Näin lomaillessani, päätin maistaa olutta. Ennen en olekkaan maistanut. Ostin Koffin ns. mäyräkoiran, jossa on ehkä kymmenen olutta, pulloissa siis. Tuote toimi muuten hyvin, mutta ilmeisesti viimeissä pullossa oli jokin valmistusvirhe, sillä pian sen juotuani sain yllättävän pahoinvointi- ja huimauskohtauksen. Ikävä kokemus näin ensikertalaiselle.
Oluessa valmistusvirheitä?
14
782
Vastaukset
- Alien-8
on 12 kaljapulloa.Luulen,että kaljassa ei ollut vikaa,vaan vatsassasi.Se ehkä on mitoitettu ottamaan vastaan vain 11 olutpulloa per vuorokausi,ja kahdestoista oli sille liikaa.
Ensikertalaisena kannattaisi aloitella ns.sikspäkillä.Hyvä sentään,että et aloitellut heti Koskenkorvalla. - Dokumentaristi
Mäyriksessä on kyllä 12 pulloo!!
- Henna16
Mul oli sama juttu kaljan kans, mut siideri on parempi!
- talikkomies
Ettet vaan rouskutellut sitä viimestä kuorineen päivineen? Yleinen moka tuossa vaiheessa, ja saattaa aiheuttaa tottumattomalle ongelmia.
- Kylli.Kyllä
Joku laatu mainitsee etiketissään, että "parhaat humalat ja maltaat"
Pahus, kun en muista kumpi, Offi ja Arjala
- =12
Siis mäyriksessä 12 pulloo. Mutta siitä pitää jättää juomatta ensimmäinen ja viimeinen pullo, ne kun on yleensä pilalla :)
- hörps
Ensimmäinen ja viimeinen pullo kannattaa juoda heti kolmannen jälkeen niin ei mene nekään hukkaan. Jos ei halua humaltua illalla niin kannattaa myös kokeillaa juoda 7 viimeistä pulloa heti aluksi.
- nyt terve-1
join 15 pulloa coca colaa ja sitten tuli kauhea ripuli, ja en saanut unta kahteen päivään, huimas ja kädet tärisi.
- Ajankulu
on varmaan jotain vikaa, kun ainakin seuravana aamuna tahtoo etoo. Ihan sama juoko pullollisen vai 10:n, niin sama tilanne. Teenköhän mä jotain väärin kun näin käy?
- aliisa
huomasin jo toistakymmentä vuotta sitten,että oluessa on joku aineosa joka ei vaan sovi mulle,joten jätin ne vallan ;O)) ekaks kun juot muutaman,niin luonne joteskin muuttuu,aloin nauramaan ihan älyttömiä ja se kävi tasapainoonkin...olin ihan ihmeissäni,mikä se reaktio oli ja otin lisää kokeillakseni ,meniskö se olo pois ,vaan kuinkas kävikään,aloin oksentamaan...ja seuraava päivä vasta kaamee olikin...ja niin päätin,etten tahallani enää aiheuta tota olotilaa ittelleni :))
syy ollut varmaankaan siinä viimeisessä pullossa!!! epäilen ,että vika oli kolmannessa pullossa jonka joit!
en osaa tätä sen kummemmin perustella ,minulla on vaan sellainen tunne ....kannattaa lähettää se kolmas juotu pullo kuluttaja-asiamiehen tutkittavaksi ja testattavaksi....jos sieltä pullosta löytyisi sellainen ainesosa kuin humala tai vielä pahempaa kaatokänni.......iuh!- epäilyttämään
Olen aina luottanut erään lääkärin kommenttiin, että oluesta tulee paras humala. Nyt on sitten kumottu sekin väittämä. =(
epäilyttämään kirjoitti:
Olen aina luottanut erään lääkärin kommenttiin, että oluesta tulee paras humala. Nyt on sitten kumottu sekin väittämä. =(
se .......ei kannata kaikkiin lääkäreihin uskoa....
valmistusvirheitä olisi, ellei sitten vatsassasi ole valmistusvirhettä, se on mitoiteetu vain 10. kaljalle, kun joit 12. 2 pulloa oli ensikertalaiselle liikaa. Kannattais aloittaa pienemmällä määrällä kännääminen. Hyvä ettet aloittanut kossulla, 80.lla pirtulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902080- 1201983
- 761678
- 481668
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2371543- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097