Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
terva-kukka
profiilit
terva-kukka
terva-kukka
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
17
Kommenttia
123
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Diakoniatoimistosta saa apua kerran vuodessa. Sieltä saa esim maksuosoituksen ruoka-kauppaan. Muuttoavustuksia kannattaa kysyä sossulta.
18.09.2013 19:27
Olen syntynyt 50-luvulla. Minusta vanhoja nimiä ovat Amanda, Karoliina, Miina, Iida, Matilda, Emma ym. Ne olivat vanhusten nimiä, kun olin lapsi. Tuntui ihan hullulta, kun niitä nimiä alettiin antaa pikkulapsille. Ritvaa annettiin nimeksi vielä ainakin 50-60- lukujen vaihteessa. Nätti nimi ja suvussani on kaksi Ritvaa.
29.08.2013 23:13
Olen pystynyt säästämään rokotuksiin rahat, mutta äkilliset menot tuottavat ongelmia. Silloin ei auta kuin pyytää maksuaikaa eläinlääkäriltä. Olen saanut sitä ja hoitanut maksuni pois.
26.08.2013 08:18
Oma suosikkini toiseksi nimeksi on Kevin.
17.03.2013 18:28
Minusta tutntui tuollaiselta, kun kilpirauhaseni toimi liian hitaasti. Nyt minulla on lääke siihen.
10.02.2013 19:40
Näitä juttuja lukiessani tuli mieleen, että pitäisi pyrkiä paikalliseen keehitysvammaisten hoitokotiin vanhana. Kun olin siellä työharjoittelussa, syötimme kaikkia, jotka eivät syöneet itse. Sunnuntaisin siellä oli herkkupäivä. Jollain se oli karkkia, jollain likööriä. Saakos vanhainkodissa likööriä?
10.02.2013 19:32
Diakoniatoimisto antaa parikymppiä, kunhan käyt pyytämässä.
09.02.2013 13:05
Meillä meni maku aseisiin toisen kouluampumisen jälkeen. Luovutimme pari asettamme poliisille asehuutokauppaan. Saimme sieltä sitten rahaa. Kävimme ampumassa tarkkuutta, emme metsästäneet.
18.12.2012 12:28
joo joo
25.05.2012 17:58
Tuhkaus ilman muuta. Minua inhottaa matojen ja muiden luikeroiden ajatteleminen.
29.03.2012 17:48
Paikallinen seurakunta jakaa nyt ruokakasseja jouluavustuksen nimellä. Täällä sisältö on tämä:
kahvia, sokeria, riisiä, rusinoita, kuivattuja luumuja, pähkinöitä, mehua, sikanautapurkki, kalasäilyke, hedelmäsäilyke, hernekeitto, kanakeittojauhepakkaus, pipareita ja suklaakonvehtirasia.
15.12.2011 11:33
Kertokaapa, missä kaupungissa on paras sairaala. Muutan sinne eläkepäivikseni. Minulle riitti yksi väärä diagnoosi paikallisessa arvauskeskuksessa. Lääkäri väitti, että minua vaivasi kuukautisten jälkeinen kipu. En ollut sellaisesta kuullutkaan, mutta ajattelin, että kai sitä on olemassa. kun joku lääkkiksen käynyt niin väitti. Vaiva paljastui sitten myöhemmin munasarjatulehdukseksi. Ei mitään kohtalokasta. Mutta kun nainen rintakivuissa meni lääkäriin täällä, hänet komennettiin takaisin töihin. Hän kuoli siihen sydänkohtaukseen.
04.12.2011 20:17
Mieheni näki kerran kaksi enkeliä meillä. Olimme sängyssä. Mieheni yritteli herättää minua, mutta muistan, etten jaksanut avata silmiäni, kun hän sanoi: katso , katso.. Jos hän olisi sanonut, että täällä on enkeleitä, olisin ehkä saanut silmäni auki. Minulla on elämässäni ollu tilanteita, jolloin suojelusenkelillä on ollut töitä. Kerrankin olin vähällä jäädä kuorma-auton alle. Ihmiset huusivat. Selvisin kuitenkin säikähdyksellä.
05.10.2011 19:43
Olen tavannut ihmisiä joilla on jo kolmas ammattikoulutus menossa. Et ole mitenkään oudossa tilanteessa. Anna itsellesi miettimisaikaa uuden ammatin suhteen. Pyri uuteen koulutukseen mieluummin keväällä kuin tänä syksynä. Jos et löydä heti töitä paikkakunnaltasi, niin kokeile työharjoittelua miettimälläsi alalla, että näet, että vastaako se odotuksiasi. Onnea etsimiseen.
26.05.2011 16:42
Minä ja anoppi olimme kuin parhaat kaverit. Nyt minulla on miniäkokelas, josta ajattelen pelkkää hyvää. Hänellä on loistava makukin, koska hän on rakastunut poikaani.
26.05.2011 16:16
Jos joku keksii hyvän keinomadon tai muun vastaavan koukkuun laitettavan tekotoukan, niin mielelläni sellaisia ostaisin.
30.03.2011 07:38
Tietoisuutesi on uudella tasolla, kun syöt Fazerin sinistä. Muutaman levyllisen jälkeen aivosi ovat niin avoimet, että niihin voidaan lähettää tietoa muustakin oudosta tässä aurinkokunnassa.
30.03.2011 07:30
Meidän koira on sirutettu. Nyt meitä seurataan sen sirun avulla. Eläinlääkärin tiloissa on pakko olla kellarissa tarkkailuhuone monin vempaimin. Sirun tiedot lähetetään sinne.
30.03.2011 07:27
Me otti vain pieni koe. Meni pieleen. Olkaa rauhassa. Me ottaa ihmisetkin vain pieni koe meidän aluksella. Sitten pääsee vapaaksi. Minä ei muuten vihreä, minä violetti. Asuu yksi kuu.
30.03.2011 07:20
Suku on ollut täällä kauan. Tää paikka on saanut meidät juurtumaan. Sedän perhe ja tädin perhekin tulivat tänne takaisin työuran tehtyään. Ja minä asuin vain nelisen vuotta poissa. Enkä toista kertaa halua asua kunnassa, missä ei ole ainuttakaan järveä ja missä oli isoja peltoja ja vähän metsää. Minä nyt vaan tykkään asua metsän keskellä tai edes lähellä kunnon metsää. Ja uida järvessä.
23.10.2010 15:17
6 / 7