isopurje

Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Perkins+venttiilien välykset
Tervehdys, minulla on 6-syl. 115 hv:n diesel Perkins jostain -60 luvulta mutta ei manuaalia. "Kuuklasin" em. asian saam55547Kyselen Pietarista
tervehdys ja hyvää uutta vuotta. Olen kerran ollut Pietarissa, 1992 ja silloin oli hieman sellainen "sekatalousmeininki194673Talurit kiinnittimet
Teen itse staagit ja vantit veneeseeni. Vaijerin/koussin liitos puristus taluritilla. Onko kokemusta pitävyydestä?73250Tutkan "säteet"
Olen hankkinut venhooni tutkan ja olen suunnittelemassa antennin sijoituspaikkaa. Antenninp aikka on ns. keskilaivalla112775Suomi "sanan etymologia"
Olin pari vuotta sitten luennolla, jossa käsiteltiin etymologisesti sanojen Suomi ja Häme. tiedepiirit eivä olleet pääss232706Varoitus: kirjoituksessa on kohtia
jotka saattavat lisätä suvaitsevuutta. (Helsinki STT) Tiibetin heng. johtajan da-lai-laman mukaan maailmanrauha ei rii782570P. Saarikoski , ikoni ?
Miten tämän päivän feministit suhtautuisivat Pentti Saarikoski turjakkeeseen? Aikanaan hän edusti kaikkea "vallankumou202504Vene "ajokortti"
Nykyisten määräysten mukaan henkilö, joka on yli 15 v. saa kuljettaa venettä jonka pituus on alle 24 m. ja koneteho max.102451Eino Leinoa
Runossaan "höyhensaaret" hän käyttää sanontaa "hieprukan hivuksilla", yritin Googlata em. sanaparia mutta en löytänyt se21913Läppäri+digiboxi
Heinäkuun lomaseilaukset on nyt lopuillaan ja tiedustelun käyttäjien kokemusta TV:n katselusta "läppäirin" kautta. Onko51825Alkoholijuomapulveri
totta vai tarua. Katsoin www.tulli.fi sivuja joissa mainittiin, että alkoholijuomapulveria ei saa tuoda maahan. Googlet71819Loukkaus naisia kohtaan
ovatko seuraavat asiat loukkaavia naisia kohtaan kun mies. 1. avaa hänelle oven? 2. auttaa päälystakin päälle? 3. ottaa201379Höynäetäänkö naisia
Kun lehdessä oli artikkeli jostakin ryppyrasvasta. Pieni purkki maksaa 300 €. Litrahinnaksi tuli huikea 6000 €. Ei ollut271247Illegaalistako?
Koraani kieltää muslimeilta alkoholin ja Koraani on kirjoitettu n. 600 luvulla jolloin ei kaiketi kannabis, ooppium tuot341201Älytön lausunto
Olavi Mäenpäältä, TS "maahanmuuttajat otetaan vastaan Turun linnassa". Mitä lie vähäväraisen yksityisen yksityisetsivän12932Löytyykö todellista
historiallista tietoa siitä, että Jeesus Nasarettilainen olisi ollut olemassa ja osin toiminut siten, kuten Raamatussa k14893Sotakorvaukset
Olin tiistaina eräällä luennolla, jossa käsiteltiin Suomen ilmavoimia talvi-ja jatkosodassa. Kun sotatoimet päättyivät5860- 24840
"Aidosti kiltti"
Lainaus Hesarista 10.207 "Ex-uraohjus ajaa nyt kilttien asiaa" Ruotsalainen Stefan Einhorn perustelee kiltteyttä itsekkä19838Onko kuluttajalla suojaa
tälläisseä tapauksessa? Ostin kesäkuun lopulla sandaalit, jotka olivat tarjouksessa n. 10 € norm. hinta n. 26 €. Kahden5756