Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
leami
profiilit
leami
leami
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Postissa voi olla tärkeitä viestejä, miksi ei niitä saa ulos ???
12.11.2013 19:24
Oksettaa kulkea oman taloyhtiön pihalla, kun se on täynnä luvattomien läpikulkijoiden koirien paskaa. Koiria kulkee jopa irrallaan. Pihalla on läpikulku kielletty: kyltein kerrottu ja nauhoittava kameravalvonta ! Miksi vielä maksaisimme tästä koirapuistosta ? Varsinkin illan pimeydessä ilmestyy tosiaankin sellaisia "kilonkokoisia" kasoja pihaan. Kameran nauhalta voimme katsoa, ketkä nämä ääliöt ovat. Heille voisi joku tämän kertoa, kun lukutaitoa ei tunnu olevan. Jatkotoimenpiteistä en vielä tiedä. Tämä tapahtuu Helsingin Itäkeskuksessa.
08.04.2010 13:52
Hyvä muistutus. Olin juuri ystävää hautaan saattamassa . Itse taas koin suunnatonta lämpöä ja hellyyttä viime viikolla, olen siis vahvasti elossa !! Kiitos siitä, ihana mies.
09.09.2009 18:31
Moukkia on kaikkialla ja vika on tosiaan korvien välissä. Käytöstapoja ei ole ollenkaan. Suusta pääsee sammakoita paikasta riippumatta. Töissä tämä on tosi kiusallista, pakko kuunnella jonkin verran. Onneksi ystävänsä saa jokainen vapaasti valita.
02.05.2009 09:54
Ainakin naisilla tämä toimii, olen kokenut itse. Kun paino alenee, tissit pienenevät, koska rasva vähenee. Samoin salilla rintalihasten treenaus ja treenaus yleensä kiinteyttää ja pienentää tissejä. Miehille on olemassa myös leikkaus, jolla rinnat pienennetään.
19.04.2009 09:45
Kiinteytyminen vaatii kovaa ja pitkäaikaista työtä, esim. 1 vuosi. Oletko valmis sitoutumaan ?
Omalla salillani omaohjaaja laatii kaikille uusille (jäsenille) henkilökohtaisen kunto-ohjelman. Se on tehokas ja turvallinen. En ryhtyisi itse repimään, voi tulla enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Itse olen ao. ohjelmilla treenannut yli vuoden ja se tehoaa ! Pyydä apua asiantuntijalta.
28.03.2009 10:39
Olen käynyt nousujohteisesti 3 eritasoisessa spinningryhmässä vuoden. Aloitin alkeista. Siinä ohjaaja kertoi tarkkaan säädöt jne. Säädä pituutesi mukaan, kokeile, mikä on hyvä. Itse pidin alussa satulan ja tangon liian kaukana toisistaan.Se teki kipuja (pituuteni 164 cm). Pidä tanko tarpeeksi korkealla, se keventää ajoa !
Vastukset musiikin mukaan, ohjaaja ja korvat kertovat. Älä laita liikaa, mutta niin, että et keinu puolelta toiselle. Ajo tuntuu tukevalta.
Varusteet: itse poljin fittnestossuilla, oli hyvät ja edulliset. Satulaan voit ostaa oman pehmusteen esim. pyöräilykaupasta. Itse sain siitä avun.
Totut ajanmittaan rasitukseen, kuuntele kehoasi.
08.02.2009 11:04
Mihin aikasi sitten kuluu ? Päivittäinen liikunta on lähtökohta aina, tapa vaihtelee. Sun täytyy asettaa asiat tärkeysjärjestykseen: kohennatko kuntoasi ja terveyttäsi vai mikä on se toinen/toiset tärkeämmät asiat ? Kukaan ei tee töitäkään kellon ympäri. Onko lastenhoito ongelma ? Voitko delegoida jotain toisille ? Suunnittele uudestaan ajankäyttösi. Kävele/pyöräile työmatkoja, käytä portaita hissin sijasta.
03.02.2009 16:20
Mulla myös CD/DVD-asema oikuttelee: levykelkka aukeilee yksinään ja kone pyytää varmuuskopioimaan. Tehty kyllä aika äskettäin.
Lisäksi varmuuskopioinnissa kone ei aina hyväksy DVD-levyä, sanoo "levyvirheeksi". Kaikki levyt ovat samasta erästä ja avaamattomasta paketista. Osan hyväksyy varmuuskopioinnissa, osaa ei. Sama CD-levyillä. Olisiko vika Norton 360:ssa ??
Levyasema toistaa moitteettomasti ja muut aiheet myös tallentaa. Varmuuskopioinnissa on ollut vikaa.
01.02.2009 11:09
Sinä tiivistit tämän asian timantiksi. Juuri tuota minäkin tarkoitin. Jos joku ei huomaa, ei ole niin tarkoitettukaan.
24.01.2009 15:33
Sisäinen taipumus erottua joko on tai ei. Minäkään en halua sulautua "tapettiin". Sisäinen palo huomataan, jos sitä ei nimenomaan halua peitellä. Miksi haluaisikaan ?
Tämä koskee niin henkisiä kuin fyysisiä ominaisuuksia. Teeskentely ei auta, aito tunnistetaan kyllä. Pidä oma linjasi.
24.01.2009 11:21
Kuuntelen usein Ylen Radio Suomea, vaikka sieltä tuleekin lähes aina urheiluselostusta tai -tuloksia ! Miksi ?? Paras toimittaja on Jari Mäkäräinen: aina sivistynyt, miellyttävä ja mahtavat taustatiedot musiikista.
10.01.2009 17:27
Peten urakehitys ei kaadu masinoituun joukkoäänestykseen häntä vastaan. Hän on kansainvälistä tähtiainesta, toisin kuin muut. Häntä voi myös keikalla katsoa.
08.12.2008 09:26
Osuvasti sanottu. Mitä mieltä on tosiaan tuijottaa moista.Itsenäisyytemme on paljon arvokkaampi asia.
03.12.2008 13:06
Kahvista olen juuri samaa mieltä.
Halpis kelpaa hyvin, ei ole eroa yleensä. Jos joku tuote on tarjouksessa, kokeilen. Esim. juustoissa tarjous-Arla voittaa Valion.
Periaatteessa ostan aina halpoja perustarvikkeita,jotka jatkojalostan itse: lohifile, broileri, kasvikset. Herkullista ja terveellistä !
02.12.2008 17:05
Kai tosiaankin provosoit ? Muuten haluaisin kyllä tietää, missä olet töissä, että tiedän välttää ko. yrityksen palveluita.
30.11.2008 15:40
on ainakin Ilpon ruokaan sekoitettu tekstistä päätellen. Vanhuus on vaarallinen ?
25.11.2008 21:54
Kaikkea ei tosiaan saa analysoida kuoliaaksi !
Laita itsesi rohkeasti likoon. Riskinä on vain kolhu itsetunnolle, ei sen pahempaa. Elämä on sellaista, kolhuitta ei selviä kukaan.
23.11.2008 15:00
1 / 1