Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo on totta :)
14.02.2012 22:03
sorry , mitäs mä sulle sit viestisin??
10.02.2012 19:42
Samaan kuulun minäkin eli JHL: ään .Mut töissä oli kahvihuoneessa ne lehet. Tossa linkki asias en osaa auttaa. Talvipäivät ois tahkolla sit sullakin.
10.02.2012 19:39
Nykyään puhutaan myös alaistaidoista. Tehyn tai superin lehdessä oli siitä juuri artikkeli ja muualtakin taisin lukea.
10.02.2012 19:31
Olen ollut onnekas yleensä pomot ovat antaneet täyden tukensa työskentelylleni. Olen saanut myönteistä palautetta , työskennellä omaa persoonaani käyttäen. Useamman työn antajan palveluksessa sama kokemus.
10.02.2012 19:15
Ihan noin tarkkaan en osaa laskea osuutta:)) Äitini isä oli venäläinen ja siitä ei lapsuudessani puhuttu. Isän kanssa asiasta aikuisena oli joskus puhe. Jos olis parempi kielipää opettelisin . Jokainen olkoon ylpeä geeneistään:))
10.02.2012 17:40
Muistaakseni hänellä oli sukulaisuus suhteita venäjälle, siks osas kieltä. Asunu siellä itsekin joskus. Jos tarkkoja ollaan venäläistä verta on myös äitini suvun puolelta . Ei se ihan pieleen mennyt:)))
10.02.2012 17:23
Yks kesä eksyttiin kesäloma matkalla ja sit jouduttiin Loviisaan. Käytiin siellä kirkossa , mulle tultiin tarjoo venäjän kielen tulkkausta. Joku rouvas henkilö siinä pihassa jo katseli melko tarkkaavaisesti. Käveli sitten perässä , oli kuulema varma et venäläinen oon. Tulihan siitä ihan mukava juttutuokio, mut suomen kielellä.))
10.02.2012 17:03
Terveisii sinne synnyin pitäjän naapuriin. Syksyllä viimeks Savonlinnassa käyty.
10.02.2012 16:49
Tällä kertaa työkaveri ja hänen puoliso. Yleensä joku ystävä/ tuttava kysäsee oltas lähössä tuutko mukaan. Useamman porukan kans oon ollu. Mukavia reissuja kaikki. Kävin just latuja tutkailee tulevaa lomaa varten. Itsellä nuo matkat on enempi ollu lähinnä kotimaassa, ja jokunen lyhyt risteily. Tällä kertaa ei hiihtotavat ihan kohtaa , siks pitää osata omatoimisesti hakea ladut myös kohteessa.
10.02.2012 16:34
Kyllä tuossa paljon elämän totuutta on . Hymy nous suupieleen :))
10.02.2012 15:08
Tunnen syvää myötätuntoa noista aamuheräämisistä. Sekalainen on systeemi meilläkin. Ei mitään pitempi aikaista ,kolme viikkoa ja sit taas uudet vuorot .
10.02.2012 15:00
Onhan se noinkin .Mut ei ole ihan niin suoraviivaista edetä suhteests toiseen. Kas kun asiaa koskettaa muitakin kuin itseä. Ketä milloinkin riippuu tilanteesta/suhteesta. Jokainen matka pitää kuitenkin käydä loppuunsa. Joskus kerrasta poikki toimii, joskus on pitempi projekti. Tosin en itse rupeaisi edes hyvinkään läheistä ihmistä neuvomaan erota. Ratkaisu on aina itse tehtävä.
09.02.2012 09:58
Tuntuu jollainlailla tutulta. Samojen ongelmien kans taidetaan painia monilla työpaikoilla. Ja nuo tuollaset työputket vetää kyl mehut kenestä tahansa. Nuo työvuorolistat ne on ikuisuus kysymyksiä, tuntuu joskus. Kolmen päivän vapaa täälläkin menossa. Leppoisia vapaita sulle:))
08.02.2012 18:45
Hillitöntä naurua täällä .Tuosta sun radio tarinasta tulee yks "sulho ehdokas" mieleen. Yksityiskohtia en viitsi laittaa. Mut se vääntö loppu hyvin lyhyeen:D
08.02.2012 18:32
Hyvä Tomppa ! Tuossa on oikee asenne. Oikein "dynamiittityttöjä" niinku yks pappa sano töissä. Paitsi suhun ei sovi toi tyttö.Nainen parhaasta päästä:DD Tästä on pakko taas ottaa kaikki irti:D
08.02.2012 18:01
Se tukena oleminen onkin hyvin vaativaa , joskus se tukijakin tarviis hengähdys taukoja. Kun tää elämän monikirjoisuus pakolta heijastuu ihmissuhteisiin . Kaikista eniten juuri siihen lähimpään. Ohikiitävää sitä minäkin toivon ja molemmille paljon tsemppiä .
08.02.2012 13:44
Voihan se tietysti puolisokin olla. Tarvii vaan sit miettiä onko helpompi sopeutua tilanteeseen , elää niillä eväillä mitä on. Joskus saattaa vaatia jopa jonkinlaista urautumista. Jos lopputulos näin on jotakuinkin molempia osapuolia tyydyttävä, onko kuitenkin paras vaihtoehto??Normi arjen sietäminen taitaa olla se pointti näissä ihmissuhde kuvioissa:)) Toisaalta silloinhan kaikki on hyvin:))
08.02.2012 13:15
Tuohon aamukahvin rauhalliseen hetkeen yhdyn täydestä sydämestä:)) Mikään ei ärsytä niin paljon, kun tuskin on silmänsä auki saanut niin alkaa jumalaton pölötys.
Taidan muutenkin olla ihmistyyppi joka tarvitsee aika ajoin oman rauhan , aamulla se erityisesti korostuu. Tosin olen kehittänyt itseäni pakkotilanteissa olemaan sosiaalisempi aamuisin;)
08.02.2012 12:16
Terve itsekkyys on lisääntynyt. Ei kuuluu sanastoon useammin kuin ennen. Vapaa-aika menee pitkälti harrastuksiin, omien mieltymysten ja jaksamisen mukaan.
Olen luovuttanut hyödyttömön taistelun tuulimyllyjä vastaan. Käytän energiani mielummin johonkin muuhuun, kuin sellaiseen jonka muuttuminen on hyvin epätodennäköistä.
08.02.2012 11:15
8 / 19