Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

156

1. Jospa pääsisimmekin yritykseen samoihin aikoihin......Mekin toivomme syksyllä/talvella myös luovuttajan löytyvän....Muuten,mä olin 38 vee,kun nuppumme syntyi!Kuinka vanha sä oletkaan?Lääkärimme teki diagnoosin minun munasolujen heikkoudesta,koska elämässäni(vaikka aina lapsi olisi saanut tulla,jos tullakseen ois ollu!)ollut vain 1 keskenmeno ja miehelläni taasen on lapsi kuitenkin edellisestä liitosta.Mutta kyllä sitä nainen niin hullu on,että joka kuukausi ihmettä on oottanu kuitenkin,että kuukautiset ei alkaiskaan.....Diagnosoinnin jälkeen ja nupun syntymänkin jälkeen......Mutta kun ei niin ei!!!!Kaikkea hyvää sulle nyt pohdintoihisi ja kokemuksesta sanon minä sulle,että lapsi tuntuu/on 101%:sesti omalta!Niiiiiiiin rakas!!!!:):):)
  2. ONNITTELUHALIIIIT!:):):)
  3. halit!!!!!!!
  4. Väestöliitossahan me olemme asiakkaina ja viimeisimmän hoitomme hinta oli n.3500 ekeä(lisäksi jarrupiikkilääkkeeni ja lugesteron ja progynova),josta onneksi saimme KELA-korvauksen,vaikka olen täyttänyt 40vee(perusteluna se,että joudumme käyttää lahjamunasoluja sekä miehen huonolaatuisten siittiöiden takia hedelmöittämisessä käytettävä ICSI:ä) ja alkioitten pakastuksesta,sulatuksesta,siirroista ropsahti sitten vielä muistaakseni n.200 eken lasku!Valitettavasti alkiot eivät kiinnittynet!Niin kyllä KELA-korvaus tuli ok sääntöjen mukaan tosta 200 eken laskustakin!Hyvä!!!Suurissa summissa KELA:n osuus kyllä on tuntuva.....! Meillä eri lahjoittajat,koska aikanaan,kun saimme nuppumme,meillä ei jäänyt yhtään alkiota pakkaseen!Jonotimme 1,5 vuotta uutta lahjoitusta!Suuri Kiitos Hänellekin,vaikka emme vauvaa tällä kerralla saaneetkaan!!!! Tällä hetkellä tilanteemme sellainen,että ristiinlahjoittajamme(meidän tuttu lahjoittaa klinikallemme munasolujaan) kunhan on luovuttanut solujaan,me saamme sitten seuraavalta(meille tuntemattomalta) meille sopivalta luovuttajalta munasoluja!Meidän ei tarvitse odottaa yhtä pitkään lahjoittajaa ja seuraavaa yritystä!Käytäntö tämä,koska lahjoittajista niin kova pula!!!Jos itse löytää lahjoittajan etenee jonossa sitten heti kärkeen!Meillä ollut(myös,kun nuppuamme yritimme ja saimme) ja on IHANIA YSTÄVIÄ,jotka nähneet kärsimystämme ja halunneet ja haluavat auttaa lapsettomia!KIITOS heille ja KAIKILLE LAHJOITTAJILLE!!!!!!Toki silmäni aina kostuvat kiitollisuudesta,kun tämä aihe on esillä!Toivottavasti tämä valaisi asiaa Sinulle!!!!Oikein paljon onnea teillekin vauvayritykseen!Halit!!!!!!:):):)