mutta tämä laji kiehtoo. Vielä joku päivä, kun pääsen vähän ottamaan omaakin aikaa. Kiihdytysautonkin ratissa olisi vielä kivaa käydä istumassa, mutta katsotaan nyt minne ennättää ja pääse. :)
http://anna.fi/ihmiset/julkkikset/enduroon-hurahtanut-kristiina-komulainen-parempaa-meditaatiota-jooga/Mulla on oma endurorata, nyt tosin päässyt pusikoitumaan, kun ei muutamaan vuoteen ole ollut crossipyörää
sönkkö kirjoitti:
http://anna.fi/ihmiset/julkkikset/enduroon-hurahtanut-kristiina-komulainen-parempaa-meditaatiota-jooga/Miehän arvasin että sie tykkäät istuskella isojen kamppeiden päällä...
:D- itsekkinluotettava
Jos, sönkkis olis sinkku sen voisin kaataa ja viedä puskaan, mut pitää nyt kunnioittaa pari-suhdetta :)
pujottelija kirjoitti:
Mulla on oma endurorata, nyt tosin päässyt pusikoitumaan, kun ei muutamaan vuoteen ole ollut crossipyörää
Toihan on parasta, jos omilta kotonurkilta löytyy rata harrastukselle. Ei tarvitse mennä matkojen päähän päästäkseen kurvaamaan. :)
Tykkäät enempi maantieajosta?Eräkettu kirjoitti:
Miehän arvasin että sie tykkäät istuskella isojen kamppeiden päällä...
:DKyllä kamppeiden tarvii olla sopivat. Ei liian isot. :)
sönkkö kirjoitti:
Toihan on parasta, jos omilta kotonurkilta löytyy rata harrastukselle. Ei tarvitse mennä matkojen päähän päästäkseen kurvaamaan. :)
Tykkäät enempi maantieajosta?Kyllä ne aika tasoihin menee, maastoajo on hyvää kuntoilua
pujottelija kirjoitti:
Kyllä ne aika tasoihin menee, maastoajo on hyvää kuntoilua
Sitä se on ja vaatii jo hyvää peruskuntoakin, että jaksaa rytyyttää.
- xxxzzzccc
Korkeintaan jos sataa vettä.
- Nej
Sulla vissiin pistää seisomaan, kun tuollaista naisista oletat.
- tottuus
Mä luulen että miehiä nuo urheiluautot enemmän kiihottaa. Miehiähän ne autonäyttelytkin on täynnä ja niitä miehiä varten bikinipimuja pyllistelemässä.
- raha.saa.kuumaksi
ja naista raha eli mies joka maksaa käteisellä eikä se tunnu missään tai tunnu pankkitilillä vaan pian sekin summa on takaisin tilillä niin maksaa mitä tykkää raha saa pimppiin eloa
- tottuus
raha.saa.kuumaksi kirjoitti:
ja naista raha eli mies joka maksaa käteisellä eikä se tunnu missään tai tunnu pankkitilillä vaan pian sekin summa on takaisin tilillä niin maksaa mitä tykkää raha saa pimppiin eloa
höpö höpö mitä ihmettä joriset
- vainauto
Autot eivät ole mitenkään erityisen mielenkiintoisia. Arvostan kyllä sitä, että käyttämäni auto on toiveideni mukainen. Itselleni sopii parhaiten maasturi, se on kätevä ja mukava ajaa. Jos haluaisin, että jokin paikka kastuisi, ajaisin varmaan moottoripyörää. Siinähän sitä on säiden ja sateen armoilla.
- Luolasukeltaja
Lisäksi se on turvallinen, koska sieltä näkee hyvin joka suuntaan - Paitsi maasturiruuhkassa.
( Hihitystä )
- eikiinnostahienostelu
Ei vaikuta mitenkään. Autot eivät kiinnosta minua.
- kai.vähän.kiinnostaa
kallis auto kertoo että on rahaa ja kaikki näkisivät että olet rikas
- Kummasti_vaan
kai.vähän.kiinnostaa kirjoitti:
kallis auto kertoo että on rahaa ja kaikki näkisivät että olet rikas
kääntää kaikkien päätä 34 vuotta vanha S-sarjan Mersu Coupe alkuperäiskuntoisena ja museorekisteröitynä.
- nauttii.autosta
Kummasti_vaan kirjoitti:
kääntää kaikkien päätä 34 vuotta vanha S-sarjan Mersu Coupe alkuperäiskuntoisena ja museorekisteröitynä.
tai 2016 mallin m6 bmw joka vuoden välein vaihtuu ja voi antaa monoakin ja joku toinen saa siitä lopun ja museorekisteröittee mutta eka omistaja kattoo mistä m6 sen moottori on tehty
- 6875
Ei todellakaan. Eilen näin kaupungilla kaksi mustaa urheiluautoa, bemari ja mersu. Miehillä aurinkolasit päässä, tatuoidut käsivarret.
Kaarsivat sitten autoliikkeen pihaan, olivatkin vain koeajamassa autoja.... No käyhän se itsetunnon kohotus noinkin, pieni ajelu kaupungilla, näkeekö tytöt?
Nauruhan siinä pääsee kun näkee miehen urheiluauton ratissa, tai sitten säälittää kun miehen itsetunto kaipaa isoja laastareita. Kysymyksen asettelu viittaa siihen, ettei siihen ole aloittajan mielestä kuin yksi oikea vastaus. Minä luulen, ettei juttu ole monellekaan naiselle se urheiluauto vaan se, että miehellä on resursseja.
Suomessa ei ainakaan tee urheiluautolla mitään, kun ei täällä edes saa ajaa yli 120km/h. Näen urheiluautoilijat elostelijoina, jotka eivät osaa sijoittaa rahojaan järkevämmin. Lisäksi mitä enemmän ääntä auto tai muu moottoriajoneuvo pitää, sitä vastenmielisempiä ne ovat. Tesla tai Mercedeksen S-sarja sen sijaan kääntää pään, koska niissä on tyyliä. Mitään seksuaalista autot - mopoista puhumattakaan - eivät minussa herätä.
- PalstanRuminMies
Yleensä uuden auton ostajia kadehtivat heittävät tuon kuluneen fraasin "eivät osaa sijoittaa rahojaan oikein" ja se itsessään kertoo jo katkeruudesta. Itselläni on kaksi autoa. Vuosi sitten ensirekisteröimäni perus normiajoon oleva kaara sekä 2010 "urheiluauto" En ny sanois että en osaa sijoittaa rahojani. Elänhän tällä hetkellä velatonta elämää, on muutamakin sijoituskohde poikimassa ja osa poikinutkin hyvin ja säästän muutenkin kuussa 1000-1500e perus palkkatuloistakin et sanotaanko näin kun en koskaan naista saanut enkä sitämyöden perhettä joihin olisin sijoittanut tulojani niin hautaankaan en euroja saa joten miksi en hemmottelisi sitten itseäni koska enhän elä siitäkään huolimatta velaksi.
Polttomoottorista kuuluu lähteä ääni vaikka sinä et siitä tykkää joku muu tykkää. Aja sinä sähköautolla itse poltan tavan ajossa fossiilista pieniruokaisella uudella autolla ja kesäisin sillointällöin suuriruokaisella katujen hirmulla. Ja tiedän että en saa autoillakaan naisia joten se ei ole syy miksi esim tuolla sportilla kurvaan vaan se nautinto kun alla on potkua yli oman tarpeen ja kun poljet kaasua tapahtuu heti sekä selkäpiitä karmivat murinat niin ainakin mulla on hyvä olo. Silloin olen myös sijoittanut hyvin. PalstanRuminMies kirjoitti:
Yleensä uuden auton ostajia kadehtivat heittävät tuon kuluneen fraasin "eivät osaa sijoittaa rahojaan oikein" ja se itsessään kertoo jo katkeruudesta. Itselläni on kaksi autoa. Vuosi sitten ensirekisteröimäni perus normiajoon oleva kaara sekä 2010 "urheiluauto" En ny sanois että en osaa sijoittaa rahojani. Elänhän tällä hetkellä velatonta elämää, on muutamakin sijoituskohde poikimassa ja osa poikinutkin hyvin ja säästän muutenkin kuussa 1000-1500e perus palkkatuloistakin et sanotaanko näin kun en koskaan naista saanut enkä sitämyöden perhettä joihin olisin sijoittanut tulojani niin hautaankaan en euroja saa joten miksi en hemmottelisi sitten itseäni koska enhän elä siitäkään huolimatta velaksi.
Polttomoottorista kuuluu lähteä ääni vaikka sinä et siitä tykkää joku muu tykkää. Aja sinä sähköautolla itse poltan tavan ajossa fossiilista pieniruokaisella uudella autolla ja kesäisin sillointällöin suuriruokaisella katujen hirmulla. Ja tiedän että en saa autoillakaan naisia joten se ei ole syy miksi esim tuolla sportilla kurvaan vaan se nautinto kun alla on potkua yli oman tarpeen ja kun poljet kaasua tapahtuu heti sekä selkäpiitä karmivat murinat niin ainakin mulla on hyvä olo. Silloin olen myös sijoittanut hyvin."Yleensä uuden auton ostajia kadehtivat heittävät tuon kuluneen fraasin "eivät osaa sijoittaa rahojaan oikein" ja se itsessään kertoo jo katkeruudesta."
- Voi olla, mutta ei tällä kertaa. Mulla ei ole mitään kadehdittavaa, koska olen tämänhetkiseen kiesiini varsin tyytyväinen ja kuten sanoin, autot eivät kuitenkaan suuremmin väräyttele mitään viisareita. Voit vetää henkeä.
"En ny sanois että en osaa sijoittaa rahojani."
- Ei sulla ole mitään syytä noin paljoa puolustautua, kun en mitenkään tarkoittanut hyökätä. Oma mielipiteeni on se mikä se on ja sinä saat sijoittaa rahasi juuri siihen, mihin itse haluat. Se, että lähtökohtasi on hemmotella itseäsi on mielestäni erittäin hyvä, ei täällä olla muille mieliksi, varsinkaan jos muutkaan eivät ole sulle. Näin ollen kun olen kuullut perustelusi, miksi olet hankkinut urheiluauton, niin en ajattele, että olisit mikään tyhmeliini. Se on vaan se ensimmäinen ajatus mikä nousee, mutta tarvittaessa sen voi muuttaa.
Mutta edelleen, en kritisoinut sinun rahankäyttöäsi mitenkään enkä epäile muidenkaan urheiluautoilijoiden kohdalla, etteikö heillä olisi muutoin raha-asiat hallussa, ainoastaan sitä yksittäistä ostosta kritisoin, nyt kun mielipidettä kysyttiin. Itsellä jos olisi ylimääräistä, niin ostaisin urheiluauton sijaan jotain muuta, kenties sellaista, minkä järkevyyttä sinä ehkä kritisoisit, jos ylipäätään olet kritisointiin taipuvainen ihminen.- PalstanRuminMies
Marrrnie kirjoitti:
"Yleensä uuden auton ostajia kadehtivat heittävät tuon kuluneen fraasin "eivät osaa sijoittaa rahojaan oikein" ja se itsessään kertoo jo katkeruudesta."
- Voi olla, mutta ei tällä kertaa. Mulla ei ole mitään kadehdittavaa, koska olen tämänhetkiseen kiesiini varsin tyytyväinen ja kuten sanoin, autot eivät kuitenkaan suuremmin väräyttele mitään viisareita. Voit vetää henkeä.
"En ny sanois että en osaa sijoittaa rahojani."
- Ei sulla ole mitään syytä noin paljoa puolustautua, kun en mitenkään tarkoittanut hyökätä. Oma mielipiteeni on se mikä se on ja sinä saat sijoittaa rahasi juuri siihen, mihin itse haluat. Se, että lähtökohtasi on hemmotella itseäsi on mielestäni erittäin hyvä, ei täällä olla muille mieliksi, varsinkaan jos muutkaan eivät ole sulle. Näin ollen kun olen kuullut perustelusi, miksi olet hankkinut urheiluauton, niin en ajattele, että olisit mikään tyhmeliini. Se on vaan se ensimmäinen ajatus mikä nousee, mutta tarvittaessa sen voi muuttaa.
Mutta edelleen, en kritisoinut sinun rahankäyttöäsi mitenkään enkä epäile muidenkaan urheiluautoilijoiden kohdalla, etteikö heillä olisi muutoin raha-asiat hallussa, ainoastaan sitä yksittäistä ostosta kritisoin, nyt kun mielipidettä kysyttiin. Itsellä jos olisi ylimääräistä, niin ostaisin urheiluauton sijaan jotain muuta, kenties sellaista, minkä järkevyyttä sinä ehkä kritisoisit, jos ylipäätään olet kritisointiin taipuvainen ihminen.Tää auto asia on sinällään mielenkiintoinen aihe miksi siihen tartuin koska olen kuullut näitä "huono sijoitus" väitteitä aina jos olen ostanut uuden auton. Ja nimenomaan tämän lauseen heittää aina henkilö joka on joko a. pieni palkkaisessa ammatissa tai b. työtön. Tottakai he sanovat silloin että minun -82 dx corolla on hyvä ja kelpaa mulle ja olen tyytyväinen. Hauskinta siinä on taas se että ne keillä on varaa ostaa uus auto velattomasti he sen aina myös ostavat. Itse tunnen hyvä tuloista porukkaa harrastus piireistäni paljonkin ja voin sanoa että kukaan näistä ei ajele juuri kolmea vuotta vanhemmalla autolla eivätkä tämä ryhmä tule myöskään ensimmäisenä minulle sanomaan että "et osaa sijoittaa rahojasi kun ostit uuden auton" Ehei kyllä se on se pienituloinen porukka ja yleensä ei nekään kehtaa sitä sanoa suoraan vaan korkeintaan sen kuulee jossain sivuheitossa ohimennen "minä en ainakaan tuhlaisi rahojani uuteen autoon"
Jos sinä laittaisisit uuden auton rahan johonkin mikä sinua hemmottelee saati tekee sinulle hyvän olon en näkisi alkuunkaan aiheena sitä kritisoida. En tiedä hevosten hintoja mutta jos oletetaan että olisit hevos nainen ja haluat ostaa vaikka 30 000 e hevosen ja se tuo sinulle hyvän mielen ei mulla missään tilanteessa voi olla varaa sulle huudella että "tuollainen meetvursti pötkö tuolla hinnalla en ostais paketillista edes eurolla s marketista" Se on sun mielenkiinnon kohde ja siihen sijoitat ja asia on ok. Sulle hyvä mieli mulle hyvä mieli! - 167
PalstanRuminMies kirjoitti:
Tää auto asia on sinällään mielenkiintoinen aihe miksi siihen tartuin koska olen kuullut näitä "huono sijoitus" väitteitä aina jos olen ostanut uuden auton. Ja nimenomaan tämän lauseen heittää aina henkilö joka on joko a. pieni palkkaisessa ammatissa tai b. työtön. Tottakai he sanovat silloin että minun -82 dx corolla on hyvä ja kelpaa mulle ja olen tyytyväinen. Hauskinta siinä on taas se että ne keillä on varaa ostaa uus auto velattomasti he sen aina myös ostavat. Itse tunnen hyvä tuloista porukkaa harrastus piireistäni paljonkin ja voin sanoa että kukaan näistä ei ajele juuri kolmea vuotta vanhemmalla autolla eivätkä tämä ryhmä tule myöskään ensimmäisenä minulle sanomaan että "et osaa sijoittaa rahojasi kun ostit uuden auton" Ehei kyllä se on se pienituloinen porukka ja yleensä ei nekään kehtaa sitä sanoa suoraan vaan korkeintaan sen kuulee jossain sivuheitossa ohimennen "minä en ainakaan tuhlaisi rahojani uuteen autoon"
Jos sinä laittaisisit uuden auton rahan johonkin mikä sinua hemmottelee saati tekee sinulle hyvän olon en näkisi alkuunkaan aiheena sitä kritisoida. En tiedä hevosten hintoja mutta jos oletetaan että olisit hevos nainen ja haluat ostaa vaikka 30 000 e hevosen ja se tuo sinulle hyvän mielen ei mulla missään tilanteessa voi olla varaa sulle huudella että "tuollainen meetvursti pötkö tuolla hinnalla en ostais paketillista edes eurolla s marketista" Se on sun mielenkiinnon kohde ja siihen sijoitat ja asia on ok. Sulle hyvä mieli mulle hyvä mieli!Hevosesta et siis kokisi tarvetta huudella, selvä. Siitä olet kuitenkin täällä huudellut, kun jotkut naiset hemmottelevat itseään matkustelemalla.
Tää auto asia on sinällään mielenkiintoinen aihe miksi siihen tartuin koska olen kuullut näitä "huono sijoitus" väitteitä aina jos olen ostanut uuden auton. Ja nimenomaan tämän lauseen heittää aina henkilö joka on joko a. pieni palkkaisessa ammatissa tai b. työtön. Tottakai he sanovat silloin että minun -82 dx corolla on hyvä ja kelpaa mulle ja olen tyytyväinen. Hauskinta siinä on taas se että ne keillä on varaa ostaa uus auto velattomasti he sen aina myös ostavat. Itse tunnen hyvä tuloista porukkaa harrastus piireistäni paljonkin ja voin sanoa että kukaan näistä ei ajele juuri kolmea vuotta vanhemmalla autolla eivätkä tämä ryhmä tule myöskään ensimmäisenä minulle sanomaan että "et osaa sijoittaa rahojasi kun ostit uuden auton" Ehei kyllä se on se pienituloinen porukka ja yleensä ei nekään kehtaa sitä sanoa suoraan vaan korkeintaan sen kuulee jossain sivuheitossa ohimennen "minä en ainakaan tuhlaisi rahojani uuteen autoon"
Jos sinä laittaisisit uuden auton rahan johonkin mikä sinua hemmottelee saati tekee sinulle hyvän olon en näkisi alkuunkaan aiheena sitä kritisoida. En tiedä hevosten hintoja mutta jos oletetaan että olisit hevos nainen ja haluat ostaa vaikka 30 000 e hevosen ja se tuo sinulle hyvän mielen ei mulla missään tilanteessa voi olla varaa sulle huudella että "tuollainen meetvursti pötkö tuolla hinnalla en ostais paketillista edes eurolla s marketista" Se on sun mielenkiinnon kohde ja siihen sijoitat ja asia on ok. Sulle hyvä mieli mulle hyvä mieli!Voin uskoa, että autokateus on aika yleistä, mutta rohkenen väittää, että enemmän miesten kesken. ;) Voin toki olla väärässäkin. Olen kyllä köyhä opiskelija/pienyrittäjä eikä mulla olisi varaa ostaa uutta autoa, mutta vaikka olisi, niin en välttämättä ostaisi. Paitsi sen Teslan..!
Mielestäni sulla oli hyvä näkemys tossa lopussa, ei se todellakaan ole muilta pois mitä itse ostaa omaksi hyväkseen, tai mihin muut sitten tykkäävätkään rahansa laittaa. Koskee myös matkailua, niin kuin edeltävä kommentoija tuossa sanoikin. Mulla on asennevamma urheiluautoihin lähtökohtaisesti, mutta ne näkemykset karisee ja unohtuu, jos auton omistaja on asiallinen tyyppi. :)Eräkettu kirjoitti:
Ne ääniaallothan saa sun nappulat tärräämään..
Jos tarkoitat vitutusnappuloita, niin kyllä näin on.
- Ikis__M
Jos sinä laittaisisit uuden auton rahan johonkin mikä sinua hemmottelee saati tekee sinulle hyvän olon en näkisi alkuunkaan aiheena sitä kritisoida. En tiedä hevosten hintoja mutta jos oletetaan että olisit hevos nainen ja haluat ostaa vaikka 30 000 e hevosen ja se tuo sinulle hyvän mielen ei mulla missään tilanteessa voi olla varaa sulle huudella että "tuollainen meetvursti pötkö tuolla hinnalla en ostais paketillista edes eurolla s marketista" Se on sun mielenkiinnon kohde ja siihen sijoitat ja asia on ok. Sulle hyvä mieli mulle hyvä mieli!"Hauskinta siinä on taas se että ne keillä on varaa ostaa uus auto velattomasti he sen aina myös ostavat. "
En nyt sanoisi noinkaan, tunnen montakin jotka ei osta enkä itsekään ostaisi kun hankin mieluummin tarvetta vastaavan fiiliksiin sopivan riittävän hyvän, ihan uutta en ehkä kuitenkaan ihan helposti laittaisi vaikka olisi fiilistäkin. - Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
Ne ääniaallothan saa sun nappulat tärräämään..
Se on muuten oikeasti aika hassua kun miehet hankkii näyttäviä/tehokkaita autoja ja sitten ne luulee että naiset arvostaa vaikka suurin osa ei niistä taju mitään perän mallimarkinnöistä, peruskoneinen tuhnuaudi on naisen silmissä ihan sama kuin joku nelivetoerikoistykki.
Ikis__M kirjoitti:
Se on muuten oikeasti aika hassua kun miehet hankkii näyttäviä/tehokkaita autoja ja sitten ne luulee että naiset arvostaa vaikka suurin osa ei niistä taju mitään perän mallimarkinnöistä, peruskoneinen tuhnuaudi on naisen silmissä ihan sama kuin joku nelivetoerikoistykki.
Vaikken Audista noin muuten tykkääkään, niin siinä on ainakin matkustajamukavuus jokseenkin huomioitu, verrattuna esim. BMW M3:een tai Porche 911:een.
Ikis__M kirjoitti:
No siis kyllähän ne tajuaa uuden kiiltävän esineen päälle. :D
- flowersreally
Eräkettu kirjoitti:
Ei se kiilto, vaan se uuden auton tuoksu.
- Ikis__M
Eräkettu kirjoitti:
Tajuaa ne sen kiillon ja audiympyrät muttei ne tajua eroa neljänkympin karvalakkiaudin ja kahdeksankympin audin välillä.
Ikis__M kirjoitti:
Tajuaa ne sen kiillon ja audiympyrät muttei ne tajua eroa neljänkympin karvalakkiaudin ja kahdeksankympin audin välillä.
Höh, tajutaanpa!
- Ikis__M
Marrrnie kirjoitti:
Höh, tajutaanpa!
Myönnät siis naisen hypergamian :D
Jokatapauksessa yksi tuttu oli joskus kokeillut osoittelemalla vaimolleen autoja niiden ajellessa ja kysellyt minkä hintaiseksi arvelee. Vaimolla oli ollut kyllä käsitystä merkeistä niin että tiennyt audit, bemarit ja mersut kalliiksi merkeiksi mutta sitten taas mallikohtaisista eroista ei ollut ollut mitään hajua. Ikis__M kirjoitti:
Myönnät siis naisen hypergamian :D
Jokatapauksessa yksi tuttu oli joskus kokeillut osoittelemalla vaimolleen autoja niiden ajellessa ja kysellyt minkä hintaiseksi arvelee. Vaimolla oli ollut kyllä käsitystä merkeistä niin että tiennyt audit, bemarit ja mersut kalliiksi merkeiksi mutta sitten taas mallikohtaisista eroista ei ollut ollut mitään hajua.Jännää toi sun päätteleminen. Jos jotain autoista ymmärtääkin, niin ei se tarkoita, että ainakaan itse valitsisin miestä auton perusteella. ;)
- vainmiestenlogiikka
Minkäänlainen "prameilu", egon pönkittäminen materialla ei saa pöksyjäni kastumaan, päinvastoin. Urheiluautot nyt ovat vielä pahimmasta päästä, kauhean epäkäytännöllisiäkin. Mutta jos muuten hyvä mies nyt kokee välttämättä tarvitsevansa moisen munan jatkeen niin antaa pikkupoikien leikkiä.
- atännä
Ei tod.
Joku wanha museorekisterissä oleva vois viehättää, tai ihan asenteellinen laatikko-Lada. - Pillu_kastuu
Ferrarin penkillä nussitaan!
- Epäkäytännöllinen
En menisi edes urheiluauton kyytiin. Pidän enempi maastoautoista.
Urheiluautot eivät tee minuuun sen kummempaa vaikutusta, lähinnä tulee hiukan nousukasmainen vaikutelma, mutta klassikkoautot kieltämättä saavat pään kääntymään.. niissä on kylläkin valitettavan usein joku huippukauttaan elävä markkiana- Arvo ratissa. Muutama vuosi sitten Stukholmassa kurvaillut hot rod, jonka kyydissä oli joukko sliipattuja ruotsalaisia rokkareita, sulatti kyllä verkkokalvot pitkäksi aikaa.
- Ikis__M
Vika ei ole sinussa vaan naisen hypergamiassa :D
Ikis__M kirjoitti:
Vika ei ole sinussa vaan naisen hypergamiassa :D
Niin, hypergamia liittyy aivan kaikkeen.
No tehhään niiden hurrihomojen nahoista autoon penkit niin kelpaa neiti kulttuurisella mielensäpahoittajalla istua.
:DEräkettu kirjoitti:
No tehhään niiden hurrihomojen nahoista autoon penkit niin kelpaa neiti kulttuurisella mielensäpahoittajalla istua.
:DNo juu.. Ehdottamasi skenaarion toteuminen on varmasti paljon todennäköisempää kuin se, että muuttaisit ajatusmaailmaasi inhimillisempään suuntaan.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
No juu.. Ehdottamasi skenaarion toteuminen on varmasti paljon todennäköisempää kuin se, että muuttaisit ajatusmaailmaasi inhimillisempään suuntaan.
Entäs jos jos ne olisi eräketunnahkaa ne penkit, kelpaisiko sitten istuskella?
https://asiakas.kotisivukone.com/files/topdog.kotisivukone.com/0skinneezfox.jpg Ikis__M kirjoitti:
Entäs jos jos ne olisi eräketunnahkaa ne penkit, kelpaisiko sitten istuskella?
https://asiakas.kotisivukone.com/files/topdog.kotisivukone.com/0skinneezfox.jpgNo jos olisi noin söpö ja keinokuituinen niin ehkä sitten.. Varsinaisen eräketun päälle tai läheisyytee mun hanurini ei tule sijoittumaan missään tapauksessa.
PikkuLikka kirjoitti:
No juu.. Ehdottamasi skenaarion toteuminen on varmasti paljon todennäköisempää kuin se, että muuttaisit ajatusmaailmaasi inhimillisempään suuntaan.
Joo mun inhimillisyys loppuu siihen tummanahkaiseen resursseja syövään lihavaan käenpoikaseen..
- flowersreally
Mulla oli joku aika sitten käytössä auto jossa kastui jalatkin.
Sanoivat sitä tyyppiviaksi, mikä on musta outoa jos usealla tyypillä sattunut sama. Joillakin jopa alakerta homehtunut.- flowersreally
pujottelija kirjoitti:
Siinä oli varmaan lisävarusteena pohjaluukku, ja sen tiivisteet vuotivat
Vau, pohjaluukku. Hmm.
Mutta tässä taisi olla ihan perinteisesti huonot putkityöt. Vedet sitten valuivat omia aikojaan ja väärään paikkaan. flowersreally kirjoitti:
Vau, pohjaluukku. Hmm.
Mutta tässä taisi olla ihan perinteisesti huonot putkityöt. Vedet sitten valuivat omia aikojaan ja väärään paikkaan.Mulla kerran nissanista vuoti joku lämmityslaitteen jutska, sisään tuli nestettä, ja höyryä
- fiiu-
herättää hieman vastenmielistä tunnetta, kun kuskista voi auton perusteella päätellä luonteesta ja persoonasta. Toisaalta kyllä ymmärtää, kun antaahan auto ns.luvallisen keinon jotenkin pitää ääntä ja ehkä "uhota"
- hdfhdfjhdfjd
Tänään näkyi vihdintiellä kaksi todelllla harvinaista autoa Suomen mittakaavalla.
Uusi valkoinen lamborghini gallardo ja perässä tuli jokin vihreä urheiluauto ehkä mclaren.- fiiu-
Pari vuotta sitten katselin joskus Sydämen asialla -sarjaa siksikin, että minkälaisia autoja siinä oli, niissä oli jotain taidetta ja kulttuuria (nyky vakioautot ovat keskenään hyvin samannäköisiä).
Mainitsemasi autot ovat kaiketi harvinaisia summanaan pienten valmistusmäärien ja sikamaisten hintojensa takia
- autoilijanainen
En ostaisi urheiluautoa, ei sillä voi ajella kuin kesäkeleillä. Ja mikään auto ei saa pöksyjä kastumaan. Ainoastaan jos on muoviset istuimet ja kuuma kesähelle, niin pistäähän se hikoilemaan.
- kuutiobetoninen
En omista urheiluautoa mutta eikö tää o vähän sama asia jos pitäisi eräilystä ja omistaisi kivan mökin pohjosesta? Kuvottavaa olis, pitää asua pienessä betonikuutiossa itähelsingissä.
Enimmäkseen naiset innostuvat siitä että miehellä on paljon rahaa, jonka he päättelevät siitä kun miehellä on kallis auto. Toki jotkus bimbot ja amistytöt tykkää muutenkin näyttävistä autoista.
Mieleen palaa tapahtuna kun olin parikymppinen kolli ja oltiin kaverin kassa ajelemassa. Bongattiin pari tipua (kaverin ansioista koska hän on pitkä ja komea mies), itse hoidin puhumisen, koska olen sosiaalinen mies. Toinen naisista oli tyyliltään lievästi ns. ituhippi ja vakuutti ettei tykkää autoista, koska ne saastuttaa ja on muutenkin turhia. Nähtyään kaverin auton ja kyytiinkin päästyään nainen totesi melko nopoeasti että "taidan sittenkin tykätä autoista". Auto oli urheilullinen ja sen ikäiselle armeijasta päässeelle miehelle melko arvokaskin. Kyllä ainakin sen auton avulla naisen pillun kosteusprosentti kohosi nopeasti.- Riiiiiiiiiiii
Ei pistä. En edes tunnista automerkkejä ja -malleja. Treffailin muinoin muutaman kerran it-menestyjää, joka puheli onnessaan hienosta autostaan merkkiä X. Merkkiä en paljasta. Niitä ehkä oli kaksikin, en muista, niin vähän kiinnostaa. Toisaalta vähän hassuakin, ja onhan niitä ärsyttävämpiäkin asioita. Jos mies on onnellinen autostaan niin mikäs siinä, jos taas luulee että sillä tehdään vaikutus niin se tökkii.
- Pissa-Pietari
Ajoin kerran isin Porschella oikein kovaa, ja minulta tuli pissa housuun. Joten saa se urheiluauto pöksyt mieheltäkin kastumaan. Ja sitten isi antoi piiskaa, kun penkki lemusi ihan pissalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031359
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39827
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744