Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. Kiitän saamistani Huuhis-lehden numeroista. Jälleen sain todeta tekemisen ilon jäljen kautta koko lehden. Ikävä siis kuulla nyt että lehden ilmestyminen päättyy.
    Olisiko nyt vetoomuksesta mitään apua, että saisimme vielä lisää tätä sympaattista luettavaa??
    Edes pidemmällä aikavälillä..

Teidän

Yrjö Laatta
  2. . kovaa maata jalkojen alla..
    Kiitos taas Hujanen hyvästä lennosta, tuo loppukiepaus tosin otti vähän vatsasta. Lähti kana niinsanotusti vielä lentoon siellä..
    Rinsessa nukkuu aina vaan. Ei herännyt vaikka tehtiin niitä kieppejä. Perin sikeäuninen on hän.
    No, minä kannan hänet hernespetiin.. Olihan päivä raskas mutta niin antoisa!

Taidettiin tulla kuitenkin niin hiljaa että huvilan väki ei huomannut mitään. Ainakaan ketään ei näy.
    Suntti on käynyt laittamassa putkenpäät kiinni ja koneisto käydä hyristää. Olisikohan peräti jo lattia lämmin..?

Sisällä on hiljaista ja lattia lämpimän tuntuinen.
    Kas niin, nyt saat Tiana uinua tutussa petissä.

Parvelta kuuluu mutinaa ja paperin rahinaa.
    Siellähän lapset istuvat jalat ristissä ja kuuntelevat dingmanin satuja.. Kaikki siis hyvin.
    Vilkutan ja näytän käsillä että väsyttää..
    Nyt pujahdan vaivihkaa hernespetiin ja alan kiskoa unta...