Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jospa pääsisimmekin yritykseen samoihin aikoihin......Mekin toivomme syksyllä/talvella myös luovuttajan löytyvän....Muuten,mä olin 38 vee,kun nuppumme syntyi!Kuinka vanha sä oletkaan?Lääkärimme teki diagnoosin minun munasolujen heikkoudesta,koska elämässäni(vaikka aina lapsi olisi saanut tulla,jos tullakseen ois ollu!)ollut vain 1 keskenmeno ja miehelläni taasen on lapsi kuitenkin edellisestä liitosta.Mutta kyllä sitä nainen niin hullu on,että joka kuukausi ihmettä on oottanu kuitenkin,että kuukautiset ei alkaiskaan.....Diagnosoinnin jälkeen ja nupun syntymänkin jälkeen......Mutta kun ei niin ei!!!!Kaikkea hyvää sulle nyt pohdintoihisi ja kokemuksesta sanon minä sulle,että lapsi tuntuu/on 101%:sesti omalta!Niiiiiiiin rakas!!!!:):):)
02.06.2006 12:16
Me olemme saaneet lahjoitetuista munasoluista ihanan tyttären!!!Hän täyttää syksyllä 2 vuotta!:)Sisarusta toivomme ja yritämme vielä hänelle.....Ensimmäinen(myös lahjoitetuilla)yritys ei onnistunut ja jahka meille sopiva lahjoittaja ilmoittautuu jatkamme yritystä!Kirjoittelehan missä vaiheessa teidän "projekti" nyt on!Toivon ja rukoilen,että saatte lapsen!!!!Sekä sinulle,joka kirjoitit ennen minua:Oikein hyvää raskauden jatkoa!!!!!Halauksin!!!!!!!!:):):)
01.06.2006 17:41
Eikö lääkärisi kertonut lahjamunasoluhoitovaihtoehdosta.....?Taisimme palstalla aikaisemmin sun kanssa siitä hoidosta vaihtaakin ajatuksia..?Muistatko?Tsemppiä ja onnea kovasti sulle(ja KAIKILLE!)jatkoon!!!!!Halit!!!!!!!!:)
31.05.2006 13:51
onneaaaaaaaaaaaa ja haleja!!!!!!!!!:):):)
23.05.2006 17:30
ONNITTELUHALIIIIT!:):):)
19.05.2006 11:10
halit!!!!!!!
16.05.2006 15:58
halit teille!!!!!!!!!!!:):):):)
11.05.2006 20:03
samoin sinulle ja paljon onnea myös teille yritykseenne!!!!!!!:):):)
11.05.2006 20:01
oli kiva lukea tarinanne!!!!!Onneksi olkoon ja hyvää jatkoa sulle ja tytöillesi!!!!!!!:):):)
10.05.2006 22:12
Väestöliitossahan me olemme asiakkaina ja viimeisimmän hoitomme hinta oli n.3500 ekeä(lisäksi jarrupiikkilääkkeeni ja lugesteron ja progynova),josta onneksi saimme KELA-korvauksen,vaikka olen täyttänyt 40vee(perusteluna se,että joudumme käyttää lahjamunasoluja sekä miehen huonolaatuisten siittiöiden takia hedelmöittämisessä käytettävä ICSI:ä) ja alkioitten pakastuksesta,sulatuksesta,siirroista ropsahti sitten vielä muistaakseni n.200 eken lasku!Valitettavasti alkiot eivät kiinnittynet!Niin kyllä KELA-korvaus tuli ok sääntöjen mukaan tosta 200 eken laskustakin!Hyvä!!!Suurissa summissa KELA:n osuus kyllä on tuntuva.....! Meillä eri lahjoittajat,koska aikanaan,kun saimme nuppumme,meillä ei jäänyt yhtään alkiota pakkaseen!Jonotimme 1,5 vuotta uutta lahjoitusta!Suuri Kiitos Hänellekin,vaikka emme vauvaa tällä kerralla saaneetkaan!!!! Tällä hetkellä tilanteemme sellainen,että ristiinlahjoittajamme(meidän tuttu lahjoittaa klinikallemme munasolujaan) kunhan on luovuttanut solujaan,me saamme sitten seuraavalta(meille tuntemattomalta) meille sopivalta luovuttajalta munasoluja!Meidän ei tarvitse odottaa yhtä pitkään lahjoittajaa ja seuraavaa yritystä!Käytäntö tämä,koska lahjoittajista niin kova pula!!!Jos itse löytää lahjoittajan etenee jonossa sitten heti kärkeen!Meillä ollut(myös,kun nuppuamme yritimme ja saimme) ja on IHANIA YSTÄVIÄ,jotka nähneet kärsimystämme ja halunneet ja haluavat auttaa lapsettomia!KIITOS heille ja KAIKILLE LAHJOITTAJILLE!!!!!!Toki silmäni aina kostuvat kiitollisuudesta,kun tämä aihe on esillä!Toivottavasti tämä valaisi asiaa Sinulle!!!!Oikein paljon onnea teillekin vauvayritykseen!Halit!!!!!!:):):)
10.05.2006 12:20
...toivotaan ja yritetään sisarusta syksyllä 2vee täyttävälle tytöllemme!Lahjamunasoluilla saanut alkunsa ja nyt varrotaan luovuttajaa taas jotta pääsemme yrittään!Eka sisarusyritys ei tuottanut toivottua tulosta......Voimia ja onnea teillekin yritykseen!Raskasta tämä on,mutta minkäs teet.....Muutenkaan ei lasta tähän perheeseen tule.Tätä lapsettomuushoitorumbaa en kellekään toivo;niiiiiiiiin raskasta tää on!Halit!!!!!!!!:):):)
09.05.2006 21:55
4.kerralla tärppäsi.Lahjamunasoluilla se kerta!Nyt yritämme sisarusta ja odottelemme uutta lahjoittajaa(eka sisarusyritys epäonnistui,2 alkionsiirtoa.....ekalla kerralla 1 alkio siirrettiin ja toisella 2 alkiota) ja toivottavasti onnistuisi!Kuten teillä kaikilla yrittäjillä!!!!Voimahaleja kaikille!:):):)
02.05.2006 20:58
Rinnassasi sykkii lämmin sydän!!!!!!!Lämpimät halit!!!!!!!!!!:):):)
01.04.2006 21:31
Ok!KIVA!Jään odottelemaan!:):):)
26.03.2006 09:37
Halit myös sulle!!!!Jep,näin kävi tällä kertaa!Katse eteenpäin vaan!!!Ajattele,ystävämme ystävä lähtee ristiinlahjoittajaksi meille!!!!!!!!!!Ihana ihminen!Mikäli haastattelu sujuu ok,meidän ei tárvi jonottaa niin kauaa kuin tähän yritykseen.....Meillä PALJON aihetta kiittää!Niinkuin ensimmäisestä lapsesta!!!!Olet todella oikeassa,että "kerran lapseton,aina lapseton"!Siis toden totta muut vauvapalstat "eivät kyllä iske!".Ihan kuin eriä kieltä siellä "huastavat",vaikka suomea näyttävät sanat olevan!!!!!!!!Olen minäkin yrittänyt niissä poikkeilla.....VOIMIA TOIVOTAN KAIKILLE HOIDOISSA OLEVILLE!!!!!!!!!!!Toivon onnistuneita hoitotuloksia!!!!!!Sinulle Helinä aurinkoista kevään jatkoa!!!!Mikäli sinulla olisi joku "EI-henkilökohtainen"sähköpostiosoite antaa minulle,voisimme jatkaa jutustelua henk.kohtaisemminkin.Vaihdettais sitten sen kautta henk.kohtaiset meiliosoitteet!?Mä en osaa sellasta luoda.....Mä koetan nyt tyhjätä pääni ja sydämeni tästä hoitokerrasta totaalisesti!Myöhemmin uusin voimin liikkeelle!!!!Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi ja lämpimät halit!!!!!!!!!!!!:):):)
22.03.2006 13:23
Veinpä sit pissanäytteen jo vuorokauden etuajassa terkkarille.....Negaa näytti,enkä usko nyt huomenaamuksi siitä muuksi muuttuvan.Mulla kyllä ollut ja on edelleenkin jotenki varma olo,että näin käy!Mutta sitten vain katse eteenpäin!Mukavia kevätpäiviä sulle ja perheellesi halien kera!!!!!!!!!!!!:):):)
21.03.2006 13:01
Kaikille palstalle vieraileville naisille,joilla jo on lapsia,nöyrä pyyntö kaikkien munasolujonossa olevien perheitten puolesta.....Miettikää olisiko teillä minkäänlaisia mahdollisuuksia lähteä lahjoittajiksi.........Tiedän,PYYNTÖ ON ISO...!Mutta jospa edes miettisitte.......:)
19.03.2006 12:44
onnitteluhalit!!!!!!!!!:):):)
18.03.2006 12:34
ei oikein tule.....Mistäköhän kumman syystä.....Lieneeköhän syy keskiviikkoisen testipäivän lähestymisen..............Niin,ymmärrän mitä tarkoitat,mutta kuulostellaan nyt mitä se Kauan Kyhätty ##### Laki tuo tullessaan!Mun mielestä nykyisin hyvä tapa!Että sukusoluja voi luovuttaa sekä anonyymisti että rekisteröidysti!Kaikkea hyvää teille ja kauniita kevätpäiviä ja taasen KIITOS TSEMEISTÄ!!!!!!Halit!!!!:):):)
18.03.2006 00:50
IHANA ihminen!!!Apuasi todella tarvitaan!!!!Otapa yhteyttä esim.Väestöliiton,Ava-klinikan yms.klinikoihin.Mikä nyt sinua lähinnä sijaitsee jne.Ottavat sinut haastatteluun ja kertovat tarkasti mistä on kyse!Saat sitten muodostaa oman käsityksesi.Minä ja mieheni olemme Sinunlaisille Ihmisille äärettömän kiitollisia!Lämpimät halit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
18.03.2006 00:40
4 / 8