Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!Tsemihalit Sinulle!Muistan itsestäni,että se ensimmäinen epäonnistuminen otti tosi lujille....Aivot oli jättäneet lähettämätt' käskyä ymmärtää,että nekin prosentit on olemassa,kun siirroista lapsi ei tulekaan...........................Oli kertakaikkiaan vain niin kuullut ne onnistumisprosenttiluvut.Voimia oikein oikein paljon teille ja toivon kovasti,että se plussa teille vielä tulee!!!Olen hengessä mukana!
10.11.2012 09:42
Voimia teille!Kärsin aikoinaan syvästi samasta syystä ja kritiikkiäkin tuli palstalla....Kun valitin surusta...,vaikka jo 1 lapsi oli meillä.Ymmärrän tuskanne ja toivon toki kovasti,että toiveenne vielä toteutuisivat!Lapset todella ovat Luojan lahja;ei heitä todellakaan "tuosta vaan tehdä"....Kaikkea hyvää kaikille palstalaisille ja jaksuhaleja!!!:)
04.11.2011 14:36
Tsau!Mitähän tällä hetkellä maksaa taksi 2 hengeltä CDG-kentältä Montmartreen (Rue Abbesses lähel Moulin Rougea....);osaisko joku valottaa asiaa?Tosin meidän reissu vasta ensi kesäkuus,joten toki vielä voi hinnatkin muuttua....,mutta ois kiva kuulla osaako joku heittää tosiaan tänhetkistä hinta-arviota...Kiitti!:)
18.08.2011 20:31
Olet hienolla asialla!!!!!Kiitos siitä.:):):)
18.08.2011 20:18
Hei!Olin aikanaan myös vihattu lapsettomuuspalstoilla,kun toivoin perheeseemme toista lasta......Sen vain sanon,että tuska on KOVA......Toivoo sitä ekaa tai toista kääröä....kotiinsa....Mielettömästi jaksuhaleja kaikille hoidoissa oleville!!!!
07.07.2011 17:37
Voi!Rakkausvoimahaleja kaikille lapsettomuushoidoissa oleville!!!!!
07.07.2011 17:32
Hei!Minä jouduin aikanaan sairauslomalle jo toisen yrityksen jälkeen.....Eka pettymys oli pahin ja koetin toiseen yritykseen lähteäkin sitten oikein jalat maassa.....Ja katin kontit!Ei onnistunut;itseni huiputtaminen.Romahdin kesken työpäivän ja jäin saikulle.Miehelleni puhkesi vyöruusu,jotta kyllä miehilläkin niitä tunteita on,kun aina sanotaan he osaavat ottaa ehkä "viileämmin/rationaalisemmin" nämä lapsettomuushoidot.Monien raskaitten kiemuroitten jälkeen meitä viimein onnisti ja nyt meillä on 2 lapsettomuushoidoilla saatua lasta ja,vaikka lasten kanssa toki arjessa joskus väsyykin,ei kyllä koskaan heistä kiitollinen unohda olla!Voimahaleja teille,joilla nyt raskasta ja toivon,että aurinkoisempi aika koittaa vielä teillekin!!!Minä kyllä en koskaan unohda aikaa,jolloin kipeästi lapsia toivoi ja koko elämä oli "jos-elämää"......VOIMAHALEJA!!!!:)
12.04.2011 17:07
Kyllä sukusolujen lahjoittajat ovat enkeleitä maan päällä.Sydämelliset kiitokset heille!!!!
24.03.2011 17:27
Hei!Mitä menettääkään,jos kokeilee vaihtoehtohoitoja..?Itsekin olisin kokeillut,jos nuorempi olisin ollut,kun hoitoihin lähdin.No;nyt itse työskentelen vaihtoehtohoitajana,vaikka itse sain/saimme lapset "kovilla hoidoilla"!Mutta ei pidä ajatella "simbsalabim";1 kerta vaihtoehtohoitajan luona ja se on siinä...Raskautuminen heti onnistuu.Kärsivällisyyttä.......Hyviä plussatuulia kaikille/kaikenlaisissa hoidoissa oleville!!!!Halit!!!!!!!!!:):):)
05.06.2008 21:21
...sitä niin kovin!Että teidän kotona vielä joku päivä on tepastelija/tepastelijoita!!!!Kyllä minullakin oli usko koetuksella.............Sairaslomallekin siinä jouduin,niin koville epäonnistumiset ottivat,mutta onneksi lähdin hakemaan jutteluapua ammattilaisilta!Niin raskaaksi hoidot koin!Jos joskus,niin lapsettomuushoitojen aikana,itseään täytyisi kaikin tavoin hoitaa ja helliä!Minulle jutteluapu oli aivan sanoin kuvaamattoman tärkeä.Silloin esim. tätä nettivertaistukea minulla ei ollut.Voimia jokaiseen päiväänne!!!!!!!!!!!Hal.mä!:)
15.05.2008 13:07
...oli 3 omilla munasouilla epäonnistuneiden hoitojen mittainen!Sen jälkeen ei ollut minun kohdalla mitään ongelmaa hyväksyä luovutettujen munasolujen käyttöön ottoa.Miehelläni hyväksyminen kesti kyllä pitempään.Hänellä oli kyllä siinä vaiheessa jo lapsi edellisestä liitosta....Olimme sillä tavalla erissä tilanteissa.Mutta ei hänellä ollut plussatestin tehtyämme kyllä enää myöskään mitään ongelmaa asian suhteen.Ensimmäisen kerran (jo ensikäynnillämme) ,kun lääkäri lahjasoluhoidoista kertoi,ajattelimme;ei ikinä.Eihän lapsi olisi oma....Joopa joo,mitä tästä voi oppia;totta on;ei koskaan kannata sanoa ei koskaan!Nämä tylleröiset ovat niin omia,niin rakkaita!Toivon sydämestäni teillekin onnistumista;omilla tai lahjoitetuilla;lapsi on aina Luojan Lahja!Lämpimät voimahalit!!!!!!:):):)
15.05.2008 12:55
....niiiiiiin tuntonne!Voimia teille!Itse toivoin koko ikäni lasta/lapsia.Eipä niitä kuulunut..............Vasta nykyisen mieheni kanssa lähdin/lähdimme tutkimuksiin.Ja ilmeni munasoluperäistä vikaa...............No;eipä ihme lasta ei ollut kuulunut.......!Meitä sitten onnisti,kun minä olin 37-vuotias....Nyt Meillä 2 ihanaa (lahjamunasolulasta)pientä tepastelijaa kotona!Kaukohalit teile!!!!!!!!!!!!!Jatkakaa taistoanne ja toivon niiiiin kovin yrityksenne vielä palkitaan!!!!Jatkakaa niin kauan kuin suinkin jaksatte!!!!!Jokainen tietää oman rajansa:kauanko jaksaa.Hoidot ovat kuin suossa rämpimistä!!!!!!HALIT,HALIT,HALIT JA VIELÄ KERRAN HALIT!!!!!!!!!
14.05.2008 14:21
...teillä varmasti tutkimukset jatkuvat ja saatatte saada lapsen omillakin soluillanne,mutta minä tahdon sinulle vain kertoa omasta kokemuksesta (minun munasoluilla alkiot olivat hitaasti jakautuvia,3 yritystä minun soluilla.....ICSI-hoito joka kerta),että lahjamunasolulapset yhtä omia ja rakkaita kuin omillakin soluilla alkunsa saaneet lapset.Prosessin alkuvaiheessa normaalia kyllä,että asia pohdituttaa.Meille suotu 2 ihanaista "lahjalasta"!!!:) Oikein paljon voimia sinulle/miehellesi sekä kaikille vielä hoidoissa oleville!!!!Lämpimät halit!:):):)
28.04.2008 12:21
...Jumala teille mitä toivotte!Voimia!Kyllä on ihana asia,että näin netin välityksellä löytyy samoin tuntevia/ajattelevia ihmisiä!HALIT!:)
27.01.2008 21:21
...oman kokemukseni perusteella,mutta kaikkihan me olemme omia persooniamme ja koemme kuka mitenkin nämä ns. vaihtoehtohoidot.Toivotan sinulle menestystä vauvaprojektiin!!!!!!!:)
24.01.2008 18:57
....tunteita!Kun kerran ollut lapseton;aina on tietyllä tavalla lapseton.........Sisimmässään sympatia aina lapsettomia kohtaan!Minulla lapsettomuus omalla kohdalla lähti vasta,kun esikoisemme sai sisaruksen!Koko esikoisen vauva-ajan murehdin,jos hän jää ainokaiseksemme;niin kova toive toiseen lapseen minulla heti hänen synnyttyä oli.Vahvana myöskin lapsen itsensä takia!Uskoin sisaruksen olevan ihana asia hänelle;ja niin hellä isosisko hän onkin!!!Nyt heillä on toisissaan myöskin se mahtava vertaistuki!Ovat kumpikin lahjamunasolusta alkunsa saanut!Eri lahjoittajasta,mutta lahjamunasolusta kuitenkin!Taasen lähetän lämpimät kiiiiiiiitokset lastemme elämien lahjoittajille!!!!Edelleen katson lapsiamme kuin suuria ihmeitä........!Toisen saatuamme mielessäni myllersi jopa huono omatunto,että saamme toisen,kun niin monilla vaikea saada jopa se ensimmäinen.Voimia kaikille teille,joilla hoidot vielä käynnissä!!!!!!!!!!!!Ja onnittelut lapsellisille lapsettomille!Tunteet varmaan tasoittuvat aikaa myöten;suuria asioita;lapsettomuus ja sitten viimein ollakin lapsen vanhempi!Olkaamme armollisia itseämme ja tunteitamme kohtaan!HALIT!:) ps.Voisi olla ennemminkin ihme mikäli suhtautuisimme kaikkeen samoin kuin ne ihmiset,joille lapsia eri tavalla siunaantuu kuin meille hoitoja tarvitseville!:)
24.01.2008 17:21
Kiitos kiitos!Kas kuinka aiemmin kirjoittamiani viestejä ei löytynyt....!Siis;3 ivf/Icsi mun munasoluilla.Ensimmäisestä lahjamunasolu/Icsi-hoidosta raskaus.Pakkaseen ei saatu mitään ja siksi uusi jonotus lahjamunasoluihin.1,5 vuotta jonotusta ja sitten sisarusyritys,mutta 2 siirrosta ei raskautta.Sitten uusi jonotus ja yritys;ja tuoresiirrosta sitten lähti alkuun tämä toinen rakas tyttömme!!!Minun munasoluista tulleet alkiot lääkärimme mukaan hitaasti jakautuvia.Voimia sinulle Elmeri ja kaikille muillekin.Hengessä olen kanssanne!!!!!!!!!!!:)
13.05.2007 15:30
...onnittelut teille!!!!!!!!!!!Meilläkin lahjamunasolulapsi ja toisen laskettu aika jo parin viikon sisällä.Me aikanaan yritimme omilla 3 kertaa;sitten heti ekalla kertaa sattui onnistuun lahjamunasoluilla ja tämä sisarus sai alkunsa 3.alkionsiirrosta.Kaikkea hyvää raskauteenne!!!!!Halit!:):):)
22.04.2007 09:27
...mun nimimerkin takaa onnistuneista lahjamunasolu/ICSI-hoidoista!Tsemppiä ja onnea hoitoihin!!!!!:)
02.04.2007 22:21
Hienoa,että olet päättänyt ottaa klinikalle yhteyttä!!!!Jonottajia on paljon ja mikäli sinut hyväksytään luovuttajaksi teet jonkun/jotkut perheet äärettömän onnellisiksi!Jo sillä,että ydämessäsi(lue....Täällä olen kyynelsilmin!) sinulla on halu heitä auttaa!Aina ja joka luovuttajan soluilla tietenkään raskaus ei satu alkaan,mutta kuten sanottu niin suuri kiitollisuus oli meilläkin jokaista lahjoittajaa kohtaan,joka halusi vilpittömästi antaa meille vanhemmuuden onnen..:)Kiitos;kasvattelen masua ja äitienpäivälahjan sieltä pitäisi tulla....Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen uskon kylläkin asian vasta,kun käärö on sylissä!Kaikkea kaikkea hyvää elämääsi ja kiiiiiiitos vielä kerran hienosta päätöksestäsi!HALIT!!!!!!!!!!:)
25.03.2007 09:11
1 / 8