Vapaa kuvaus

Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.

5ydanmu5ta@gmail.com

Aloituksia

65

Kommenttia

2136

1. Toimiiko muilla vellikello?

Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai
    Sinkut
    23
    190
  2. Mukavaa perjantaita!

Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker
    Sinkut
    22
    255
  3. Unohdettuja ysäreitä

Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä
    Sinkut
    75
    508
  4. Letkeä musiikkiketju

Teddy Swimsissä vain on jotain rennon letkeää, ehkä äänessä, että hänen biisit resonoi. Somethin' bout a woman / Teddy
    Sinkut
    81
    669
  5. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
    Ikävä
    277
    2272
  6. Täällä ikävässä asustaa

ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.
    Ikävä
    40
    481
  7. Hyvän mielen musiikkiketju

Voisko tähän laittaa hyvän mielen musiikkia? Itselle tulee tästä aina niin hyvä fiilis, vaikka tämä on varmasti jaettu t
    Sinkut
    236
    1858
  8. Pohjoisen sinkkumiitti?

Olisko kiinnostusta pohjoisen (Oulun) sinkkumiitille? Ajattelen lähinnä sellaista, että kerätään osallistujat, sovitaa
    Sinkut
    19
    317
  9. Sketsiketju sunnuntaihin

Mikä on paras sketsi kautta aikain? En tiedä, mutta tämän olin unohtanut kokonaan. https://youtu.be/S3tta_vT_CU?si=_6
    Sinkut
    19
    178
  10. Vanhojen runojen ketju

Hei, sattuukohan kenelläkään olemaan vanhoja runoja tallessa ja voisiko linkkailla niitä tähän, jos linkit eivät ole k
    Ikävä
    2
    154
  11. Mitä kuuluu?

Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko
    Sinkut
    81
    586
  12. Kyllä taitaa olla aika monella

Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.
    Sinkut
    70
    547
  13. Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?

Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,
    Sinkut
    18
    297
  14. Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä

käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.
    Ikävä
    8
    633
  15. Yritän vain kannustaa ihmisiä.

En mitään muuta. Ihan sama mitä teen, teen aina väärin.
    Ikävä
    7
    262
  16. Mikä trollauskilpailu

Tämä on ja kuka on johdossa? Täällä taas empaatikkoa viedään kuin pässiä narussa. EI naurata, JOS leikitään vakavilla ai
    Ikävä
    7
    185
  17. Menen pois...

Niin ei tarvitse ahdistua nikillisistä. Heippa.
    Ikävä
    1
    172
  18. Kato kiusaaja eksyi linjoille...

En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo
    Ikävä
    19
    403
  19. Tulepa puhumaan!

Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi
    Ikävä
    47
    559
  20. Miksi te ihmiset leikitte?

Miksi te leikitte ja pelleilette? Ei voi kun taas ihmetellä kaikkea.
    Ikävä
    12
    215