Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tänään itsekkin lähdössä sellaiseen paikkaa jossakin huuhailun vaiheessa, mutta joku nimetön käski minun hoidella ensin muurahais-asian loppuun.....
jos joku hakee sut sieltä sillä piipaa autolla niin kiepatkaa meidän kautta...minä tulisin mieluusti mukaan!!!!!!!!
vaihdankin matkapaitulin valmiiksi päälle...vai pitääkös laittaa pakkopaituli jo tässä vaiheessa......
12.07.2006 17:39
kuule yritä!!!!! mä en mene tohon lankaan ollenkaan...tietokilpailujuontajan kuuluu ihan itse keksiä kysymykset!!!!!!
12.07.2006 17:35
sen sitten tietää??????
kuitenkin seuraava kysymys olisi ollut ihan jotain muuta kuin, onko sinulla kuuma.....
se olisi varmaan ollut...onko teillä puuma!!!!
voi hitsi...taas meni palkinnot sivusuun tässäkin tietovisassa......
12.07.2006 17:27
tosi ystävä...lupaudut ihan tuosta noin vaan pukeutumaan uimalakkiin kun minulla on siitä nyt jokin pakkomielle....tottakai kaikki pitää olla sävy sävyyn ja muutenkin lakkiin sopivaa..saat ne sormikkaat oitis ja piikkarit sekä "pimulaukun"....paituli sinulla taitaakin jo olla lakkiin sopivaa mallia..ja jos ei ole ..laitan senkin tulemaan...
myönnä nyt quu, että uimalakki on parempi kuin tuulen skalppeeraama päänahkimus!!!!!
12.07.2006 17:24
de ollut seuraava kysymys???? onneksi vastasin jo etukäteen.....
12.07.2006 17:20
olen ja on....en ole ja on mulla.....en ja ompas....enkä ainaskaan nuku...kuuma mulla kyllä on !!!! sitä ei taidettu kysyäkkään.......
12.07.2006 17:16
tätä mä olen aina epäillytkin...mielikuvitushoitaja....!!! ilmankos me tullaankin hyvin juttuun...minä tarvitsen ihan selvästi mielikuvitushoitajaa tyhjentämään liiat mielikuvitukset päästäni!!!!
edelleen olen kyllä sitä mieltä ,että kukallinen uimalakki pinkein somistein olisi tosi "helmi" ja sopisi sulle mahdottoman hyvin....
ei quu ole ollenkaan tyhjäpää vaikka yrittääkin sitä nyt uskotella....quu on kaikkea muuta ja siksikin se uimalakki olisi hieno....
miten minusta nyt tuntuu ,että olen jotenkin juuttunut tuohon uimalakki hommaan?????????
12.07.2006 17:12
ja piskokeet..pelkästäänkö uimalakin vuoksi????? hui...mua kamalasti naurattaa nyt toi sun juttus....ei meinaa oikein kirjoituksesta tulla mitään....
oletko nyt ihan varma siitä pään tyhjyydestä??? mistä ihmeestä noi sun jutut oikein tuli jos pää on tyhjä ja parempi kuin liian täysi pää....onpahan ihan päätöntä juttua nyt.....
parempi pää pivossa kuin kymmenen täyttä päätä päämyymälässä paitulikansalaisten kiusana.....
12.07.2006 16:53
tuuli skalppeeraa sun päänahan!!!!???? hui! sinun pitää käyttää ulkona ollessasi uimalakkia...sillä tavoin pystyt hämäämään tuulta!
minukin aivoissani on käynyt tänään myllerrys...pää ei ole ollut ollenkaan tyhjä vaan ihan liian täynnä....liikaa kaikenlaisia asioita,ohjeita ja mietittävää!!!
kumpikohan on mieluisampi olotila...pää liian täynnä vai pää ihan tyhjä???????????????
12.07.2006 16:36
asia on niin, minua jo kovasti auttoi joku tuntematon avulias ihminen...epäilen hänen kuuluvan paitulikohelenttihalikansalaisiin..koska on niin sangen älykäs ja auttavainen...ihan kuten mekin!!!!!
minulla oli vain sellainen paniikki...tuli kaamea tunne!!! mitä jos en ole ollenkaan nyt ymmärtänyt mitään mistään!!!!!
se meni onneksi ohitse ja johtui varmaankin kuumuudesta....
joko olet muuten saanut liimautuneet sormesi erilleen?????????
12.07.2006 16:28
hyvä pointti!!!! niinhän tässä pitääkin toimia....kiitos!
12.07.2006 16:24
sellainen asia....jos haluan laittaa jollekkin muurahaisista hiukan väriä hiuksiin ,niin pitääkö valita sävyte vai kestoväri?????
ajattelin vain jos joku muurahaisista haluaisi hiukan piristystä....
kannattaisiko minun tässä vaiheessa huuhailua hakeutua jonnekin hoitoon vai jatkanko ajattelemista ja suunnittelua???????
12.07.2006 16:13
muurahaisongelmassani auttanutta tuntematonta ja silminnäkijää....tai quuta ja hartte vainaata...tai....voih, liikaa vaihtoehtoja...äänestän kaikkia!!!!!
12.07.2006 15:45
todella ystävä hädässä!!!!! voinhan minä sillä ylijäämä myrkyllä myrkyttää naapurien pihakasvit....jos tässä oikein innostun puuhailemaan nyt kun ohjeet on järkeistetty!!!!
12.07.2006 15:29
ja vielä kiitos!!!! olin jo aika epätoivoinen...siis vauvashamppoota ja sokeria muurahaispesältä lauteille vana.....
vielä on pulmana se ,että miten minä voin myrkyttää tällä viikolla toistamiseen ne kukat kun ne kuoli jo????? teenkö vain varmistusmyrkytyksen.....
12.07.2006 15:16
kovasti paljon!!!!!!!
12.07.2006 15:05
onnistuikin...mutta kokeile itse ensin saalistaa muurahaisia ja vielä saada ne lauteille...ei mikään helppo homma ja kuka kertoisi mulle, millä shamppoolla muurahaisten hiukset pestään???? pitääkö olla lasten mieto shamppoo vai tervashamppoo????....on tämä hankalaa...
12.07.2006 15:00
ohjeet ei ollut niin...koska kerkisin jo myrkyttämään ne kukat!!!!! voi jestas ,joudun ostamaan uudet tilalle jos ne kukat pitikin saunottaa...
muurahaiset olisi saanut kyllä helpommin kasteltua kuin saunotettua....
myrkytä sauna....??? en enään tiedä mikä on oikein...
12.07.2006 14:55
syy ollut varmaankaan siinä viimeisessä pullossa!!! epäilen ,että vika oli kolmannessa pullossa jonka joit!
en osaa tätä sen kummemmin perustella ,minulla on vaan sellainen tunne ....kannattaa lähettää se kolmas juotu pullo kuluttaja-asiamiehen tutkittavaksi ja testattavaksi....jos sieltä pullosta löytyisi sellainen ainesosa kuin humala tai vielä pahempaa kaatokänni.......iuh!
12.07.2006 14:23
olen monasti katsellut ,kun aurinko laskee parvekkeelta katsoen suoraan jonkin matkan päähän metsän taakse...eli se on kaikki yöt siellä.......
12.07.2006 14:15
24 / 35