Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

17

Kommenttia

123

1. Suklaata diabeetikolle? Jäätelöä?

Onko enää olemassa suklaata tai makeisia diabeetikoille? Joskus 15v sitten oli vielä, mutta nyt kun itsellä on diabetes,
    Diabetes
    16
    4600
  2. Koira nuolee lakanaa

Koirani ei nuole kättäni vaan lakanoitani. Mikähän siinä on. Kissa sentään nuolee kättäni.
    Yleistä koirista
    1
    3411
  3. jotain apua yökkäyksen estämiseen

Minun on vaikea käydä hammaslääkärissä, kun en siedä oikein mitään kosketusta suun takaosaan ja kieleeni. Ja suun olless
    Suun terveys
    6
    2980
  4. Herkkupäivä

Mitä voisi syödä. Minulla verensokeri pomppasi seiskasta neljääntoista. Ensiviikolla on diabeteshoitajan aika ja tänään
    Diabetes
    16
    2042
  5. diabetesranneke

Haluaisin hankkia diabetesrannekkeen, mutta mistä niitä saa ostaa?
    Diabetes
    5
    350
  6. Miten liitytään kirkkoon

Siis aikuisena kirkkoon liittyminen. Miten se menee? Ja tarvitseeko aikuinenkin kummit ja pitääkö kummien olla paikalla
    Kirkko kuulolla
    43
    281
  7. Milloin saa kuulolaitteen?

Riittääkö, että kuulee huonosti yhdellä korvalla ja toisen kuulo okei. Vai pitääkö molemmissa korvissa olla huono kuulo
    Kuulo
    2
    244
  8. Pelkään autossa

Minulla ei ole ajokorttia. Olin kerran kolarissa, missä auto meni aika ruttuun, mutta minulle ja kuskille ei tullut fyys
    Pelot ja jännitys
    1
    159
  9. Lääkärillä käynti miel.terv.potilaana

Kun olen saanut lähetteitä silmäpolille, yksi lääkäri aina kirjoittaa lähetteeseen, että mielenterveyspotilas. Ihmettele
    5
    146
  10. Kaivataan neuvoja

Saatiin 1 1/2 v sekarotuinen koira viikko sitten. Se on elänyt tarhassa ja on vailla tapoja. Se kiskoo hihnassa ja huite
    Koirien kouluttaminen
    9
    139
  11. miten hammaslääkäriin

Voiko terveyskeskuksen kanssa sopia osamaksuista? Pitäisi paikata pari hammasta ja yksi hammas puuttuu. Siihen kai tulis
    Köyhyys
    4
    132
  12. Muuttamassa Pirkanmaalle

Kerrotko että mikä kunta olisi hyvä asuinpaikka Pirkanmaalla? Tamperetta pidämme liian isona paikkana. Onko terveyskesku
    Yleistä Pirkanmaasta
    5
    129
  13. Verhojen alas vetäminen

Kissani vetäisee verhot alas monena aamuna joko makuuhuoneesta tai olohuoneesta. En tiedä, että miten sen sailsi lopetta
    Yleistä kissoista
    2
    129
  14. Kaverit katosivat

Kun sairastuu, niin saattaa käydä. Olin vain kamalan hämmästynyt, kun yksi kaveri sanoi, ettei enää uskalla tulla meille
    3
    106
  15. Rikhard III

Miten kuninkaan hautapaikka on voitu unohtaa noin totaalisesti. On tietysti voinut olla tarkoituskin. Ja maine tietysi o
    Historia
    6
    104
  16. Miten jalat?

Onko teillä jalat vielä kunnossa? Minulla on, mutta puolisolla on mennyt tunto varpaista ja jalkapohjista. Onko jalkahoi
    Diabetes
    2
    104
  17. Kun koira juo

meillä on aina lätäkkö juomakupin vieressä ja sukkamme kastuvat siinä. Onhan kuppi keittiössä. Koiralta lentää aina jonk
    Koirien ruokinta
    4
    95