Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

79

1. Viinahuuto

Tilasimme noin 1.5 viikkoa aikaa Viinahuudosta noin 550 € rahat meni ja juomat eivät ole saapuneet olemme useat viestit
    Alkoholijuomat
    5
    330
  2. Näin

Olen seurustellut kolme vuotta ja minun mieheni aina vain väsynyt ja seksi alkoi heti kaatumaan kun olimme olleet kolmek
    Haluttomuus
    8
    1356
  3. Heissan Miehet

Nyt miehet järki kauniiseen käteen ja vain yksi nainen kerralla.Ei voi olla tälleen Suomessa..Jossain ulkomailla tämmäne
    Rakkaus ja rakastaminen
    4
    408
  4. Hellou Miehet ja Naiset

Moikka hyvät ihmiset..Mikä buumi kun miehet aina pettää tai jättää ja aina ensimmäiseksi kaikki naiset raskaaksi.Taikka
    Rakkaus ja rakastaminen
    17
    761
  5. Moikka

Heissan eipä ole viellä treffejä tehty???
    Parisuhde
    0
    320
  6. Nyt ongelma

Ketä voi auttaa Kyllitytöä!!Olen viidenlapsen äiti ja olen ollut aikoinani naimisissa ja olen eronnut.Mulla mies ystävä
    Parisuhde
    6
    656
  7. Auttakai

Hellou kaikki...Mitä neuvoisitte olen viidenlapsen äiti ja mies ystävä joka asuu omassa asunossaan.Mulla avioliitosta ko
    Kaukosuhteet
    15
    1834
  8. Miksi

Haluisin tietää miksi mieheni aina vain on väsynyt ja haluton?Minussako vika vai miehessäni?
    Parisuhde
    4
    461
  9. Neuvoja odottelen

Miten joku voisi neuvoa minua?Olen erossa asunut jo neljä vuotta ja minulla exän kanssa kolme yhteistä lasta lapset asuv
    Avioero
    19
    2695
  10. Neuvoja odotan

Mitä teen kun mieheni ei tee koti hommia ja istuu ja katselee televisiota?Itse nukun sohvalla ja nekään hommat ei kiinos
    Parisuhde
    3
    543
  11. Mitä teen kun mies ei ymmärrä

Mitä teen kun miesystäväni ei puhu asioista vaan kiertelee ja kartelee
    Parisuhde
    3
    727