Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. .. meni kiltisti emäntänsä viereen joten hänestä ei sinulle ole ryyppykaveriksi..
    Älä sitten aja ylinopeutta ettet pääse kamerakuviin.. Hyvää yötä Lapualaanen! t. Y.L.
  2. Olen Yrjö Laatta.

Tämä on perin harvinainen ja mieluisa tilanne.Joku lukijoista on niin kiinnostunut tarinasta että viitsii tehdä pitkän listan kysymyksiä asioiden tiimoilta.Hyvä!

Tarina on tosin kesken, kesken meno tarinaan voi aiheuttaa keskenmenon mutta otan riskin..

Ensinnäkin; Kukaan ei ole hukkunut,tuo rannassa räpiköinyt henkilö oli lentokapt. Hujanen.
    Hän seisoskeli aikansa kuluksi rannalla odotellen mikä on Yrjön seuraava käsky,komento tai pyyntö.
    Tri M:n karjaisu oli tarkoitettu hiljentämään metelin Lemmenpesässä,rinsessan huvilassa siis.
    Muuten tohtorin diagnosointi olisi häiriintynyt.

Tässä tarinassa on kolme eri rantaa:
    Rinsessan mantereella sijaitsevan huvilan ranta elikkä Itäranta.
    Sitten on Yrjön varsinaisen kotisaaren eli Kaunissaaren ranta jossa pikkudee teki laituria Yrjölle.
    Kolmas ranta on mantereella oleva pikkudeen maatilan ranta jossa lentokapt. Hujanen säilyttää Cessnaa väliajoilla.

Pikkudeehän oli Kaunissaaren rannalla laiturityömaalla.Hän putosi veteen kun Yrjön Cessna hänet syöksyllään pelotti.Pikkudee on hyvä uimari kuten kaikki järvien rannoilla asuvat yleensä ovat.Hän kiipesi takaisin laiturille ja jatkoi touhujaan.
    Hujanen lähti jonkinajan kuluttua viemään Cessnaa pikkudeen kotilaituriin.Hänellä ei ole hätää.

Ei me tarinan tekijät mielestämme olla mitenkään pimeitä.Tämä on ihan valoisaa toimintaa ja tarkoitettu sellaisille lukijoille jotka itsekin omaavat mielikuvitusta mielellään edes kotitarpeiksi.Tarina kun ei elä ellei lukija miellä lukemaansa kuvina mielessään.Jotta tämän kuvan luominen olisi helppoa sellaisellekkin jonka oma mielikuvitus on suppea,olemme yrittäneet pitää juonen riittävän helppona ja pääosin arkisiin asioihin perustuvana.Tietysti jokin re-inkarnaattori on ihan mielikuvitusta tai muokkausta jostain sci-fi-leffasta..
    Kaikki on kuitenkin siinä paikassa ja sillä hetkellä keksittyä,ei mitään kirjasta katsottua kopioimista.Minulla on ollut onni saada tähän mukaan hyviä kirjoittajia jotka vievät juonta hyvinkin yllätyksellisiin suuntiin.Lopputulos on sitten itsekunkin arvioitavissa.

Kiitos kiinnostuksesta!

Kunnioittaen Yrjö Laatta ja muut kirjoittajat