omena.1

Moi vaan,ja kiva kun kurkkasit! Tule juttelemaan,ja osaan myös kuunnella, Jos järkevästä aiheesta keskustellaan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
33
Kommenttia
11
hiljaisuus
Omakotitalon hiljaisuuden rikkoo yksi asia,joka minulle on tärkeä, että muistaisin sinut.. Kuinka kaipaankaan, sinun kä0188kerro minulle
Rakkaani,kerro minulle,jos tulet, mistä tunnen sinut, rakas jos nukun, herätä minut, ravistele minua,että suruni häipyy.1243hitaasti
Anna minun koskea sinua, huulillani...huuliasi. anna tulla syliisi syvyyksiin... Hitaasti kuin veden alla.. hyväilevät0150kyyneleeni
Löysin poskeltani kyyneleen.. mistä ja miksi se tuli, koska en sinua saa elämä on julmaa Olin sinussa vähän aikaa sitt1211rakkaani
Kukatkin nuokkuvat ikkunalla.. olen niin surullinen. kuinka kaipaankaan sinun käsiäsi... mun sydämeni on pieni huone.. s0212rakkaalleni
aamula liian uninen juttelemaan, päivällä parempi, illalla häiritään... ja yöt nukkuu. Rakastettuni ,olet kaukana minus0180lumimiehelleni
tämä on ollut hyvä päivä... sain sun viestisi rakas.. sinä tuntematon vielä mulle.. mutta silti rakas jo niin monella ta0123anna anteeksi
Rakas,tukehdun pahaan olooni.. kun suututin sut aivan turhasta Anna mulle anteksi, en halua että sun on paha olla ja m0175miksi
Miksi joskus tuntuu tältä.. kuin kaikki pysähtyisi... koko elämä..jos on toistaan edes pikkusen pettänyt.. edes pikkuse1146längelmäveden
seudun historia kirjat osat 1 ja 2 mistähän löytyisi,olisiko kukaan valmis myymään.3227ystävänpäivä
Pian on ystävänpäivä lähellä,miten te yleensä vietätte sitä,vai muistatteko edes kortilla? Kertokaa...81013avioerot
keskustellaanpas nyt siten vaikka tän ajan suurista avioero luvuista: Mikä ihme aviopareihin on tullut,kun ei yhtään jak312022kiitos
Rakas Herra,ole minun kanssani nyt ja aina, tämä yö on viimeinen, vimeinen noista päivistä tappavista pian olen kunnoss097muovaa
Rakas Herra, tee minusta,sellainen, kuin haluat minun olevan . Olen kuin savea kädessäsi,muovaa siittä mieleisesi! Vai o2106itsesi
olen huomannut elämäni aikana,että kyllä ne ystävät häipyy,jos ei itsekkin jotain tee sen eteen.Kyllä se on paljon itses2473PLIIS
Kuulkaahan nyt mummot ja papat,ette te ole vielä niin vanhoja,ettette voisi olla kohteliaita herrasmiehiä,ettekä vaan jo3502minä vaan
Olen 52v. nainen ,ja tulin tänne vähän vartuneellisimmmille tarkoitetuille sivuille,kun tuntuu ,että en puhekumppania s131060käskyt
Kirjoitin jo yhden,viestin, mutten tiedä mihin meni,siis kirjoitan nyt sitten toisen. Mun arvoni on ,elämän arvostaminen2204älä tapa
Mun arvoni on kunnioittaa elämää joka asiassa,niin eläimiin kuin ihmisiin.Pieniin syntymättömiin vauvoihin ja sikiöihin8332anna voimia
Istun kaupungilla, likaisella puiston penkillä, aivot turtuneena,kuin rikkinäinen siipi. Sitten pieni käsi koskettaa m1118