http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001237547.html?ref=rss
tuollaisen kyytiin minä haluaisin
Tässä vasta seksikäs lentäjä nainen
14
233
Vastaukset
- things.that.matter
Huomionarvoista tässä on se että vaikka nainen on korkean statuksen korkeapalkkainen lentäjä niin kuka tahansa mies ottaisi mielummin sen kauniimman 18v lähihoitajan. Tuon naisen ulkonäkö on kuitenkin jo taantunut.
- NäinMeillä
Minä ottaisin todennäköisemmin tuon lentäjän kuin 18v lähihoitajan.
- Luolasukeltaja
NäinMeillä kirjoitti:
Minä ottaisin todennäköisemmin tuon lentäjän kuin 18v lähihoitajan.
Niin minäkin.
Päiväunistani on puuttunut ruotsalainen 32v naislentäjä. Tämä siksi, että en ole vielä ymmärtänyt miehuuteni päälle mitään.
Miehuus on eräänlainen torso.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Niin minäkin.
Päiväunistani on puuttunut ruotsalainen 32v naislentäjä. Tämä siksi, että en ole vielä ymmärtänyt miehuuteni päälle mitään.
Miehuus on eräänlainen torso.
( Hihitystä )Klassinen säärielementti on lentoemäntä. Olen itse lentänyt niin paljon, että tämän maailman tylsimmän matkustusmuodon jättämät ajalliset aukot ovat väkisin täyttyneet ajatuksilla näistä catwalkilla hymyilevistä rauhallisuuden perikuvista. Ajattelun runko on eräänlainen automaatio, jossa kyseiset naiset tasaavat sitä todellisuutta, jossa ulkona on 50 astetta lähes hapetonta pakkasta, ja sinä lennät siellä sullottuna laitteeseen, jolla on vauhtia lähes 1000kmh, ja joka on tankattu täyteen helposti ja iloisesti palavia nesteitä.
Sitten vain istut siinä enkeleiden keskellä ja odotat.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Klassinen säärielementti on lentoemäntä. Olen itse lentänyt niin paljon, että tämän maailman tylsimmän matkustusmuodon jättämät ajalliset aukot ovat väkisin täyttyneet ajatuksilla näistä catwalkilla hymyilevistä rauhallisuuden perikuvista. Ajattelun runko on eräänlainen automaatio, jossa kyseiset naiset tasaavat sitä todellisuutta, jossa ulkona on 50 astetta lähes hapetonta pakkasta, ja sinä lennät siellä sullottuna laitteeseen, jolla on vauhtia lähes 1000kmh, ja joka on tankattu täyteen helposti ja iloisesti palavia nesteitä.
Sitten vain istut siinä enkeleiden keskellä ja odotat.
( Reps )Sitä minä en tiedä, mitä naisille on tarjolla lentokoneessa?
Kosmetiikkaa?
( Reps )
Ovatkohan nuo Iltapäivälehtien toimittajat ihan yliopistokoulutettuja?
- näin.sanoo.palstamiehet
Seksikäs? Ei voi olla, sehän on jo 32-v. vanha kurppa.
- kauheanwanhamummo
Pikku kakkosen mielestä tuo on mummomainen eikä sillä voi olla enää erottuvaa vyötäröä.
- pankaa.nussikaa
Lyhyt mies ei voi nussia pitkäsääristä naista. Tuommoista naista kyllä mielellään nussisi oikein kunnolla. Varmaan tykkääkin nussimisesta kun on niin hymyilevä ja iloinen nainen
- asioistatietävätaho
Ruotsalaisnaisten tapaan hänkin on matonpesijä.
- Nusfukkk
Ihana paneva lentäjä! Varmaan lentää Airbus A330 koneella!
Kuvien perusteella voisi luulla, että nainen on 22-vuotias. Ei siksi, että hän olisi niin nuoren näköinen, vaan koska hän ottaa/otattaa itsestään edelleen tuollaisia kuvia.
- Luolasukeltaja
Mikä vika kuvissa?
En minäkään olisi tiennyt hänestä mitään ilman monisäikeistä tapahtumaketjua, jonka lopputulos tämä kommentti osaltani on.
( Hihitystä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744