mitä se on?... Onko rakkaus joku urheilulaji?
Voiko liittyä johonkin esim paikalliseen rakkausseuraan? Ja jos oikein hyvin alkaa menestymään rakkauden kilpailuissa niin päätyköhän sitten maailmalle ammattilaiseksi?..
Ihan vaan tälläsiä olen mietiskellyt koko tämän sunnuntaisen aamun ja päivän. Näin uuden vuoden alussa sitä tahtoo ihminen kummasti uudistua ja hakeutua uusien harrasteiden pariin..;o))))
Rakkausvalmennus.....
67
3041
Vastaukset
- mikhaildenisov
.vastaan sust tulee ammattilainen.Niin se oli ainaki ennen,nykyäänhän ottaa amatööritkin rahaa
.......- MuisQuu
seuratessani kokosohvalta urheilua;o))
Juicekin lauloi rakkauden ammattilaisesta, vaan sitä jäin miettimään onkohan se kumminkin parempi olla ammattilainen kuin amatööri!
Kas kun ammattilaiset saa pitää paidan päällänsa ja amatöörit joutuu oleen paidatta. Viluhan paidatta talvella tulee, joten mää ainaskin haluun olla rakkauden ammatilainen, jos niin kus valita saa!
- uusiin
harrastuksiin olet aikonut hakeutua?
- MuisQuu
rakkausvalmennus kuulosti niin lupaavalle..mutta luulempa ettei meillä täällä maalla ole sellaista tyarjota...huoh..
Tahtoisin jazz tunneille..siis laulutunneille.
on verrattavissa mutapainiin...
rapatessa roiskuu jne.... eli urheilulaji se on, ja rankka sellainen
kunnon treeni on tärkeää- rankkaa fyysisesti
ja henkisesti.Pitää olla kova kunto joka saralla että menestyy.
- MuisQuu
asian aivan oikein...Mutapainia en olekkaan ennen viel harrastanut..Olisiko sinulla tietoa alkavista rakkaudenvalmennusmutapainikursseista alkaville harrastajille?...
rankkaa fyysisesti kirjoitti:
ja henkisesti.Pitää olla kova kunto joka saralla että menestyy.
muuta sano!!!
joskus tuntuu ettei mikään treeni riitä...
ilman sitä olisi kuitenkin aika tylsää ..MuisQuu kirjoitti:
asian aivan oikein...Mutapainia en olekkaan ennen viel harrastanut..Olisiko sinulla tietoa alkavista rakkaudenvalmennusmutapainikursseista alkaville harrastajille?...
nääääs!
rakkaudenvalmennusmutapainikurssi alkaa siellä teillä, heti kun saat ostettua kahluualtaan, täytettyä sen lämpöisellä mudalla ja kutsuttua sinne painimaan vaikka muutaman lenkkeilijän siitä lähistöltä...!!!
minä tulen vetämään kurssin!
olen täällä pitänyt muutaman kurssin ja se on kovin suosittu.
treenata voit kursittomina päivinä...lukemalla rakkausromaaneja, kurkkimalla rakastuneiden ihmisten eleitä ja nostelemalla painoja (jos sulla ei ole painoja, voit nostella pulloa tai perunapussia)- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
nääääs!
rakkaudenvalmennusmutapainikurssi alkaa siellä teillä, heti kun saat ostettua kahluualtaan, täytettyä sen lämpöisellä mudalla ja kutsuttua sinne painimaan vaikka muutaman lenkkeilijän siitä lähistöltä...!!!
minä tulen vetämään kurssin!
olen täällä pitänyt muutaman kurssin ja se on kovin suosittu.
treenata voit kursittomina päivinä...lukemalla rakkausromaaneja, kurkkimalla rakastuneiden ihmisten eleitä ja nostelemalla painoja (jos sulla ei ole painoja, voit nostella pulloa tai perunapussia)Eipä tässä muuta kuin uuden harrasteen pariin..Kovin on välineellistä tämäkin harrastus, mut kuulostaa niin hyvälle et panostan kunnolla lajiin..ja valmentajanakin maamme huippu nimi:o))))))..Tiedä vaikkas pääsisin maailmanmestaruustasolle saakka...
MuisQuu kirjoitti:
Eipä tässä muuta kuin uuden harrasteen pariin..Kovin on välineellistä tämäkin harrastus, mut kuulostaa niin hyvälle et panostan kunnolla lajiin..ja valmentajanakin maamme huippu nimi:o))))))..Tiedä vaikkas pääsisin maailmanmestaruustasolle saakka...
harraste on hyvä...kannatan treenin aloitusta jo tänään..huomenna kipaiset kaupasta kahluualtaan ja muut tarveaineet...
mestaruustaso on taattu, sen voin luvata jo tässä vaiheessa...
A.M.A RYLLIKSEN rakkausmutapainiharraste oy
pääsee vauhtiin ja tuottaa huipputulosta- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
harraste on hyvä...kannatan treenin aloitusta jo tänään..huomenna kipaiset kaupasta kahluualtaan ja muut tarveaineet...
mestaruustaso on taattu, sen voin luvata jo tässä vaiheessa...
A.M.A RYLLIKSEN rakkausmutapainiharraste oy
pääsee vauhtiin ja tuottaa huipputulostajoulupukinmuorinkasvoni vallan hymisevät innosta:o)))
Heti huomenissa kipittelen tarvekalukauppaan ja samana iltana on takapihallani treenisali valmiina...
Kyllä mua onnisti, kun pääsin noin nimekkääseen talliin valmennukseen....Mut hups..entäs se mun poliittinen urani..??? MuisQuu kirjoitti:
joulupukinmuorinkasvoni vallan hymisevät innosta:o)))
Heti huomenissa kipittelen tarvekalukauppaan ja samana iltana on takapihallani treenisali valmiina...
Kyllä mua onnisti, kun pääsin noin nimekkääseen talliin valmennukseen....Mut hups..entäs se mun poliittinen urani..???unohdin sen tässä valmennuksen tuoksinassa..
mitäs jos yhdistäisimme rakkausmutapainiharrasteen ja vaalikamppanjan!
quutamoinen kamppailee paikasta eduskunnassa mutapainialtaassa...vastapelurit rakkaustreenipainimutavastuksina,siinä kuules yhdistyy kaikki!!!
minä kun vielä kaupittelen väliajoilla paituleita niin koko homma on paremmin kuin hyvin!!!!! jessus ,että minä olen viisas tänään...ihan kivistää aivolohkoja- MuisQuu
amaryllie1 kirjoitti:
unohdin sen tässä valmennuksen tuoksinassa..
mitäs jos yhdistäisimme rakkausmutapainiharrasteen ja vaalikamppanjan!
quutamoinen kamppailee paikasta eduskunnassa mutapainialtaassa...vastapelurit rakkaustreenipainimutavastuksina,siinä kuules yhdistyy kaikki!!!
minä kun vielä kaupittelen väliajoilla paituleita niin koko homma on paremmin kuin hyvin!!!!! jessus ,että minä olen viisas tänään...ihan kivistää aivolohkojaoloen innoissani...Kaksikymmentäneljä tuntia vuorokaudessa täyttä mutapainia paikasta eduskuntaan...Enempää ei voi elämältä vaatiakkaan...
Quules..goutsi upotas nyt hetkeksi aivostosi mutaaltaaseen...Etsä tienny muta tekee hyvää hipiälle ja koko ihmiselle...Muuten nyt myös säästyy kosmetologeilla ja meikkauksissa juoksukin...ajatteles..hoituu samalla kauneudenhoitokin samalla...mutapainiskelulla. - amaryllie
MuisQuu kirjoitti:
oloen innoissani...Kaksikymmentäneljä tuntia vuorokaudessa täyttä mutapainia paikasta eduskuntaan...Enempää ei voi elämältä vaatiakkaan...
Quules..goutsi upotas nyt hetkeksi aivostosi mutaaltaaseen...Etsä tienny muta tekee hyvää hipiälle ja koko ihmiselle...Muuten nyt myös säästyy kosmetologeilla ja meikkauksissa juoksukin...ajatteles..hoituu samalla kauneudenhoitokin samalla...mutapainiskelulla.on siis omiaan myös kasvoille...uups!! rakkausmutapaini piti kirjoittamani..
pistäisköhän siitä veloittaa jotakin, on aika epäreilua että vastapelurit saa painin ohessa oheistuotteena oheisen kasvohoidon...minä tarvitsisin kyllä kasvojenkohotuksen...moni muukin kohotus olisi omiaan oheisena valmennuksen ohessa...joten taidan jättää paininnan sulle ja jatkan vain valmentajana!!!! oheisena ohessa olevana oliona - MuisQuu
amaryllie kirjoitti:
on siis omiaan myös kasvoille...uups!! rakkausmutapaini piti kirjoittamani..
pistäisköhän siitä veloittaa jotakin, on aika epäreilua että vastapelurit saa painin ohessa oheistuotteena oheisen kasvohoidon...minä tarvitsisin kyllä kasvojenkohotuksen...moni muukin kohotus olisi omiaan oheisena valmennuksen ohessa...joten taidan jättää paininnan sulle ja jatkan vain valmentajana!!!! oheisena ohessa olevana olionaRoolisi goutsina on niin näkyvä ja kattava, että ehdotankin ennen, kuin alamme voitokkaan turneemme ainakin kahden viikon korkeanpaikankohotusleiriä..kaikkine lisukkeineen:o))))
- Percule Hoirot
ja
siihen auttaa vain...
ei mikään!- MuisQuu
joskus ihan saat...mut siihen auttaa aika..kenelle sitä aikaa on annettu..
- Percule Hoirot
MuisQuu kirjoitti:
joskus ihan saat...mut siihen auttaa aika..kenelle sitä aikaa on annettu..
mutta
jos
aika kuluu
niin onko
aika kulunutta
sen jälkeen?
Rakkaus raatelee
sano mitä sanot!
Loppuun kuluneet
fraasitkin on
jo. - MuisQuu
Percule Hoirot kirjoitti:
mutta
jos
aika kuluu
niin onko
aika kulunutta
sen jälkeen?
Rakkaus raatelee
sano mitä sanot!
Loppuun kuluneet
fraasitkin on
jo.eläviä ihmisiä varten
on tuhlausta heittää
aikaa hukkaan ja
antaa rakkauden sattua ja korventaa
se on suloista sopua taas rakentaa
rakkaus ja kaipaus vie kynnetkin sormista
Ota aikalisä ja sano hänelle RAKAS. - Percule Hoirot
MuisQuu kirjoitti:
eläviä ihmisiä varten
on tuhlausta heittää
aikaa hukkaan ja
antaa rakkauden sattua ja korventaa
se on suloista sopua taas rakentaa
rakkaus ja kaipaus vie kynnetkin sormista
Ota aikalisä ja sano hänelle RAKAS.laulussaan
on
kirjaimet hoettu.
Luulen nyt vaan että
nimestään huolimatta
tämä valmennusketju
on huuhaata juu! - MuisQuu
laulussaan
on
kirjaimet hoettu.
Luulen nyt vaan että
nimestään huolimatta
tämä valmennusketju
on huuhaata juu!on aina mukana totuuden siemen..ehkei absoluuttinen totuus..(mitä se sitten onkin)..Mut usko pois huuhaan varjolla täyttä asiaa...;o))
- Percule Hoirot
MuisQuu kirjoitti:
on aina mukana totuuden siemen..ehkei absoluuttinen totuus..(mitä se sitten onkin)..Mut usko pois huuhaan varjolla täyttä asiaa...;o))
Huuhaalla totuus tiivistyy.
eikös se noin ollut? tai ainakin sinne päin :/ - MuisQuu
Huuhaalla totuus tiivistyy.
eikös se noin ollut? tai ainakin sinne päin :/Täytyy vain osata seiuloa jyvät akanoista..eli huomata se huuhaa jyvästä:o))
- Kylli.Kyllä
oisko Aulikki Oksasta?
*Jos rakastat kylmää kuuta,
esineitä, kirjojen kansia,
auton ovia, ihmisten kuorta,
en tule kanssasi meren rantaan
enkä piirrä kuvaasi hiekkaan...
.... jos rakastat liikaa kirjoja,
minä kysyn sinulta, miten käy minun,
kun tunnet minut kannesta kanteen.
Ja juoneni lakkaavat kiinostamasta
ja muistat ulkoa kaiken....
Jos rakastat pieniä tyttöjä,
pieniä tyttöjä, pieniä poikia,
koiria, mummoja, vanhojapiikoja,
salaattia ja sellerinjuurta,
lampaanpaistia, kevätaamuja,
kylmien asemien yksinäisiä miehiä,
minä tulen
sinun kanssasi meren rantaan
ja piirrän, piirrän kuvasi hiekkaan.- MuisQuu
nyt sitä goutsausta...Hyvälle kuulostaa ei ollenkaan hikiselle urheilusuoritukselle:o))))
- Kylli.Kyllä
MuisQuu kirjoitti:
nyt sitä goutsausta...Hyvälle kuulostaa ei ollenkaan hikiselle urheilusuoritukselle:o))))
Itselleni rakkauden suurimman hetken koin esikoiseni syntymän jälkeen kun suuressa hormoonimyrskyssäni menin eka kertaa sairaalan vessaan (ei kovin hempeä paikka, mutta Siellä Se Tapahtui) ja keskusradiosta tuli Maaritin laulamana seuraava kappale:
*Sä maailmaani katsot kummallista niin
ihmeitäsi etsien sä törmäät valheisiin
ja kaikki nuo valheet on juoni aikuisten
oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.
Harhaan sua mä ohjaan, teet itse valinnan
en tahdo tietäs kaventaa kun nään sun kasvavan.
Sulta opin paljon ja riittä kun muistat sen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.
Lainaa vain, lainaa vain.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain.
Toiveesi kannat maailmaan.
Ne murtuu kun törmäät ihmisiin.
Nuo muistoissaan kulkee ja tekee ahtaaksi maan.
Ei lapsuuttaan voi elää uudestaan.
Mä muistan kun synnyit,
tulit ja huusit niin.
Huudan vielä uudestaan öihin pimeisiin.
Mä toivon, että pärjäät yli yön ja huomiseen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.*
En tarkalleen tiedä, miten tämä asiaan liittyi. Minulle tais käydä niinkuin Esko Aholle, että liikutuin omista sanoistani :))) kikati - MuisQuu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Itselleni rakkauden suurimman hetken koin esikoiseni syntymän jälkeen kun suuressa hormoonimyrskyssäni menin eka kertaa sairaalan vessaan (ei kovin hempeä paikka, mutta Siellä Se Tapahtui) ja keskusradiosta tuli Maaritin laulamana seuraava kappale:
*Sä maailmaani katsot kummallista niin
ihmeitäsi etsien sä törmäät valheisiin
ja kaikki nuo valheet on juoni aikuisten
oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.
Harhaan sua mä ohjaan, teet itse valinnan
en tahdo tietäs kaventaa kun nään sun kasvavan.
Sulta opin paljon ja riittä kun muistat sen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.
Lainaa vain, lainaa vain.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain.
Toiveesi kannat maailmaan.
Ne murtuu kun törmäät ihmisiin.
Nuo muistoissaan kulkee ja tekee ahtaaksi maan.
Ei lapsuuttaan voi elää uudestaan.
Mä muistan kun synnyit,
tulit ja huusit niin.
Huudan vielä uudestaan öihin pimeisiin.
Mä toivon, että pärjäät yli yön ja huomiseen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetkisen.*
En tarkalleen tiedä, miten tämä asiaan liittyi. Minulle tais käydä niinkuin Esko Aholle, että liikutuin omista sanoistani :))) kikatitunnistan tunteesi leikiten...Olen kokenut vastaavaa...:o)
Muuten raskausaikoinani koin olevani hurjan naisellinen..kokonainen nainen..jopa haluttava nainen..HORMOONITKOHAN?
- ai jaaa.
varpunen. rakkaus ei ole urheilu-laji.
rakkaus on käsittämätön asia???
rakkaus käsittää paljon!!!
MUISQQQQQQQ LAITOIN TÄMÄN
VARPUNEN
http://rakkaus.tsv2k.net/pk.htm
TÄMÄKIN ON NIIN PIENTÄ .MITÄ ON RAKKAUS- MuisQuu
samoin kuin juoma,ruoka,..Rakkaus on lapsi,nainen,mies,eläimet,nuoret,aikuiset,vanhat..
Nälkää ja janoa
Hellyyttä ja hulluutta
Herkkyyttä ja kovuutta
Ikoa ja surua
Tyyntä ja myrskyä......ja baljon baljon muuta:o)) - mjurmeli
MuisQuu kirjoitti:
samoin kuin juoma,ruoka,..Rakkaus on lapsi,nainen,mies,eläimet,nuoret,aikuiset,vanhat..
Nälkää ja janoa
Hellyyttä ja hulluutta
Herkkyyttä ja kovuutta
Ikoa ja surua
Tyyntä ja myrskyä......ja baljon baljon muuta:o))Mutta ruokaa ja juomaa saa kaupasta,AITOA.
Rakkauttakin voi ostaa,HETKELLISTÄ.
Sehän ei ole aitoa.Mistä minäkin voisin löytää rakkautta,siis miehen suomaa rakkautta, kun sitä minäkin niin janoan.Yksin on paha olla,vaikka koko suku olis ympärillä ja kaapit pullollaan ruokaa ja juomaa,puhumattakaan vihreistä niityistä ja perhosista.En mä haluu halii ruohotupsuja ja pusia perhosia MÄÄÄÄ HALLLUUN MIEHEN! - MuisQuu
mjurmeli kirjoitti:
Mutta ruokaa ja juomaa saa kaupasta,AITOA.
Rakkauttakin voi ostaa,HETKELLISTÄ.
Sehän ei ole aitoa.Mistä minäkin voisin löytää rakkautta,siis miehen suomaa rakkautta, kun sitä minäkin niin janoan.Yksin on paha olla,vaikka koko suku olis ympärillä ja kaapit pullollaan ruokaa ja juomaa,puhumattakaan vihreistä niityistä ja perhosista.En mä haluu halii ruohotupsuja ja pusia perhosia MÄÄÄÄ HALLLUUN MIEHEN!et rallaus yhtä tärkeää kuin nuo,juomat sun muut..
Se ostettu rakkaus on huono termi, koska sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Jokaiselle on olemassa joku jossain..varmasti on..Sinullekkin oikea mies juuri nyt jossain..hän kaipaa oikeaa naista.. - MuisQuu
MuisQuu kirjoitti:
et rallaus yhtä tärkeää kuin nuo,juomat sun muut..
Se ostettu rakkaus on huono termi, koska sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Jokaiselle on olemassa joku jossain..varmasti on..Sinullekkin oikea mies juuri nyt jossain..hän kaipaa oikeaa naista..LL-kirjaimet pois yhdestä sanasta ja laita KK tilalle...sorry..tää on kohelo.:o/..
- mjurmeli
MuisQuu kirjoitti:
et rallaus yhtä tärkeää kuin nuo,juomat sun muut..
Jokaiselle on olemassa joku jossain..varmasti on..Sinullekkin oikea mies juuri nyt jossain..hän kaipaa oikeaa naista..Jos sitten voisit siellä eduskunnassa laittaa lakialoitteen,että meitä rakkauskaipuisia tosinaisia on tultava vastedes kotoa hakeen.Oisin oikeen mieluusti mukana vaikka millasessa rakkausmutapainivalmennusrykelmässä peruukilla tai ilman ,jos se tosimies tulis onkimaan mut edes sieltä, jos Quu ei saakaan sitä hakulakia läpi.
- MuisQuu
mjurmeli kirjoitti:
Jos sitten voisit siellä eduskunnassa laittaa lakialoitteen,että meitä rakkauskaipuisia tosinaisia on tultava vastedes kotoa hakeen.Oisin oikeen mieluusti mukana vaikka millasessa rakkausmutapainivalmennusrykelmässä peruukilla tai ilman ,jos se tosimies tulis onkimaan mut edes sieltä, jos Quu ei saakaan sitä hakulakia läpi.
ja sä voit tulla kampanjaan mukaan...et viittis mun mutapainitreenikaverikseni tulla..Otetaan muutama kiva könsikäs mutasaaviin ja eikös valityöskentely saa uusia ulottuvuuksia:o))
Quules..mihin Quu alkaa se hoituu tyylillä loppuun saakka..joten huoli pois...ja kohta on tasavallassamme..laki et jokainen rakkauskaipunen haetaan kotoa...:o))... - NIIN.
MuisQuu kirjoitti:
Nälkää ja janoa
Hellyyttä ja hulluutta
Herkkyyttä ja kovuutta
Ikoa ja surua
Tyyntä ja myrskyä......ja baljon baljon muuta:o))aivan oikein sanoit!!!!!!!!!!
laitan laulun
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs - MuisQuu
NIIN. kirjoitti:
aivan oikein sanoit!!!!!!!!!!
laitan laulun
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzsSiitä tulikin mieleen anteksi anto...ja anteeksi pyytäminen:o))
- aliisa
NIIN. kirjoitti:
aivan oikein sanoit!!!!!!!!!!
laitan laulun
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzsYötä kuuntelee ihan mielellään :)
- aliisa
käsitinkö oikein,että olet alkamassa rakkauden ammattilaiseksi ;O))
- MuisQuu
arveluttavalle...kun sen noin sanoo...:o/...
Palaan astille hetken kuluttua...mun äiti soittaa ja kohta olen kuullut koko suvun asiat....noin neljäsosa sukua käsittelemättä...huoh..
- yxtypy
Hän on opetellut rakastamaan
hän on vailla koulutusta.
Siksi arvostelijoissaan
aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee
mutta hän sen kestää kyllä.
Hän ei rakkautta tee
vaan pitää sitä yllä.
Onko väliä sen
hän minne menee yöksi
hän sai ammatiksi rakkauden
ja ei tee sitä työksi
Minkälaisen kohtalon
saa hyvä mies ja hyvä nainen
ihminen joka on
rakkauden ammattilainen :=))))- aliisa
tämä yksi niistä :))
- yxtypy
aliisa kirjoitti:
tämä yksi niistä :))
Juicen tuotanto on sitä parhaimmistoa. Melkein kaikki hänen laulujensa sanat osaan ulkoa. Sen verran tullut elämän varrella niitä laulettua, pojan säestäessä kitaralla :=)))
- aliisa
yxtypy kirjoitti:
Juicen tuotanto on sitä parhaimmistoa. Melkein kaikki hänen laulujensa sanat osaan ulkoa. Sen verran tullut elämän varrella niitä laulettua, pojan säestäessä kitaralla :=)))
ne on sen verran elämän läheisiä lauluja,että ne jääkin hyvin päähän...:)
- dokumentti tässä
yxtypy kirjoitti:
kerran niin se 15. yö kertoo krapulasta eikä siitä ketä rakastaa.Pienen ikäni olen laulanut kurkku suorassa rakkaalleni.Näin se elämä heittelee. =)
- SalainenM
yxtypy kirjoitti:
tämän julkkis poikasi. halusin mainita että hän on hyvä. muuta en paljasta.
- MuisQuu
surullinen ,koskettavankaru biisi...
- mennytvanhaquunuggo
rakkaus alkaa se on salaisuus.
Miksi rakkaus loppuu se on ---> ?- MuisQuu
noin vain lopukkaan...se on luulo vain:o))
- mennytvanhaquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
noin vain lopukkaan...se on luulo vain:o))
tosi rakkaus. Monilla vaan loppuu, siksi tuo miksi --->? Ei voi olla pelkkää luuloa.
- MuisQuu
mennytvanhaquunuggo kirjoitti:
tosi rakkaus. Monilla vaan loppuu, siksi tuo miksi --->? Ei voi olla pelkkää luuloa.
ota se pois..ole niin hyvä.On se sitä..Itseasiassa muistan jotain muuta...voisin käyttää sitä kysymysmerkkiä itse.
- mennytvanhaquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
ota se pois..ole niin hyvä.On se sitä..Itseasiassa muistan jotain muuta...voisin käyttää sitä kysymysmerkkiä itse.
et kai ottanut tuota henkilökohtaisesti, kysymys vaan yleisesti. Ehkä ei sopinut tähän keskusteluun *ottaa pois kysymysmerkin* sinulla lupa käyttää sitä jos niin tahdot.
- jokulainen
ja jätit Quun kaikkien nähden ja nyt koitat taas pahoittaa hänen mieltään ihme kysymyksillä.
Mene, jos olet mennäksesi ja jätä rauhaan tai tee sitten jotain oikeasti! - MuisQuu
et kai ottanut tuota henkilökohtaisesti, kysymys vaan yleisesti. Ehkä ei sopinut tähän keskusteluun *ottaa pois kysymysmerkin* sinulla lupa käyttää sitä jos niin tahdot.
mä unohdan usein ne kysymysmerkit...;o)))
- ryömi
jokulainen kirjoitti:
ja jätit Quun kaikkien nähden ja nyt koitat taas pahoittaa hänen mieltään ihme kysymyksillä.
Mene, jos olet mennäksesi ja jätä rauhaan tai tee sitten jotain oikeasti!esiin sieltä
- mennytvanhaquunuggo
jokulainen kirjoitti:
Mene, jos olet mennäksesi ja jätä rauhaan tai tee sitten jotain oikeasti!>jätit Quun kaikkien nähden< Näytä mustaa valkoisella missä olen jättänyt Quun kaikkien nähden? Sen kun teet menen ja myös pysyn pois!
- mennytvanhaquunuggo
ryömi kirjoitti:
esiin sieltä
minä sen tiesin kuka hän oli.
- olehyvä
>jätit Quun kaikkien nähden< Näytä mustaa valkoisella missä olen jättänyt Quun kaikkien nähden? Sen kun teet menen ja myös pysyn pois!
- mennytvanhaquunuggo
olehyvä kirjoitti:
en maininnut Quuta vaan jätin taakseni jotain muuta joka tarkoittaa uuden alkamista kun aika on.
Kun näköjään niin tahdotaan minun poistumistani täältä teen sen ettei tarvitse käskeä montaa kertaa.
Miksi Sola piiloudut? - MuisQuu
en maininnut Quuta vaan jätin taakseni jotain muuta joka tarkoittaa uuden alkamista kun aika on.
Kun näköjään niin tahdotaan minun poistumistani täältä teen sen ettei tarvitse käskeä montaa kertaa.
Miksi Sola piiloudut?Itse niin tahdot.
Solalta terveisiä...Hän ei ole nyt koneen vierellä.Tuo rekkaamattomalla nikillä kirjoittaminen on yleistä..ei kai se piiloutumista ole..eihän. - mennytvanhaquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
Itse niin tahdot.
Solalta terveisiä...Hän ei ole nyt koneen vierellä.Tuo rekkaamattomalla nikillä kirjoittaminen on yleistä..ei kai se piiloutumista ole..eihän.suorasanaisesti mennä, en itse tahtonut.
Asioideni ollessa nyt niin kuin ne ovat en valitettavasti voi olla omalla koneellani ja siksi tulin tänne.
Solalta pyydän anteeksi, olen hyvin pahoillani. - MuisQuu
suorasanaisesti mennä, en itse tahtonut.
Asioideni ollessa nyt niin kuin ne ovat en valitettavasti voi olla omalla koneellani ja siksi tulin tänne.
Solalta pyydän anteeksi, olen hyvin pahoillani.voi tosissaan pyytää pois huulta..jokaisella meillä on oma tahto:o)))..Kuka sua pyysi poistumaan?
- mennytvanhaquunuggo
MuisQuu kirjoitti:
Itse niin tahdot.
Solalta terveisiä...Hän ei ole nyt koneen vierellä.Tuo rekkaamattomalla nikillä kirjoittaminen on yleistä..ei kai se piiloutumista ole..eihän.nyt poistua tuli käsky. Hyvää yötä MuisQuu:)
- MuisQuu
nyt poistua tuli käsky. Hyvää yötä MuisQuu:)
muiskiss:o)
- Dj Pervo
Ketjuun sopiva juttu...
http://www.youtube.com/watch?v=XxBr1DiIPck- MuisQuu
just sopivaa tänne..Sä olet mahtava;o)))
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969