Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tapauksessa ...asennoidunkin ottamaan vastaan kiitoksia...sakinhivutuksen asemasta...
olin jo varustautunut rei"itetyillä silmälapuilla.....niistä reikäsistä olisin voinut sitten lukea vain joka toisen haukkumasanan....voin siis riisua ne.....
30.07.2006 18:55
ei ole todellakaan turvallista kulkea....hui!
suurpiirteisiä miehiä tunnen aikas monta...niin se vaan taitaa olla ,että enimmistö suurpiirteisistä on miehiä...
nyt taidan saada tuosta lausunnosta huutia kaikilta huuhaan miehiltä...mutta kestän sen kuin ...nainen!!!!!
30.07.2006 18:41
minä en pääse kovinkaan nopeasti...mutta koitan parhaani mukaan rientää...
onko pakko kerätä niitä jalkasieniä???? miten valmistat jalkasienet??????
30.07.2006 18:35
väkeä...suurpiirteistä ja suurieleistä......en tiedä haluaisinko omata kaikkia mahdollisia sieluja...keskisieluisuus taitaa riittää minulle.....
suurpiirteisyys voi toisaalta olla hyve....toisaalta taas...no joo...liikaa analysointia....
30.07.2006 18:31
saa olla oma itsensä...antaa jo paljon...ei tarvitse olla mitään muuta ...
tämä on liian herkkä keskustelu....tulee ihan haikea olo...
30.07.2006 18:16
jokainen kaipaa ....kokea että olisi erityinen, edes joskus tai edes vähän aikaa.....
30.07.2006 18:08
sen lusikan rivien välistä...mutta kieltämättä nauratti......pakko mennä....
28.07.2006 12:08
minun eräs tuttuni taas keittää niin kamalan laihaa kahvia että näkyy kupin pohja...se on se toinen ääripää!!!!
pitää olla siltä väliltä....
28.07.2006 12:07
olutloota!!!! älä nyt mene lähelle ennekuin olet sanonut sen....
koita selviytyä...minun on pakko mennä laittamaan teinille aamupalaa....
28.07.2006 12:05
puhut...ei pikakahvia voi edes sanoa kahviksi...laitan minäkin kahviini maitoa, mutta juon kyllä mustanakin jos ei maitoa ole tyrkyllä....
28.07.2006 12:01
se nyt voi olla noin hankalaa....ei kaikkia sanoja tarvitse muuttaa vaan ne sellaiset jutut joiden huomaat vaanivan jalkasi lähistöllä....otetaan taas esimerkki....
istut kylässä ja huomaat suuren könninkellon...joka katselee kinttuasi pahat mielessä...sanot vain..HIENO AJANNÄYTTÄJÄ TEILLÄ!!!...kello jättää jalkasi rauhaan sillä siunaamalla hetkellä .....
tai jos silittelt kissaa joka nuolee huuliaan tarkoituksenaan ahmaista koko jalka kerralla kitaansa...niin sanot vain ...oletpas suloinen misu....siinä se jalka jää hotkaisematta..ja kissa kehrää...
28.07.2006 11:59
ainakin niin...kallio voisi olla jätti musa...
eihän mitkään muulla kirjaimella alkavat jutut ole käyneet sinun jalkasi kimppuun...joten kannattaa ainakin kokeilla....
kahvi=sumppi
keksi=naposteltava
...............................
28.07.2006 11:51
vaan olekkin....joskus on pakon edessä juotava kotosalla jotakin muuta kahvia...mutta juhlis on hyvää
28.07.2006 11:49
ja koiraat.....karviaset...asiaan löytyy apu jos keksit kaikille k:lla alkaville jollakin muulla kirjaimella alkavan uuden nimen...
esim.........
kissa=misu
koira=rakki
koiras=äijä
karviasimarjapensas=marjapuska
jne......
loppujen lopuksi apu on lähempänä kuin uskoitkaan.......
28.07.2006 11:45
tuli itsellekkin ihan kylmänhiki....ajauduit liian kauaksi...poista kuolio yms...muut kamaluudet...kysessä on vain ihan nämä läheltä haetut k:t...eli siis aletaas alusta....kivi,kallio.kotilo.kissa,kaiutin,kioski,kattila,kello ja vielä ehkä kaiken karvaiset kollit......kehonrakentajat,kieliopinkirja on kanssa paha.....vältä nyt aluksi näitä....käärmeet ja kyyhkyset ei aiheuta jalkakipuja sulle...
28.07.2006 11:37
paitulikohelentti ei voi olla lepakko....sinulla on vaan optikolla käynti edessä kuten minulla....se on se vanhuus......sori!!! unohdin ,että mehän ollaan ihan kamalan nuoria vielä...meillä on mennyt vain paitulinpölyä silmiin.....
28.07.2006 11:31
vainoo todellinen epäonni....voih!!!! tuskinpa kuitenkaan kirouksen voimasta...
jospa jalkasi on niin mieluinen kaikille mahdollisille (kissa,kallio,kaiutin)...huomaatkos muuten kaikki alkaa k:lla....
siinä ratkaisu!!!! jalkaasi vainoaa kaikki k:lla alkavat jutut...kierrä siis kissat,kaiuttimet,kalliot...rannalla olevat kotilot .....
28.07.2006 11:29
juon ja joskus jotakin muuta ,mutta juhlamokka on lemppari kahvini...
28.07.2006 11:24
siis tuo piste tuossa...ootas!!!
hei, olet huuhaalla!!!!!
28.07.2006 08:59
kahvia ja kahvia litroittain.......no ei niin paljon...mutta paljon...
28.07.2006 08:57
17 / 35