Vapaa kuvaus

Olen Yrjö Laatta, afäärimies ja perheenisä Laattajärveltä, Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluvat vaimoni Tiana sekä lapset Riana ja George. Pyöritän yhdessä siskonpoikieni kanssa maahantuontiyritystä, Y.Laatta Ky, joka on erikoistunut kauko-idästä tuotaviin laatutuotteisiin. Lisäksi omistan vaimoni kanssa leipomon joka on nimeltään Laatan Limppu&Leivos. Tämän sivun omistan Zannalle, elämäni valolle, joka sammui liian aikaisin. Kuten myös Tianalle, jonka valo tuikahtelee aina kun alkaa hämärtää. Georgesta ja Rianasta nyt puhumattakaan. Lisäksi omistan tämän sivun kaikille ystävilleni jotka olen tavannut tällä foorumilla. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

373

1. Rakkaani.. niin pirteänä taas..
    Torkahdin iltasella tähän sohvaan päivän rasituksista voipuneena enkä huomannut lainkaan että luistimet jäivät kiinni jalkoihin. pitihän niitä heti sovittaa kun kerran uudet hankin.
    Mennään tänään iltapäivällä koeajolle..

Onko kukaan hakenut tämän päivän Laattajärven Sanomia.? Siinä voi olla kuva toissapäiväisestä kalansaaliista ynnä saalistajista.

Lihamureke ja muusi a'la Tiana.. se maistuisi kovasti hyvältä.. Johan tässä on jalkeilla jo oltukin ja nälkä alkaa kuristaa vatsanahkoja.
  2. No se muuttaa kaiken..
    Minä pyydän vaikkapa pikkudeetä toimittamaan sen kuumepulverin tänne ellet itse ehdi käymään.
    Kiitos vaan kovasti jo etukäteen.. Olet rehti ja sangen ystävällinen lääkärismies!

Täytyypä katsella niitä hiihdon karsintoja.
    Olisihan sensaatio jos Bugandian joukkue selvittäisi tiensä välieriin..

Kuulemiin vaan.. Älä jauha sormiasi kun jauhat niitä poronsarvia siellä..