Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. Olisin niin mielelläni nähnyt sinut siinä merenneito-unelmassa... Tosin tuo vihreäsävyinen kultakimalleasu tuo varmasti esiin vartalosi kurvikkuuden vähintäinkin yhtä näyttävästi! Kyläkaupan koruosastolta siihen vielä sävyyn sopivat korvakorut, rannerenkaat ja smaragdikoristeinen tiara... jo huimaa ennenkö olen edes päässyt näkemäänkään..

Tiistai-illalla sitten nähdään kuka on valokuvaajien ykkössuosikki.. Kenellä on illan kaunein puku. Kysykööt minulta niin kerron ketä kamerat rakastavat..

Sekin selviää repeääkö rouva Jurppalan puku kesken pikkuleipäpöydän antimien napostelun..
    Tosin on tunnustettava että minunkin juhlapukuni saattaa ahdistaa vyötäröltä. Taidan laittaa ne ylipainohälyttimet ennen linnaan astumista kenkiini ihan varan vuoksi..
    Hyvää Yötä rakkaani.. ** mo-moisk!! (((***)))
    Muistutathan minua huomenna että soitan lapsenvahtiasiasta dingmanille. Olen tässä tohinassa unohtanut sen asian kokonaan.

Riana ja George.. Nyt unille.. Tonttu kurkkii ja vetää muistikirjaan pitkän miinuksen kun vielä kuikuilette jalkeilla tähän aikaan.. Mitä.. minullekkin.. Öh.. Taitaa se minullekkin viivan laittaa mutta aikuiset saavat vähän lyhyemmän viivan.
  2. .. tuli roihuilemaan..
    Tästä vaan varovasti kiivetään lumiportaita pitkin ylemmäs.. yhä ylemmäs.. vielä vaan...

Huh.. Tulipas siitä komea ja korkea torni.
    Katoppas vaan.. Isosaaren loistokin näkyy tuolta kaukaa.. Se missä olit kerran hauen kanssa mittelössä.

no niin.. Antakaas tikkuja.. Raaps!

Hienosti syttyi!