Tää on niin qummaa..Tekee mieli kamalasti ja ihan yhtäaikaa lauantamakkaraa ja tummaa suklaata..Ja mä en edes pidä kyseisistä tuotteista...:o/...
En taida uskaltautua kauppaan tänään ollenkaan..(huih..).Tiedä mitä eksoottisia yhdistelmiä sieltä kotiini raahaisin..Mut tuota...oikeestaan olis kyl ihanaa maistaa etanoita mansikkahillolla...Okei...okei..mä sugellan tagas luolaani...hih...SÄ olet hippa...
Huoh..kaus.....
39
2720
Vastaukset
- *hippa*
sä olet raskaana:=)
- MuisQuu
En voi en millään voi olla...Mä olen jo äippä..Enkä ole edes nähnyt haikarasta vilaustagaan...:o/...
- *hippa*
MuisQuu kirjoitti:
En voi en millään voi olla...Mä olen jo äippä..Enkä ole edes nähnyt haikarasta vilaustagaan...:o/...
haikara tulee vasta 9kk. jälkeen, siiten näet;=)
- MuisQuu
*hippa* kirjoitti:
haikara tulee vasta 9kk. jälkeen, siiten näet;=)
Mä nään haigaran...Toivottavasti se on kattohaikara...kun mä olen jo niitä kaulushaikaroita
nähnyt..Hitsi...ei se haikara minulle tuu..Tulee mun duunikaverille...:o/... - *hippa*
MuisQuu kirjoitti:
Mä nään haigaran...Toivottavasti se on kattohaikara...kun mä olen jo niitä kaulushaikaroita
nähnyt..Hitsi...ei se haikara minulle tuu..Tulee mun duunikaverille...:o/...se on haikara nähdä, eipäilen kyllä että teillä on duunikaverin kanssa menny vähän systeemit sekasin:=)
- MuisQuu
*hippa* kirjoitti:
se on haikara nähdä, eipäilen kyllä että teillä on duunikaverin kanssa menny vähän systeemit sekasin:=)
Se mun duunigaverini odottaa ja mä sain ne gummat mielihalut..Hitsi...toivottavasti en aamupahoinvointeja...:o/...
- sitte menkat
tulos?
- MuisQuu
taas...mut ei ihan huomenna...:o)))..
- sulki
MuisQuu kirjoitti:
taas...mut ei ihan huomenna...:o)))..
merkki niiden alkamisesta, vai?
- MuisQuu
sulki kirjoitti:
merkki niiden alkamisesta, vai?
makeaan...Ainakin talviaikoina...Varma merkki:o))...
- aliisa
Aloin tässä mielessäni makusteleen tota yhdistelmää...kuvittelen lauantaimakkaraa paksun siivun jonka päälle sulatettu tummaa suklaata...tota noin,pakko sun on raskaana olla ...:O/
- MuisQuu
Saangs mä nyt iltatähtösen...??...Häväsen belottava ajatus...Vaiggas vauvat ongin tosi ihania..Hih...Kylläpäs isi ilahtuu uutisesta...huoh..jahka ensin vain löydän sellasen..isugin:o/...
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
Saangs mä nyt iltatähtösen...??...Häväsen belottava ajatus...Vaiggas vauvat ongin tosi ihania..Hih...Kylläpäs isi ilahtuu uutisesta...huoh..jahka ensin vain löydän sellasen..isugin:o/...
ei ole ongelma...muisteles nyt vaan...mutta kuulosti vaan niin oudoilta noi mielihalut,jotta väkisin tollaanen tuli mieleen...;O))
- MuisQuu
aliisa kirjoitti:
ei ole ongelma...muisteles nyt vaan...mutta kuulosti vaan niin oudoilta noi mielihalut,jotta väkisin tollaanen tuli mieleen...;O))
Se varamiesbalvelu...Ihan helppoahan se oligin..:o))..
- hupsutin
Mannavelli ja lenkkimakkara...mä oon ihan oikeesti syöny niitä yhtaikaa...ei hassumpaa. ;))
- MuisQuu
Oletkos kokeillut riisipuuroa ja lenkkimakkaraa...;o))...Suosittelen...
- aliisa
MuisQuu kirjoitti:
riisipuuro ja lenkkimakkaraa...;O)) En siis olekaan outo,jippiii...;O))
- hupsutin
MuisQuu kirjoitti:
kokeillu, vois olla melkein sama, mutta mannavelli on nopeempi keittää. Mä oon vähän tämmönen hättäinen ihminen.
- MuisQuu
hupsutin kirjoitti:
kokeillu, vois olla melkein sama, mutta mannavelli on nopeempi keittää. Mä oon vähän tämmönen hättäinen ihminen.
gogeiles niitä riisihiutaleita...Ne nobeita..Ja puurogin yllättävän hyvää:o)))...
nyt alkaa epäilyttää!!!
onko sulla ollut siveyspaituli tiukasti päällä?
noi mieliteot on sitä luokkaa, että ei kannata mennä kauppaan.. apteekkiin ehkä voisit mennä!
sieltä et sitten raahaa kotiin mitään eksoottisia troppeja- MuisQuu
(no on)...siveyspaituli bäällä...Sitäpaitsi...varmuudegsi hiugset tiugalla nutturalla...
Quules...en mä abteeggiin usgalla...siel on ygs gumma mies duunissa...Tiedä mitä se taas gegsii...pyytää viel gaffille tagahuoneeseen...:o/... MuisQuu kirjoitti:
(no on)...siveyspaituli bäällä...Sitäpaitsi...varmuudegsi hiugset tiugalla nutturalla...
Quules...en mä abteeggiin usgalla...siel on ygs gumma mies duunissa...Tiedä mitä se taas gegsii...pyytää viel gaffille tagahuoneeseen...:o/...eihän sua voi päästää minnekkään!
ajattelin ettäs olisit hakenut apteekista, risiiniöljyä..
sitä ihan vaan sen vuoksi että saat mahan toimimaan suklaan,lauantaimakkaran ja etanoiden popsimisen jälkeen!
takahuonekahvittelut on vaarallisia juttuja... kiristäs hiukan tiukemalle sitä nutturaa!- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
eihän sua voi päästää minnekkään!
ajattelin ettäs olisit hakenut apteekista, risiiniöljyä..
sitä ihan vaan sen vuoksi että saat mahan toimimaan suklaan,lauantaimakkaran ja etanoiden popsimisen jälkeen!
takahuonekahvittelut on vaarallisia juttuja... kiristäs hiukan tiukemalle sitä nutturaa!villahousujen lisägsi tälläydyn pitgään rohdingangaiseen görttimeggoon...Niih..eigöhän gummastuttavat mielihimoset lähde pois..
Pahus...sä tunnet mut niin hyvin..mut gun sattuu niin vahingos vaan sattuu...Paituligohelenttigansalaiset gun on vaan..;o)))... MuisQuu kirjoitti:
villahousujen lisägsi tälläydyn pitgään rohdingangaiseen görttimeggoon...Niih..eigöhän gummastuttavat mielihimoset lähde pois..
Pahus...sä tunnet mut niin hyvin..mut gun sattuu niin vahingos vaan sattuu...Paituligohelenttigansalaiset gun on vaan..;o)))...sattuu ihan kaikenlaista! katos nyt tänne....
juuh, nyt on nuttura tarpeeksi tiukalla ,koska silmät on sopivasti vinossa, ota särkylääke varuiksi!
rohdinkangaspaituli onkin vielä tekemättä, sellaisia tahtoo varmasti moni huuhaakansalainen!
katselin muuten aamulla eläinohjelmaa telkusta, sellaisista kaimaaneista... iuh! ne ei ollut yhtään mukavan näköisiä, kita amollaan odottivat viattomia kaloja putouksen alla kitaansa...
piti oikein peilistä katsoa onko minun kitani yhtä suuri ja terävähampainen... ei ollut ,ainakaan vielä!- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
sattuu ihan kaikenlaista! katos nyt tänne....
juuh, nyt on nuttura tarpeeksi tiukalla ,koska silmät on sopivasti vinossa, ota särkylääke varuiksi!
rohdinkangaspaituli onkin vielä tekemättä, sellaisia tahtoo varmasti moni huuhaakansalainen!
katselin muuten aamulla eläinohjelmaa telkusta, sellaisista kaimaaneista... iuh! ne ei ollut yhtään mukavan näköisiä, kita amollaan odottivat viattomia kaloja putouksen alla kitaansa...
piti oikein peilistä katsoa onko minun kitani yhtä suuri ja terävähampainen... ei ollut ,ainakaan vielä!me ollaangin erilaisia gaimaaneita...Ei ollangaan gitaisia...Ja tää gaimaani gieltäytyy suosiolla galoista;o)))
Heti ensimmäisen argipäivän goitteessa laitamme rohdingangaisen paitulituotannon käyntiin...Siitä tuleegin ehdoton hitti huuhisnaisten biirissä;o))))... MuisQuu kirjoitti:
me ollaangin erilaisia gaimaaneita...Ei ollangaan gitaisia...Ja tää gaimaani gieltäytyy suosiolla galoista;o)))
Heti ensimmäisen argipäivän goitteessa laitamme rohdingangaisen paitulituotannon käyntiin...Siitä tuleegin ehdoton hitti huuhisnaisten biirissä;o))))...huuhaalla on varmasti paljon naisia joille iskee kummallisa mielitekoja alvariinsa! ja miehiäkin.
rohdinpaituli estää sellaiset, koska kaikki ajatukset keskittyy, paitulin aiheuttamaan kutinaan ja kirvelyyn!
minä en kieltäydy kaloista mutta kieltäydyn olemaan kitainen... ne oli kuules kuistinen rumia!!!!! yhdellä toisin oli hieni vihreä kasvi pään päällä, niinkuin korituksena! kyllä kitaisetkin kaimaanit osaa tälläytyä!- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
huuhaalla on varmasti paljon naisia joille iskee kummallisa mielitekoja alvariinsa! ja miehiäkin.
rohdinpaituli estää sellaiset, koska kaikki ajatukset keskittyy, paitulin aiheuttamaan kutinaan ja kirvelyyn!
minä en kieltäydy kaloista mutta kieltäydyn olemaan kitainen... ne oli kuules kuistinen rumia!!!!! yhdellä toisin oli hieni vihreä kasvi pään päällä, niinkuin korituksena! kyllä kitaisetkin kaimaanit osaa tälläytyä!ja ihan bagostagin...jos rumia ovat...Mut ihan varmasti se tälläytyjä oli miekkonen...bullisteli niille rumille naisille...:o/...
Olet tosi oigiassa...Tää gutittaa ja girvelee ihan hirveesti...tää rohdingangainen gidutuspaggopaituli...Hitsi...nyt tarvitsen tummelia ja gunnon rasvurin:o/... MuisQuu kirjoitti:
ja ihan bagostagin...jos rumia ovat...Mut ihan varmasti se tälläytyjä oli miekkonen...bullisteli niille rumille naisille...:o/...
Olet tosi oigiassa...Tää gutittaa ja girvelee ihan hirveesti...tää rohdingangainen gidutuspaggopaituli...Hitsi...nyt tarvitsen tummelia ja gunnon rasvurin:o/...sua ei pitele rohdinpaitulikaan!!! rasvurin... et sinä sellaista tarvitse nyt! tummelia pintaan ihan itse...
miekkoskaimaani siis pullisteli! voit olla oikeassa! kitaisille torahampaisille naisille on aika uhkarohkeaa mennä pullistelemaan vaikka kuinka olis vihreä hieno kasvi koristuksena..
ja sinä, unohdat sen rasvaajan oitis!!!
olit tietty jo selaamassa keltaisia sivuja!- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
sua ei pitele rohdinpaitulikaan!!! rasvurin... et sinä sellaista tarvitse nyt! tummelia pintaan ihan itse...
miekkoskaimaani siis pullisteli! voit olla oikeassa! kitaisille torahampaisille naisille on aika uhkarohkeaa mennä pullistelemaan vaikka kuinka olis vihreä hieno kasvi koristuksena..
ja sinä, unohdat sen rasvaajan oitis!!!
olit tietty jo selaamassa keltaisia sivuja!Ihan nolo olo..Mä jäin kiinni ..(biilottelee keltaisia sivuja..)
Mä hilpasen lainaamaan Mansikilta utarevoidetta ja vaihdan guulumisia...hih..;o)))
Miesgaimaanit on todellisia uhgarohgeliggoja..Muut gatsos..se luonto...on joga gaimaaningin bullistelemaan ajaa...:o/... MuisQuu kirjoitti:
Ihan nolo olo..Mä jäin kiinni ..(biilottelee keltaisia sivuja..)
Mä hilpasen lainaamaan Mansikilta utarevoidetta ja vaihdan guulumisia...hih..;o)))
Miesgaimaanit on todellisia uhgarohgeliggoja..Muut gatsos..se luonto...on joga gaimaaningin bullistelemaan ajaa...:o/...se nyt varmasti niin? tulee mieleen juttu porsaasta jonka nälkä ajaa kotiin.. eikun routa! mutta niin se varmaan on kuten sanoit!
uhkarohkelikkoja ovat mieskaimaanit tosiaan, ottavat suuria riskejä saadakseen kitaisan naiskaimaanin huomion!
minun on poistuttava miettimään tätä asiaa mutta sitä ennen katson parhaaksi köyttää sinut siihen tuoliin! muuten saan kokoajan miettiä mihin sinä olet ajautunut rasvarin haku reissulla!
hyvää sunnuntaita!- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
se nyt varmasti niin? tulee mieleen juttu porsaasta jonka nälkä ajaa kotiin.. eikun routa! mutta niin se varmaan on kuten sanoit!
uhkarohkelikkoja ovat mieskaimaanit tosiaan, ottavat suuria riskejä saadakseen kitaisan naiskaimaanin huomion!
minun on poistuttava miettimään tätä asiaa mutta sitä ennen katson parhaaksi köyttää sinut siihen tuoliin! muuten saan kokoajan miettiä mihin sinä olet ajautunut rasvarin haku reissulla!
hyvää sunnuntaita!Vapaudenriistoa....Heti tagas....sä köytit mut tähän tuoliin liian lujaa...Ja hitsi oliks ihan baggo gäyttää bagsua manilangöyttä...Ihan hurjan vaigee näpytellä negulla näitä viestejä:o/...
- amaryllie
MuisQuu kirjoitti:
Vapaudenriistoa....Heti tagas....sä köytit mut tähän tuoliin liian lujaa...Ja hitsi oliks ihan baggo gäyttää bagsua manilangöyttä...Ihan hurjan vaigee näpytellä negulla näitä viestejä:o/...
...unohdin sut siihen sidottuna näin pitkäksi aikaa, oletkos oppinut kiltiksi etkä haaveile enään rasvareista?
hyvä on, päästän irti sut ,koska mun pitää mennä nyt päikkäreille...
nenäsi on ihan punainen..... olisit ollut naputtelematta tällä aikaa.. voi jestas sun kanssas! tummelia siihen nenäänkin!
- borofan
...kaupasta kannata lähteä ostamaan...
Vetelet kaapista vaan jauhoja suuhus,ajaa ihan samanasian ja on paljon halvempaa:))- MuisQuu
Ihan gamalasti guivuttaa...suuta...Hitsi...olet sä taitava...himongargoittaja...:o/...
- borofan
MuisQuu kirjoitti:
Ihan gamalasti guivuttaa...suuta...Hitsi...olet sä taitava...himongargoittaja...:o/...
...mä vaan ajattelin:)
- MuisQuu
borofan kirjoitti:
...mä vaan ajattelin:)
hän ajattelee...barasta...Tuota...jos nyt guitengan et ihan hirveesti ajattelis..mä voin gärsiä siitä tulevaisuudessa...En mä tahdo olla jauhot suussa...kauaakaan....
- borofan
MuisQuu kirjoitti:
hän ajattelee...barasta...Tuota...jos nyt guitengan et ihan hirveesti ajattelis..mä voin gärsiä siitä tulevaisuudessa...En mä tahdo olla jauhot suussa...kauaakaan....
...jo,joten nou hätä:)))
- MuisQuu
borofan kirjoitti:
...jo,joten nou hätä:)))
Oligin jo tugala olo...Giitos ja gumarrus..:o)))...
- MuisQuu
ja biibittävällä äänellä...Eiks Quulla saa olla uggoa...???..Quunuggoa...nyyyh...sniff...:o/...
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959