Vapaa kuvaus

Ajattelee liikaa ääneen. Suosikkibändit/artistit: AC/DC... jne Vapaa-aikanani: lenkkeily, koiran kanssa löhöily ja heppojen hoitaminen Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: jonnekkin kauas... Katson tv:stä mieluiten: CSI, House Kotieläimet: koira ja hepo En pidä: kiireestä ja marmattajista Ruoka & juoma: tuplana Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

3

Kommenttia

40

1. Meillä on myös eräs tuttava pariskunta joista miehen olemme tunteneet kauemmin ja nyt hänellä on nais ystävä joka on meitä muita viisi vuotta nuorempi. Hän suhtautuu minun ja oman miehensä väleihin epäilevästi vaikka olen useasti selittänyt että olemme olleet ystäviä jo kaaaaaaaauan. Noh, tämä siis johtunee siitä että tämä typy on ilmeisen epävarma suhteestaan. liekö taustalle joitain pettymyksiä. itse en ole tehnyt asialle sen enempää kun vakuuttanut toimintaani ja suhdettani omaan mieheen rikkaana ja ihanana, vannonut uskollisuutta.

Muista vaan että kaikki EI VAAN VOI tulla toimeen keskenään. Sille ei voi minkään. Perhettä emme voi valita, puolisin ja ystävät voimme.
  2. 1. Ikäsi? -22

2. Siviilisääty? -avoliitossa

3. Ammatti? -palvelualalla

4. Hiustenväri nyt? -tummapunainen

5. Hiusten pituus nyt? -pitkät

6. Paljonko kello on nyt? -23.15

7. Mitä ajattelet nyt? -saunaa

8. Mitä sinulla on päälläsi nyt? (myös alusasut) -t-paita ja sukat

9. Mitä sinulla oli päälläsi eilen töissä? (myös alusasut) -"uniformu", sukat ja rintsikat

10. Oletko hyvä rakastaja? -niin on sanottu

11. Milloin menetit neitsyytesi? -16vuotiaana

12. Oletko bi-henkinen? -olen

13. Monta seksikumppania sinulla on ollut? -12

14. Lempiasentosi? -dog tai sylikkäin en osaa päättää =)

15. Millälailla laukeat? -äänekkäästi

16. Mitä olet viimeksi oppinut seksissä? -kännissä se on ihan vitun hauskaa =)

17. Mitä et ole kehdannut pyytää seksissä? ---

18. Käytätkö aina pikkuhousuja? -en. jos minulla on hame ei ole pikkuhousuja

19. Missä haluaisit sekstailla? -sovituskopissa

20. Mistä et pidä? ---

21. Kuinka usein harrastat seksiä? -3-5kertaa viikossa

22. Mitä sanoja käytät seksistä? -panna, köyriä tai ihan vaan seksi

23. Millä nimellä kutsut miehen penistä? -mulkku

24. Sheivaatko? -kyllä

25. Miten teet aloitteen? (tutulle miehelle) -suutelen ja koskettelen suuntaa antavasti

26. Koska viimeksi annoit pakit? -noin viikko sitten

27. Oletko himoinnut ystäväsi puolisoa? -olen ja olen myös ottanut

28. Mikä on miehen yläikäraja ja entä alaikäraja? -35-17

29. Saako miehiä tai naisia kierrättää? -ei

30. Oletko kokeillut ryhmä seksiä? -kyllä

31. Haaveiletko siitä? -en enää

32. Harrastatko peppuseksiä? -en

33. Milloin menetit peppuneitsyyden? ---

34. Pidätkö suihinotosta? -KYLLÄ

35. Annatko laueta suuhun? -kyllä

36. Annatko laueta naamalle? -kyllä

37. Nieletkö spermat? -kyllä

38. Härskeintä mitä sinulle on sanottu? -pierase huora!! =) heh mikä kenestäkin on härskiä??

39. Rivointa mitä olet tehnyt? -hmm...

40. Mitä rivoa haluisit tehdä? -ööö...

41. Puhutko tuhmia sekstailessa, mitä? -puhun jos puhutelleen muutoin en tunne moiseen tarvetta

42. Oletko sekstaillut tuntemattoman miehen kanssa rajusti? -olen

43. Onko sinulla fantasiaa jonka haluat toteuttaa? -on

44. Mikä kiihottaa sinua? -kovat otteet

45. Kerro fetisseistäsi? -paha poika fetissi miehessä pitää olla särmää tai sitten ihan ääripää eli kiltti naapurin poika, NAM

46. Onko koolla väliä? -ei jos tietää miten sitä käytetään

47. Millaista kyrpää haluaisit? -paksua ja suonikasta

48. Paras kyrpä näistä: 15/4 18/4 22/5 -22/5

49. Mitä haluaisit vielä paljastaa? -itseni =)

50. Panettaako? -ei suuremmin

51. Naidaanko? =) -nyt vai heti??
  3. itse en tiedä tuosta vaatimisesta mitään. tai siis onko siinä nyt mitään järkeä että nainen makaa sohvalla ison jäätelöannoksen kanssa ja patistaa miestä esim punttikselle. sitten on suhteita joissa ulkonäkö ei merkkaa. itse olen miestäni 2cm pidempi ja painan 10kg enemmän. minä olen laiska tekemään kuntoni eteen mitään ylimääräistä minun on hyvä olla näin. mutta ulkonäkö ei ole tullut puheeksi koskaan. tai siis kerran kun otettiin matka kuvia niin mies meni siesomaan yhtä rappua ylemmäs... =) pakottaminen ja vaatiminen on sama kun toisen muuttaminen ja onko sitten enää syytä ollakkaan yhdessä??