ketään menossa tänään seinänojelle kerholle??
tuli mieleen kysäistä nyt kun nousi sopivasti päähän ;)
seinäjoelle!!
17
548
Vastaukset
- Jussi
Mihinä soot?
- kännisä
moon ny lapualla kotona..pian lähären seinäjokia kohoren
kännisä kirjoitti:
moon ny lapualla kotona..pian lähären seinäjokia kohoren
.. meni kiltisti emäntänsä viereen joten hänestä ei sinulle ole ryyppykaveriksi..
Älä sitten aja ylinopeutta ettet pääse kamerakuviin.. Hyvää yötä Lapualaanen! t. Y.L.- kännisä
Y.Laatta kirjoitti:
.. meni kiltisti emäntänsä viereen joten hänestä ei sinulle ole ryyppykaveriksi..
Älä sitten aja ylinopeutta ettet pääse kamerakuviin.. Hyvää yötä Lapualaanen! t. Y.L.no voi hittolainen..en aja ylinopeutta enkä aja ollenkaa kun en oo oikein ajokunnossakaa;)
öitä öitä
- yksitypy
menossa tangomarkkinoille. Tavataanko siellä? :=))))
- Jussi
hyvin tilaa ny ku markinat loppuu jo liki kuukausi takaperi!
- yksitypy
Jussi kirjoitti:
hyvin tilaa ny ku markinat loppuu jo liki kuukausi takaperi!
ne jo loppunut? Minä vasta olisin tullut sinne niitä kuuntelemaan. No jos me voitais tango sitten kaksin tanssia. Minä voin laulaakin :=)))
- Jussi
yksitypy kirjoitti:
ne jo loppunut? Minä vasta olisin tullut sinne niitä kuuntelemaan. No jos me voitais tango sitten kaksin tanssia. Minä voin laulaakin :=)))
että kovat poijat EI tanssi.
Mutta minenoo kova ku sieltä oikiasta paikasta jotta mitässiinä,pannahan jalaalla koriasti.
Mikäs tanko valitahan? Kumpparsiitta? - yksitypy
Jussi kirjoitti:
että kovat poijat EI tanssi.
Mutta minenoo kova ku sieltä oikiasta paikasta jotta mitässiinä,pannahan jalaalla koriasti.
Mikäs tanko valitahan? Kumpparsiitta?mistä ne pohojanmaan miehet on kovvii, kun mää on sieltä syntynnä :=))))
Laitettaasko tuo Tanko merellä soi :=))) - Jussi
yksitypy kirjoitti:
mistä ne pohojanmaan miehet on kovvii, kun mää on sieltä syntynnä :=))))
Laitettaasko tuo Tanko merellä soi :=)))Mä nakkaan nuo saappahani tuonne nurkkahan jottei tuu turhan kipiää fröökynän varpahille jos niinku päälle sattuusin astohon..
Nysse alakaa sano valokuvaaja!
Tanko merellä soi.. .. soot tanssinu ennenki..
..ja laulanukki.. ..eipä muuta voi sanua ku jotta järievveit ja munista orian teit.. oho nyt tuli jo kiriootusvirhet.. - yksitypy
Jussi kirjoitti:
Mä nakkaan nuo saappahani tuonne nurkkahan jottei tuu turhan kipiää fröökynän varpahille jos niinku päälle sattuusin astohon..
Nysse alakaa sano valokuvaaja!
Tanko merellä soi.. .. soot tanssinu ennenki..
..ja laulanukki.. ..eipä muuta voi sanua ku jotta järievveit ja munista orian teit.. oho nyt tuli jo kiriootusvirhet..se puukko kans vähän ettäämmälle.
No niin.. soot hyvä viemähän myös.
Yks paha kirootusvirhe tuli.
Ei muniista orian teit, vaan musta :=)))))
No niin hyvä tulloo kuitenki :=))) - Jussi
yksitypy kirjoitti:
se puukko kans vähän ettäämmälle.
No niin.. soot hyvä viemähän myös.
Yks paha kirootusvirhe tuli.
Ei muniista orian teit, vaan musta :=)))))
No niin hyvä tulloo kuitenki :=)))puukkoo ollu soli jotaki aiva muuta.
Mentääskö välillä tuonne rantahan vähä niinku viilentämähän kuumaa oluamma,täs vähä trikoo hikoo kun on niin vientiä ollu!
Et sä aiva saman lakian lairasta oo lähteny sinne pohojoosehen ku et puhu siihellaihin samammoosesti ku mä.Mutta mitäs sen ovväliä.
voi helev.. ny mun setä tuloo tuolta.. Jussi kirjoitti:
puukkoo ollu soli jotaki aiva muuta.
Mentääskö välillä tuonne rantahan vähä niinku viilentämähän kuumaa oluamma,täs vähä trikoo hikoo kun on niin vientiä ollu!
Et sä aiva saman lakian lairasta oo lähteny sinne pohojoosehen ku et puhu siihellaihin samammoosesti ku mä.Mutta mitäs sen ovväliä.
voi helev.. ny mun setä tuloo tuolta.... täällä vaan pyörittää naisia ja oma emäntä on tietysti jätetty kotiin.Alappas kalppia kotias ja vähän sassiin sittenkin.
Aina pitää tuota jukuripäätä olla vahtimassa..- yksitypy
Jussi kirjoitti:
puukkoo ollu soli jotaki aiva muuta.
voi helev.. ny mun setä tuloo tuolta..siitä tulivuorikraaterin rannasta, joka onki osoittautunut nykyään meteoriitin aiheuttamaksi järveksi. Mutta nyt Jussi typy menöö unten maille ja tanssii sun kans unessa tulisen tankon, kun sulla sitä tankoa tuntuu olevan :=)))))
Hyvää yötä. - yksitypy
Y.Laatta kirjoitti:
.. täällä vaan pyörittää naisia ja oma emäntä on tietysti jätetty kotiin.Alappas kalppia kotias ja vähän sassiin sittenkin.
Aina pitää tuota jukuripäätä olla vahtimassa..Laatta Jussia moiti, kun meillä oli äsken niin hehkeät tankot menossa :=)))
Se on nyt tulossa kotiin emäännän viereen. Joskin väsyneenä mutta ah.. niin onnellisena.
Hyvää yötä Laatta. Voitais tutustua joskus lähemminkin :=))))) - Jussi
yksitypy kirjoitti:
siitä tulivuorikraaterin rannasta, joka onki osoittautunut nykyään meteoriitin aiheuttamaksi järveksi. Mutta nyt Jussi typy menöö unten maille ja tanssii sun kans unessa tulisen tankon, kun sulla sitä tankoa tuntuu olevan :=)))))
Hyvää yötä.Mun pitää vielä ajella vähämmatkaa etelämmä ennenkö oon kotonani.Mutta on toki vähinsä tuttua seutua mullekki se järverranta..
Äläny sitte niin tulisesti tanssi nottei lakana kärährä. yksitypy kirjoitti:
Laatta Jussia moiti, kun meillä oli äsken niin hehkeät tankot menossa :=)))
Se on nyt tulossa kotiin emäännän viereen. Joskin väsyneenä mutta ah.. niin onnellisena.
Hyvää yötä Laatta. Voitais tutustua joskus lähemminkin :=))))).. löydät Laattajärven rannalta.Asun siellä vaimoni ja kaksosten kanssa kelohuvilassa.
Soita ennenkö tulet. Hyvää yötä t. Y.L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441