Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eihän sua voi päästää minnekkään!
ajattelin ettäs olisit hakenut apteekista, risiiniöljyä..
sitä ihan vaan sen vuoksi että saat mahan toimimaan suklaan,lauantaimakkaran ja etanoiden popsimisen jälkeen!
takahuonekahvittelut on vaarallisia juttuja... kiristäs hiukan tiukemalle sitä nutturaa!
28.01.2007 13:31
nyt alkaa epäilyttää!!!
onko sulla ollut siveyspaituli tiukasti päällä?
noi mieliteot on sitä luokkaa, että ei kannata mennä kauppaan.. apteekkiin ehkä voisit mennä!
sieltä et sitten raahaa kotiin mitään eksoottisia troppeja
28.01.2007 13:24
unohdin sen tässä valmennuksen tuoksinassa..
mitäs jos yhdistäisimme rakkausmutapainiharrasteen ja vaalikamppanjan!
quutamoinen kamppailee paikasta eduskunnassa mutapainialtaassa...vastapelurit rakkaustreenipainimutavastuksina,siinä kuules yhdistyy kaikki!!!
minä kun vielä kaupittelen väliajoilla paituleita niin koko homma on paremmin kuin hyvin!!!!! jessus ,että minä olen viisas tänään...ihan kivistää aivolohkoja
07.01.2007 18:56
törmäillään...
07.01.2007 18:48
harraste on hyvä...kannatan treenin aloitusta jo tänään..huomenna kipaiset kaupasta kahluualtaan ja muut tarveaineet...
mestaruustaso on taattu, sen voin luvata jo tässä vaiheessa...
A.M.A RYLLIKSEN rakkausmutapainiharraste oy
pääsee vauhtiin ja tuottaa huipputulosta
07.01.2007 18:46
nääääs!
rakkaudenvalmennusmutapainikurssi alkaa siellä teillä, heti kun saat ostettua kahluualtaan, täytettyä sen lämpöisellä mudalla ja kutsuttua sinne painimaan vaikka muutaman lenkkeilijän siitä lähistöltä...!!!
minä tulen vetämään kurssin!
olen täällä pitänyt muutaman kurssin ja se on kovin suosittu.
treenata voit kursittomina päivinä...lukemalla rakkausromaaneja, kurkkimalla rakastuneiden ihmisten eleitä ja nostelemalla painoja (jos sulla ei ole painoja, voit nostella pulloa tai perunapussia)
07.01.2007 18:17
muuta sano!!!
joskus tuntuu ettei mikään treeni riitä...
ilman sitä olisi kuitenkin aika tylsää ..
07.01.2007 18:12
on verrattavissa mutapainiin...
rapatessa roiskuu jne.... eli urheilulaji se on, ja rankka sellainen
kunnon treeni on tärkeää
07.01.2007 18:03
jos otat, et aja! voi läikkyä...
07.01.2007 16:30
kansalaiselle...kunniamaininta ja hukkailevalle ukolle sata luunappia otsaan, se ei vähemmästä tokene!!!!
07.01.2007 16:29
sille luunappi otsaan...eihän tuollaista kestä kukaan...
07.01.2007 15:34
reissussa olimme tänään...lapsoselle haettiin uutta vaatetusta...
väsyttävää puuhaa..
04.01.2007 21:05
saanut taas kirjoitettua kauniin runon...
nyt on pukki käynyt ja ensi joulua aletaan odottamaan....vai aletaanko vielä??? taitaa olla liian aikaista....nyt odotetaan uutta vuotta...
25.12.2006 10:54
ei töki...
kaikki on hyvin, ei ähkyä ei sokerihumalaa ei krapulaa...
25.12.2006 10:51
käyttänyt kuin tätä yhtä, kirjautuneena ja joskus en jaksa edes kirjautua mutta amaryllie on se tuttu ja turvallinen.....on minulla kai joskus alkuaikoina ollut toinenkin nikki joka sai väistyä tämän uuden tieltä....
kahden oman nikin keskinäinen riitely taitaisi jäädä tuloksettomaksi.....ikuinen nujakka...hui
28.11.2006 09:54
voiton janoa......
ei se palkinto ole tärkeä vaan se itsensä ja suon ylittäminen....
palkinto on jo se jos pääsee maaliin eikä uppoa suohon...
edellistä ennästystä ei ole koska maaliin ei päässyt kukaan.....
28.11.2006 09:47
vanhin voitehista...tai jotakin sinne suuntaan....
toki voi voiteet valita itse...minusta oivariini on paras tai sunnuntaimargariini...sitä suksen pohjaan ja menoksi..........kunnon suosuksinta kohottaa vaikka mitä...ja kun vielä otetaan ylävartalo tehokkaasti mukaan liikkeeseen....niin ..jestas!!!! ei muuta kuin suksitaan suolle...suksimaan
28.11.2006 09:35
suksiminen se vasta onkin rankkaa puuhaa!!! oletkos koskaan koettanut?
jospa et täksi jouluksi laitakkaan jouluvaloja katajaan ja minä lopetan kuuseen kurkottelun, ja tehdäänkin niin ,että suksimme suolla uuden huuhaa ennätyksen....sinä katajaisilla suksilla ja minä kuusesta valmistetuilla...
28.11.2006 09:21
mutta kun olen vasta kurkottelu vaiheessa ja ...halusin vain testata onko se mahdollista...katajaan kapsahtelu jos ei niitä edes ole.........
28.11.2006 09:08
niiden kanssa voi tulla kiire, koska tilasin lameepaitulinauhalankaa ihan viimetipassa ja jouduin poistamaan niistä tekstit, sinun paitulissa olisi lukenut se ota ja purista...mutta presidentin neuvonantaja ja antelias muutenkin kielsi tekstin...minun paitulissa luki tiukkapipoinen....joten paitulit on muuten valmiit vain ilman tekstiä ja vailla lameepaitulinauhalankaa...
olen katsellut noita naapurin jouluverhoja...niissä kimaltelee jotakin lankaa...taidankin poiketa visiitille.....
20.11.2006 12:39
6 / 35