Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
noin paljon tätä, tavallisten ihmisten tavallisista asioista käyvää keskustelua, niin miksi yleensäkään uskaltautua koko palstalle.
Tähän asti täällä on ollut hauska kirjoitella elämän eri tilanteista, ehkä joskus tulee aukaistua tuota omaa sisintä liiankin kanssa,mutta se on meidän jokaisen omaan arvioon perustuvaa, kuinka paljon itsestämme täällä kerromme.
Enkä ole ainakaan muista ihmisistä saanut selville sellaisia tietoja , joilla olisi jotain merkitystä.Enkä tiedä, mitä iloa minulle siitä olisi, jos tunnistaisin jonkun.
En kaipaa riitaa, keskusteluja kaipaisin enemmänkin.
Suurin osa meistä ihmisistä on ihan lainkuuliaista porukkaa.Niin live-elämässä kuin täälläkin, voi silloin tällöin törmätä epärehellisiin tyyppeihin.
Mutta, jos taskuvarkaita alkaisi pelätä, ei edes kauppaan uskaltaisi mennä. UGH.....
24.07.2005 07:50
siihen saako vieraissa juosta, jos rakkaus loppuu.Mutta näin vain tässä realistisessa elämässä ikävä kyllä käy, kun suhde kylmenee aletaan etsiä sille korviketta.
En ole mikään Matti Vanhanen-fani, mutta jos kaikki omat mokanikin olisi tuolla suurella iltapäivälehtien lööpeissä,,,,ei olisi hauskaa.
Enkä usko, että omia mokiasikaan haluaisit reviteltävän niissä.
23.07.2005 19:43
tiedämme rakastiko hän enää vaimoaan...niinkin voi käydä, että rakkaus loppuu.Ja eiköhän ihminen osaa erottaa työelämän tunne-elämästään jotenkuten.
Paha olla täydellinen.....
23.07.2005 18:45
turhanpäiväistä shoppailua. Jos tarvitsen jonkin asian menen kauppaan ja hankin sen.
Ei siihen yleensä kovin suurta määrää kauppoja tarvitse kiertää.
Niitä ihmettelen suuresti, jotka kiertävät kaupasta toiseen, hipelöivät vain tavaroita, eivätkä oste mitään.
Rasittavaa jos joutuu tällaisen ihmisen kauppareissulle mukaan...saattaa se olla mieskin eikä aina nainen.Kaupat vaan ovat vähän eriluokkaa...
23.07.2005 15:45
ei niinkään hömpötyksiin, mutta kulutusebn määrä ksasvaa rahanmäärän noustessa.
Saakohan kukaan säästöjä kertynään palkkatuloistaan????
23.07.2005 13:38
kolmisen viikkoa jäjlellä.En vielään ole aloittanut valmistelua, mutta kyllä nuo työasiat ovat alkaneet mielessä pyöriä.
Liian pitkä lomakin voi aiheuttee jonkinlaista ahdistuksen tapaista.Varsinkin kun joutuu sitä välillä yksin viettämään...niinkuin nyt
23.07.2005 13:35
sadepäivän pelastus...lisää moisia saiskos ..please
22.07.2005 14:05
kolme ovat
1.on olemassa tällä samalla planeetalla, eikä huitele kokoajan jossain muissa atmosfääreissä
2.murahtelun sijaan osaa sanoa pari viisasta sanaa välillä,,siis keskustelutaitoinen
3.mörköjen ja rosvojen uhatessa, osaa suojella minua,,,siis turvallinen.
+++++bonus hyvä suutelija...se on oikeestaan must
19.07.2005 08:35
eliyhden lempibändini kappale "Pettäväällä jäällä" soi mun kännyssäni...vaihtelen tuota soittoääntä ainakin puolen vuoden välein ja valitsen sen mielialan mukaan, mikä sattuu päällä olemaan..."yksi, jonka kanssa ei yksinäinen oo"-teema jatkuu vaan..:))))
19.07.2005 08:26
oli aika , jolloin tuo maallinen mammona näytteli todella suurta osaa elämässäni.Piti saada kaikki samat asiat kuin kavereillakin oli ja tunsi itsensä huonommaksi, jos näin ei ollut.
Nyt tuolla tavaralla ei tunnu olevan mitään merkitystä.Ei ne uudet hienot huonekalut paljoa auta, jos mieli on maassa ja elämän tasapaino hukassa.
No onhan se mukava käpertyä pehmeän sohvan syliin iltaisin,,,kumpa se oppisi vielä puhumaan ja pussaamaankin ...:))))
Vaihtaisin kyllä mielelläni pois vaikka tuon viime vuoden,,,,mutta auttaisikohan se asiaa,,,ei varmaankaan...
18.07.2005 10:02
kovin houkuttelevalta tuo vakipanona oleminen.Yhdenillanjuttukin tuntuu jotenkin tasa-arvoisemmalta, jos niitä nyt ei ala kovin tiuhaan olemaan.
Naisena en pystyisi moiseen suhteeseen,,,miehet varmaan helpommin, osaavat ottaa panon pelkkänä panona, jotkut , ei toki kaikki, en yleistä nyt miehiä.
13.07.2005 21:07
Raffaellon terassi...elävää musiikkia ja tupaten täynnä ihmisiä...kannattaa käydä tsekkaamassa.
Toinen on, jos jazzista pitää, Storyville, sielläkin on kesäisin terassi ja jos kauhea meno kiinnostaa, ja suomalainen musiikki niin Zetoriin sitten vain...hauskaa biletystä teille..:))))
13.07.2005 10:00
omaan käyttäytymismalliini...juoksen aina ensin karkuun....tai no aina ja aina..en minä nyt niin monta kertaa ole rakastunut.
Sitten jos toinen on tarpeeksi sinnikäs saattaa asiasta tullakkin jotain.
Kyllä se taitaa tuo pettymisen pelko tehdä tämmöistä höperöä ihmiselle.
Onnea uskaltautumisellesi.....
12.07.2005 13:17
minäkin muutaman päivän ajan, lapsi maalla kavereiden luona. Ajan tappamisessa hyvä konsti on avata tietokone...wau..mikä uusi idea...ja eikun sättiin tapaamaan erittäin "hauskoja" ja "omintakeisia" ihmisiä.
Takaan, että aika hurahtaa kuin siivillä ja sitten kun alkaa yököttää voi ottaa pienet päiväunet.
Siivoamisen riemun voit jättää siksi kunnes perhe tulee takaisin, kenelle muuten huutaisit naama punaisena...vai onko mun siivoustyylini jotenkin omituinen....
12.07.2005 08:02
sun Armanin pukusi ja taksikuljetuksesi.
Vaikka tuosta tasa-arvosta en paasaakaan sen verran itsenäinen olen, että kyllä kotio osaan omin avuinkin.
Ja puku jatkuvasti päällä edustaa minun mielestäni huonoa mielikuvitusta.
Naistentansseissa on kyllä monta rohkeaa naista joukossa, ainakin tuttavapiiriini kuulu sellaisia, jotka hakevat miestä kuin miestä tanssimaa jos ovat nähneet hänen käyvän lattialla.
Itse en naistentansseihin menisi kirveelläkään.
Ja jopa juopuneiden miesten kanssa juttelen ja juttelevat kaverinikin.Eritoten juttu saattaa jäädä lyhyeksi miehen puolelta, juopumuksesn syystä.
Liian vaativiakin naisia tunnen, mutta olkaa miehet tyytyväisiä jos niiden pauloihin, ette lankea.....
11.07.2005 21:01
voi soveltaa jokapaikkaan.
En ole feministi ja odotan tiettyjä, siis vanhanaikaisia roolimalleja ihmisiltä.
Tasa-arvo kuuluu minun mielestäni työn ja palkkauksen arvostamiseen, ei suhteiden luomiseen.
Kun mies kohtaa naisen ,tai toisinpäin, on kyseessä yleensä ihastumisen osoitus.Kyllä mielestäni nainenkin voi sen osoittaa, mutta itse en lähde katsekontaktia pitemmälle yrittämään.Kyseessähän voi olla pelkkä ujous...
Tanssista voi aina kieltäytyä olipa kyseessä mies tai nainen....
11.07.2005 20:43
ihmisenä odotan aina,että mies tekee aloitteen.
Iskemisen jaloa taitoa ei ole tullut opeteltua.
Kun tapasimme ex-mieheni kanssa metsässä, hän sanoi tienneensä heti, että tuossa on hänen tuleva vaimonsa.Minä en huomannut mitään erikoista koko touhussa.Läksin tapani mukaan karkuun....
Kummallinen tämä maailma......
11.07.2005 20:09
lapsi lähti kaverin mökille ja nyt en yksinäni kehtaa tuon sadettajan kanssa pelleillä.
Osasin olla ihan hyvin ihmisiksi...tällä kertaa..saas nähdä miten käy ens kerralla..:))))
11.07.2005 15:52
saaret on takuuvarma lomapäivän viettopaikka. Ne veneet ovat vaan niin tuhottoman täysiä joskus, osa ihmisistä saattaa jäädä rannalle. Mutta Isossa-Vasikkasaaressa on lapsillekkin puuhaa.
11.07.2005 15:12
haluaisin auton lisäksi myös sellaisen autokuskin...itse automerkillä ei niin väliä, mutta univormu kuskilla olla pitäisi.Koppalakki ja aina valmis...avaamaan auton oven...:)))))Hmmm...pitäisköhän alkaa lotota....
10.07.2005 23:30
8 / 13