Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jounirj
profiilit
jounirj
jounirj
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
487
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun pieni vaiva, saat pitää vanhat kilvet yms.
Itse kävin Tapiolan maistraatissa lokakuussa, vei noin 3 min ja uusi ote tuli postissa 2 pv:n päästä.
23.02.2008 10:43
kun asuisi hintojen suhteen oikeassa maassa
http://www.boattrader.com/listing/2005-Bayliner-2005-288-Cruiser-91620254
halvempikin löytyi, vm 2007 69000$
Itsellä ollut 2 beikkaria
21.02.2008 17:56
ne jotka saavat niitä aiheetomasti
21.02.2008 17:12
maksanut, enkä makssa.
21.02.2008 17:10
ei sitten ole jeesustelua, mutta vetarihan on syytä ottaa talveksi pois jo senkin takia että saa nipat voideltua (volvo on syytä ottaa muuten vaan talvisäilöön, ei nippoja). Irtoaa siis nopeasti omistajaltakin saati sitten idän pojilta.
Paljekumi kun pitäisi vaihtaa kuitenkin joka toinen vuosi niin homma kannttaa tehdä siis jo syksyllä.
On siihen mukavampi vaihtaa ojlytkin lämpimässä.
Yksi veneilevä ystävänikin sanoi, jenkkibuumin ollessa parhaimmillaan -80 lopussa, että ompas nuo jenkit huonoja kun niistä hajoaa perät, heidänkin kerhossa lähes kaikista oli kuulemma talvella perä pois......olen havainnut että laatu on siis parantunut, sillä nykyään perät odottavat noutajaansa paikallaan.......kesää odotellen
11.02.2008 18:43
varoa ensikesänä tuota lausahdusta.........
Esim puoliliukuvat ollessaan vauhdissa
eivät juurikaan siedä henkilöstön siirtymistä sivusuunnassa etteikö aluksen suunta muuttuisi. Näin tapahtuu varmasti.
...sillä en ole tuota ehtinyt varoa 11 vuoden aikana kun olen Marino 9000:llani ajellut.
Tuon kun on voinut hyvinkin jättää ohjaamatta kun käynyt jotain hakemassa toiselta laidalta takanurkasta, edellyttäen että joku on sillä välin hoitanut tähystyksen. Se kun menne pitkiäkin matkoja suoraan mihinkään koskematta. Hyvä siis että kerroit, en varmaan uskalla likkuua veneessä enää laidalta toiselle.
Vai olisiko kuitenkin kysessä peräsimen muoto, olen kyllä kuullut että akselivetoisessa, missä on "litteä" ohut peräsin, ei uskalla edes ruorista päästää ettei heti ole pokittain.
11.02.2008 18:29
itse olen käyttänyt Kovec nimistä firmaa Lauttasaaressa ja ollut tyytyväinen ostoksiini. Viestistä ei käynyt ilmi mihin päin niitä mattoja kaipaat, tämä siis HKI.
Mattofirmoissa on se hyvä puoli että niistä löytyy jos jonkinmoista "hukkapalaa" mistä rittää hyvinkin veneen lattiaan, myös lämpimiä versioita. Itse hankin viimeksi paksua lämmintä villapohjaista mattoa edullisesti, valmiiksi leikattuna ja valmikksi kantattuna.
Kannattaa kysyä.
11.02.2008 18:16
Normaali kosteusmittari käy. Vertaa jonkun kuivan perään niin huomaat erot.
24.01.2008 19:28
Uudessa Kipparissa tarkka selostus, ja viime vuoden numerossa tuojan hyvä kertomus. Ei ole helppoa ei.
Huolestuttavin kohta: jos jotain tapahtuu niin korvaus yms. ongelmia voi olla tiedossa. Tuskin näin käy mutta se mahdollisuus, voi että ainakin vakuutusyhtiöitä voi kiinnostaa evätä korvaus.
24.01.2008 19:23
Kyllä joku hölmö vielä maksaa tilillesikin.....
24.01.2008 19:14
On hyvä reklamoida, saat vastauksen että maksa pois plaa, plaa, plaa.
Sain Sellossa sakon 2005, en ollut aivan ruudussa, parkkialueella kuitenkin. Reklamoin myös Sellon "päällikölle" muuta sopivampaa kanavaa en Sellon sivuilta löytänyt, ei häntä kiinnostanut, luki kyllä viestini.
Seuraukset en käynyt vuoteen Sellossa, vein rahani muualle. Enkä myöskään ole sakkoa maksanut.
24.01.2008 19:12
on ollut myynnissä ainakin pari vuotta, olen seurannut kun olen miettinyt samankokoiseen vaihtoa...mutta tuo hinta HUH, HUH, HUH
http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=238131&status=F&sid_boat_type=1&sid_sub_type=&sid_make=&pfrom=90000&pto=100000&yfrom=&yto=&lfrom=<o=&pwfrom=&pwto=&search=Hae+>>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@sid_boat_type=1@sid_sub_type=@sid_make=@pfrom=90000@pto=100000@yfrom=@yto=@lfrom=@lto=@pwfrom=@pwto=@search=Hae+>>
17.01.2008 19:08
Tosiaan vuosia sitten tästä puhuttiin, mutta vain Marinosta. Kurkkaappa vaikka Seastar 8000:n uimatason alle, siellähän ne pilkistävät, nimittäin koneen flektin aukot. Eipä ole kukaan todennut vaaralliseksi kun ylikuormaa kuten tässä 7000 tapauksessa. Näin toteutettu varmaan monessa muussakin vastaavassa veneessä.
12.01.2008 14:14
Saatu "sakko" itselläni maksamatta. Reklamoinnista ei ole mitään hyötyä, joskaan ei varmaan haittaakaan. Tosin kun reklamoit, voivat he katsoa että olet varmistanut itse ajaneesi ko. autoa. Reklamoi vaikkapa rekisterinumerolla, eivät hekään pysty nimelläsi mitään lähettämään. Itse sain kuvatkin pyynnöstä.
En ole, enkä aio maksaa. Lehdissä ko. firmojen tutut toimittajat aina silloin tällöin tekevät jutun että kaikki maksamattomat haastetaan oikeuteen, ei ole vielä haastettu (siis yli 2v sakosta.
Älä maksa turhaan, ja niinkuin edelläkin on sanottu ei sinun luottotiedot mihinkään siitä "tuhoudu".
12.01.2008 12:05
mutta yhdessä yössä... saa miettimään.....otin tankin täyteen ennen v-vaihdetta 1.08 ja kas tänään 1.22 (D)
02.01.2008 19:40
itse päätön sakko ja yritä sitä oikoa....johan tekee kummasti mieli kirjoitella negatiiviseen sävyyn ko. putiikeista.
ps kunnallisen (lue kunnollisen) kanssa voi sentään keskustella ja heidän sakkonsa sentään perustuu useimmiten pysäköijän tekemään virheeseen.
02.01.2008 17:19
korotus ollut "vain" 3.5-4.5s, kuitenkin asemat nostivat tuollaiset 10-12s.....että sillai
02.01.2008 17:11
koko tieliikennelaki
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1981/19810267?search[type]=pika&search[pika]=tieliikennelaki
26.12.2007 11:31
Saada joskus näiltä sakko mistä olet erimieltä, kuten muutkin täällä kirjoittavat, en minäkään kannata väärinpysäköintiä. "omistan" yhden oikean pysäköintivirhemaksun vuodelta -76, tyhmyyttäni. Ja myt on sitten lisäksi tämä:
Mutta siihen saamaani sakkoon: se oli kirjoitettu minuutti ennen kuin edes ajoin halliin, jätin kiekon mikä kuvissakin näkyy ja asioin kassakuitin mukaan 9 min. jouluruuhkassa ja palasin autolle. Ja kas lappuhan se siinä, oli kuulemma viivan päällä, pysäköinti alueella kuitenkin. Tämä taas johtui siitä että takana oleva auto ei ollut lähelläkään omaa ruutuaan joten välit olivat mitä olivat. Siinä mersussa ei kyllä ollut sakkoa, ei varmaan uskaltanut sentään Mersukuskia sakottaa. Oikein olivat kuvan ottaneet vasemmasta eturenkaasta.
Kuvat ovat vielä tallella. .....niin että tämmöisiäkö firmoja kaivataan lisää.
Aino "kosto" minkä pystyin tekemään, en käynyt yli vuoteen Sellossa , vein rahani muualle. Näinkö kauppiaat haluavat maksavia asiakkaita kohdella.
17.12.2007 11:49
ihan huuhaa sakko ja kokeile oikasita se näiden kanssa niin tiedät kannattaako yksityistä vastustaa. Itse olen tuon kokenut, tosin en sitä maksanut. Kunnalliselta en edes olisi sakkoa saanut kyseisestä "rikkeestä".
17.12.2007 11:31
22 / 25