Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite viisnollaviis1@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. käytös kuulua siihen ikäkauteen ja kiinnostuken heräämiseen vastakkaisen sukupuolen saloihin.

Olimme uusien nautintojen tien alkumetreillä ja kokemuksia oltiin etsimässä lähes täysipäiväisesti.

'Musta tuntuu', että 'olet vielä liian aikuinen', toisin kuin allekirjoittanut, joka on jo siinä iässä, että itsekontrolli oman käytöksen suhteen on höltynyt.
    Onneksi ei kuitenkaan etiikka tai moraalinen selkäranka ole mihinkään hävinnyt, mutta muutoin osaa asioihin suhtautua leppoisammin, kun lapset ovat aikuisia ja eikä arki ole pelkästään kiireistä asioiden säätämistä.

Kunhan ikäännyt(vitsi) ja annat itsellesi enemmän tilaisuuksia treenata nuorena opittuja taitoja, niin eiköhän se rohkeus sitä kautta löydy . Elämään tulee lisämausteita, lisäarvoa ja nautintoa niille uhrauksille, joita olemme ns aikuisina toisten, miksei myös itsemme vuoksi tehneet!

ps.Sinun pitäis lähteä vaikkapa vaimoni matkaan pohjoisen ruskaretkille(lue Leville pitämään hauskaa), kymmeniä tanssireisuja vuodessa ym. muuta hauskanpitoa, ilman minua.
    Omaa aikaa pitäisi jokaisella olla oli ikä mikä tahansa. Se vaan ei perhe-elämässä määrätyssä vaiheessa ole itsestään selvyys. Senpä vuoksi kun arki antaa mahdollisuuden ajankäyttöön itsensä hyvinvoinnin parantamiseen, niin se kannattaa hyödyntää silloin, kun siihen terveys antaa vielä mahdollisuuden.
    Huomisesta emme koskaan tiedä, mitä on tulossa. Siksi elää pitää hetkessä.

No ei näitä jorinoitani tarvitse käytösoppaana ajatella, mutta yllyttää yritän jokaista elämään tässä ja nyt.
    PS.Toistamiseen: Mikään ei ole parisuhteessa(kaan) parempaa, kuin tyytyväinen elämäniloinen puoliso.
  2. Chisu??

Tämän meidän persoonallisen muusikkomme mukaan.

Kunhan paremmin ystävystyt Chisuusi, niin voit myös nimittää häntä "mun herneeksi", sillä se on hänen ystävänsä Kristiina Wheelerin antama kahdenkeskinen kutsumanimi. Eikä missään nimessä ole loukkaava ilmaus päin vastoin!
    Mullapa onkin myös ISOKISSA, muutaman muun ranskattaren höysteenä joten mä kyllä tiedän miten ranskalaisia pitää käsitellä, että niiden kanssa pärjää!!!

Niin, samoilla 'hoito-ohjeilla' tulee toimeen myös vaimon kanssa.
    Näillä mennään vuodesta toiseen, eikä minkään ranskalaisen visiitin viitoittamalla kaavalla!!

Ja hintoihinsa kaikki tulee, myös autoilu, puhumattakaan vaimosta!

Paljon Onnea ....... tarvitset... sitä!!!:)