Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. Vai 50 km hiihtoa.. Onko niissäkin karsinnat nykyään?
    Katsotaan nyt jaksaako katsoa. Minulle kävi vähän köpelösti.. Kastelin itseni epähuomiossa likomäräksi ja tuntuu että vilustuin..
    Olisiko sinulla aikaa käydä tuomassa jotain lääkettä? Sinullahan pitäisi olla yrtit joka lähtöön..
    Olen täällä kotona Lemmenpesässä hernehauteen alla. Lapset kaatavat kuumaa mehua kurkkuuni..
  2. Härttinen... Juuri kun ehdin sinua kehua sähäkäksi asioiden hoitajaksi.
    Etsitään nyt sitten mutta minä vähän luulen että tästä on lähdettävä kenkäkauppaan.. Oi voi...

Katoppas! Onhan täällä tällaiset.. Alligaattorinnahkaa ja kultasomisteita. Jalkasi sirous pääsee tässä kengässä näyttävästi esiin.
    Vai että tennareissa.. Huh ja Höh!!

Laukkujakin näyttää olevan kuin pienessä laukkukaupassa.. Miten olisi tämä pieni ja siro iltalaukku.. Tai tuo toinen vähän isompi.
    Mitä sinä sinne sisään aiot laittaa? Se riippuu vähän siitäkin..

Onneksi meillä miehillä ei pukeutuminen ole aivan niin taiteellista ja pikkutarkkaa.
    Mutta jotain olen minäkin unohtaa.. Kunniamerkit!

Missäs laatikossa ne ovat..
    Tuollahan ne. Kaikkia en kyllä ala ripustaa ylleni, näyttäisin joulukuuselta sen jälkeen ja ryhtikin siitä jo kärsisi...