Ihan tuli pakkomielle laittaa tämmönen kanssa, kun nikittömillekkin on oma...:))
Noniin, siis tulkaas rekisteröityneet jutustamaan!!:)) Ihan mistä vaan, vaikkapa säästä, tai siitä mitä olette tänään tehneet....;)))
Nikillisten ketju!!
112
2479
Vastaukset
- borofan
...ilmeisesti alkanut!!!;)
- outzak
En mä ainakaan tahdo sotia... Mutta kun tuli ihan väkisin pirut mieleen, kun näin ton nikittömien ketjun......;)))
- borofan
outzak kirjoitti:
En mä ainakaan tahdo sotia... Mutta kun tuli ihan väkisin pirut mieleen, kun näin ton nikittömien ketjun......;)))
...se pitää mielen virkeänä ja poimii jyvät akanoista;)
Niin kauan kun ei kaatuneita tule niin antaa mennä....!!!:D - outzak
borofan kirjoitti:
...se pitää mielen virkeänä ja poimii jyvät akanoista;)
Niin kauan kun ei kaatuneita tule niin antaa mennä....!!!:D..sillei sotia....... Miä kun oon aina (olevinani..) niin kiltti ja rauhallinen....;))
- borofan
outzak kirjoitti:
..sillei sotia....... Miä kun oon aina (olevinani..) niin kiltti ja rauhallinen....;))
...kyl tuo tiedetään!!;))))
Rauhallisuuden ja seesteyden perikuva;D:) - outzak
borofan kirjoitti:
...kyl tuo tiedetään!!;))))
Rauhallisuuden ja seesteyden perikuva;D:)Ihan varpilla oon tosi kiva ja kiltti ja rauhallinen, enkä suutu koskaan!!;)
- borofan
outzak kirjoitti:
Ihan varpilla oon tosi kiva ja kiltti ja rauhallinen, enkä suutu koskaan!!;)
...vähän muuta mut jääköön se nyt....;)
Hyvän ketjut avasit..:):) - outzak
borofan kirjoitti:
...vähän muuta mut jääköön se nyt....;)
Hyvän ketjut avasit..:):)on vääriä tietoja uskaltanut levittää!?!?:))
- borofan
outzak kirjoitti:
on vääriä tietoja uskaltanut levittää!?!?:))
...ei kukaan,kuhan täs itekseni kelaan ja....ööö...silleen:)
- outzak
borofan kirjoitti:
...ei kukaan,kuhan täs itekseni kelaan ja....ööö...silleen:)
kelaillu ihan pikkusen huti....;))
- MuisQuu
tulin juuri sateesta...ei kun kaupasta..Jooh ja kylällä oli joku keskustan vaalitilaisuus johon mut ihan väkisin vietiin kaffeelle...Siel oli pääosossa koku tulevaisuuden Tulkki..Epäpoliittiselle henkilölle se kahvikupin juominen oli täyttä tuskaa ja se hymykin kai näytti jo irvistykseltä;o))...
- outzak
ketään politiikalla huitoa, jos hää ei tahdo....:)))
Täällä olet taas turvassa politikoinnilta, ainakin useimmiten!!!;)) - MuisQuu
outzak kirjoitti:
ketään politiikalla huitoa, jos hää ei tahdo....:)))
Täällä olet taas turvassa politikoinnilta, ainakin useimmiten!!!;))mut kun kaks sellasta gorillaa nappas mut kiinni ja istutti pöytään..Se oli vapaudenriistoa...Mun pitäis oikeestaan tehdä valitus ihmisoikeustuomioistuimeen...:o/...
- outzak
MuisQuu kirjoitti:
mut kun kaks sellasta gorillaa nappas mut kiinni ja istutti pöytään..Se oli vapaudenriistoa...Mun pitäis oikeestaan tehdä valitus ihmisoikeustuomioistuimeen...:o/...
vaan gorilloille vapaudenriistosta ja politiikalle altistamisesta!!!:)
- MuisQuu
outzak kirjoitti:
vaan gorilloille vapaudenriistosta ja politiikalle altistamisesta!!!:)
väsäämään kannetta ko asiasta...;o)))
Onnekasi nyt olen turvassa täällä huuhaalla...täältä ei kukaan mua gidnappaile:o))).. - outzak
MuisQuu kirjoitti:
väsäämään kannetta ko asiasta...;o)))
Onnekasi nyt olen turvassa täällä huuhaalla...täältä ei kukaan mua gidnappaile:o)))..on hyvä ja turvallinen olo!!:)
- aliisa
täälläkö tänään tämmönen meininki...nikillisille ja nikittömille omat ketjut ;O)) Kokeillaanpa tälläistäkin sitten...on muuten jaksanut sataa vettä...koko päivän on tullut ...enpä oo tänään nenääni ulos laittanut,onneksi ollut tänään kiireetön päivä...olen poistellut joulua meiltä...
- outzak
"meillekkin" aloituksen, kun kerran "noillakin" on...;)))
Sää onkin ikuisesti kiva puheenaihe... Meillä on lunta maassa, mutta ei varmaankaan pitkään...:( - aliisa
outzak kirjoitti:
"meillekkin" aloituksen, kun kerran "noillakin" on...;)))
Sää onkin ikuisesti kiva puheenaihe... Meillä on lunta maassa, mutta ei varmaankaan pitkään...:(missäs päin sä asustelitkaan... täällä vaan vettä sataa...tosin eilen kun poljin kaupunkiin,sato räntää...juuri sen ajan ,kun mun matka kesti...mun tuuriani katos,olin kuin uitettu rotta,kun pääsin cityyn ;O)))
- outzak
aliisa kirjoitti:
missäs päin sä asustelitkaan... täällä vaan vettä sataa...tosin eilen kun poljin kaupunkiin,sato räntää...juuri sen ajan ,kun mun matka kesti...mun tuuriani katos,olin kuin uitettu rotta,kun pääsin cityyn ;O)))
suunnalla asustelen... Vettä täälläkin sataa nyt mut päivällä tuli oikein karvahattuja taivaalta!! Oli kyl aika kaunista se lumisade!!:)
- aliisa
outzak kirjoitti:
suunnalla asustelen... Vettä täälläkin sataa nyt mut päivällä tuli oikein karvahattuja taivaalta!! Oli kyl aika kaunista se lumisade!!:)
näkis vaan täälläkin ;O))
- outzak
aliisa kirjoitti:
näkis vaan täälläkin ;O))
lumista kovinkaan pitkään taida iloa riittää, harmi kyllä. Kyllä sitä valkeaa sais maassa olla sen verran, et olis valoisampaa...
- aliisa
outzak kirjoitti:
lumista kovinkaan pitkään taida iloa riittää, harmi kyllä. Kyllä sitä valkeaa sais maassa olla sen verran, et olis valoisampaa...
mä oon koko ajan toitottanut,että tällänen talvi sopii mulle...mutta muksuilla sais olla pulkkamäet ja hiihtoladut ja pakkasta just sen verran ,että lumi pysyy ;O))
- outzak
aliisa kirjoitti:
mä oon koko ajan toitottanut,että tällänen talvi sopii mulle...mutta muksuilla sais olla pulkkamäet ja hiihtoladut ja pakkasta just sen verran ,että lumi pysyy ;O))
että se talvi todella tulee joskus, ja korkojen kanssa.... Pakkasta 45 astetta ja lunta 3 metriä vähintään....:((
- aliisa
outzak kirjoitti:
että se talvi todella tulee joskus, ja korkojen kanssa.... Pakkasta 45 astetta ja lunta 3 metriä vähintään....:((
älä viitsi...toihan kuulosti jäätävältä...:O/ Mä oon muutenkin kova paleleen,aina sormet ja varpaat jäässä...ja nenänpää ;O))
- outzak
aliisa kirjoitti:
älä viitsi...toihan kuulosti jäätävältä...:O/ Mä oon muutenkin kova paleleen,aina sormet ja varpaat jäässä...ja nenänpää ;O))
Jatkuvasti saa olla villasukat ja tohvelit jaloissa ja nenänlämmitin päässä... Rukkaset kädessä on vaan niin turkasen vaikia kirjottaa....;))
- aliisa
outzak kirjoitti:
Jatkuvasti saa olla villasukat ja tohvelit jaloissa ja nenänlämmitin päässä... Rukkaset kädessä on vaan niin turkasen vaikia kirjottaa....;))
mäkin asun kerrostalossa...täällä tasaisen lämmintä,24-25 astetta ja mun nenä palelee...;O))aina ihan kylmä nenänpää...
- outzak
aliisa kirjoitti:
mäkin asun kerrostalossa...täällä tasaisen lämmintä,24-25 astetta ja mun nenä palelee...;O))aina ihan kylmä nenänpää...
Mä varmaan kuolisin läkähdykseen teidän kämpässä!!! Meillä on miellyttävästi hengittävä (lue:joka nurkasta vetää) hirsitalo, lämpötila enimmillään jotain 22 astetta.. Useimmiten se on siinä 19 asteen hujakoilla...:)
- aliisa
outzak kirjoitti:
Mä varmaan kuolisin läkähdykseen teidän kämpässä!!! Meillä on miellyttävästi hengittävä (lue:joka nurkasta vetää) hirsitalo, lämpötila enimmillään jotain 22 astetta.. Useimmiten se on siinä 19 asteen hujakoilla...:)
öisin liiankin ...muttei ikkunaa voi pitää öisin auki ,kun sitten vetää...mutta parempi näin,ei lämmin luita riko :)) Mä olen aikamoinen vilukissa,tää sopii mulle...olen mäkin asunut omakotitalossa,jossa illalla nukkumaan mennessä oli 25 astetta lämmintä ja aamulla herätessä 16 astetta...en asunut siellä kauaa ;O))
- outzak
aliisa kirjoitti:
öisin liiankin ...muttei ikkunaa voi pitää öisin auki ,kun sitten vetää...mutta parempi näin,ei lämmin luita riko :)) Mä olen aikamoinen vilukissa,tää sopii mulle...olen mäkin asunut omakotitalossa,jossa illalla nukkumaan mennessä oli 25 astetta lämmintä ja aamulla herätessä 16 astetta...en asunut siellä kauaa ;O))
asunut täällä kohta kuus vuotta ja tulen kyl asumaan jatkossakin!!;))
Mut nyt pittää mennä tonne tosi lämpöiseen huoneeseen, eli saunaan!!:))
"Nähdään":))
- sola"
..kiirusta pitää, mutta vilkuilen kyllä palstaa...jotta pysyn kärryillä, ja kuulen parhaat palat syvägurgultani :)
Kerronko kaiken, mitä olen tänään tehnyt? Mitään siitä pois jättämättä jne..ääsh..tulis niin pitkät jorinat tylsyyksiä, että edes sitkeimmät puskat, ei niitä jaksais lukea nukahtamatta..ja hyvät kritiikit jäis kaikilta kuulematta.. ;)- outzak
Tähän ketjuunhan pittää kirjottaa sisäänkirjoittautuneena, että tiietään varmasti kuka olet!!:))
Noh, kaipa mä uskon, että sä olet ihan oikea sola...;))) - sola"
outzak kirjoitti:
Tähän ketjuunhan pittää kirjottaa sisäänkirjoittautuneena, että tiietään varmasti kuka olet!!:))
Noh, kaipa mä uskon, että sä olet ihan oikea sola...;)))..jaksa kokeilla, pääsenkö kirjautumaan.. ;)
Ai miekö muka laiiiska? - sola"
mohna kirjoitti:
sää täällä, kun tää oli nikillisille????????...=))))
..ja hillun missä lystään..;)
Nyt lähden saunaan hillumaan ja moikkaamaan saunatonttuani..muisqulainen toi mulle sellasen.... :D - aliisa
sola" kirjoitti:
Nyt lähden saunaan hillumaan ja moikkaamaan saunatonttuani..muisqulainen toi mulle sellasen.... :Dsullako nyt sellainen...oma saunatonttu ;O)) Mä oon kade....
sola" kirjoitti:
Nyt lähden saunaan hillumaan ja moikkaamaan saunatonttuani..muisqulainen toi mulle sellasen.... :Dtäti... otas iisimmin ettei sedän tarvitse kuoluttaa...=))))
Aika laiska olet tänään ollut, kun lumet on luomatta ja laatikko tyhjentämättä ja kaivokin on jäässä...=))))- sola"
mohna kirjoitti:
täti... otas iisimmin ettei sedän tarvitse kuoluttaa...=))))
Aika laiska olet tänään ollut, kun lumet on luomatta ja laatikko tyhjentämättä ja kaivokin on jäässä...=))))..sun hommias..enkai mä nyt kaikkee tee.. ;)
- outzak
sola" kirjoitti:
..jaksa kokeilla, pääsenkö kirjautumaan.. ;)
Ai miekö muka laiiiska?..muttei sentään noin laiska!!:))
sola" kirjoitti:
..sun hommias..enkai mä nyt kaikkee tee.. ;)
SE on mun vuoro löhöö soffalla tämä vuosi...=))))
Viekkuun pääsee jo puhuu nätisti ja tarjoo bissen...=))))
- vastarantala
periaatteesta en sano taaskaan mitään. Paitti jotta erimieltä ollaan.
- outzak
sulle välittömästi... Tervetuloa takaisin, kun olet hankkinut itsellesi nimimerkin...;))
- sola"
..kun mähän se oon, joka vastustaa..ei siitä tuu mitään, jos me ollaan samaa mieltä... ;)
- yxtypy
Tänne tundralle on talvi sitten tullut.
Mitäpäs tässä muuta, kun töissä ollut, ja taivaltanut kotiin läpi tuulen ja tuiskun.
Räpsyväritkin levis pitkin poskia :=)))- outzak
Se on kyllä surkiaa kun sää levittää meikitkin...;))) Voisi kyllä tulla jo kauniimmat ilmat...
*kirjoitan säästä vaikka väkisin..*;) outzak kirjoitti:
Se on kyllä surkiaa kun sää levittää meikitkin...;))) Voisi kyllä tulla jo kauniimmat ilmat...
*kirjoitan säästä vaikka väkisin..*;)vaikka pari kolme meetriä lunta..
- yxtypy
outzak kirjoitti:
*kirjoitan säästä vaikka väkisin..*;)mitähän ne on lupailleet loppuviikoks. Tiedätkö sä?
Mä katoin tuota taivaanrantaa, niin ennustan kyllä lumimyräkän jatkuvan vielä ainakin huomenna.
Vaan et usko, kun oli raskas kävellä, kun eivät olleet auranneet pöyräteitä.
Ajattelin tässä että pitäisköhän ottaa sukset esille jo. Ja taidan ottaa molemmat. Sekä luistelusukset, että perinteiset. Vaan en tiedä kannattaako sittenkään, jos se tekkee vielä vesisatteen :=))) yxtypy kirjoitti:
mitähän ne on lupailleet loppuviikoks. Tiedätkö sä?
Mä katoin tuota taivaanrantaa, niin ennustan kyllä lumimyräkän jatkuvan vielä ainakin huomenna.
Ajattelin tässä että pitäisköhän ottaa sukset esille jo. Ja taidan ottaa molemmat. Sekä luistelusukset, että perinteiset. Vaan en tiedä kannattaako sittenkään, jos se tekkee vielä vesisatteen :=)))tuli tuli vettä koko päivän kun esterin p--tä ..onks siälä ihan oikeeta lunta???no eteenpäin sano mummu lumessa..
- yxtypy
jussi383 kirjoitti:
tuli tuli vettä koko päivän kun esterin p--tä ..onks siälä ihan oikeeta lunta???no eteenpäin sano mummu lumessa..
melkein viis senttiä. Tänään satanut.
Lunta saa tulla, mutta niitä kovia pakkasia en voi sietää. Ennen siedän vaikka mustan talven, kuin pakkaset, jos valita sais :=))) - Avenging.Angel
yxtypy kirjoitti:
mitähän ne on lupailleet loppuviikoks. Tiedätkö sä?
Ajattelin tässä että pitäisköhän ottaa sukset esille jo. Ja taidan ottaa molemmat. Sekä luistelusukset, että perinteiset. Vaan en tiedä kannattaako sittenkään, jos se tekkee vielä vesisatteen :=)))http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701045555480_uu.shtmlEdessä kaikkien aikojen kuumin vuosi
4.1.2007 10:14
Vuodesta 2007 tulee maailmanlaajuisesti historian kuumin, ennustaa Britannian meteorologian laitos. - yxtypy
Avenging.Angel kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701045555480_uu.shtmlEdessä kaikkien aikojen kuumin vuosi
4.1.2007 10:14
Vuodesta 2007 tulee maailmanlaajuisesti historian kuumin, ennustaa Britannian meteorologian laitos.kun alkaa rakentamaan Nooan arkkia.
Ei meitä pelasta varmaan enää mikään. Kaik on myöhäistä :=(( yxtypy kirjoitti:
kun alkaa rakentamaan Nooan arkkia.
Ei meitä pelasta varmaan enää mikään. Kaik on myöhäistä :=((on jo soutuvene valmiina takapihalla....
- aina_kun
ei kun parvekkeella tuulee.
- aina_kun
Avenging.Angel kirjoitti:
tilaamaan matka Johannesburgiin siellä on lämpimintä.
- Iso-Iita
paistaa ja vettä sattaa..on ilmoja tosiaan pidelly mutta parempi sekin kun ei ois ilmoja ollenkaan..:)
- Iso-Iita
jussi383 kirjoitti:
on ilmat pihalla. siis..oven ulkopuolella...
vaikka ei ilman ilmaa pärjää sisälläkään..:))
Iso-Iita kirjoitti:
vaikka ei ilman ilmaa pärjää sisälläkään..:))
kylläkän..tars lähtee viemää koirasta ulos (kun on oikee koiranilma)...
- KYRPÄ-YLLI
Oon koko päivän koittanut kirjautua jäseneksi
ei onnistu.- yxtypy evk
vasta kolmas päivä toden sanoo :=)))
yxtypy evk kirjoitti:
Mä oon ihan pihalla, jouduin elämään livee pari tuntia:( Mistä nyt väännetään?
a-v kirjoitti:
on käynnis vihamielinen nurkanvaltaush...
- yxtypy evk
a-v kirjoitti:
olit siis pihalla :=)) Hulluksiko oot tullut, kun livessä noin kauan saanut aikas kulumaan!
Säästä kait täällä jotain väännetään. Arvuutellaan paistaako huomenna aurinko, vai sataako vettä :=)) yxtypy evk kirjoitti:
olit siis pihalla :=)) Hulluksiko oot tullut, kun livessä noin kauan saanut aikas kulumaan!
Säästä kait täällä jotain väännetään. Arvuutellaan paistaako huomenna aurinko, vai sataako vettä :=))sitte on väliä, sataako vai paistaako? Se tekee jokatapaukses niinku itte tahtoo;)))
Emmä saanu lives aikaani kulumaan, mut oli muuta siinä, en keriinny tänne, vaikka vieroitusoireet oli suorastaan repivät;)))- KYRPÄ-YLLI
yxtypy evk kirjoitti:
Täytyy vaieta kun en onnistu rekkauksessa.
- yxtypy evk
a-v kirjoitti:
sitte on väliä, sataako vai paistaako? Se tekee jokatapaukses niinku itte tahtoo;)))
Emmä saanu lives aikaani kulumaan, mut oli muuta siinä, en keriinny tänne, vaikka vieroitusoireet oli suorastaan repivät;)))törötän, vaikka pää on ihan tyhjä.
Näkisitpä minut nyt. Ihan oon kun nukkuneen rukous :=))
Nyt on pakko mennä kötjölleen. Mun nukkumaanmeno aikahan on arkisin klo 21 :=))) yxtypy evk kirjoitti:
törötän, vaikka pää on ihan tyhjä.
Näkisitpä minut nyt. Ihan oon kun nukkuneen rukous :=))
Nyt on pakko mennä kötjölleen. Mun nukkumaanmeno aikahan on arkisin klo 21 :=)))nytkö sä jo meet? Mulla on muuten yks hyvä jutska mieles, toteutus jonain iltana, tuut sitte mukaan!;))) No, kyllä sä huommat sitte;)))
- Otso.
a-v kirjoitti:
nytkö sä jo meet? Mulla on muuten yks hyvä jutska mieles, toteutus jonain iltana, tuut sitte mukaan!;))) No, kyllä sä huommat sitte;)))
Siistimpää kielenkäyttöä..Voisit sanoa esim .Pässin hännänalusen heiluttimet!
- borofan
a-v kirjoitti:
nytkö sä jo meet? Mulla on muuten yks hyvä jutska mieles, toteutus jonain iltana, tuut sitte mukaan!;))) No, kyllä sä huommat sitte;)))
...muuten tää jutska??!!:)
Ei sillä et se pätkääkään kiinnostas mut....!!!:) borofan kirjoitti:
...muuten tää jutska??!!:)
Ei sillä et se pätkääkään kiinnostas mut....!!!:)Just sulle mä en sitä etukäteen kerro;))) Mut sääkin huomaat sen sitte kyllä, ennenpitkää... muru-B;)))
Otso. kirjoitti:
Siistimpää kielenkäyttöä..Voisit sanoa esim .Pässin hännänalusen heiluttimet!
ne siälä heiluu, eiks vaan? Elämä on muutenki monimutkallista, miksei juttuja vois kutsua oikeilla nimillä, herra Kaunosielu?;)))
- borofan
a-v kirjoitti:
Just sulle mä en sitä etukäteen kerro;))) Mut sääkin huomaat sen sitte kyllä, ennenpitkää... muru-B;)))
...ne vaan teikäläistä sit kiehtoo....
....sopii mulle:):):) borofan kirjoitti:
...ne vaan teikäläistä sit kiehtoo....
....sopii mulle:):):)eipä sitä meikäläinen paljon muuta tartte;))) Siinä on jotenki ihan oma fiiliksensä...
- borofan
a-v kirjoitti:
eipä sitä meikäläinen paljon muuta tartte;))) Siinä on jotenki ihan oma fiiliksensä...
...parempaakin on varmaan luvassa!!;);)
- borofan
a-v kirjoitti:
;)))))))))) Niinkö meinaat?
...vaan tiedän...koska mä oon oikeesti se meedio joka näkee huuhaa tulevaisuuteen ja voisin kertoo yhtä jos toista......!!!;);)
Tääl on tähän aikaan vielä alaikäisiä joten vaikenen:) borofan kirjoitti:
...vaan tiedän...koska mä oon oikeesti se meedio joka näkee huuhaa tulevaisuuteen ja voisin kertoo yhtä jos toista......!!!;);)
Tääl on tähän aikaan vielä alaikäisiä joten vaikenen:)niin kovasti halunnu kuulla kaikki karvaiset yksityiskohdat...;)))
- borofan
a-v kirjoitti:
niin kovasti halunnu kuulla kaikki karvaiset yksityiskohdat...;)))
...todellakin vielä tuntea nahoissas:):)HOLD YOUR HORSES WOMAN!!!:):):):)
- outzak
Mikähän vika nyt on, kun et pääse rekisteröimään tuota kieltämättä kaunista ja runollista nikkiäsi...??;)))
borofan kirjoitti:
...todellakin vielä tuntea nahoissas:):)HOLD YOUR HORSES WOMAN!!!:):):):)
mitään hevoosia...;))) Ei vaan... jiihaa;)))
reissussa olimme tänään...lapsoselle haettiin uutta vaatetusta...
väsyttävää puuhaa..- outzak
on tosi rasittavaa.... Onneks ei tarvii kovin usein käydä noita kauppoja kiertämässä.....
Oon kai aika erikoinen naiseläjä, kun suorastaan inhoan shoppailua..erityisesti alennusmyyntejä....:))
- Otso.
muutko ei sais tulla..Uhastakin tulen ja keskustelen itseni kanssa jos ei muuten..
- Osto.
No kuis pyyhkii? Mitä olet hommaillut?
- Otso.
Osto. kirjoitti:
No kuis pyyhkii? Mitä olet hommaillut?
tässä ihmeellistä.Tankilla piti käväistä kun tyhjyyttä poti..kyl autoilu on kallista
- Osto.
Otso. kirjoitti:
tässä ihmeellistä.Tankilla piti käväistä kun tyhjyyttä poti..kyl autoilu on kallista
idolsit katsomati?
- MuisQuu
Osto. kirjoitti:
idolsit katsomati?
Sä olet mun idoli:o)))))))
- Otso.
Osto. kirjoitti:
idolsit katsomati?
katsomatta, kun ei oikein kiinnosta. Vanhan toistoa, ulkomailta kopioitua krääsää. Keksisivät jotain uutta.
- Otso.
MuisQuu kirjoitti:
Sä olet mun idoli:o)))))))
meistä..Minä vai toi joku Osto. Kenties molemmatko??
- MuisQuu
Otso. kirjoitti:
meistä..Minä vai toi joku Osto. Kenties molemmatko??
Kun sinä..Otso..ihan outo otus...Ei Ken..ei tieskään...:o/...
- Otso.
MuisQuu kirjoitti:
Kun sinä..Otso..ihan outo otus...Ei Ken..ei tieskään...:o/...
tässä ikkunasta silmäilen..mut ei näy..ei. Pilvet edessä..tähdetkin hukassa...Minä otus outo vaan katselen.
- MuisQuu
Otso. kirjoitti:
tässä ikkunasta silmäilen..mut ei näy..ei. Pilvet edessä..tähdetkin hukassa...Minä otus outo vaan katselen.
ihan kamalan kaukana...pahus vie...Paha Quu...:o/...Outoa ei saisi katsotuttaa turhaan...
- outzak
Te nikittömät mut kuitenkin vakituista rekkaamatonta nikkiä käyttävät ootte vähän semmonen rajatapaus....:)))
Kiva, kun tulit mukkaan joukkoon tummaan!!:)))
- HYPERVOKKI
..sentäs ja sit laitoit..entäs nyt sitte?..mitä kertoisin.. koin metamorfoosin....ja sen sulle kerron.. noh paljon oon kyllä tänään tehnyt..
- outzak
Mun päivässä varmaan merkittävintä oli se et pääsin saunaan kuumeilun jälkeen...:))
Nyt on pehmeät aivot ja autuas olo....:))) - HYPERVOKKI
outzak kirjoitti:
Mun päivässä varmaan merkittävintä oli se et pääsin saunaan kuumeilun jälkeen...:))
Nyt on pehmeät aivot ja autuas olo....:)))..tyytymään kuumaan suihkuun tai sitten kylmään..hmm..sehän on hyvä että lopuks ainakin kylmä suihku vai??????
- outzak
HYPERVOKKI kirjoitti:
..tyytymään kuumaan suihkuun tai sitten kylmään..hmm..sehän on hyvä että lopuks ainakin kylmä suihku vai??????
et varsinkin miehille tekee toisinaan kylmä suihku ihan hyvää....jäähdyttää vähän kuumia tunteita...;)))
- HYPERVOKKI
outzak kirjoitti:
et varsinkin miehille tekee toisinaan kylmä suihku ihan hyvää....jäähdyttää vähän kuumia tunteita...;)))
..lähden suihkuun.
- outzak
HYPERVOKKI kirjoitti:
..lähden suihkuun.
liian kylmään suihkuun mene, ettet vallan kangistu....hypotermian kanssa ei ole leikkimistä!!;))
Verrattuna aiempiin aikoihin, meidän aikakauden ihmisillä on verrattomia ajansäästömenetelmiä.
Autolla säästää aikaa verrattuna hevoskärryihin.
Kännykällä säästää aikaa verrattuna siihen, että menisi juttelemaan toisen korvanjuureen (tai vanhan ajan puhelinkoppiin).
Sähköpostilla säästää aikaa vanhan ajan kirjeeseen ja etanapostiin verrattuna.
Arvioisin, että noista mainituista keksinnöistäkin kertynyt ajansäästö on useita vuosia jokaiselle niitä säännöllisesti käyttävälle ihmiselle. Eipä siis ihme, että kiire on loppunut. Huuhaa-palstaltakin?- outzak
kiire olis, valmiissa maailmassa!!!:)
- tähänkin
outzak kirjoitti:
kiire olis, valmiissa maailmassa!!!:)
ketjuun kiittämään.Saatte vähän lisää pisteitä.Ai niin kiitos Misu
- outzak
tähänkin kirjoitti:
ketjuun kiittämään.Saatte vähän lisää pisteitä.Ai niin kiitos Misu
No, kiva kun tulit kiittämään, vaikka en tiedäkään mistä.....
- heleskutti
pitkästi kaikenlaisia juttuja....uskaltanu alakaa lukkeenkaa...ois pian menny heela yön...ja tuuniinki jassaa mennä huomenaki....lomat lusittu hetkeks aikaa....mie muuta ossoo tähä....palaillaan :)))
- outzak
Säästähän täällä on enimmäkseen juteltu...;))
Vai painaa huomenissa työt päälle.. Mulla työttömällä ei sellaista vaivaa ole....:)
Levollista yötä ja voimia huomiselle työpäivälle!!:)) - heleskutti
outzak kirjoitti:
Säästähän täällä on enimmäkseen juteltu...;))
Vai painaa huomenissa työt päälle.. Mulla työttömällä ei sellaista vaivaa ole....:)
Levollista yötä ja voimia huomiselle työpäivälle!!:))levollista yötä sullekki....*huoh*olipaa ihanan huomaavaista.. ;))
- heleskutti
halua toimia
- heleskutti
ja sitte o milijuuna vastausta ko tökkii koko hoito ja takkuaa pahemman kerran.....kyllästyttää tää tämmönen meininki...ei vainkaan....sinnikko oon sen verta etten heti anna kyllä periks...perskamenttosliini sentää... :))
- outzak
sisua olla, että viestit tullee läpi!! Vaikka sitten väkisin!!:)) Tää huuhailu kasvattaa kärsivällisyyttä hyvin!!:)
- heleskutti
outzak kirjoitti:
sisua olla, että viestit tullee läpi!! Vaikka sitten väkisin!!:)) Tää huuhailu kasvattaa kärsivällisyyttä hyvin!!:)
kjäh!!
- suklaavanilja
munki tänne varmaa itteni tunkee;D
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969